![]() |
MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic (/showthread.php?tid=10876) |
MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - gandhi - 17-12-2008 Sattusin peale sellisele isendile, kes tuli koju suhteliselt normaalse hinna eest. Sees hästi säilinud nahksisu.Roostet ainult tagumisel numbrialusel umbes tiku paki suurune ala, põhja alt hämmastamapanevalt täiesti roostevaba. Auto liigub ja töötab nagu peab, kuid muret tekitab madalatel pööretel tekkiv värin ja kerge porin kapoti alt.Millise probleemiga võiks olla tegu? Samuti ei tööta hetkel 4 vedu (4matic tuluke põleb) Mismoodi on sellisel raugal üldse 4veo süsteem tehtud ? Pildid ja täpsem info lähitulevikus... RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - gandhi - 18-12-2008 Ilmselt tegin esimese postituse väga mööda, kuna vaatajaid on palju aga kommentaare vähe. üritan siis natuke lisainfot ka juurde panna (kuigi hetkel viibin üldse teises riigis ja täpseid numbreid ja arve raske peast öelda) Mark: Mercedes-Benz 300E Väljalaskeaasta: 1988 Läbisõit: täpselt ei mäleta aga midagi 200 ja 300 tuhande vahel Võimsus: 132 kw Mootori valem: 3.0 r6 Lisavarustus: hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), elektrilised välispeeglid , immobilisaator, esimesed udutuled, tulede korrektor, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid. Värvus : üsnagi totter valge koos nende mustade liistude ja stangedega. (plaanis värvida mustad osad samuti valgeteks) Veereb tavaliste 15 " Mercedes-Benz originaal velgede peal. Plaanis on korda teha nelikvedu , sisse panna uued kõlarid ja makk.Üle tuleks värvida ilmselt ka tagumine numbri all olev plaat kus roostet natuke on.Samuti peaks tavotitama/õlitama esiistmete aluseid siine, kuna praegu on päris raske istet enda järgi sättida.Veel tahaks välja vahetada keskkonsooli "puitdekoori" millel praegu on kerged mõrad sees. Mingisuguseid tuuning lisavidinaid väga külge ei sooviks panna, kuna ideaalis jääks auto välimus ikkagi tema sünniaja kanti. Äkki keegi oskab soovitada selliseid "vana-kooli" stiilis valguvelgi ? Kuna see on üldse mu esimene auto ja esimene tugevam kokkupuude auto juhiistme ja muu sellisega siis ootan eelkõige abistavaid nõuandeid , mitte kirjavigade parandusi jms... RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - HotPapa - 18-12-2008 Nu pildid ei teeks paha muidugi ![]() Aga igastahes edu uue masinaga ja vana kooli 124 kerega MB on igati õige valik! RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - gandhi - 18-12-2008 lugesin ka kuskilt et pidi suhteliselt soliidne ja viisakas pill olema, kui korras on.Aga ilmselt see on kõigega nii et kui käest lased,maksab see sulle kunagi hiljem kätte, ükskõik mis mõttes siis. Samas peaks olema alati võimalus ainult tagaveoliseks auto teha/jätta, kui 4maticut ei suuda remontida. Siiski praegu peamine mure vibratsioon ja porin väikestel pööretel.Üritan lähiajal korraliku ülevaate kapotialusest olukorrast saada ja ehk olen siis targem küsimusi küsima ![]() Muusika osas on välja valitud DLS-i esimesed ja tagumised kõlarid.Kuna hetkel pole rahaga lood nii head, siis lähenen asjale "hinna ja kvaliteedi suhe" nurga alt.Mingisugust subwooferit sisse toppima ka ei hakka. Üldse sooviksin auto jätta võimalikult algupäraseks ja igasuguseid star treki laadseid vidinaid ei poolda. Igatahes ootan vihjeid,näpunäiteid,soovitusi ja pakkumisi ükskõik milliste osade suhtes ![]() RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - T6nu - 19-12-2008 Üks küsimus tekkis- et kas tagumised kõlarid paned originaal pesadesse? Ja kas ostad Eestist kõlarid- kui jah, siis kust ostad ![]() Aga rääkides nüüd autost, siis sellise mootoriga neli on kindlasti hea valik- nelikvedu võib samuti päris huvitav teema olla. Muidugi ikka siis, kui kõik ikka toimib. Oled muidu talvel libedaga ka nelikvedu proovinud? Kuid no.. Hoia siis ikka hästi ja pilte sooviks küll tegelikult näha ![]() RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - gandhi - 19-12-2008 T6nu Kirjutas:Üks küsimus tekkis- et kas tagumised kõlarid paned originaal pesadesse? Ja kas ostad Eestist kõlarid- kui jah, siis kust ostad Imesta või mitte, aga taga aknalauas ega mujalgi polegi üldse ühtegi pesa kuhu panna ![]() Tõenäoliselt ostan ikka eestist, noorest tehnikust.Aga seni kuni ostmiseni aega veel on, hoian silmad kõrvad lahti ka teistele plaanidele. Hmm..kui aus olla, siis tegelikult polnudki autoostu veel plaanis, aga kuna selline masin oli hea hinnaga müügis siis kasutasin võimalust.Hiljem alles avastasin kui palju see isend mulle tegelikult meeldib. Nelikveoga on mingi tõsisem keiss, sest tuluke põleb armatuuris ja libeda peal proovides pole küll näinud ega tundnud et esivedu ka rakenduks...niiet ilmselt tuleb ülevaadata andurid ja aju..kuigi päris täpselt ei tea veel mida kogu see protsess iseenesest üldse tähendada võib.Pole kogemusi lihtsalt veel ![]() No kohe asungi kodupoole teele ning üritan nädalavahetuse käigus ka pildid ära teha.Viiteks võin öelda et masin täiesti plank väljast niiet mingisugust erilist visuaalset elamust veel ei saa, aga võibolla lihtsuses peitubki ilu. Seniks palju õnne kõigile kellel täna puhkus hakkas ![]() ![]() RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - Kalev - 03-03-2009 Mis selgunud on 4maticuga seoses? RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - Harry - 17-04-2009 Kui sul koguaeg tuli põleb, siis vb. sul 4maticu test-kang vales asendis? Kui mootori ees seisad, siis vasakul on üks punane kang kus "Test" peal. See peab all olema ![]() 4maticul on väike negatiivne karma küljes, kuna juppe vähem. Aga see eest on auto väga hästi ehitatud. Kuna ega nelikvedu ei ole koguaeg. Vaid siis, kui vaja. Ehk, kõigepealt lülitus mingi muu turva-süsteem sisse, mis ta oli mingi DNS või midagi.. Ja siis kui miskit muud üle ei jää -- lülitab ta esimesed vedama. Kuid, just need vanemad versioonid 4maticutest pidid olema mehaanilised ja mitte elektroonika peal. Seega sa isegi tõesti ei tunne seda. Ma libeda rohu peal proovisin. Võtad kurvi ja lihtsalt sõidad. Ma ei oska muud moodi seda lahti seletada. Volvo lendas külg ees välja kurvist või läks lihtsalt otse. 4matic = keerad kuhu vaja, ise midagi ei tunne, aga auto sõidab. RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - siim - 19-04-2009 Kas rool on vahetatud? 4maticul loeb rooliasendit ja tuuning rool seda talle ei ütle, seega proovi korra orig. 4maticu.rooli. RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - Harry - 19-04-2009 siim Kirjutas:Kas rool on vahetatud? 4maticul loeb rooliasendit ja tuuning rool seda talle ei ütle, seega proovi korra orig. 4maticu.rooli. Vb. räägid uuematest 4maticutest. Minu omal on olnud 3 erinevat rooli peal ja mitte midagi ei ole muutnud. RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - siim - 19-04-2009 Ma tean seda jama just w124 kohta. RE: MB 300E , 1988 , W124 , 4matic - taivo112 - 20-04-2009 gandhi Kirjutas:Muusika osas on välja valitud DLS-i esimesed ja tagumised kõlarid.Kuna hetkel pole rahaga lood nii head, siis lähenen asjale "hinna ja kvaliteedi suhe" nurga alt.Mingisugust subwooferit sisse toppima ka ei hakka.Missuguseid dls kõlareid mõtled? Dls-e originaalauku pole, sest mersul 4.75". Taga on asi lihtsam - 4". Kui mingit mahedat mussi tahad, siis need neljatollised küll midagi välja ei anna, Proovitud ja testitud. Ise panin ette originaalkinnitustega Rainbow koaksiaalid, aga suurt midagi paremaks küll ei läinud, aga eks see olene kõik muusika kuulajast ka. Asi tuleneb ka sellest, et armatuuris pole kasti, vaid on alt avatud ja õhus raske mingit bassi või ka kesksagedust teha. Edit: mul paar DLS PS4A kõlareid ka üle kui huvi ![]() |