26-02-2007, 10:15 PM
huvi pärast küsin, mis sellises vanuses kepikastiga 2,6-l bensukulu arvud on kah, linn/mnt/keskmine?
aitähh!
aitähh!
setud sõitsid seciga
Jansa W124
|
26-02-2007, 10:15 PM
huvi pärast küsin, mis sellises vanuses kepikastiga 2,6-l bensukulu arvud on kah, linn/mnt/keskmine?
aitähh!
setud sõitsid seciga
26-02-2007, 11:55 PM
Täitsa ausalt vastan, et teema alguses kirjeldatud 850km/75l ongi ainsaks 'mõõtmiseks' jäänud.
Aga nii 'silma järgi' tundub, et kui maanteesõiduks 10 arvestada, siis jääb üle (st. võtab suti alla 10), linnas nõksutades tuleb jälle puudu, 15 liitriga saab kuskil 120 kilti. Ligi 13 seega. Oma eelmiste igapäeva-mersudega võrreldes ikka puhas ökopill. Isegi kaheliitrine volvoraip võttis sama palju.
27-02-2007, 10:30 PM
Lugesin,et plaanid puitrooli välja vahetada.Kas on juba tehtud? Kui ei siis oleks huvi!
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald 56 913 150
01-03-2007, 05:56 PM
12-03-2007, 08:37 PM
Nonii naahui.
Eelmise nädala lõpus hakkas rulluma sündmusteahel, mille tulemusena võib vist kuulutada lõppenuks läbipõleva kaitsme teema. Nimelt loobus laadimast vahetatud genekas, mille tulemusel tühjenes aku, mille tulemusel, peale laadimise taastamist, hakkas raadio nõudma koodi, mida ma muidugi enam peast ei mäletanud, mille tulemusel üritasin raadiot välja koukida, mis aga inimlike vahenditega kuidagi õnnestuda ei tahtnud, mille tulemusel eemaldasin tuhatoosi, et näppe altpoolt ligi saada.. Ja siis see juhtus. Tuhatoosi tagant naeratas vastu kolm rõõmsat juhtmeotsa, haljad nagu riigiviin. Üks neist oli pruun ja kahjutu, teistes pesitses aga elav vool. Tegemist oli tuhatoosi valgustuse juhtmetega, mis mingil põhjusel süüdimatult läbi kaksatud ja nii nad seal olesklesid. Raadio sain ka käima, nagu arvata, oligi märkmepaberilipik koodiga jäänud tema enda külge Aga enam teda seal pole, kurjategijad, kes te seda lugema juhtute. Elu on ikka seiklus! panen ühe kokpiti pildi ka, seal viimaste päevade tegevus toimunud:
13-03-2007, 06:18 PM
see on eksperiment
13-03-2007, 10:52 PM
Tervist! Päris palju puitu on autos.Eriti w124 kohta.Koos heleda nahaga täitsa kena kooslus.
Küsiks kas originaalis on ka niipalju ,või tuleb omal käed külge panna?
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald 56 913 150
13-03-2007, 11:02 PM
Oma käed mängus ikka (kuigi vist mitte Jansa omad).
Kui bussi vaja, siis küsi!
13-03-2007, 11:08 PM
Uste küljes on mingi plast alumiiniumi peal, näeb puidu moodi välja ainult. Armatuuri ja konsooli tükid on puidust tõesti. Millisest täpselt, ei tea.
Kogu staff on mingi kange plögaga külge kleebitud, jama on kahel pool roolisammast olevate tükkidega, armatuuri alla pääsemiseks pidin need ära kangutama. Kahepoolse teibiga panin tagasi Miski saksa tjuuning tõenäoliselt.
05-04-2007, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2007, 11:59 PM ja muutjaks oli jansa.)
See nädal läks laristamiseks.
Algas esisilla remoga ja sooviga nina veitsa kõrgemaks saada. Uueks said õõtsa tagumised puksid, vasak sarniir, paremad rooliotsad, stabika puksid. Protsessi käigus ilmnes vajadus uute vedrude järele. Nendega sai muidugi nalja, vin-i järgne kolmetärni padi muutis auto lahedaks maasturiks, mina sellise roolis end tänaval näidata poleks julend. Tänud siinkohal mehaanik Marekile, kes mind välja kannatas ja soostus asja uuesti lahti kakkuma. Ühetärni patjadega näeb nina nüüd täiesti hea välja. Tagasilla osas elasin õndsas usus, et vahetada tuleks nivoopaunad või mis iganes. Selgus siiski rõõmustav tõsiasi, et autol pole küljes midagi sellist. Amordid olid küll kutud ja vedrud mingi äge spordi variant (nagu ka esimesed). Amordid said uued, vedrud leidsime vanad aga kobedad. Nalja sai jällegi patjadega, kolmetärnistega võinuksin offrõudi klubisse pääseda (või kopli siksimeeste omasse . Kogu jandi ja pillutud tuhandete tulemusena sõidab auto hoopis imelisemalt, hoolimata hetkel veel regullimata sillast. Tänud ettevõtmise eest veelkord Marekile, Martinile, Impsile persetunde eest ja Heiksile inimlike hindade eest.
06-04-2007, 12:06 AM
Mareki nägu seal ei löö ette,kuid teised väga normaalsed ja remondis seal käin ainult Martini juures,asjalik sell.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
06-04-2007, 05:20 AM
Karl Kirjutas:Mareki nägu seal ei löö ette. "Vasakpoolne tõstuk"
W124 E500 Limited
06-04-2007, 10:25 AM
See maasturi variant oli päris bueno ju . . . . eriti 19" veljega :hump:
03-09-2007, 12:45 PM
Vaatasin, et priske aasta selle autoga juba veeretud, teeks väikse vahekokkuvõtte
Esimeses postis kirjeldatud vead on enamjaolt kadunud, välja arvatud endiselt ujuv tühikäik ja peetis tuleklaasid. Üks aken ka ei tööta. Muidugi on vahepeal tulnud ja läinud teisigi suuremaid ja väiksemaid muresid, osad on siin teemas kajastust leidnud, osad mitte, viimasena meenub ventika sidur, mis sai vahetatud laupäeval. Enam ei tohiks ummikus keema minna Teadmiseks, et neid sidureid on mitut eri vurfi ja esimene katse läheb tavaliselt aia taha. Ja veel teadmiseks, et nats aega kannatab vana hea 103 120-kraadist vett ja 0,5-baarist õlisurvet küll Käima on iga kord, kui tarvidus tekkinud, läinud. Sitalt, pika käiamisega, aga siiski. Talvel, mida külmem, seda paremini. Miinus 20ga oli poole-pöörde-pill Istmeid olen ise remontinud, kuna olevat ilgelt keeruline ettevõtmine. Tegelt ei ole, aega peab veidi varuma. Mul jäigi juhiistme raam-vedrud vahetamata, kuna päike hakkas looja minema ja ilma istmeta oleks kehv olnud garaažist koju sõita. Toppama jäin kintsukergitamismehhanismi juures, ei saand piisavalt kiiresti sotti, kuidas seda inimlike vahenditega lahti saada. Samas ei kavatse ma asja uuesti ette võtta, kuna vedrusi annab jõumeetodil sirgemaks venitada Käigukast jookseb, suvel nirises tagant otsast, nüüd vasaku külje pealt, nädala pärast proovib midagi ette võtta. No ja mootor jookseb ka muidugi, põletab ka (õlist käib jutt), pole viitsinud mõelda veel parandamisele. Mootorisse on nimelt lihtne juurde valada Soovin siis jõudu ja jaksu kaasmotoristidele, misiganes sõiduk teid edasi ka aitab. Mina olen oma mehaanilis-elektroonilse abilisega küll rahul. Ja kena näeb ta välja ka
25-07-2008, 11:47 PM
Tere taas.
Järjekordne aastaring hakkab täis saama ja kuna täna just see sõiduk mind peaaegu tee peale jättis (teine kord nende aastate jooksul), võiks vähe muljetada. Esimene kord jäin teepeale millalgi talvel või sügisel või jumal teab millal, pime ja tatine aeg oli igatahes. Hannes tinutas pumba relee üle ja elu oli lill edasi. Mingil põhjusel sai tookord ka lambaada vahetatud, miks, ei mäleta. Midagi erilist auto käitumises ei muutunud. Sel ajal oli üldse mingi tuhin peal ja kõva soov auto ikkagi korralikult käivituma saada. Hannes ütles, et tema ei viitsi jamada sellise saja-võimaluse-veaga, käisin siis järvel. Targemaks ei saanud, ju olid cannilugejad tööl vms, sain vähemasti kiita, et jube vinks vonks mootor on muidu ja kindlasti vahetatud, kuna odomeetril on 750000. Ma ei hakand seletama, et üks õhtu oli igav ja nokkisin laua taga kruvikaga veidi. Paluti tagasi tulla, et uuesti vaadata, kuidas mootor uute setingutega käitub. Minu meelest käitus samamoodi ja pole viitsind enam minna. See on vist selline probleem, mis lahendub, kui ma omale tolle jetrooniku pähe õpin ja ise hulga õhtuid garaažis veedan. Või siis osi järjest uute vastu vahetan. Kahjuks ei paku hetkel pinget. Talvel sõitsin küljekarbiga ühe betoonjuraka otsa, kaduma läksid üks plasti tükk ja see kummipadi, mille peale tõstuki käpp toetub. Need sebisin uued, muud kahjud polnud nimetamisväärsed. Siis mingi aeg suri plokk, mis puldi abil lukke suutis avada. Võtsin ta üldse vahelt ja lasin lukud korda teha. Nüüd toimib kõik kenasti ühe võtmega, enne oli süüteluku jaoks omaette võti. Nagu siksil. Aknad töötavad kõik ja tuleklaasid vahetasin ka, kuigi oleks ikka pidand kõige täiega, need reflektorid on ka paras pask juba. Aga jäin müügimehe libedat juttu uskuma ja paras mulle (tal terveid tulesid riiulis pold, aga klaase oli Kevadel, kui ilmad ilusaks läksid, hakkasin kohe luugi nuppu näperdama, mis oli muidugi viga. Järgnes paarituhandekroonine remont- mingi hoob oli katki ja luuk ise kuidagi viltu end vedanud. Lolli jõuga purustasin junni, mille abil saab luuki rattavõtmega kinni keerata. Mäletan, et 123-l oli see junn veel metallist, järglasel, tuleb välja, plastist No ja see tänane lugu nüüd Kiirendasin mina Liivalaia tänaval, kui järsku oleks nagu mootor välja surnd, kiirpilk pribooridele näitas siiski, et nii see polnud. Mootor tuksus nimelt tühikäigul ja gaasipedaal loperdas mul jala all tühja Õnneks on autol niipalju rammu, et ilma gaasi vajutamata jaksab ka veereda, sain tee pealt ära vähemasti. Selgus, et gaasitross on hoova küljest lahti tulnud- seal on siuke plastist v. kõvast kummist junn, mis teda paigal hoiab, see on nüüd siis ära väsind. Ratsisin ta kuidagi kokku, aga trossi peab ikka ära vahetama, naine ei julge muidu sõita. Ohkis terve õhtu, et issand kui tema käes oleks juhtund. No oleks-oleks, tehnikasport ju, iga kell võib midagi juhtuda
26-04-2009, 07:02 PM
jansa Kirjutas:Siis mingi aeg suri plokk, mis puldi abil lukke suutis avada. Võtsin ta üldse vahelt ja lasin lukud korda teha. Nüüd toimib kõik kenasti ühe võtmega, enne oli süüteluku jaoks omaette võti. Nagu siksil. Kuidas see korda tegemine käis? Kas ostsid uued lukud või tegi keegi kusagil lukud ringi nii, et nüüd on ühe võtmega avatavad? Mul ka nimelt auto jaoks 3 võtit, hullem kui siksil ja kindalegast ei keera neist ükski
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
26-04-2009, 07:36 PM
Uusi ei ostnud, sisud said ümber tehtud. Ma ei mäleta enam, palju see maksma läks, aga üle poole päeva pusimist ikka.
Impsi juures Martin tegi.
27-04-2009, 12:09 AM
Pagan nüüd seda teemat läbi lugedes oli ikka suu irevil küll
Huvitav, ka minu 2.6 teeb sama jampsi, et mida külmem seda rohkem on matsupill, soojade ilmadega vingub käima. Muide mis sinu nende "sport" vedrutest sai?
UK Garaaž
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|