Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Asi on siis ikka endine. Auto ei hoia külmalt tühikäigupöördeid kõrgemal ja vahest ei jää seisma. Oskate mind äkki aidata?
Nii palju kontrollisin üle, et suretusklapp töötab, võtsin sealt vooliku lahti ja imesin, suretushoob vajus täiesti alla, see igatahes toimib. Keegi ütles, et kuskil vahel peab olema veel mingi elektriklapp, kus see võiks olla? Või on asi süütelukus?
Tühikäigupöördeid hoidva membraanklapi kontrollisin ka üle. Kui mootor töötas võtsin selle küljest vooliku lahti ja jälle imesin. Pöörded tõusid nagu peaks tõusma külma mootoriga. Ise kahtlustan ploki sees olevat klappi, millest see vaakumi voolik läbi jookseb. Külma mootoriga peaks ta ju sealt vaakumi läbi imema ja sooja mootoriga klapi sulgema. Mis te arvate, kas asi on selles klapis ja kui on, siis kas seda remontida ei anna?
Andke tarka nõu ja rääkige enda kogemustest.
Ette tänades!
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
05-03-2006, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2006, 11:48 AM ja muutjaks oli Truck.)
Ikkagi arvan et vaakumpumba sees laagrid läbi ja siis see hoob ei ole alati omal kohal. Väga levinud viga . . . .
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Vaakumpumpa ma korra proovisin. Võtsin tühikäigul otsa lahti ja proovisin kuidas imeb. Panin korra isegi keele ette, minu arust tõmbab küll vägevalt. Vaakumit hoiab ta ka sees normaalselt, kui otsa lahti võtsin, siis susises ikka natuke aega.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Hetke eest selgus siiski kurb tõsiasi, tundub, et vaakumpump on ikkagi omadega õhtal. Paistab, et Truck jagab ikka asja hästi.
Pumbaga on lood nii, et vahest ta töötab ja vahest mitte. Vahest jääb ju auto korralikult seisma ka. Mõne korra olen tähele pannud, et sõitu alustades oli piduri pedaal raske nagu võimendi ei töötaks, peale pisikest sõitu oli asi korras. Eile ma kontrollisin vaakumpumpa, tundub, et sattusin sellele momendile kui pump töötas, siis imes igatahes korralikult ja peale proovimist jäi ka seisma.
Nüüd mõned minutid tagasi läksin välja, panin auto tööle, pöörded nagu ikka, ei tõusnud. Siis võtsin vaakumi toru esimese kolmiku eest lahti, proovisin keelega ja tuli välja, et pump imeb väga vähesel määral. Lõpuks kui tahtsin autot seisma jätta, otsustas ta jälle, et ei tahagi seisma jääda. Niisiis läksin jälle kapoti alla, võtsin vaakumtoru lahti ja imesin (samal ajal oli süüde välja keeratud). Vaatasin samal ajal ka seisma jätmise hooba, nii kui ma imesin see langes. Imesin veidi veel ja auto jäi seisma.
Selline jama lugu tuli siis täna tõeks. Tahaks veel küsida, et kas vaakumpumpa annab remontida või tuleb lihtsalt välja vahetada?
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Peaks nagu olema jah. Toru võtsin ma lahti päris pumba lähedalt ja sealt juba ei imenud, leket ei saa kuskil olla.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
05-03-2006, 03:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2006, 03:16 PM ja muutjaks oli cdi.)
seebi vesi /väikke r8hk k8ik torud. leket silm ei paistab
Rimratas on v8llis kinni?/töötab ja ei
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kahjuks ei saanud ma su jutule eriti hästi pihta ad:
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
05-03-2006, 03:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2006, 03:48 PM ja muutjaks oli cdi.)
näiteks mis aastatel auto on?
central lukutus ?
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Minu arust ei käi vaakumpump üldse rihma alt läbi, see on lihtalt mootori otsa küljes, ju teda miski ikka seest poolt käitab. Lekkeid ei tohiks süsteemis olla, kuna kui vaakumpump töötab, siis töötavad ka kõik vaakumiga käivad asjad.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Selge see nugv6ll kasuttaab pump.Kui vaakumpumb on läpi see ei vahepealt tööta.
Teine asi mootor ei v6ta ringi peal.
Kaabli juhe korras?Kasuta käeka pritsipumpa pealt.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Truck, äkki seletad täpsemalt, mis sa selle hoova alla mõtlesid, mulle jäi asi natuke segaseks. Kuidas ja mille pealt see vaakumpump siis ikka töötab. Kas seal sees ei käigi midagi ringi, on seal mingi membraaniga tegu?
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Et vaakumpump töötab keti pealt.
Tuleb eest maha vändata vaakumpump siis näha kas aitab ainult laagritevahetusest või tuleb uus pump osta.
Et kui endal ei ole viitsimist teha siis saab lasta teha ka seda tööd.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Aga kas siis seal membraani pole sees. Vanast foorumist lugesin, et on ja just see pidi ära väsima. Pidavat saada olema ka vaakumpumba remontkomplektid, kas see jutt vastab tõele?
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
05-03-2006, 05:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2006, 05:57 PM ja muutjaks oli cdi.)
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Päris asjalik link ütleks.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Parim kui tehnillist tekst t6lkida soome keelest eesti keelel.
Viga lähep minema.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Oskate öelda, palju see remontkomplekt siis maksab ja mida sisaldab?
Leidsin nüüd selle vaakumpumba joonise ka, nii et nüüd tean, mis mind lahti kiskumisel ees ootab
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mul enamvähem sama probleem,et mitmekordsel pidurdamisel tuleb vaakumist puudu.Eks muud vead ka siis ees.Oleks sellest joonisest huvitatud,ja ka remondi käigust.
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Vaakumpumba joonise leiad cdi poolt antud lingi alt. Ma siis veidi täpsustan ja vähendan su vaeva.
Selle lehe all pool on selline teema nagu "Chassis and Body". Sealt vajuta lingile "Brake vacuum system". Seal päris palju lehti, keri nii palju alla kuni leiad vajaliku joonise. Peaks mainima, et seal on ka palju muud väga kasulikku infot, põhimõtteliselt kõike, mida selle auto puhul vaja võib minna.
|