Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu CLK 430 W208 1999
#21
Karl Kirjutas:Käisin ka siis eile näppimas ja proovisõidul. Diagnoos: pole paha Drool

Mootori sound ajab vägisi kihutama ja ega minekul ka viga polnud, käis ikka edasi küll.

Indrekule: Indrek + Joonase auto = RULLNOKK!!!!!!!!!!! Badgrin

Ehh, sain tagasi teha, yeahhhh Badgrin

Eh, natuke suitsu käib asja juurde juUnibrowUnibrow
#22
Tahaks ka esitlust juba Smile)

Järsku saad kalendrisse aja kinni panna ? Tongue

Ja ikkagi ei ole ma aru saanud, mida see kood 954 tähendab ?

Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...

aga mis asi see emergency flasher on ?:S

954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
#23
Sweet mary jeesus...
#24
Blaze Kirjutas:Tahaks ka esitlust juba Smile)

Järsku saad kalendrisse aja kinni panna ? Tongue

Ja ikkagi ei ole ma aru saanud, mida see kood 954 tähendab ?

Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...

aga mis asi see emergency flasher on ?:S

954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)

see on kood eriautodel, ja kood sellel astatel aint ( 01.11.1962 - 31.05.1972)
#25
Blaze Kirjutas:Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...
Avantgarde on -20mm.
Sportvedrustus on -40mm. Rolleyes
#26
martiini Kirjutas:
Blaze Kirjutas:Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...
Avantgarde on -20mm.
Sportvedrustus on -40mm. Rolleyes

Ma mõtlesin seda, et Avantgarde on clk originaalvedrustusest kõige madalam variant.

Sportvedru võid igasmõõdus osta, ei pea ainult 40 olema Smile

Aga suhteliselt jäik ta on originaalis ja ilmselt võib nimetada sportvedruks Tongue
#27
Nonii, esimesse postitusse lisasin paar uuemat pilti, sisust veel teha ei jõudnud.

Aga siin vahepeal ole igast asju ka temaga tehtud, muidugi enamuse aja ikka sõitnud ja nautinud.

Kuna roolis oli päris jube lõtk sees, siis sai seda ka peale keeratud, mis muidugi lõppes rolikarbi simmeri vahetusega, aga nagu ikka sai Joonas käed õliseks tehtud ja nüüd juba kannatab sellega ka pikirööbastes sõita.

Muidugi tuleb plaani võtta veel kliimaseadme remont ja ka lahti saada mingist imelikust häälest mootoris. Rihmad seda ei tee, ega ka muud asjad, mis rihmaga ühenduses on, samas ka kett tundus üsna hea olevat, ehkki kas seda visuaalselt saabki vaadata.

Aga kui tulevik lubab, siis tahaks kevadel üle värvida, samuti seest täiesti uus nahk. Aga noh see oleneb pigem siis rahakotist ja muudest hetkeoludest.

Siiamaani olen väga rahul, kütet võtab palju, seda probleemi õnneks pole, et raha üle jääb. Aga see-eest annab ka piisavalt sõidumõnu.
#28
Sound oli tõesti megaThumbsup
#29
Üks pildike, mis lätlased on teinud:

   
#30
Kui ma oma CLK soetasin, siis oli mootoris jube vastik klõbin - pigem selline kriipiv sahin sees, mis koledasti ikka kõrva häiris - V8 peab ju sahisema ainult. Siis sai tehtud õlivahetus, panin sisse poolsündi, aga ega midagi ei muutunud, tegelt ei uskunudki siis, et õli vahetus saaks seal midagi muuta, kuna tookord uskusin pigem keti või lamerihma rulliku häält. Joonasega koos sai siis lamerihm maha võetud ja selle viga välistatud ka kett oli heas korras ning pingul, samuti ketipinguti. Nukadki olid väga head see M113 mootori õlitus nukkadele on kaval. Eks siis hakkasingi uskuma, et viga on tõukurites, aga ei ole siiani raatsinud neid vahetada.

Aga esmaspäeval lasin siis Lesvenis õli vahetada - just selle sama Kuldari müüdava vastu. Alguses muidugi ei muutunud midagi, aga eile tegi auto mulle hea üllatuse, nimelt kaduski see vastik tuju sitaks tegev helin ära ja ainuke, mida kuulda on, on tore V8. Ju siis see täissünt suutis tõukurite vahelt vana seisnud õlipasa lahti saada ja asi hakkas tööle, sellega koos ka mootori vibra tühikäigul on peaaegu täielikult kadunud.

Seega paistab, et sellel õlil on kvaliteeti küllaga ja soovitan kõikidele, eks sõidan sellega ja vaatame, kas asi ka jääb sama mõnusaks, praegu lausa kisub jälle sõitma ja ei taha enam igal lühemal peatusel mootorit välja suretada.

Seega soovitan kõikidele, kui Kuldaril otsa saab, küll saab soomest ta juurede tuua.
#31
Tore, et oma probleemist lahti said, ise ka juba Kuldariga r22kinud ning kavas natukene rohkem seda kraami osta, kui juba 8he margi peale l2ksin siis v6iks ka edasi kasutadaSmirk
#32
Kelle toode see väljalaske torustik selle auto küljes oli? Vahepeal on see konkreetne sõiduk juba omanikku vahetanud?
#33
Sõiduk vurab jah juba Soomes ja väljalase oli Reigeri oma, kui ei eksi.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,811 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,094 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 33,199 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 35,874 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  CLK 320 avangar palm 3 3,845 05-08-2015, 10:25 PM
Viimane postitus: palm
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  MB CLK 320 C209 '03 - soo soo 20 26,404 28-01-2014, 04:18 PM
Viimane postitus: soo
  Minu G 300 merslane 13 13,961 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,042 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne