13-10-2009, 05:55 PM
R129 Kirjutas:Võibolla kõrva järgi tundub parem, aga Venemaale näiteks ei müüda ühtegi diisel-tahmafiltriga autot. Silberis käib üks Peterburi konsulaadi oma - arvake ära mitu korda filter umbes on olnud. Aga noh paljudel meil siis tahmafiltriga autod on - ilmselt mitte väga paljudel, aga lihtsalt info mõttes räägin. Vanasee masuudipressi võib muidugi sellist kütet sisse valada.
Mina kõrgsurvediisleid (CDI nende seas) masuudipressideks ei loe....
Tahmafilter - ehe näide on Sulle Tallink taksod - kõik käivad seda kordamööda üksteise järel stabiilselt vahetamas Revalis (oli Tallinki viga/kokkuhoiu poliitika - mitte tellida taksovariandid - ilma filtrita).
Konsulaadi auto - linnavahel edasi tagasi hommikust hommikuni...
Tahmafilter ei pea vastu ka siinses "kvaliteetkütuses".
Ei ole Vene kütust tannkinud ühte korda, piisavalt palju ja väga rahul...
Soome, Rootsi, Norra (hind tõsine absurd muidugi), Venemaa - olen kõik ära proovinud ja ei ole mõtet seletama hakata, mida teeb mootori töötoon, küttekulu, edasiminek.... Läti/Leedu kohta isiklikud kogemused puuduvad....
Masuudipressis just ei tunne vahet, kuna sealse surve juures (nagu ka madala kompressiooni juures ei tunne bensiinimootoritel nii suurt vahet kui kõrgema kompressiooniga mootorite juures) ei tunne kütuse vahet, CDI (ja teised kõrgsurvediislid) on just ülitundlikud kvaliteedi juures.
Saksa tehas on ka MB puhul öelnud, et miks on siin jamad CDI pihustitega, on see, et pihustite otsad ei ole ette nähtud pestud kütuse jaoks ja see happaeline pesujääk söövitab nad läbi.
Tagasi teemasse, sellise hinna eest oleksin ilmselt võtja 1000L mahuti.