Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Probleem järgmine-pärast kütusefiltri vahetamist hakkas 2.0 liitrise (55kW) kõrgsurvepump plunserite vahelt kütust välja ajama-leemetaks nagu ainult tühikäigul, tagasivool on OK!Varem nagu probleemi ei märganud. Koos filtri vahetusega kaasnes ka kütusetaseme alanemine- kui mootor seisab näit öö. Milles võib viga olla?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas tegemist on OM601 mootoriga?
Sellel on pumba tagasivooluklappide all tihendrõngad. Nende leke tekitab just mainitud sümptomid: märg pump ja kütuse tagasivool. Kas ja kui palju see on seotud filtri vahetamisega, jäägu targemate otsustada. Mina ei usu, et filtrivahetus selle esile kutsus, pigem panid lseda nüüd lihtsalt tähele seoses jahenenud ilmadega.
Mis muidugi ei tähenda, et lekkida ei võiks mõni toru või selle kinnitus...
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
vin akkab... 2021201A lekib kõrgsurvepumba peal olevate hammasfiksaatorplekkide vahelt-need peaks reguleerima ilmselt plunseri nurka korpuse suhtes , ehk siis ilmselt kütusehulka-kus mujalt see kütus sinna saab et kui mitte plunseri ja korpuse vahelt. Et käivitusprobleemid tekkisid peale filtri vahetamist, siis ei oska nagu millegi muuga seostada...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kütusekogust reguleeritakse ikka pumba seest mile:
Nood hammastega junnid on surveklapid, mis lasevad kütust läbi ühes suunas. Leke on siis nende klappide ja pumba korpuse vahelt. Vahetamine on lihtne, kuid vaja on kas erivõtit või suurt kannatust ja kogemusi... Tihendid ise maksid mõnikümmend krooni.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Ei tea kas mingi katk käib ringi, mul omal auto seisab just praegu sama asja pärast. 2 "hammastega junni" lekivad ja räägitakse ka tihenditest, niiet seekord loodan pääseda odavalt:tongue:.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Semunegi siis, et tõepoolest on leke tingitud plunserite peas olevatest O rõngastest. Tööd pidi olema poole päeva jagu ja vaja läheb spetsvõtit, millega plunseriped lahti saab keerata. Hammasfiksaatorid hoiavad plunseripäid paigal ja töid saab teostada pumpa demonteerimata.
Pidi põhjustama ka õhu sattumise küttesüsteemi.
Minugipoolest teema lukku ja aitähh osavõtnutele.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Poolepäevajagu tööd:lol: Pooltundi kulub selleks, või kui tõesti esimest korda teha siis võibolla tund.
Erivõtme saad omale teha ühest fiksaatorist kah, kui Tallinna või Keila kanti järgi tuled võin sulle enda oma laenata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Heameelega teen väiksemaid töid ise-niiet tulen võtmejärgi-anna kontaktid :-D
P.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
nunii-mootor siis sisselaskest vaba ja pumbalt plunseripead eemaldatud-muidugi pudenes neid eemaldades ka mõni vedru kuskile mootorivahele(nagu alati)aga muidu lahti käis nagu mercedes ikka-lihtsalt. Edasi oli ka kõik lihtne-Laurilt saadud võti toimis nagu vaja, pead tulisivad kergelt maha ja tihendid olid tõepoolest "surnud"-tagasi kokku komplekteerides hakkasid aga jamad pihta-pingutusmoment nigu alati-puruks ja siis pool p****karva tagasi...Õnnestus üks pea sisse katki pingutada-järelvaatlus selgitas ka lekkepõhjuse-ilmselt eluaeg sellel peal mõra sees olnud...järgmine nädalavahetus, kui "saba" kätte saan ja mootori käima, eks siis kommentaarin edasi
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Ka minu auto puhul ei käinud nii nagu loodetud, et esimese korraga kümnesse. Tehti ära, sain korra ühe pikema otsa teha ja kui hommikul auto alla vaatasin oli ilus loiguke asfaltil. Nüüd viisin uuesti auto tegemisse, tehakse siis seekord tasuta ja loodan parimat.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
selgevärk siis-silberauto pakkus tutnoid surveklapifiksaatorit(plunseripead) ainult 800 krooksu eest. Bosch-kui pumba tootja- pisut vähem ainult 560.-Kadaka lammutus 50.-
tundus nagu sobiv olevat-vähemalt on nüüd pulgad olemas-nädalavahetusel saab äkki asja jonksu. :-) eks siis panen jälle miskit kirja.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
sai ka mõni aeg tagasi ühel 606-l neid pumba tihendeid vahetatud....lisaks kummist O-rõnastele võiks ära vahetada ka sealsamas vedru ümber olevad vasest rõngad.
Järgmine asi, mis sul lekkima hakkab on läbipaistvate kütusetorude tihendid ja kütusekatkestuse klapi ja pumba vaheline tihend....need kõik on oma aja ära elanud.
Edu.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Nunii-töö on nüüdseks tehtud ja kütus ei lahkugi enam pumbast. Kokku kõik varuosad umb 800.-(klapitihendid silberist 6+KM)kõige kallimad olid kollektori mootoripoolsed rõngastihendid ca 125.- tk.
ära said vahetatud ka pumbas olevad vaskseibid (7+KM)ning torusid hoidvad plastmassfiksaatorid(muidugi, kui juppe tellid, ega siis sinna fiksaatorite külge käivaid kummialuseid varuosamees küll ei paku-nende vajadus selgub ikka alles komplekteerimise käigus). Seekord pingutasin neid klapifiksaatoreid hellalt ja kõik toimis. Väike läbipesu ennem torude ühendamist ja mootor läks isegi peale komplekteerimist poolest pöördest käima! :-)
Suured tänud Laurile võtme eest ja TA saab oma "tänule" meie alkoholilattu järele tulla :-P
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kes annaks vihje, kus neid vaskseibe ja o rõngaid saaks w 124 diislile. MB keskus pumbale eraldi juppe ei müü. Tänud ette ära.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Silberautos Imre otsis küll jupid ülesse ja auto oli W202 aastast 94.
Postitused: 78
Teemad: 14
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
tere...mul siin sama probleem ja küsimus siis selline, ega Pärnu kandis kellegil seda erivõtit pole?
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Elustan vana teema. Kust võiks Tallinna kandis o-rõngad ja vaskseibid leida. Autoks 94' W202 2.0 diisel. Võtme valmistamisega saan vast ise hakkama, aga kui kellegil olemas ja valmis laenama siis ära ei ütle
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-10-2014, 08:33 PM)tomm49 Kirjutas: ...
Kust võiks Tallinna kandis o-rõngad ja vaskseibid leida.
...
Auto järgi: Silber, Lesven, Hort...
Mõõdu järgi: suuremad AutoExperdi poed, Hydroskand jms. poekesed...
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Hort autost ei saanud midagi. Nii vana auto, nemad pole kunagi vahetanud ega pole läbi käinud jne Mis mõttes nagu vana, see on minu kõige uuem auto
O-rõngad sain siis Lesvenist. Seibe ei saanud, aga öeldi et nemad pole neid kunagi vahetanud ja pole häda midagi, ei vaheta siis mina ka. Ostsin lisaks õhufiltri ja kokku läks 16.30, ei tea täpselt palju need rõõmurõngad maksid, ilmselt sente.
Lisaks hankisin brake cleaner'i, kummikindad ja 2 õlut, võib tööga pihta hakata
Postitused: 16
Teemad: 4
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Hoian pöialt, et õllest jätkub!
Ja muidugi asja korda saad
|