Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tere Kasutajad,
Mure seisneb selles, et kui seisan autoga kallaku peal ning automaatkastil on Drive (D) sees ja vabastan piduri, siis auto veereb lihtsalt tagurpidi kallakust alla ja sama vastupidi kui sees on tagurpidikäik ® veereb auto nina ees kallakust alla.
Eelnevate autodega, mis on mul olnud automaatkastiga ei ole sellist probleemi esinenud, s.t. kui seisan kallaku peal ja käik sees, siis auto ikka tagasi ei veere, kui pidurit all ei hoia.
.... või on lihtsalt hirmul suured silmad
Dominus
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kas sa räägid käivast mootorist või seisvast? kui mootor seisab, siis täiesti normaalne, et veereb. P peal ei tohi veereda. suuremal kallakul parkides tuleb kindlasti ka seisupidurit kasutada, muidu võib asi halvasti lõppeda!
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Arvan, et ikka käivast mootorist käib jutt. Siis on sul midagi katki...logish:p
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.
Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...
Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.
Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
v6sa Kirjutas:Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas? pakun, et jahutusvedelik turbiinis kui käivast mootorist jutt. kiirendades vibra ka sees?
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Kusjuures minu Mercedes-Benz ei veerenud alla, aga näitaks isal on 2001 aasta lexus ja tal veereb küll mäest tagurpidi alla kui D on sees, teeninduses öeldi, et nii peabki
W123!
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.
Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...
Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.
Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
Jutt käib ikkagi töötavast mootorist. Auto käis MB-s hoolduses, kus tehti ka kasti õlivahetus ning peale seda ma selle vea avastasin, aga MB keskus väidab, et nii peabki olema. Lasin ka õli taset uuesti kontrollida, aga see OK. Minu meelest on see kahtlane, kui auto tagsi vajub, nt. parkimismaja kallakute peal, kui sõita teisele korrustele. MB-s öeldi ka, et näiteks sama mudelil ja mootoriga üks main vajub tagasi, teine ei pruugi vajuda, et masinad on indiviidid!!! Uskuda MB Keskust või mitte???
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:v6sa Kirjutas:Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas? pakun, et jahutusvedelik turbiinis kui käivast mootorist jutt. kiirendades vibra ka sees?
kiirendades ei ole mingit vibrat, kõik tundub OK!!!
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Dominus Kirjutas:v6sa Kirjutas:Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.
Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...
Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.
Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
Jutt käib ikkagi töötavast mootorist. Auto käis MB-s hoolduses, kus tehti ka kasti õlivahetus ning peale seda ma selle vea avastasin, aga MB keskus väidab, et nii peabki olema. Lasin ka õli taset uuesti kontrollida, aga see OK. Minu meelest on see kahtlane, kui auto tagsi vajub, nt. parkimismaja kallakute peal, kui sõita teisele korrustele. MB-s öeldi ka, et näiteks sama mudelil ja mootoriga üks main vajub tagasi, teine ei pruugi vajuda, et masinad on indiviidid!!! Uskuda MB Keskust või mitte???
Minu arvates on see küll laus lollus väita, et ühel autol töötab nii ja teine naa, oleks võinud küsida, kas seda saab ka lisavarustuses tellida?
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
terv
endal e270 ja sama jama peale seda kui teeninduses käis kastiõli ja filtrit vahetamas. ennem seda hoidis ennast ilusti kallakutel kinni. Esinduses jällegi väideti et se jumala norm, et ei peagi hoidma a samas miks enam ei hoia??
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
noh tegelt see ongi hea, et järsemal kallakul ei hoia kinni, st. et kast toimib.
Vanematel juba kulunud kastidel on see probleem, et käiku sisse pannes käib jõnks läbi ja vedu on taga liigselt suur.
Kui seda pole, on asi ok, autole on siiski ka pidurid loodud
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 52
Teemad: 10
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
mäe peal kinni hoidmine on ka minu meelest erinev
oma autodel 123 ja 202 hoiab mäe peal nagu veoga, järsul kallakul ei mäleta, kuidas toimib, a vist vajub, kuid 203 vajub kerge nõksu tagasi ja on nagu kännu taga, nagu autol paneks kallakul P sisse, siis vajub nõks ja auto seisab.
kui nüüd siit aru saab, mis mõtlen.
|