Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mis tootja piduriklotse soovitate?
#21
(09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal  praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi

Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?
Vasta
#22
(09-09-2022, 01:02 PM)jsv Kirjutas:
(09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal  praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi

Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?

Eusa_wall Ja sellise plõksimise mõte on mingist alaväärsuskompleksist tingitud vääää, kasva suureks.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#23
(09-09-2022, 01:19 PM)vreps Kirjutas:
(09-09-2022, 01:02 PM)jsv Kirjutas:
(09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal  praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi

Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?

Eusa_wall Ja sellise plõksimise mõte on mingist alaväärsuskompleksist tingitud vääää, kasva suureks.

Jeesus küll. Kas sa oled volksu foorumist tulnud, et naljast aru ei saa? Ise käid klotse maitsmas ja nuusutamas ja siis arvad, et mul on kompleks.
Vasta
#24
Ärgem tülli minge kalakasti nalja peale. Mulle meenus, et 2019 aastal külastasin ma Karlsruhes asuvat Boschi tehase pidurilaborit. Seal sai tutvust teha, kuidas töötatakse välja piduriklotse ja proovitakse erinevaid "segusid". Kui mu mälu mind ei peta, siis kokku kasutatakse klotside juures umbes 25 eri komponenti, millest siis "segu" valmis segatakse ja siis klots kokku pressitakse. Siis oli veel üks hiigelsuur treipingi moodi seade, kus siis imiteeriti pidurdamistsükleid ja mõõdeti eri väärtusi. Loomulikult uuriti ka konkurentide toodangut.
Vasta
#25
Kõik räägivad siin klotsidest ja ketastest,mis on äärmiselt oluline,aga tegelt aitab pidurdamisele kõige rohkem kaasa ikka pidurite hooldus.

Klotsidega on lihtne.Kui hinnakirjast viite kõige odavamat ei vali,siis tänaval pidurdavad kõik.Mõni tolmab,mõni vilistab.Ja ei saa öelda,et just SEE klots seda teeb.Sama klots,erinevast partiist käitub vahel täiesti erinevalt.
Ketastega on pm sama lugu.Jätad 5 odavamat välja ja saad seisma.Boschi ketas on tõesti selline,mis kardab kiireid tempi erinevusi.Näiteks peale kuuma andmist vee saamist.
Praod ketastes on omane drilled ketastele.Tava ja slotted ketastel seda tavakasutusel reeglina ei kohta.

Ma oma klientidele paigaldan tavaliselt sama tootja ketta ja klotsi.Siiani on see toiminud.
Aga...
 Hea klots hooldamata süsteemis ei pidurda.
 Kehvem klots hooldatud süsteemis pidurdab.
Pole tegelt väga kulukas korra aastas või iga õlivahetuse käigus rattad alt võtta ja pidurid üle kontrollida.
Ja korra aastas võiks vähemalt 0,5L pidurivedelikku ka süsteemist läbi imeda sest meie kliima just tehase välpa ei soosi.

Mul tööl pm iga kolmas "klotside vahetus" tahab tegelt suuremat pidurite hooldust.
Ja iga neljas hooldus päädib tavaliselt sadulate vahetusega.Eriti hullud on lood tagumistega.


Alar
Vasta
#26
Aamen selle peale!

Pealegi on pidurite pidamise teema pigem Saksamaa Autobahni teema (või rinkasõidu), mitte meie külavaheliikluses. Vile tekib aga just konkreetse komplekti koostöös, seda ei panda tehases sisse.
Vasta
#27
Pannakse ka tehasest sisse vilistav pidurikomplekt. Mercedesel oli sellega teema ja tõenäoliselt mitte ainult neil.
Tuleb meelde video Austraaliast, viimase sõna pidurid alla ja vilistasid. Käis seal kaebamas ja lootis lahendust leida. Vastus oli lõpuks, et keraamilised pidurikettad võivad vilistada külmalt, ei ole mõeldud igapäevaseks linnasõiduks. Suurema süü sai endale vist müügimees, kes antud probleemist teadlik ei olnud.
Vasta
#28
No ma mõtlin rohkem seda, et piduriklotsi ainesegus ei ole spetsiaalset komponenti vilina tekitamiseks. Eusa_whistle
Vasta
#29


Pierre Hedary sirvib ka kohalikku foorumit...  Eusa_think
Vasta
#30
S204 panin Brembo seti, esimesed kettad läksid mõne kuuga kõveraks. Siis panin kõige odavamad kettad ja klotsid mis leidsin. Tundusid OK, aga tahmasid rohkem kui orig. Viimased kogemused, s205 orig klots Jurid, panin Boschi omad, 3 kuud sõitnud, tunduvad OK, ei krigise ega tahma, pidurdab hästi. w177 orig Ferodo, pole veel vahetanud, tunduvad head.
Vasta
#31
(11-09-2022, 10:57 AM)v6sa Kirjutas: No ma mõtlin rohkem seda, et piduriklotsi ainesegus ei ole spetsiaalset komponenti vilina tekitamiseks. Eusa_whistle

Eusa_clap Kuigi ma kahtlen kas meie föönitajatel enam vilet on varustuses, liiga keeruline seade ka teine.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 7,161 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Mis Te arvate: Mercedes-Benz CLK 200 2.0 141kW Marek134 8 8,709 06-10-2014, 06:49 PM
Viimane postitus: Martti.S
  W210 või W203. Mis te arvate? T6nu 22 22,225 01-07-2011, 06:49 PM
Viimane postitus: punnsilm
  Mis arvate sellisest masinast (w126)? Kutsa 27 18,903 04-09-2008, 10:39 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne