26-05-2023, 12:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2023, 12:50 AM ja muutjaks oli Ramiak8.)
Tere kaasfoorumlased!
Võtsin end kokku ja otsustasin lõpuks lisaks igasuguste alafoorumite pommitamistele ka autost endast siia teema teha. Aga kõigest siis lähemalt:
Pill ise on 1990a oma, tõin ma ta varsti pea aasta tagasi Võrust ära. Oli sellel aparaadil pikemat aega silm peal hoitud ja lõpuks peale paari kuud müüjaga edasi tagasi palli löömist sai masin ära toodud.
Mootoriks tal mitte nii-armastatud, kuid pigem vihatud 2.3 M102 97kw, mis omakorda istub neljase automaatkasti otsas. Nojah, selline combo siis.
Mootor päris kohvi ei ole ja eks ta vähe liigub ka, aga pigem selline rahuliku kulgemise pill.
Samas möödasõitudel ei jää hätta ja kickdown töötab. Ennast pigem häirib see neljane aeglase ülekandega automaatkast seal vahel rohkem.
Pöörded lähevad suureks ära suurtel kiirustel.
Samas kuskil linnavahel on mugav temaga tiksuda.
Lisade poolest on vaene nagu ida saksa tööline tol ajal. Keegi on talle vahepeal facelifti nina ette istutanud ja hall kalts on korraliku manuaal nahksisu vastu vahetatud.
Ajalugu sellel autol vist omajagu kirju olnud, nii siin kui sealpool euroopat. Mingid fragmendid on teada.
Tehnilise poolepealt on aus, eelnevalt on eelmise omaniku poolt vahetatud kogu kütte ja süütesüsteem, ka mootor ise on vahetatud (eelmine 2.3 jooksis kokku).
Nüüd minu käes on see mootor saanud uue veepumba, karteri koos tihendiringiga, klapikambikaane leke sai peatatud. Kastiõli peale valatud.
Silindrite surved mõõdetud, kõik kerge hälbega (+- 0,5) 12 juures. Õige õli mootorisse pandud koos filtri vahetusega.
Vett kaks korda vahetatud, veesärk läbi pestud.
Hannese juures sai Jetronikut käidud häälestamas koos COga. Tore mees, soovitan!
Igast nipet näpet asju veel tehtud, nii seest kui väljast.
Tagumised tuled said oranzid tagasi pandud.
Korralik tümps sisse, rool vähe viisakam sebitud.
Tagumised peatoed, pruunid mustade vastu vahetatud.
2x nahahooldust tehtud (esimene kord ei saanud hea).
Kere on tal nagu on. Kunagi juba tehtud.
Kõige hullem pole aga ega ta prillikivi pole ka.
Siit sealt leiab roostet. Esitiivad, juhiuks.
Põhi iseenesest kõva, tõsta kannatab, sillad püsivad all.
Ennast väga ei morjenda, veel.
Katsun hetkel tegeleda nii pisivigade likvideerimisega kui ka suuremate tehniliste asjade lahendamisega.
Hetkel siis plaanis radikavahetus, uus paisupaak, uus vesi.
Kastiõli vahetus koos filtri ja pannitihendiga.
Praegu tagapink laiali ja üritan kunde kelnerit töökorda saada või vähemalt välja diagnoosida, mis täpselt viga on.
Nädalavahetusel saab uued rehvid ette.
Esituled peaks millalgi ära vahetama, täied ei näita eriti.
Reflektorid surnud ja ilmselt mingi massi probleem ka.
Juhiaken lõpetas koostöö, kaks hammast maas.
Ühesõnaga tegemist leiab ja igav ei hakka.
Muidu veel selline tubli vanur, kellel mingid hädad küll vaevavad ja pidevalt peab teda arstima, aga liigub veel täitsa omal jalal igapäevaselt ja paneb ka päid pöörama.
Lisan mõne pildi ka, ütleb rohkem kui tuhat sõna.
Võtsin end kokku ja otsustasin lõpuks lisaks igasuguste alafoorumite pommitamistele ka autost endast siia teema teha. Aga kõigest siis lähemalt:
Pill ise on 1990a oma, tõin ma ta varsti pea aasta tagasi Võrust ära. Oli sellel aparaadil pikemat aega silm peal hoitud ja lõpuks peale paari kuud müüjaga edasi tagasi palli löömist sai masin ära toodud.
Mootoriks tal mitte nii-armastatud, kuid pigem vihatud 2.3 M102 97kw, mis omakorda istub neljase automaatkasti otsas. Nojah, selline combo siis.
Mootor päris kohvi ei ole ja eks ta vähe liigub ka, aga pigem selline rahuliku kulgemise pill.
Samas möödasõitudel ei jää hätta ja kickdown töötab. Ennast pigem häirib see neljane aeglase ülekandega automaatkast seal vahel rohkem.
Pöörded lähevad suureks ära suurtel kiirustel.
Samas kuskil linnavahel on mugav temaga tiksuda.
Lisade poolest on vaene nagu ida saksa tööline tol ajal. Keegi on talle vahepeal facelifti nina ette istutanud ja hall kalts on korraliku manuaal nahksisu vastu vahetatud.
Ajalugu sellel autol vist omajagu kirju olnud, nii siin kui sealpool euroopat. Mingid fragmendid on teada.
Tehnilise poolepealt on aus, eelnevalt on eelmise omaniku poolt vahetatud kogu kütte ja süütesüsteem, ka mootor ise on vahetatud (eelmine 2.3 jooksis kokku).
Nüüd minu käes on see mootor saanud uue veepumba, karteri koos tihendiringiga, klapikambikaane leke sai peatatud. Kastiõli peale valatud.
Silindrite surved mõõdetud, kõik kerge hälbega (+- 0,5) 12 juures. Õige õli mootorisse pandud koos filtri vahetusega.
Vett kaks korda vahetatud, veesärk läbi pestud.
Hannese juures sai Jetronikut käidud häälestamas koos COga. Tore mees, soovitan!
Igast nipet näpet asju veel tehtud, nii seest kui väljast.
Tagumised tuled said oranzid tagasi pandud.
Korralik tümps sisse, rool vähe viisakam sebitud.
Tagumised peatoed, pruunid mustade vastu vahetatud.
2x nahahooldust tehtud (esimene kord ei saanud hea).
Kere on tal nagu on. Kunagi juba tehtud.
Kõige hullem pole aga ega ta prillikivi pole ka.
Siit sealt leiab roostet. Esitiivad, juhiuks.
Põhi iseenesest kõva, tõsta kannatab, sillad püsivad all.
Ennast väga ei morjenda, veel.
Katsun hetkel tegeleda nii pisivigade likvideerimisega kui ka suuremate tehniliste asjade lahendamisega.
Hetkel siis plaanis radikavahetus, uus paisupaak, uus vesi.
Kastiõli vahetus koos filtri ja pannitihendiga.
Praegu tagapink laiali ja üritan kunde kelnerit töökorda saada või vähemalt välja diagnoosida, mis täpselt viga on.
Nädalavahetusel saab uued rehvid ette.
Esituled peaks millalgi ära vahetama, täied ei näita eriti.
Reflektorid surnud ja ilmselt mingi massi probleem ka.
Juhiaken lõpetas koostöö, kaks hammast maas.
Ühesõnaga tegemist leiab ja igav ei hakka.
Muidu veel selline tubli vanur, kellel mingid hädad küll vaevavad ja pidevalt peab teda arstima, aga liigub veel täitsa omal jalal igapäevaselt ja paneb ka päid pöörama.
Lisan mõne pildi ka, ütleb rohkem kui tuhat sõna.