Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu eksirännakud ehk kuidas ma jõudsin Mercedeseni.
#1
Tekkis lihtsalt selline huvi ,et kuidas need paadunud kolmhargi kummardajad  oma  armastuseni on jõudnud. Kuna enamik meist, kes üle kolmekümne on "pidanud" alustama N-liidu sõidukitega ,liiklus ja tehnika maastikul kohanemist.Ei saa ma siiski aru ,kuidas on see nii ,et meid , Saksa luksusautode tootjate lipulaevaks peetavate mercedeste omanikke selles foorumis siiski nii vähe on .(Lõuna osariikidesse ei mahu meid summagi)
Alustuseks siis ,kirjutaks enda kogemused enne - ja pärast mesasid.

1.Äia 2106. Väga hea masin. Antud aja võimalusi silmas pidades.
2.RAF, (kos vilkurite ja muu jamaga) inva ühingute liit 2 tk
3.mosse,2140. 3 tk
4.Ford escort mk.1. Metsas tööl käimiseks Icon_evilIcon_evil(Praegu Eestis tõeline  rariteet kupee )
5.MB kutsikas,VÄGA HEA auto (2 korda päästis elu)
6.Mitsubishi galant, (peale täieliku ümber ehitust oli pea-aegu auto) Vahetasin kutsika vastu.
7.MB kutsikas (Jälle tundsin ennast inimesena.)
8.Ford escort mk4 ,(Kuidagi peab ju saama) jäärajal väga hea .
9.Ford scorpio karavan RS tuning
( kah norm, kuni ATM kast laiali läks Ja enam kokku ei saanud)
10.volvo v40 .
(Tõsiselt turvaline. Töömees jäi ellu ,kui ca 5-60km /h kaubik vasak pöördel juhi uksest sisse sõitis)
11.MB w210 e200  Siiani hea ,midagi paha pole öelda. Peale Eestist leitud ,hädapäraste esinduse remondimeeste(lihtsalt, sellise margi esindusse minnes ootad midagi proffessionaalsemat)

Moded, ärge näkku lööge ,Seda on lihtsalt huvitav teada.

Tahaks lihtsalt sõita TASA üle silla.
Vasta
#2
Huvitav on küll ja kunagi oli vanas foorumis selline teema ka, umbes a´la mu endised ja praegused autod.

Ainult kirjavigu sul sees tohutult, pealkirja teen korda, juttu tõesti ei viitsi teha. Eusa_whistle
Vasta
#3
Ma küll ei kuulu sinna enamiku, kes 30 ja üle, kõigest 21. Mersuni minu tee jõudis ikka läbi kõige parema.

Kuna lapsepõlves olin ma ikka jube autohaige, siis meeldisid mulle igasugused autod. Maal elanud ja traktoriga ikka tööd teinud ja remontinud. Vanemaks saades olid mul sõbrad ning ka mitmed vanemad. Ühel nendest oli Mercedes- Benz 560 SEC, 220 kw. temani jõudis see auto läbi huvitavate asjaolude, aga need ma jätan enda ning tema teada.
Tollel ajal olin siis ise 16 ja autoomanik oli just load saanud ning päris kaua sai ringi sõidetud. 220 kw tegid oma töö ning lisaks ka pööratud nahaga inetrjöör, eriline kellade plokk ja väga võigas toores jõud ning ASR puudumineIcon_razz

Kui minul load kätte olid saadud, siis olin peaaegu valimas endale riisiraketti, aga õnneks Tartu Gefi autolammutuses käies elidsin oma esimese MB- Mercedes- Benz 190E 85. a. väljalase. aasta hiljem ostsin MB c240, 97. a. väljalaske ning poole aasta pärast oma lemmiku, oma parima, oma kullast kallima- Mercedes- Benz 560 SEL'i...Smirk

Tunne on hea ja ikka sellest margist eemale ei lähe.
Elagu Mercedes- Benz
Vasta
#4
No need "krdi" vead tulevad sisse jah ,peale laupäeva õhtast sauna ja 4 liitrit õlut .omme parandan ära. Eusa_pray
Muide, 2 Audit , 2 Opelit ja 1 bmw jäid nimelt vahele. Kuna need ei kannata minuarust võrdlust isegi vaz 2106 ga
Vasta
#5
Homme ehk trükin ka oma autod sisse, 20 peaks vist hetkeseisuga olema.
Vasta
#6
vw golf I ostsin 5000 krooniga kui olin 16 . Tegin keretööd värvisin vahetasin jubinaid kui valmis sai siis ajasin garagest välja aiataha . Ärandati külapoistepoolt ära ja peksti puruks metsavahel .

Mitsu Colt 1980 aasta sain ärandajate käest Golfi katteks Big Grin Sõber sõitis selle sodiks .
BMW 320 1986 aasta oli väärt pill 98 aastal .
BMW 728 1984 vahetasin 320 vastu lasin kasti laiali ja lõpuks seisis 10 aastat garaaziz . Müüsin maha ühele Korralikule kodanikule . Siiani ilus lumivalge kaunitar.
Volvo 850 1994 tutvusin oma abikaasaga ja ostsin temalt Volvo ära Tongue
Müüsin maha kasutasin ametiautot Berlingot .
Töökohavahetus ja oli kiiresti midagi vaja millega liikuda sai soetatud MB 240 D W123,
Sellele järgnes
300TD s123 alles
240D w115 alles
Vahepeal tekkis Ameerika Vaimustus sai soetatud 97 aasta Chevy Astro Hi Top . Müüdud
220D w123 TAXI alles
350 SE w116 osadeks
300D w126 alles ootab värvimist
250TE v123 Resculine alles ja ootab oma aega .
Lisaks veel mittesõitvad 123 med ja 115 ed .
Vasta
#7
Minul ol juhuse tahtel esimeseks autoks MB c200, mis tõi mind ka klubisse(väga oluline auto seega), selle sain äia käest.
Järgmine oli katkise mootoriga c250tdi, selle müügist sain lõpuks raha, et osta endale. päris esimene oma auto milleks sai juhuse tahtel BMW 530i V8
Peale selle või siis väike vaheldus selle vahepeale oli BMW 735i
Kuna seitsmeset sai villand, sai tagasi ostetud too sama BMW 530i V8
Seejärel sai ka proovitud Audi S6-te, mis sai vahetatud BMW 523i vastu, mis omakorda sai vahetatud praeguse
MB E320i vastu.
Ühesõnaga on olnud huvitav eksirännak püha tõe juurde tagasi.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#8
esimene auto üldse - w203 ja praegu nagu ei kahetse. kaalukausil olid veel a6, 3ne bemm... 5ne ehk ka. Aga jah, "väikest s-klassi oman" Smile
määravaks sai varustus, puudu on ainult parkimisandurid ja katuseluuk.
Vasta
#9
Peale hunnikut forde oli esimene MB w116 s280. Peale seda on peaaegu enamus autosid MB-d
Vasta
#10
Oh jahIcon_cool

1.2102
2.2106
3.Datsun jerri
4.Ford Escort 1,6
5.Ford Escort XR3
6.Ford Capri
7.BMW 323
8.MB 280SE(126)
9.BMW 325I
10.MB 380SEL (126)
11.BMW 325E
12.MB 230E (124)
13.VW Vento VR6
14.BMW 540  96a
15.Subaru Impreza GT
16.MB E270
17.MB CL 500 (alles)
18.MB ML 500 (alles)
19.VW TransporterT4 (alles)

Krt jäi lisamata veel nimekirja keskele.
20.VW Golf GTI 16v
21.VW Golf GTI 8v
22.VW Golf GTI G60
23.Mitsubishi Eclips turbo
24.Honda Civic



Midagi unustasin kindlasti ära ja juttu ei oskagi midagi lisada,sest ei meenu kohe.
Aga olen proovinud suht palju autosid ja MB RUUULIB!!!
Vasta
#11
Minu autode lühike ajalugu siis

C123 230CE (alles) 1982
Seat Ibiza 1,2 1989
w123 230E 1982
Honda HRV 1,6i Vtec 2002
W203 C32 AMG (alles) 2001
Vaz 2121 Niva 1,6 (alles, muidugi mitte igapäevaliikur Big Grin) 1988

Järgmine auto kindlasti MB. Teised on liikumisvahendid vms...
Vasta
#12
VAZ 21063 82a.
Opel Kadett gsi 1.8 85a.
Opel kadett gsi 2.0 89a.
Opel Vectra 2.0 93a.
BMW 520 89a.
BMW 318 92a.
BMW 525 91a.
MB ce 300 89a.
Audi a4 avant 2,5 tdi 2000a.
Audi a8 4,2 94a.
BMW 530 tda 2000a.
Volvo xc90 2,4 tda. 2003a.
Audi A8 4,0 lang. 2004a.
MB E500 avangarde AMG 2002a.

