Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
21-10-2024, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2024, 11:14 AM ja muutjaks oli Ott.)
Jõudis ikka minuni ka see teema. Minu autol siis on vibratsiooni iseloom selline, kus seda esile kutsuda on kõige lihtsam mul 70 alas pikal tõusul sõita. Vibreerib mõned sekundid ja siis ka kaob nagu polekski midagi olnud. Vahest ka maanteel 90 alas. Rehvi ja veljejooksu just vahetasin, probleem püsib.
Turbiin? Esikardaan?
Diagnoosime esialgu kohvipaksuga ja küll ka lõpplahenduse ilusti siia kirjutan.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Esikardaani lõtk peaks end välja näitama, kui sättida auto tagarattad murule/liivale/kruusale ja esirattad asfaldile. Järsemalt paigaltvõtul peaks eest kõlks kostma, kui lõtku on.
Samuti peaks tõstukil rattaid käega edasi-tagasi keerutades lõtk välja tulema risti näppides.
Turbiini vibratsioon peaks esinema kindlatel tingimustel (kiirus+vedu) alati. Sul vist nii veel ei ole?
Esiveovõllid ja karteripõhja laager on ka võimelised müstilisi kaootlisi vibrasid tekitama.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
21-10-2024, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2024, 09:42 AM ja muutjaks oli Ott.)
Justkui on kindlad tingimused, seesama 70 alas olev tõus, automaadiga on pööre ikka alati sama, 64-ga minnes justkui ei teinud. Proovin veel neid starte ja asju õhtul.
Edit: Startides pole kolksuma saanud, vibrama hakates ka tahhoka osuti hüppab korraks üles. see on nagu aamen kirikus. Oskan nüüd ka maanteel vibratsiooni esile kutsuda. Umbes 1700 rpm on vaja selleks maanteel, vs siis 1500 kui on mäkke minek.
E1: Hõbenool kinnitas, et turbiin.
E2: Hõbenool vahetas turbiini ja väga hea sai.