Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
(09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi
Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(09-09-2022, 01:02 PM)jsv Kirjutas: (09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi
Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?
Ja sellise plõksimise mõte on mingist alaväärsuskompleksist tingitud vääää, kasva suureks.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
09-09-2022, 03:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2022, 03:47 PM ja muutjaks oli jsv.)
(09-09-2022, 01:19 PM)vreps Kirjutas: (09-09-2022, 01:02 PM)jsv Kirjutas: (09-09-2022, 12:46 PM)vreps Kirjutas: TRW kogemused kolmelt peres olevalt autolt:
maastur kaal praktiliselt 3 tonni
E Mercedes-Benz
Audi a4
ja veel mõned mitte mulle kuuluvad massinad
ja head klotsid haisevad kala järgi
Mul just tekkis äriidee. Ostaks kokku hunniku odavaid klotse ja ladustaks neid kuskil kalakastides mõnda aega. ?
Ja sellise plõksimise mõte on mingist alaväärsuskompleksist tingitud vääää, kasva suureks.
Jeesus küll. Kas sa oled volksu foorumist tulnud, et naljast aru ei saa? Ise käid klotse maitsmas ja nuusutamas ja siis arvad, et mul on kompleks.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ärgem tülli minge kalakasti nalja peale. Mulle meenus, et 2019 aastal külastasin ma Karlsruhes asuvat Boschi tehase pidurilaborit. Seal sai tutvust teha, kuidas töötatakse välja piduriklotse ja proovitakse erinevaid "segusid". Kui mu mälu mind ei peta, siis kokku kasutatakse klotside juures umbes 25 eri komponenti, millest siis "segu" valmis segatakse ja siis klots kokku pressitakse. Siis oli veel üks hiigelsuur treipingi moodi seade, kus siis imiteeriti pidurdamistsükleid ja mõõdeti eri väärtusi. Loomulikult uuriti ka konkurentide toodangut.
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
10-09-2022, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2022, 10:55 AM ja muutjaks oli Alr77.)
Kõik räägivad siin klotsidest ja ketastest,mis on äärmiselt oluline,aga tegelt aitab pidurdamisele kõige rohkem kaasa ikka pidurite hooldus.
Klotsidega on lihtne.Kui hinnakirjast viite kõige odavamat ei vali,siis tänaval pidurdavad kõik.Mõni tolmab,mõni vilistab.Ja ei saa öelda,et just SEE klots seda teeb.Sama klots,erinevast partiist käitub vahel täiesti erinevalt.
Ketastega on pm sama lugu.Jätad 5 odavamat välja ja saad seisma.Boschi ketas on tõesti selline,mis kardab kiireid tempi erinevusi.Näiteks peale kuuma andmist vee saamist.
Praod ketastes on omane drilled ketastele.Tava ja slotted ketastel seda tavakasutusel reeglina ei kohta.
Ma oma klientidele paigaldan tavaliselt sama tootja ketta ja klotsi.Siiani on see toiminud.
Aga...
Hea klots hooldamata süsteemis ei pidurda.
Kehvem klots hooldatud süsteemis pidurdab.
Pole tegelt väga kulukas korra aastas või iga õlivahetuse käigus rattad alt võtta ja pidurid üle kontrollida.
Ja korra aastas võiks vähemalt 0,5L pidurivedelikku ka süsteemist läbi imeda sest meie kliima just tehase välpa ei soosi.
Mul tööl pm iga kolmas "klotside vahetus" tahab tegelt suuremat pidurite hooldust.
Ja iga neljas hooldus päädib tavaliselt sadulate vahetusega.Eriti hullud on lood tagumistega.
Alar
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Aamen selle peale!
Pealegi on pidurite pidamise teema pigem Saksamaa Autobahni teema (või rinkasõidu), mitte meie külavaheliikluses. Vile tekib aga just konkreetse komplekti koostöös, seda ei panda tehases sisse.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Pannakse ka tehasest sisse vilistav pidurikomplekt. Mercedesel oli sellega teema ja tõenäoliselt mitte ainult neil.
Tuleb meelde video Austraaliast, viimase sõna pidurid alla ja vilistasid. Käis seal kaebamas ja lootis lahendust leida. Vastus oli lõpuks, et keraamilised pidurikettad võivad vilistada külmalt, ei ole mõeldud igapäevaseks linnasõiduks. Suurema süü sai endale vist müügimees, kes antud probleemist teadlik ei olnud.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
No ma mõtlin rohkem seda, et piduriklotsi ainesegus ei ole spetsiaalset komponenti vilina tekitamiseks.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Pierre Hedary sirvib ka kohalikku foorumit...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
S204 panin Brembo seti, esimesed kettad läksid mõne kuuga kõveraks. Siis panin kõige odavamad kettad ja klotsid mis leidsin. Tundusid OK, aga tahmasid rohkem kui orig. Viimased kogemused, s205 orig klots Jurid, panin Boschi omad, 3 kuud sõitnud, tunduvad OK, ei krigise ega tahma, pidurdab hästi. w177 orig Ferodo, pole veel vahetanud, tunduvad head.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
13-09-2022, 01:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2022, 01:42 PM ja muutjaks oli vreps.)
(11-09-2022, 10:57 AM)v6sa Kirjutas: No ma mõtlin rohkem seda, et piduriklotsi ainesegus ei ole spetsiaalset komponenti vilina tekitamiseks.
Kuigi ma kahtlen kas meie föönitajatel enam vilet on varustuses, liiga keeruline seade ka teine.
numerus stultorum, infinitus est
|