Nii selline nimekiri, mõned paremad mõned halvemad, viimasega siiamaani kõige rohkem rahul. Arvestasin ,et keskmiselt on 1 auto veits rohkem kui pool aastat olnud.
Vasta
#13
1.Ford escort 1,6d 86a.
2.MB w123 300d 81a.
3.Mazda 323 1,3 89.a
4.MB w202 200 94a.
5.MB w123 200 81a.
6.MB w123 230e 83a.
7.MB w123 230ce 80a.
Vasta
#14
Hea vaadata nimekirjade järgi kohe kuidas elatustase tõusnud Smile
Vasta
#15
Pets77 Kirjutas:Oh jahIcon_cool

1.2102
2.2106
3.Datsun jerri
4.Ford Escort 1,6
5.Ford Escort XR3
6.Ford Capri
7.BMW 323
8.MB 280SE(126)
9.BMW 325I
10.MB 380SEL (126)
11.BMW 325E
12.MB 230E (124)
13.VW Vento VR6
14.BMW 540  96a
15.Subaru Impreza GT
16.MB E270
17.MB CL 500 (alles)
18.MB ML 500 (alles)
19.VW TransporterT4 (alles)

Krt jäi lisamata veel nimekirja keskele.
20.VW Golf GTI 16v
21.VW Golf GTI 8v
22.VW Golf GTI G60
23.Mitsubishi Eclips turbo
24.Honda Civic



Midagi unustasin kindlasti ära ja juttu ei oskagi midagi lisada,sest ei meenu kohe.
Aga olen proovinud suht palju autosid ja MB RUUULIB!!!
evolutsioon kohtab revolutsiooni vms Smile
Vasta
#16
Tjah, karp jääb lahti, mis autod ja kui palju kellelgi neid on olnud.

Eks jah, kõik pole rikkast perest pärit, ma pidin ka leppima sellega, et esimene auto oli Ford Taunus, olin siis 14-aastane. Mingi aeg hakkas siis 1.6 mootor pisut lahjaks jääma, vaateväli hakkas ka armatuuri ülemist otsa ületama. Karpat, sisselaset sai vähe näpitud, uuritud vanakooli kaanelihvijate käest, mismoodi ja mida teha. Sai tehtud päris palju remonti, ford ikkagi.
Aasta pärast tekkis huvi ülelaadimise vastu, sai siit-sealt nuputatud ja otsitud turbot, tehtud selgeks turbo olemus ja tööpõhimõte - tollal polnud muidugi turbosid saada nagu praegu.

Siis sai veidi aja pärast Taunusest küll, võtsin ühe Capri kere ligi....mis siiani on projekt ja andsin ta sõbrale ära. Sai vahepeal ka teine Capri ligi võetud ja kõpitsetud, praeguseks enamvähem valmis, 2.9 V6 biturbo - aga ford on ford, sitast saia ei tee.

Aastake enne kui load sain, hakkasin ema 190E`ga ringi sõitma (kooli ja bussipeale, et linna saaks). See on siis seesama punane kutsikas, mis mul ka siiani alles on.

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis mul polnd veel lubegi, kui hakkasin siit foorumist taga ajama 3.2 R6 mootorit, mille ma mõne kuu pärast ära ostsin ja kohe kutsika ribadeks tõmbasin, et uut mootorit paigaldada.

Nüüd on siis SEL ka juurde ostetud, seda ainult seepärast, et eelmine suvi ma oma kutsika käigukasti pooleks kiirendasin, ja otsisin ajutist või noh autot, millega sõita saaks.

Ühesõnaga ma pole selline inimene, kes omab autosid arvu pärast - ei!

Kui korralikku ei saa osta, siis ei ostagi, mingit asendust rohkem ei plaani osta, nagu sai SEL ostetud. Ei tea, miks ma mingit SEC`i vaatama ei läinud, eks Karl ajas kärbseid pähe.

Nüüd järgmised autod saavad olema 560 või 600 SEC, mingi lühike G klass ja siis vb naisele SL320 või SL500.
Elame näeme.

Alla MB igal juhul punnima ei hakka. Eks mõni muu auto on ka vahepeal olnud, kas omal või kahepeale.

Krt pikk jutt sai.
Vasta
#17
1. Moskvich 401(olin 13 aastane...., saime isegi mõned kilomeetrid sõita)
2. Moskvish 427(tinatatud Kerega=Pommikindel)
3. Vaz 2101 (Isa vana auto)
4. Moskvish 2147? (pirukamosse)
5. Ford Taunus 1,6
6. MB 123 2,4d
7. Nissan Patrol 3,3d
8. MB 124 3,0 4-matic (Jube pyss oli-vähe putitatud...)
9. Nissan Patrol 2,8 TD
10. Ford Sierra 2,0 DOCH
11. MB 126 4,2 SEL

Kolm viimast praegugi kasutuses, Sierra väga lollikindel tööauto, Patroliga vean suuri kärusid ja loomulikult peale tööd sõidan SEL-iga.

Krt, peale 123-e oli veel yks MB, 207 "pakibuss"- mis oli nii mäda, et lõpuks kukkus tagasild alt. Aga läbisõit oli ka ju ca miljon.

Aga ,"Mersupede", nagu mind mu paljud sõbrad kutsuvad, järgmine auto saab kindlasti olema MB.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#18
Minu autod:
ŠKODA 120 L 1980 (ESIMENE ÕNNETUS)
ŠKODA 120 L 1982Crybaby
BMW 520  I  1984 (see juba sõitis)
MB W123  240 D 1984 (SIIANI ALLES JA KORRAS)Eusa_dance
VANA VOLGA M21 1960 (alles ja restaureeritud , sõidab)Nod
PEUGEOT PARTNER 1.9 D 2003 (hea ja ökonoomne tööloom)
FIAT DUCATO 2,0  1996  ( minu kodu rekka-tent ja puha!!!)
MB VITO 2,4 TDI 1996 (oleks võinud ostmata jätta)Crybaby
TOYOTA HILUX 2,5 D4D 2006  ( alles ja muudkui sõidab)NodEusa_dance
MB 500 SL  R129  1992 ( alles , et suve nautida tõelise autoga)Eusa_dance
MB V220 CDI 2001 (mu elu viimane katsetus Vitoga)Crybaby
MB G 300 GD  1983 (alles,Eusa_danceiga kell iga ilmaga igale poole)

Kui veel midagi ostaks, siis oleks see 4 ukseline MB G klass ja rohkem ei teaks tahtagi.Eusa_pray
Vasta
#19
Esimeseks autoks W123 200, 1983, isalt pärandatud ja siiamaani sõidan.
Temaga paralleelselt olid W123 200d ja W123 300d, viimasega sõita küll palju just ei saanud.
Nüüd Jeep Grand Cherokee Mersule lisaks, kuid kui Mercedes-Benz maha müüks, siis ostaks ikka teise Mercedes-Benz asemeleSmile
Vasta
#20
Opel Commodore '68 sport kupee - Opel Monza 3,0 mootoriga
Audi 100 C2 '79
Mazda 323 '81
Ford Escort '86
Audi 100 C3 Avant '91
Audi 80 B4 Avant '93 (alles)
Audi A6 Quattro Avant '99 (alles)
MB Vito '05 (alles)

Alates Escordist on kõik isiklikud autod AT kastiga, no ei ole viitsimist linna vahel selle nuiaga mürada ja jalgadega jalgrattaga sõitmise liigutusi teha.
Vahepeal on ka mõned tööandja autod olnud: MB Service Vito, 2x Nissan Almera, Nissan Primera P11/144, WV Caddy Life, Fiat Strada.
Nii eraelus kui ka tööalaselt on tulnud juhtida (rohkem kui üks kord ja rohkem kui mõnisada meetrit, alla seda ei vaevu isegi arvestama) väga paljusid erinevaid liikureid. Kardan, et loendis jääksid 2/3 neist kogemata välja toomata, seega ei hakka mälu isegi pingutama. Kindlasti on erinevaid mudeleid julgelt üle paarisaja (juba lendavaid olluseid on üle viie). MB mudeleid on seal W122, W123, W124, W210, W211, Sprinter (vana), D109, D100, G nii pikk ja lühike B ja D, Unimog. Vast sai ikka kõik kirja Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Loll küsimus, kuid ehk keegi oskab aidata toix88 11 8,585 18-12-2016, 01:49 AM
Viimane postitus: kaupo51
  Kuidas pesta autot? lembu 4 4,953 05-06-2015, 07:48 PM
Viimane postitus: Ermo
  LE §180 ehk udutulede kasutamine? marek 34 32,363 27-05-2015, 03:59 PM
Viimane postitus: kaur112
  Mercedes-Benz Welt Berlin ehk Mersumaailm Berliinis Packman 10 10,484 31-10-2013, 10:19 PM
Viimane postitus: Packman
  Kuidas saada MB-le dokumendid gaidu 17 14,121 28-05-2011, 03:23 PM
Viimane postitus: Raitsraisk
  Kuidas ja kus pargite oma kallist autot? Mb140 7 7,859 30-04-2011, 02:02 AM
Viimane postitus: Karl
Big Grin Leidsin aardelaeka, kuidas edasi toimetada ehk kuidas münte puhastada? Karl 18 23,093 22-04-2011, 12:41 AM
Viimane postitus: siku77
  MB Nightmare ehk kohutavad MB'd Harry 60 64,029 27-02-2011, 11:52 AM
Viimane postitus: fromtallinn
  Tuledega vilgutus ehk "diskorid" on teel! QULLIVER 67 44,423 16-01-2010, 05:12 PM
Viimane postitus: Rait
  Teab keegi kuidas Rent24 pesulas poleeritakse? carnet 2 3,763 27-10-2009, 05:12 PM
Viimane postitus: carnet



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne