Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 260 E, 1985, W124
#1
Mark: Mercedes-Benz 260 E
Väljalaskeaasta: 1985
Läbisõit: 320 000 km
Võimsus: 118 kW
Mootor: 2,6
Käigukast: manuaal
Värv: tumehall

Lisavarustus:
Elektriline katuseluuk, lävepaku liistud, tagumised peatoed.

Taustinfo:
Esimene Mercedes-Benz läks ikka aiataha, ja ega teine siis ka tulemata jää. Auto oli ennem sõbra isa oma, kuna rohkemat ei leidnud sellise hinna ja korrasoleku suhtes siit saarelt, saigi käed löödud.

Nagu ikka ei pääse siingi igasugustest remonttöödest. Tegemist tahab tagumised koopaääred, loodan selle talve üle saada ja siis teha koos koopaäärtega ülevärvimine.

Kuna autol on vähe lisasi, siis tuleb aegamööda ka lisadega täiendada.

Pildid:
[Pilt: 01.jpg]


Varsti teen korralikumad pildid.

Äki kellegil on käetuge pakkuda esiistmele?
UK Garaaž
Vasta
#2
Nii käetoe probleem on lahendatud, mõelda küll, et see on suht "defka" asi, kuid leidub inimesi, kes istmega selle aitähh eest annavad Nod .

Kuna sõbraga tuleb igapäev koos olla, on mind üks imelik probleem kiusama hakanud nimet ukselukuga. Kindlasti on kellegil teist veel selline probleem olnud, et ust lahti tehes või kinni pannes, ei taha lukk alluda võtme keeramisel. Kas keegi on selle süsteem lahti võtnud ja selle korda teinud, või tuleb uus muretseda?
UK Garaaž
Vasta
#3
Täna sai väheke korrigeeritud seda lukusüsteemi. Tundub, et lukusüdamik oli oma aja vist ära elanud, ja seest kaktiläinud, teatud kohtade pealt ta isegi ülekändude ka keeras. Õnneks kundepool oli täitsa toimiv ukselukk ja vahetasin selle juhiuksega ära ning teisepoole panin vana. Aga kui kellegil on pakkuda ukselukku koos võtmega, siis see oleks igati teretulnud nähtus.


Teine selline närvikõditav probleem on õlirõhus, nimelt soojamootoriga on kurvides õlirõhuanduril kohustuseks millegipärast tuld näidata. Külmamootoriga sellist tähelepanekut ei ole avastanud. Õli on pool normi. Ise kahtlustan selles et silber on pannud talle täissünt õli, mis võib olla vist sellele mootorile väheke vedel, kuid samas kurvides ei tohiks mõjutada.
[Pilt: 03.jpg]
UK Garaaž
Vasta
#4
Täissünt kurvides vedel?Päris hea oletus.Kui viitsimust saan siis vestlen õli viskoosuse teemal pikemalt.[/b]
Vasta
#5
Pne õli maks tasapinnale ja tuli enam põlema ei lähe.Eusa_dance
Vasta
#6
Õlirõhuandur vaheta kõigepealt ära, ennegi need segast peksnud.
Vasta
#7
Viimane pilt on päris hea (Y)
Vasta
#8
Õlirõhuga sel tulukesel mitte mingit seost pole. Tuli on õlitaseme tarvis.

Kas manomeeter kukub kah kurvis? Kui see püsib (nagu tõenäoliselt on), siis pole muretsemiseks põhjust. Märgutuli selleks ongi, et annaks märku ENNE, kui asi hapuks läheb.Nod

Meite säästukal kipub kah poole normiga vasakule keerates tulukest vilgutama.
Vasta
#9
njah, mu venna 200D-l oli samamoodi, et järsemas vasakkurvis lõi õli taseme tule põlema kui pool normi sees. enda autoga ei ole seda täheldanud.
Vasta
#10
Tere taas, auto on nüüd talvevarustuses, kuid vaatamatale vägevast lumest saaremaal, oli käed jalad tegevust täis.
[Pilt: ATgAAADNIP-HsqosRfhX2VDfPMoc0mnqF3uyrar-...hWl4Pw.jpg]

[Pilt: ATgAAAD8s7peu--4q0i-_0yZ644KcGZHG-6JalBI...pPZPRg.jpg]
UK Garaaž
Vasta
#11
Tervist taas seltsimehed!

Nüüdseks siis väikene mure ka. Kuna mul mersul tagumine rattalaager omadega otsas, siis oleks aeg vahetada, laager koos rem komplektiga olemas kõik on loogiline, aga probleemi tekitab otsamutter, mis on väga erilise väljanägemisega. Ühemutri pidin omaelus juba meisliga puruks tegema, ei hakka seda ju ometigi omaauto peal tegema.

Kindlasti on siin foorumis käputäis seltsimehi, kes oskavad tarkanõu anda, mis moodi see mutter sealt kätte saada, kas on tehtud spets võti või on miski padruniga see lahti saadud. Üksmiskindel, et mutter on seal tugevasti kinni, ja kinni peab ka suure jõuga saama.

Silberi remondi mehed ütlesid kohe kindlalt et kodus laagrit vahetada ei saa, kuigi on ju tehtud kodus, ja ilma selle 9k maksva võtmeta..
UK Garaaž
Vasta
#12
mutri saab lahti silmus padruniga(12 kanti), mõõt 32, kui mälu ei peta. Ja kindlasti ei maksa see padrun 9K.
Vasta
#13
Otsing teab:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=3520

Padrun maksis miskised paarsada eeku, Gedore valikust.
Vasta
#14
mälu pettis Eusa_wall
Vasta
#15
Pagan, kui nüüd mõelda, et see laagrivahetamine on ju tegelt mitte midagi, siin jääb selgusetuks silberauto remondi mehejutt, vbl kirjeldasin seda valesti, kuid mis seal ikka. Vahetatud see sai, ja ilma suurema vaevata. Viimaseid polte kinni keerates ma mõtlesin muidugi tihti tugilaagripeale, sest see sunnik oskab ka parasjagu petta, kuigi temagi oli silmale paistes hea näoga, nagu ka laager ise. Aga siiski sai laager vahetatud, ja suurem kisa ja lärm on nüüdseks kadunud.

Nii, et siin saarlastel võin täitsa appi tulla selle vahetamiseks.

Muidugi, kas keegi oskab selle puksi täpsenimetuse anda, samuti ka umbkaudse hinna:
[Pilt: g1j4u3x1e.jpg]
UK Garaaž
Vasta
#16
mis puksi mõtled? kas seda mis paistab viimase pildi all paremas nurgas käändtelje küljes? Kui nii, siis see on silikonpuks, mis maksab nii umbes 200eeq tükk. kaks kuud tagasi vahetasin enda autol ära.

ja laagri vahetamisega on nii, et igas vähegi asjalikumas töökojas on see padrun olemas, ja mina kui laagrit vahetasin, siis sain teha seda auto küljes ja ilma suurema vaevata. tõstuki peal ja tööjuures ja vastavate tõmmitsatega.
Vasta
#17
Tervist taas ning head uut aastat mersumehed.

Küsiks ka kohe, et äki kellegil on pakkuda helesinise tooniga kõrvalistuja päiksesirmi. Enda oma on ära väsinud, ja ei seisa õigesasendis, kipub teine poolenisti alla tulema. Ei leiutanud välja ka, et mismoodi selle korda saaks teha ehk parem kuskilt korralikum hankida leidub kuskilt?
UK Garaaž
Vasta
#18
Lammutused kolasid läbi? Tee neti kaudu päring.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#19
Tere taas, 124 mehed, kuidas teil auto püsib sellise pakasega? Minul ajab üks häda teist taga miskipärast Icon_lol

Eile oli kogemus, kus siduripedaal vajus põhja, kuidas pidurivedeliku täis pannes ja 10min pumbata lõi surve taha. Olgugi et oli imelik see, et sügisel sai normi pandud.

Täna oli aga saatuslik minul spidomeetritross. Ehk 124 mehed oskavad pajatada tema uuest hinnast, ning mis koht on neil nõrk.

Muidu on auto nagu peab, aga kipub ulakas olema Unibrow
UK Garaaž
Vasta
#20
Mul oli siduriga sama jama, alles paar päeva tagasi. Sai ka pumbatud ja töötas jälle aga viletsamalt nüüd.
Räägi kuidas juhitavus talvise libedusega on ja mis rehve kasutad, et mis suuruseid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,226 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,295 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,900 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,061 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,575 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,157 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,535 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 53,769 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne