Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E220 Cabrio 1996 A124
#41
Väga viis, see annab ainult motivatsiooni juurde keretööde lõpuleviimiseks.
Vasta
#42
Nii
natuke siis sellest mis vahepeal toimunud.
Paremuse poole liikumist hetkel ei ole olnud..pigem halvemuse.
Kuna mingi tropp suutis tõmmata võtmega üle auto külje pooleteist meetrise juti.Ma ei tea kas talle ei meeldinud mu parkimine või siis lihtsalt kadedus oli selle taga.
Igatahes täna läks auto jälle värvimisse.
Fun, Fun
Vasta
#43
See kraapimine on hakanud väga moodi minema, krt. Brüsselis pidi see väga levinud olema näiteks, neegrid käivad võtmed käes ja lasevad mõnuga pikki külge.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#44
kustkohast sa puidu ja nahaga rooli telllid?
Vasta
#45
aix19 Kirjutas:kustkohast sa puidu ja nahaga rooli telllid?

ebay.de/ebay.com näiteks.
Turbo
Vasta
#46
Jup ebay....
samas seal on zhaakalid päris näljased nende järele.
Tuleb arvestada korraliku lõpulahinguga.
Vasta
#47
Siin oli ju mingi kuu aega tagasi kuskil teemas link tuuningkaubamajale, kus selline rool maksis 5,5k. Mõni aasta tagasi küsiti Silberist sellise eest 13-14k.
E500 udutuli on Silberis 3,6k. tükk, seal oli 2,5k. paar.
Ainet mõtlemiseks/otsimiseks.
W124 E500 Limited
Vasta
#48
Mis puutub mootorisse, siis mul kogub tolmu üks väga korralik 2.2 16v tõesti ja hästi tore oleks kui keegi ta ära viiks jalust Smile
Annaks hea hinnaga ära kahh...
Aga selleks, et antud masinale V-mootor peale panna (ma mõtlen siis 32 klapiline m119) on vaja tegelt päris palju modifikatsioone teha. Näiteks tulemüür on erinev, sillatala, gardaanitunnel (suurem kast) jne.
Lepi kokku, äkki on nõus martiini oma e500 kapoti/põhjaalust demoma. Smile

Ahjaa, ma tean kust saaks kohe 4.2 m119 moto suht soodsalt, kuid kaalu seda asja. Samas oleks ju tore v8 cabrio...

Igal juhul jõudu, ilus masin on.

Vasta
#49
92S500 Kirjutas:Mis puutub mootorisse, siis mul kogub tolmu üks väga korralik 2.2 16v tõesti ja hästi tore oleks kui keegi ta ära viiks jalust Smile
Annaks hea hinnaga ära kahh...
Aga selleks, et antud masinale V-mootor peale panna (ma mõtlen siis 32 klapiline m119) on vaja tegelt päris palju modifikatsioone teha. Näiteks tulemüür on erinev, sillatala, gardaanitunnel (suurem kast) jne.
Lepi kokku, äkki on nõus martiini oma e500 kapoti/põhjaalust demoma. Smile

Ahjaa, ma tean kust saaks kohe 4.2 m119 moto suht soodsalt, kuid kaalu seda asja. Samas oleks ju tore v8 cabrio...

Igal juhul jõudu, ilus masin on.


Mind täitsa huvitaks se 4.2 mootor...
saatsin privasse sulle kirja ja tänud ilusate sõnade eest.

Autoga toimuvast siis nii palju ,et täna peas auto taguotsa natuke tõstma.
Proovin nende vedrupatjadega.....eks siis näis mis saama hakkab Smile
Vasta
#50
Väga kena välimusega auto! Tagant vaadates on ikka jõhker velg all:tongue:

miks küll selline auto ametlikul klubis ei ole?
Vasta
#51
92S500 Kirjutas:Mis puutub mootorisse, siis mul kogub tolmu üks väga korralik 2.2 16v tõesti ja hästi tore oleks kui keegi ta ära viiks jalust Smile
Annaks hea hinnaga ära kahh...
Aga selleks, et antud masinale V-mootor peale panna (ma mõtlen siis 32 klapiline m119) on vaja tegelt päris palju modifikatsioone teha. Näiteks tulemüür on erinev, sillatala, gardaanitunnel (suurem kast) jne.
Lepi kokku, äkki on nõus martiini oma e500 kapoti/põhjaalust demoma. Smile

Ahjaa, ma tean kust saaks kohe 4.2 m119 moto suht soodsalt, kuid kaalu seda asja. Samas oleks ju tore v8 cabrio...

Igal juhul jõudu, ilus masin on.

Niipalju kui ma välismaa foorumeist lugenud olen, ei ole mingi probleem 5.0 v8 124-le vahele lükata. Sillatala vajab jah vahetamist, et suuremad mootoripadjad ära mahuxid, kuid see varuosana olemas, tulemüüri on vaja veidi lõikuda ja gardaanitunneliga ei tule midagi ette võtta. Küll aga pole ma päris kindel, mida kõike tagasillaga ette tuleb võtta, tõenäoliselt tuleb võimekam reduktor alla panna ja ka teised veosillad ja mootorite elektroonikal ka tõenäoliselt vahe sees, nii et natuke tuleb sellega pusida. Ja pidurite upgrade olex vast ka enam kui soovituslik.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#52
Werewolf Kirjutas:
92S500 Kirjutas:Mis puutub mootorisse, siis mul kogub tolmu üks väga korralik 2.2 16v tõesti ja hästi tore oleks kui keegi ta ära viiks jalust Smile
Annaks hea hinnaga ära kahh...
Aga selleks, et antud masinale V-mootor peale panna (ma mõtlen siis 32 klapiline m119) on vaja tegelt päris palju modifikatsioone teha. Näiteks tulemüür on erinev, sillatala, gardaanitunnel (suurem kast) jne.
Lepi kokku, äkki on nõus martiini oma e500 kapoti/põhjaalust demoma. Smile

Ahjaa, ma tean kust saaks kohe 4.2 m119 moto suht soodsalt, kuid kaalu seda asja. Samas oleks ju tore v8 cabrio...

Igal juhul jõudu, ilus masin on.

Niipalju kui ma välismaa foorumeist lugenud olen, ei ole mingi probleem 5.0 v8 124-le vahele lükata. Sillatala vajab jah vahetamist, et suuremad mootoripadjad ära mahuxid, kuid see varuosana olemas, tulemüüri on vaja veidi lõikuda ja gardaanitunneliga ei tule midagi ette võtta. Küll aga pole ma päris kindel, mida kõike tagasillaga ette tuleb võtta, tõenäoliselt tuleb võimekam reduktor alla panna ja ka teised veosillad ja mootorite elektroonikal ka tõenäoliselt vahe sees, nii et natuke tuleb sellega pusida. Ja pidurite upgrade olex vast ka enam kui soovituslik.


Tundub ,et V8 vahele panemisel oleks lihtsam otsida mingi doonorauto.Päris mitmed asjad tuleb välja vahetada.
Eks peab lihtsalt silma peal hoidma kui mingi kõksuga 124  -4,2 kuskil soodsa hinnaga müüki kukub(või saksast vaatama).
Siis hea mugav lihtsalt vajalik ümber tõsta.
Muidu otsin ja sebin ennast siniseks.
Vasta
#53
Nii.... sai siis laupäeval ilusa ilma puhul ka katuse korra maha keeratud ...ja peab mainima ,et külm kohe kindlasti ei olnud Smile
Üks väike pilt ka kui katus maas.
[Pilt: ss3sn4.jpg]
Vasta
#54
TamGarages toimetad?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#55
Karl Kirjutas:TamGarages toimetad?


nop...Mx Racing team on seal...ja seal tuuseldan vaikselt.
Vasta
#56
Sain siis lõpuks oma sumpsi otsa saksast kätte.
Üle kuu aega tuli aga vähemalt jõudis kohale Smile
väike pilt ka.

[Pilt: bb2pw9.jpg]
Vasta
#57
Laupäeva õhtul tiba peale kuute Russalka juures nägin lahtisena kimamas, lahe suveauto.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#58
nii nii nii
asjad siis nii kaugel ,et ..sain tagumised kroomliistud tänu ühele toredale siinsele kasutajale.
Täna lähevad siis "19 veljed alla.
Välimuse poole pealt peaks siis kõik paigas olema.
Katuse tahaks sügusel uue panna,laiad plastliistud oleks vaja tegelt ka ära värvida ja mõtlesin ,et kuna ees juba on sellised clear tuled...siis võibolla taha ka crystal tuled.Eks peab proovima ja mõtlema.
Ei taha asja üle vindi ka keerata.
Seest on veel vaja mõned detailid välja vahetada.
Siis peaks nägu kõik paigas olemaConfusedmile:
Vasta
#59
[Pilt: amg1sl6.jpg]

[Pilt: amg2vf3.jpg]

[Pilt: amg3ms6.jpg]

[Pilt: amg4gu7.jpg]
Vasta
#60
Nii ma vahepeal mõtlesin ,et jätan auto nii nagu on...et mõned sisedetailid veel ja siis on hea.
Juhtusin paarile pildile siin peale...kus sama värvi kupee oli...aga väikse amg lisaringiga(parandage kui eksin).
Peab vist ebays usinamalt otsima hakkama.


http://img390.imageshack.us/img390/7628/...elgho1.jpg

http://img390.imageshack.us/img390/6848/...lg2qg7.jpg
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,636 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 157,241 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,165 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MÜÜDUD: C140 S600 Coupe, 1996 - Andres Andres 53 31,622 14-04-2020, 06:13 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk nahk 14 12,966 08-10-2018, 11:44 PM
Viimane postitus: nahk
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 25,904 08-07-2017, 11:53 AM
Viimane postitus: icecube
  MB 350SL cabrio 1972, r107 - indre indre 11 9,381 27-09-2010, 09:55 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  Minu MB e320 w210 1996 Joonas Joonas 15 17,532 27-06-2010, 11:43 AM
Viimane postitus: Karl
  Kaubalift vol 2, ehk minu E220 CDI T Avantgarde -99 Kalev 26 17,335 29-12-2009, 02:48 PM
Viimane postitus: Ester



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne