Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W ja C124 vedrustus
#1
Selline probleem, et E200 coupel 95a on vedrustus kõrge ja jäik, eriti esiots. Kunagi oli 86a E260, sel oli esiots nii mõnusalt pehme ja madal, et maanteel suuremate lainetega lõi esimesed vedrud peaaegu põhja. Kui esiots üles oli tõstetud ja ratas alt ära võetud, siis oli selline tunne et vedru hüppab kohe sülle, kuna ta oli keskelt väljapoole julmalt paindes, tundus nagu hoopis teist tüüpi vedru. Eelmine E300 87a oli ka suht kõrge ja jäik aga praegu see Coupe on eriti ebamugav sõita. Kuna kere on kõrge, siis sportline vedrud all ei tohiks olla. Ma olen linnapildis ka vaadanud, et mõni 124 on päris madala ninaga, teisel on nina nii püsti nagu moskvitsil. Ma tean, et erinevate mootoritega variantidel on erineva tugevuse ja jämedusega vedrud, kuid kas on olemas näiteks eri tüüpi vedrusid või on ainult tavalised ja siis nats madalamad ja kõvemad sportline omad? Kupee on toodud itaaliast, äkki on see mingi näitaja?
Vasta
#2
selle kohta küll ütlex, et kannatab vedrud uued panna. poest tood kataloogi järgi.
vedrudel vast suurt vahet pole arvan? aga kui tahad couped vähe sportlikumax teha siis uued ikka. krt. teab mis itaalased sinna synnitanud on, eeldan et ei ole hetkel õiged all või kuidas?
loomulikult oleneb kui pehmex tahad ajada, sport vedrudega vist väga pehmex ei saa, madalamax kyll.
Vasta
#3
Vedrud on musta värvi, Mercedes-Benz kirjad peal ja ja mingid värvilised täpid(sinised ja kollased vist olid) on ka. Amordid on originaalid, taha sai proovi pärast pandud uued Sachsid. Vaevalt et eelmine ja esimene omanik(itaalias, keskeas naisterahvas) sinna midagi ise aretas. Ma tahaks vedrustust saada pehmemaks, mingit sportlikkust ma taga ei aja. Praegu prõmmib aukudest läbi sõites, kusjuures all on kõigest 15 tolli velg.
Ma arvan et all on orig. vedrud ja kui ma tellin kataloogi järgi teised vedrud, siis on need arvatavasti samad ju. Ma helistasin suvel kadaka MB varuosadesse, sealt öeldi et on kahte sorti, tavalised ja tugevdatud vedrud. Mees rääkis telefonis et nende pehmemate vedrudega on suuri probleeme olnud, kliendid toovad tagasi kuna nina vajub vastu maad, soovitas neid tugevdatud variante. Läksin siis sügisel kohapeale ja mees kes leti taga oli, hakkas ka rääkima et ainult kataloogi järgi ja et pole mingeid tugevdatud ja pehmeid vedrusid olemas. Praegu on ees 14,3mm jämeduse keeruga vedrud, kataloogi järgi need olidki kõige peenemad, on veel 14,5 14,7 15,2, need siis suurematel mootoritel. Kas siis pehmemaid polegi võtta? Kas nendel sinistel ja kollastel täppidel vedru peal on ka mingi tähendus?
Vasta
#4
anto123 Kirjutas:vedrudel vast suurt vahet pole arvan?

On ikka küll.Õige vedru jämeduse saad tabelis näpuga järge ajades, kus arvestatakse mis mootor, käigukast ja lisad autol on.
Värvitäpi järgi valitakse kummirõnga paksus mis vedru ja kere vahele käib.Esivedrusid peaks olema kaheksa erinevat jämedust ja kummirõngaid neli.
Vasta
#5
Esindusest VIN koodi abiga PEAKS õiged saama. Ja kui neil vahetada lased, siis alati võimalik ju ka pärast uuesti lasta teha, kui tundub, et vale sai.

Kunagi mäletan, et Imre juures vahetati ka ühel punnul 2x vedrusid, kuna esimene versioon sai liiga kõrge. Karliga vist olime seal, kui see töö neil käsil oli. Ehk et siis seal võid ka vahetada (ja neilt tellida vedrud ka muidugi).

Veel, et 124 vedrustuse algupärane kooslus on selline - pehmed vedrud ja jäigad amordid - sealt see Mercedeselik vedrustusmugavus.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#6
Sellest 124 vedrustuse "matemaatikast" on siin enne ka juttu olnud. Oma liikuril arvutasin lisavarustuse punktid kokku ja esindusest originaalvedrudega sai tulemus hea.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#7
mina sain omal amordi vahetusega vedrustuse pehmemaks, asendasin konid sachsiga, jäikuse vahe suur
Vasta
#8
No mul on taga uued sachsid, ees on originaalid(biltema või bilstein, ei mäleta kumb firmaShy) Palju see orig. vedruring kokku minna võib?
Vasta
#9
erx000 Kirjutas:No mul on taga uued sachsid, ees on originaalid(biltema või bilstein, ei mäleta kumb firmaShy) Palju see orig. vedruring kokku minna võib?

samal firmal on erineva jäikuseastmega amordid...äkki need esimesed sul sportlikud, aga eks vedrud ole eeldavasti kooskõlas amortidega ehk siis jäigemad v pehmemad
Vasta
#10
Kusjuures ma ise olen enda autol seda läbiprõmmimist kah tähendanud aga pole veel jõudnud selleni. Samas jäikusest ei saa eriti midagi rääkida kui kasvõi seda pilti vaadata. Amordid on iseenesest korras, stendis käidud.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus dinowalk 11 1,195 25-10-2022, 06:31 PM
Viimane postitus: Pets
  W212 tagumie õhk vedrustus Holari 9 4,652 15-12-2019, 08:46 PM
Viimane postitus: Holari
  c124 E220 110kw 1993, ülepingerelee 966mkr 4 3,051 12-03-2019, 03:19 PM
Viimane postitus: 966mkr
  c124 E220 110kw 1993, esitulede vaakum ja kesklukk 966mkr 3 3,139 11-03-2019, 05:34 PM
Viimane postitus: v6sa
  C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti cobravello 6 4,799 10-08-2018, 01:01 PM
Viimane postitus: stihl
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 5,184 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,303 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  mb s210 avantgarde vedrustus. Alan87 3 2,456 20-11-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: Alan87
  C124 Egoolen 2 2,740 14-07-2017, 01:18 AM
Viimane postitus: 124STD
  C124 Egoolen 2 2,304 06-07-2017, 04:08 PM
Viimane postitus: Egoolen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne