19-01-2023, 12:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2023, 10:33 AM ja muutjaks oli Miskimingi12.)
Tere Tere!
Mure järgmine, olen mitu päeva googeldanud juba ja ka siin foorumis tuhlanud aga loll on loll ?
Nimelt on plaan võtta ette üks vana hea om606 130kw mootor ja sellega natuke “hullama” minna.
Esijalgu jätaks sisu orginaali aga vahetaks klapivedrud ja asendaks org pumba vana hea dieselmeken pumba vastu.
Kuna idee oleks valmis mootor jatta tänava legaalse auto peale siis mitmene pump võiks olla?
8mm vist käib päris tühja ja tahmab madalalt tublisti? ?
Enda peas mõlgub 7mm või 7,5mm.
Turbo võiks olla hx30 või hx40? ?
Kas on veel asju mida muuta? Nukad? Õlitus?
Lisaks karter, kas oleks võimalik õlivõtu auskoht viia eest tahapoole? Kuna plaan on mootor panna bmw kerele 3.0d asemele siis bmw omal on õlivõtu koht tagaotsas, kas aind keevitus vōi istub mõne teise mootori karter alla mis viib siis auskoha taha otsa? Kuuldavasti istub sinna 3.2CDI OM648 karter et viia siis vōtturi koht taha poole?
Kolmandaks on käigukasti valik(soovin manuaali)bmw diisli kast küll aga kas keevitatud kojaga(ja mis sidur) või tellida siis adapter flants koos vajalikuga?
Ühesõnaga kuulan ära kes mida soovitab, ehk on siin isegi mõni teema mis raagib sellest jareleaitamisest rohkem?
Mure järgmine, olen mitu päeva googeldanud juba ja ka siin foorumis tuhlanud aga loll on loll ?
Nimelt on plaan võtta ette üks vana hea om606 130kw mootor ja sellega natuke “hullama” minna.
Esijalgu jätaks sisu orginaali aga vahetaks klapivedrud ja asendaks org pumba vana hea dieselmeken pumba vastu.
Kuna idee oleks valmis mootor jatta tänava legaalse auto peale siis mitmene pump võiks olla?
8mm vist käib päris tühja ja tahmab madalalt tublisti? ?
Enda peas mõlgub 7mm või 7,5mm.
Turbo võiks olla hx30 või hx40? ?
Kas on veel asju mida muuta? Nukad? Õlitus?
Lisaks karter, kas oleks võimalik õlivõtu auskoht viia eest tahapoole? Kuna plaan on mootor panna bmw kerele 3.0d asemele siis bmw omal on õlivõtu koht tagaotsas, kas aind keevitus vōi istub mõne teise mootori karter alla mis viib siis auskoha taha otsa? Kuuldavasti istub sinna 3.2CDI OM648 karter et viia siis vōtturi koht taha poole?
Kolmandaks on käigukasti valik(soovin manuaali)bmw diisli kast küll aga kas keevitatud kojaga(ja mis sidur) või tellida siis adapter flants koos vajalikuga?
Ühesõnaga kuulan ära kes mida soovitab, ehk on siin isegi mõni teema mis raagib sellest jareleaitamisest rohkem?