Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300E , 1988 , W124 , 4matic
#1
Sattusin peale sellisele isendile, kes tuli koju suhteliselt normaalse hinna eest.

Sees hästi säilinud nahksisu.Roostet ainult tagumisel numbrialusel umbes tiku paki suurune ala, põhja alt hämmastamapanevalt täiesti roostevaba.

Auto liigub ja töötab nagu peab, kuid muret tekitab madalatel pööretel tekkiv värin ja kerge porin kapoti alt.Millise probleemiga võiks olla tegu?
Samuti ei tööta hetkel 4 vedu (4matic tuluke põleb) Mismoodi on sellisel raugal üldse 4veo süsteem tehtud ?

Pildid ja täpsem info lähitulevikus...
Vasta
#2
Ilmselt tegin esimese postituse väga mööda, kuna vaatajaid on palju aga kommentaare vähe.
üritan siis natuke lisainfot ka juurde panna (kuigi hetkel viibin üldse teises riigis ja täpseid numbreid ja arve raske peast öelda)

Mark: Mercedes-Benz 300E
Väljalaskeaasta: 1988
Läbisõit: täpselt ei mäleta aga midagi 200 ja 300 tuhande vahel
Võimsus: 132 kw
Mootori valem: 3.0 r6
Lisavarustus: hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), elektrilised välispeeglid , immobilisaator, esimesed udutuled, tulede korrektor, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.

Värvus : üsnagi totter valge koos nende mustade liistude ja stangedega.
(plaanis värvida mustad osad samuti valgeteks)

Veereb tavaliste 15 " Mercedes-Benz originaal velgede peal.


Plaanis on korda teha nelikvedu , sisse panna uued kõlarid ja makk.Üle tuleks värvida ilmselt ka tagumine numbri all olev plaat kus roostet natuke on.Samuti peaks tavotitama/õlitama esiistmete aluseid siine, kuna praegu on päris raske istet enda järgi sättida.Veel tahaks välja vahetada keskkonsooli "puitdekoori" millel praegu on kerged mõrad sees.
Mingisuguseid tuuning lisavidinaid väga külge ei sooviks panna, kuna ideaalis jääks auto välimus ikkagi tema sünniaja kanti.
Äkki keegi oskab soovitada selliseid "vana-kooli" stiilis valguvelgi ?


Kuna see on üldse mu esimene auto ja esimene tugevam kokkupuude auto juhiistme ja muu sellisega siis ootan eelkõige abistavaid nõuandeid , mitte kirjavigade parandusi jms...
Vasta
#3
Nu pildid ei teeks paha muidugiSmile. Üldiselt see vana R6 mootor hea ja pommikindel, samas selle 4maticuga tuleb sul veel hädasi, ei taha negatiivne olla, aga kui seal midagi tõsisemat viga siis varuosasi sa kuskilt ei leia, põhimõtteliselt esindusse minek ja seal need numbrid viiekohalised.

Aga igastahes edu uue masinaga ja vana kooli 124 kerega MB on igati õige valik!
Vasta
#4
lugesin ka kuskilt et pidi suhteliselt soliidne ja viisakas pill olema, kui korras on.Aga ilmselt see on kõigega nii et kui käest lased,maksab see sulle kunagi hiljem kätte, ükskõik mis mõttes siis.
Samas peaks olema alati võimalus ainult tagaveoliseks auto teha/jätta, kui 4maticut ei suuda remontida.

Siiski praegu peamine mure vibratsioon ja porin väikestel pööretel.Üritan lähiajal korraliku ülevaate kapotialusest olukorrast saada ja ehk olen siis targem küsimusi küsima Nod



Muusika osas on välja valitud DLS-i esimesed ja tagumised kõlarid.Kuna hetkel pole rahaga lood nii head, siis lähenen asjale "hinna ja kvaliteedi suhe" nurga alt.Mingisugust subwooferit sisse toppima ka ei hakka.

Üldse sooviksin auto jätta võimalikult algupäraseks ja igasuguseid star treki laadseid vidinaid ei poolda.

Igatahes ootan vihjeid,näpunäiteid,soovitusi ja pakkumisi ükskõik milliste osade suhtes Eusa_whistle
Vasta
#5
Üks küsimus tekkis- et kas tagumised kõlarid paned originaal pesadesse? Ja kas ostad Eestist kõlarid- kui jah, siis kust ostad Icon_smile?

Aga rääkides nüüd autost, siis sellise mootoriga neli on kindlasti hea valik- nelikvedu võib samuti päris huvitav teema olla. Muidugi ikka siis, kui kõik ikka toimib. Oled muidu talvel libedaga ka nelikvedu proovinud?

Kuid no.. Hoia siis ikka hästi ja pilte sooviks küll tegelikult näha Icon_rolleyes
Vasta
#6
T6nu Kirjutas:Üks küsimus tekkis- et kas tagumised kõlarid paned originaal pesadesse? Ja kas ostad Eestist kõlarid- kui jah, siis kust ostad Icon_smile?

Aga rääkides nüüd autost, siis sellise mootoriga neli on kindlasti hea valik- nelikvedu võib samuti päris huvitav teema olla. Muidugi ikka siis, kui kõik ikka toimib. Oled muidu talvel libedaga ka nelikvedu proovinud?

Kuid no.. Hoia siis ikka hästi ja pilte sooviks küll tegelikult näha Icon_rolleyes


Imesta või mitte, aga taga aknalauas ega mujalgi polegi üldse ühtegi pesa kuhu panna Icon_rolleyes niiet ilmselt tuleb hakata saega suhteid sobitama.
Tõenäoliselt ostan ikka eestist, noorest tehnikust.Aga seni kuni ostmiseni aega veel on, hoian silmad kõrvad lahti ka teistele plaanidele.

Hmm..kui aus olla, siis tegelikult polnudki autoostu veel plaanis, aga kuna selline masin oli hea hinnaga müügis siis kasutasin võimalust.Hiljem alles avastasin kui palju see isend mulle tegelikult meeldib.
Nelikveoga on mingi tõsisem keiss, sest tuluke põleb armatuuris ja libeda peal proovides pole küll näinud ega tundnud et esivedu ka rakenduks...niiet ilmselt tuleb ülevaadata andurid ja aju..kuigi päris täpselt ei tea veel mida kogu see protsess iseenesest üldse tähendada võib.Pole kogemusi lihtsalt veel Doubt

No kohe asungi kodupoole teele ning üritan nädalavahetuse käigus ka pildid ära teha.Viiteks võin öelda et masin täiesti plank väljast niiet mingisugust erilist visuaalset elamust veel ei saa, aga võibolla lihtsuses peitubki ilu.

Seniks palju õnne kõigile kellel täna puhkus hakkas Eusa_clap Eusa_dance
Vasta
#7
Mis selgunud on 4maticuga seoses?
Vasta
#8
Kui sul koguaeg tuli põleb, siis vb. sul 4maticu test-kang vales asendis? Kui mootori ees seisad, siis vasakul on üks punane kang kus "Test" peal. See peab all olema Smile Kui see korras, siis pead aju vaatama.

4maticul on väike negatiivne karma küljes, kuna juppe vähem. Aga see eest on auto väga hästi ehitatud. Kuna ega nelikvedu ei ole koguaeg. Vaid siis, kui vaja. Ehk, kõigepealt lülitus mingi muu turva-süsteem sisse, mis ta oli mingi DNS või midagi.. Ja siis kui miskit muud üle ei jää -- lülitab ta esimesed vedama. Kuid, just need vanemad versioonid 4maticutest pidid olema mehaanilised ja mitte elektroonika peal. Seega sa isegi tõesti ei tunne seda.
Ma libeda rohu peal proovisin. Võtad kurvi ja lihtsalt sõidad. Ma ei oska muud moodi seda lahti seletada. Volvo lendas külg ees välja kurvist või läks lihtsalt otse. 4matic = keerad kuhu vaja, ise midagi ei tunne, aga auto sõidab.
Vasta
#9
Kas rool on vahetatud? 4maticul loeb rooliasendit ja tuuning rool seda talle ei ütle, seega proovi korra orig. 4maticu.rooli.
Vasta
#10
siim Kirjutas:Kas rool on vahetatud? 4maticul loeb rooliasendit ja tuuning rool seda talle ei ütle, seega proovi korra orig. 4maticu.rooli.

Vb. räägid uuematest 4maticutest. Minu omal on olnud 3 erinevat rooli peal ja mitte midagi ei ole muutnud.
Vasta
#11
Ma tean seda jama just w124 kohta.
Vasta
#12
gandhi Kirjutas:Muusika osas on välja valitud DLS-i esimesed ja tagumised kõlarid.Kuna hetkel pole rahaga lood nii head, siis lähenen asjale "hinna ja kvaliteedi suhe" nurga alt.Mingisugust subwooferit sisse toppima ka ei hakka.
Missuguseid dls kõlareid mõtled? Dls-e originaalauku pole, sest mersul 4.75". Taga on asi lihtsam - 4". Kui mingit mahedat mussi tahad, siis need neljatollised küll midagi välja ei anna, Proovitud ja testitud.

Ise panin ette originaalkinnitustega Rainbow koaksiaalid, aga suurt midagi paremaks küll ei läinud, aga eks see olene kõik muusika kuulajast ka. Asi tuleneb ka sellest, et armatuuris pole kasti, vaid on alt avatud ja õhus raske mingit bassi või ka kesksagedust teha.

Edit: mul paar DLS PS4A kõlareid ka üle kui huvi Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,228 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,323 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,590 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,641 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,113 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,091 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz GLC 250d 4Matic, 2016, X253- T.P. T.P. 11 4,110 09-11-2021, 06:46 PM
Viimane postitus: T.P.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne