Teema hinnang:
  • 1Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jansa W124
#1
Tongue 
Jou.
Üks mees siin mõtles, et soetab enne talve omale öko Mercedes-Benz, trakatsi mootoriga, et mõnus kulgeda vähese rahakuluga.
No ja siis läks ja ostis omale kuuesilindrise bensumootoriga 19 aastat vana auto. Manuaalkastiga. Palju õnne Confusedmash:

paar olukorda illustreerivat võtet, pärit müügikuulutusest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2
aga ma ei saanud täpselt ikka aru, kellele see Mercedes-Benz siis ikka kuulub - kas Jansa siis 116 le midagi kergemat kõrvale vaadanud?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Jah, mina see loogiline poiss olen :bigsmile:
Vasta
#4
päris loogiline valik ju Confusedmash:
Vasta
#5
pull puit on. mulle täitsa meeldib Smile aga käimakangi alt on teistsugune?
...
Vasta
#6
Mis puiduliistud, lausa mets seal ju (:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Ei nohh,päris loogiline valik jahh.:bigsmile:

Aga korrigeerime nüüd pealkirja ja teksti ka.:cool2:

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=118
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Tähendab, 6 silindrit bensiini ja ökomersu... täitsa loogiline jah... Eriti manuaalkast :evil:

Kas roostet ka kauba peale anti?
Vasta
#9
Puit jahh.... Smile
Pigem küll mingi plast, seda on kõvasti. Kangi nupp ja ümbrus on ka sama karva tegelt, ju valgus mängib. Seisukord on selline keskmine, aga kuna eriti ta mind ei sega, siis las jääda. Rooli vahetan välja.

Tegin siin kaasaga kerge prooviringi, 850 kilti, mh üksjagu kruusa- või suisa metsateid. Midagi rohkem katki ei läinud, kui juba on. Bensu läks ca 75 liitrit ja karter jäi terveks Smile (kõvasti pablasin selle pärast, jube madalal on ikka).

Hädadest on tal küljes siis:
- esimesed pidurikettad kõverad;
- tagasillapadjad kolksuvad;
- tühikäik ujub nati ja aegajalt;
- neljast aknast töötab üks (ühel on midagi konkreetselt lahti, mootor töötab, üks plõksub vaikselt, üks on päris tumm);
- vasak tagumine rattalaager ulub;
- kuskil on lühis, mis põletab läbi kaitsme, mille all on parempoolsed gabariidid, nr.tuled ja armatuuri valgus (hetkeseisuga on suurimad kahtlused just viimasel);
- puudu on juhi ja kaassõitja jalge alt vaibad (kummimatid on originaalid, hämmastusin isegi veidi);
- veits jupsivad õlirõhu ja õli taseme andurid (Imre arvas, et on üritatud ärandada/ärandatudki seda autot kunagi. Starteri juurest 'otsi kokku pannes' pidi need andurid peeti keerama. Võtmest käib ka üks ukse/luugi lukk ainult);
- kojamehe mehhanism on 'kinni', sakki ei joonista, käib ühtlase kaarega (minupärast käigu, üsna hästi pühib);
- üks esiamordi padi praguline;
- üks tuleklaas auguga;
- murdunud antenn;
- kaks uksepiirajat on õhtal.

Voorustest on tal küljes:
- mõlemat pidi toimiv luuk Smile
- vaikne veermik (sillapadjad välja arvata);
- sellekevadised Dunlopid;
- sirge ja roosteta kere (on mõned kriimud ja mõned mõlgid-täkked, aga üldjoontes väga bueno);
- suht kobedas korras mootor;
- terve sisu (kuigi määrdunud);
- uus aku.


Hädade nimistu sai kõvasti pikem, vaatan Smile Aga tegelikult pole asi väga hull, hinna-jne suhe tundub mulle vägagi soodne.
Auto toodud Eestisse kaks aastat tagasi, eismene omanik siin keegi Eduard Siff (olla Endli sugulane), selle aasta maist üks eesti nimega vene poiss, kellelt siis mina ta nüüd ostsin.

Pilt Peipsi järve äärest:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#10
vin on WDB1240261A448885
kel huvi, saab ise ta kuhugile sisestada Smile
Vasta
#11
jansa Kirjutas:Hädadest on tal küljes siis:

.......................................

Hädade nimistu sai kõvasti pikem, vaatan Smile Aga tegelikult pole asi väga hull, hinna-jne suhe tundub mulle vägagi soodne.

mitme õlle eest said siis? :demond:
Vasta
#12
marek Kirjutas:
jansa Kirjutas:Hädadest on tal küljes siis:

.......................................

Hädade nimistu sai kõvasti pikem, vaatan Smile Aga tegelikult pole asi väga hull, hinna-jne suhe tundub mulle vägagi soodne.

mitme õlle eest said siis? :demond:
ihihhiii :wink: nats aega oleks ikka kaanida saanud. Üksi kaanides.
Aga muidu ma enam suht kaua juba õlut põhijoogina ei tarvita.
Vasta
#13
Täna, õigemini eile, tegelesin lühise probleemiga.
Kuna mõlemad parempoolesd pargid olid tibens tobens, pidasin kavalaks viga otsida kellade plokist. Midagi vapustavat ma sealt ei leidnud, sama targalt torkasin pistikud tagasi ja kupatuse kokku. Efekt mu tegevusel (või ma ei tea millel) siiski oli- kaitse püsib terve Smile
Õhtul sõitsin mõnikümmend kilomeetrit, olukord püsis kontrolli all.

Vahetatud pirnide count:
- 1 esimene park
- 1 esimene H4
- 1 tagumine park
- 2 numbrituld
- 2 'pliidinuppude' oma
- 1 tulede lüliti juures olev
- 2 kellaploki taustavalguse oma (need olid tegelt terved, aga vähe liiga kanged tundusid, ümbrus kärsanud).
Veel ei põle temp. regullimise kettad ja õhu väljapurskumise avade kettad (minuteada peaks seal ka mingine tuluke olema).
Seiske tuunitult.
Vasta
#14
Täna tuli mingi tuhin peale ja vahetasin viimased viis mittepõlevat pirni armatuuris ära.
Õhu väljumise aukude kettad on paras jeble, aga lugesin enne siinsed topikud läbi ja teadsin, mida oodata. Lisaks, et keskmiste aukude juures on 4-millist sisekuuskant võtit vaja (seda ma ei teadnud, aga targu läksin urgitsema akadeemia teele, mistõttu sai töökojas vahepeal nõu küsimas käia :)).
Temperatuuri ketastele panin 1.2W pirnid, öelge, kui see liiga vali on. Muud said 0.4W

Üleeile vahetasin pidurikettad ja käisin ülevaatusel. Puhas leht. Gaasid ka normis. Oleksid ka siis normis, kui passi oleks kat märgitud. Aga ei ole, kuigi kat reaalis on ja vini järgi ka on.

Õhtul selgus, et eriti ei toimi kütuse lõppemisest hoiatama pidav tuluke. Selgus see muidugi keset ristmikku, õnneks mitte tipptunnil. Ja veelkordseks õnneks oli pagasnikus eelmisest omanikust jäänud kanku hädaabi bensiiniga. Nägin narr välja :)
Vasta
#15
Jansa,ära siis kõike powerit selle auto peale raiska,üks teine Mercedes-Benz millest pole ammu kuulda ootab ka energialaengut.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#16
Ära karda, pole plaanis pedereerida seda autot, asi võiks enamvähem toimida. Siis hea küll.
Hetkel on see 'enamvähem toimimine' suht ligidal :)
Vasta
#17
Täna juhtus selline lugu, et eneselegi märkamatult põrkas benz kuuri katusele:



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#18
jansa Kirjutas:Täna juhtus selline lugu, et eneselegi märkamatult põrkas benz kuuri katusele:

Hmmm,et nagu KITT ja käsutasid talvekorterisse või? :lol:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#19
Põrkamisejutu jätkuks, et viimasel ajal on see tunduvalt ägenenud, eriti arktiliste õhumasside saabudes. Kuna asi kiskus juba ebanormaalseks, käisin doktor I. juures diagnoosi saamas ja mis selgus- autol on taga mingid pallidega amordid, mingi nivooteema. Need pallid siis kutud, gaas väljas vms. Ratsivariant olevat ka, aga seda ei tahaks kasutada. Vat sulle elementaarautot.
Aga muidu on talv kenasti sujunud, mootor enam ei unda (kaks rullikut vahetatud pluss geneka laagrid) ega leki õli (U-tihend mootori otsast vahetatud), tagumisi aknatõstukeid näpitud (üks tahab uuesti lahti võtmist, aga jube külm on). Lisaks on auto iga laks käima ja soojaks läinud, tundus lausa, et mida külmem, seda paremini käivitus.
Vahepeal koinis vana hea läbipõlev kaitse jälle ajusid, sai mitu õhtut skeemi veeritud ja mõttetööga tegeldud, tundub, et viga võib alguse saada tulede lülitist, lahti pole veel kiskund (hetkel jälle püsib terve see kaitse ja jube külm on ka Smile.

Ja pika jutu lõpetuseks- sorteerisin pilta ja leidsin sellise kena talvise võtte, peaks pärinema jaanuari kuust:
   
Vasta
#20
originaal stiilis masin, nagu mullgi:biggrin:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,886 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,130 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 261,698 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,362 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 122,924 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,834 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,481 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,471 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,242 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,231 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne