Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
#1
Nüüdsest olen kah õnnelik C124 omanik. Auto juures tegemist on palju ja ma arvan, et see ikka tasub ära, sest sõita on sellega nii hea.

Mootor on siis 3.0 12V, 132kw/179,5hp@5700 rpm, 255nm@4400 rpm.
Käike tuleb vahetada käsitsi ehk 5'ne manuaal on.
Auto värv on valge ja sees on sinine nahk.
Ls on 219000km, mis isegi võib olla reaalne kuna sisu on suht heas seisus ja ehk seal swensonite maal pole see kerimine nii teemaks kah.

Nii siis, täpne varustuse list on kah olemas, alguses lihtsalt ei taibanud seda "WDB" ette panna vin dekooderisse. :biggergrin:
Selgus, et tootmisaasta on hoopis 88' kuid see eriti ei huvita. Mis meele heaks teeb on see, et auto on algusest peale rootsis olnud.

VIN WDB124***
Model 300 CE
Chassis 124***
Engine 103983 10 025446
Transmission 717430 01 068137
Order 0 8 569 32414
Approx. year 1988
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Dealer Sweden (569)
Interior leather blue (272)
Paint
147 arctic white (T)

Options:
  • 211 automatic limited slip differential (ASD)
  • 236 special lamp switching - daytime running lamps, special light wiring for Norway and Sweden
  • 240 outside temperature indicator
  • 280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia.
  • 286 luggage nets on front seat backrests
  • 341 additional turn signal lamps
  • 406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right
  • 430 headrests in the rear
  • 445 steering column, electrically adjustable, and airbag
  • 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.), outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
  • 512 radio Becker Europa cassette Becker radio Europa cassette, full stereo, electronic LW/MW/USW
  • 524 paintcoat preservation
  • 531 automatic antenna
  • 543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right
  • 551 anti-theft warning system
  • 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest, front folding armrest w202 - housing at front with armrest
  • 588 automatic climate control and electric window lifters (front and rear doors)
  • 597 heat-insulating glass, windshield, band filter
  • 603 headlamp wiper unit and oil for rear axle with limited-slip differential, in canisters and containers
  • 611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only
  • 620 emission control system, vehicles with catalyst technique
  • 630 ECE warning triangle
  • 640 aluminium disc wheels with radial-ply tires
  • 673 high-capacity battery
  • 809 Change of year of model, last figure shows new model year
  • 812 rear-mounted loudspeaker
  • 825 additional parts for Sweden vehicle version
  • 873 seat heater for left and right front seats

Plaanidest siis nii palju, et see aasta peaks saama auto igat pidi korda, st et kõik elektrivigurid kah töötavad ja ehk järgmine aasta läheb värvimisse, värvi jätab samaks sest imho valge kube on ikka täitsa ilus.

[Pilt: uusv%F5re.jpg]

Pildid: http://www.zone.ee/pelles/MB300CE/
Turbo
Vasta
#2
nahksisu siis seega?
mis aga värvi puutub, siis mitte valge kube pole ilus, vaid lihtsalt kupee on ilus Smile Tallinnas liigub ka üks valge vanatüübi eluk ringi.
...
Vasta
#3
Andres Kirjutas:nahksisu siis seega?

jap Confusedmile:

edit: täiesti nõustun sellega, et kupee on igaljuhul on ilus :tongue:
Turbo
Vasta
#4
Niisiis, asi on niikaugele jõudnud, et esmapäeval käisin ARK'is autot arvele võtmas, mis muidugi ei õnnestunud. :bash:
Tahtsid mingit paberit, mis mul kästi rootsi saata, et sealt võetaks arvelt maha ja näitaks neile omanikuvahetust... aga mis seal ikka, nüüd lähen laupäeval uuesti Lõuna-Eestisse ja ilma autota ma sealt tagasi ei tule :tongue:

Panin pildilingi kah esimesse posti.

Edit: Vahepeal on saanud dokkidega kõik korda ja nüüd on mul rohkem aega rääkida, mis viga kah on.
Praegu on 3x el aknaid, nimelt juhipoolne esimene ei taha töödata, raksub vms... peab lahti võtma asja ja vaatama mis häda on.
Juhipoolset ukseluku südamikku oleks vaja, see ei keera.
Salongis oleks vaja mõndasi vidinaid :biggergrin: äkki keegi teab kas kuskil romulas on C124 sees.
ABS ei toimi veel, arvan, et ussid on andurid selle seismise aja jooksul ära söönud.
Turvavööde ettekandjad... need ei kanna kohe üldse midagi ette.
Siis see "406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right", tundus, et ei toimi kah, eriti ei jõudnud näppida seda.
Kere tahaks muidugi tegemist ja kindlasti on veel midagi.

A ja kas kellegil oleks pakkuda seda kroomist raami iluvõre ümber, mul mingid idioodid olid selle ära kiskunud ja ära retsinud, olemas see mul on aga üsna 8 kujuga, märgid on õnneks küljes. Kui seda raami ei saa siis üritan vana(või selle mis praegu mul ees) korda teha ja matt? mustaks värvida(ajutiselt), peaks jääma ikka vähe viisakam kui mingi hõbedase sprayga värvitud juust.

Muidu ma olen autoga väga rahul (esimene auto mul)... 100x parem kui mingi Escort või Audi 80 :tongue:
Turbo
Vasta
#5
Pragu siis selline seis, et oleks vaja uusi lukke... (uksed, pagass ja süüde) äkki on kellegil pakkuda või keegi teab kust otsida? Iluvõre koos raamiga on kah ikka vajaka (muidu kas sedaani oma kah sobib?) :help:

Paar uuemat pilti kah http://www.zone.ee/pelles/mb/ :tongue:
Turbo
Vasta
#6
Numbrimärk on nagu üks kodumaine bänd... Smile

Tööd paistab sellega korralikult vist olema, salaroostet ja muid huvitavaid roti pesasid autost otsida peaks olema suht "lõbus"...

Ilus! Smile

Edu!!
RWD or stfu!
Vasta
#7
Kas tegu on Võrust ostetud masinaga?
Vasta
#8
Mind huvitaks see VIN-Decoder. Kust seda saada :O?
Vasta
#9
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
Tööd on jah korralikult... kohe väga, tahakski nüüd seda sillaosa tegema hakata ja siis vaikselt edasi.
A ma ei teagi seda kodumaist bändi Rolleyes

Auto ise pole võrust ostetud aga mingi aeg oli seal küll.
Turbo
Vasta
#11
Niisiis... vahepeal sai käidud Imre juures ja paar vidinat vahetati seal ära.
List ise on siis selline(copipaste):
  • padi moot mb om 601/602 2tk
  • varras taga v w124/201 =915140 1tk
  • varras taga p w124/201 1tk
  • varras taga lüh mb w124/201 2tk
  • varras taga pikk mb, uus 17267=915142 2tk
  • varras taga sarn mb w124 =05218 2tk
  • rem kompl e õõtsh mb mb 124 =08561 2tk
  • polt eksentrik w124/201 4tk
  • puks stab v 18mm 4tk
  • puksid pendelh mb 123=9651112 1tk
  • puks tagas mb 124 esi=985124 2tk
  • pid klots mb w124 t 1tk
  • rem kompl tagapid w124 1tk
  • kaan termostaadi mb m103 1tk

ABS sai kah korda, nõrgim lüli oli seekord kaitse. Peale kaitse vahetust hakkas mootor kah normaalselt tööle. Üldiselt olen häppy. :biggrin:

Homme(täna) siis sillastendi, praegu on kummivilin iga nurga peal ja ka sirgepeal kui üle 70ne sõita järgi :lol:
Turbo
Vasta
#12
see on see üherattavedu Tongue

veab sul, et mootori padjad nii odavad on. mul on ikka tonn tükk

sul läks ka mootor avariireziimi, kui abs kaitse maas oli?
...
Vasta
#13
Eiei... mitte üherattavedu aga vilin sellest et esimesed vaatavad praegu umbes nii \ /, kohe lähengi ja parandan selle vea ära... ASD täitsa olemas ja tätsa toimiv :tongue:

No enne oli nii, et käivitamisel ei võtnud kõiki pütte kohe taha, nüüd läheb ilusti. Pepudüno järgi on jõudu justkui juurde tulnud, et juu siis oli avariireziimis. ASD hakkas kah tööle, võinoh enne oli nii et see tuluke seal ei hakanud vilkuma, nüüd vilgub ja on täieõiguslik 2wd :biggrin:

Ahjaa, eile hakkas kõrvalistuja istmel see õhk sisse/välja süsteem kah toimima ja avastasin, et on el reguleeritav rool :bigsmile:

Edit: PS! iluvõre raam on ikka vajaka.
Turbo
Vasta
#14
jumalast normaalne aparaat! aga ütleme ausalt...välimusele võiks tsipa tähelepanu pöörata, just see tiib... pole eriti sobiv Mercedes-Benz pagassi peale ...arvan mina, teiseks nii magedat velge polegi ühelgi kupeel veel kohanud :bigsmile: ...anna andeks kui Sulle meeldib, tõesti ei tahtnud solvata. Aga tehniliselt on kõva masin 3-ne modra ja ASD-ga tagasild on vääga asjalik kooslus ma ütlen, eriti kui natuke vahepeal ringrada ka harrastad :wink:  mul olid ka varasemad autod enamus ASD-ga ja nüüd kui tegemist on ASR-ga siis oskan alles hinnata ASD süsteemi väärtust. Ok, mis ma siin ikka seletan, hoolitse hästi siis oma kaaslase eest ja ära teda teise margi vastu küll vaheta Confusedmile:
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
ralak Kirjutas:jumalast normaalne aparaat! aga ütleme ausalt...välimusele võiks tsipa tähelepanu pöörata, just see tiib... pole eriti sobiv Mercedes-Benz pagassi peale ...arvan mina, teiseks nii magedat velge polegi ühelgi kupeel veel kohanud :bigsmile: ...anna andeks kui Sulle meeldib, tõesti ei tahtnud solvata. Aga tehniliselt on kõva masin 3-ne modra ja ASD-ga tagasild on vääga asjalik kooslus ma ütlen, eriti kui natuke vahepeal ringrada ka harrastad :wink: mul olid ka varasemad autod enamus ASD-ga ja nüüd kui tegemist on ASR-ga siis oskan alles hinnata ASD süsteemi väärtust. Ok, mis ma siin ikka seletan, hoolitse hästi siis oma kaaslase eest ja ära teda teise margi vastu küll vaheta Confusedmile:


Usu mind, tiib ja velg on kõige väiksemad probleemid antud auto juures (enne oleks vaja uut esiklaasi, kere korda teha ja osad elektri vigurid mängima saada) ja velge ei hakka vastu talve küll uut soetama. Tiivaga veel mõtlen mida teha sest see org zenderi oma ja irl üsna sobib. Seda vaatab järgmine aasta kui plaan keretöid teha ja üle värvida.

Aga ASD ja 3.0 on jah üsna lõbus kooslus. :tongue:
Praegu pole küll mingit plaani marki ega autot vahetada, juba liigapalju vaeva ja närve on kulunud. :bigsmile:
Turbo
Vasta
#16
Täna sai siis autot vähe turvalisemaks tjuunitud ja homme siis üritan iluvõre kah ära vahetada... :tongue:

Tekkis siis vahepeal selline mure (maitea kas sõnusin ära või mis :bigsmile: ) aga ASD tuli armatuuris põleb ja asi ei toimi. :help:

Ahjaa... teine asi mis muret teeb, et kardaan undab(tugilaager?) ja just kui näiteks oled sõitnud ja tahad tagurdada siis käib mingi väike "kolks" läbi???
Turbo
Vasta
#17
Nii... ventika sidur sai kah uus vahepeal, täna siis sai testitud tipptunni ajal pärnu mnt'l ära ja temp on väga normis. Mina olen rahul.
Aga iluvõre pole ikka veel suutnud korda teha, haigusepioss tuli kah külla Confusedmash:
Turbo
Vasta
#18
Minu meelest väga ilus valge kupee ja need veljed sobivad ka päris hästi, tuleks need aint korda teha/yle poleerida. Muide kõgile teistele MB kupee austajatele ytlen niipalju et must värv ja AMG Monoblock on kyll soliidne ja hea kooslus aga seda esineb juba niipalju et varsti hakkab vaikselt oksele ajama. Ärge jumala pärast ajage kõigile MB kupee omanikele peale et nad oma autod mustax värvix ja AMG Monoblockid alla lykkax. Vaheldusex meeldix mulle väga sellist valget MB velgedega kupeed liiklemas näha.
Vasta
#19
Väike update...
Vahepeal sai siis mõned filtrid ja asjad ära vahetatud. Btw on võimalik, et mul ei ole salongiõhu filtreid?

Vähe kurb uudis on see, et taga reduktor on pees (kolks sees ja undab, ei pidanud saama parandada) :mad: ... seega kui kellegil on olemas siis... ABS'i ja ASD'ga ja seal miski nr oli kah, 3.0(7?).
Turbo
Vasta
#20
Näinud ja mõelnud kas see on see mis auto24-s 37k eest müüdi:eureka:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,115 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,618 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,202 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,152 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,147 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 880 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,891 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 104,480 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,481 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,114 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne