Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic
#81
Äge on. Teised kaabivad ristmikel ja parkimiskohtades, mina istun soojas toas ja ootan muusikat kuulates, kuniks autot mitte tundvad ja oma võimeid rämedalt ülehindavad jalust kaovad.

Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, kuna Webasto järel oli voolu kole vähe järgi. Koormusstend ütles, et 80 algsest oli järel 52 Ah, aku tähistuste järgi 2018 lõpust. Nüüd on vileuus Varta AGM. Esialgu mingeid tähelepanekuid ei ole.

Peale selle, et kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus akuWink

Kusjuures jälle tuleb tõdeda, et remontimiseks see auto mõeldud ei ole. Kasutad tühjaks ja viskad ära. Mu riistapargis ei ole ühtegi säärast võtit, millega saaks ilma kliimatoru wäänamata aku kinnituse esimese poldi lahti (ja pärast keermesse ka). Minu käsi sinna ka ei mahu. Lõpuks tagasi paningi magnetiga... Kardaaniga poldi keermesseajamine minul ei õnnestu...

Mesilased koputasin ka õhufiltrist minema. Neid ... oli. Hooldusvälbani nende filtritega küll sõita ei või.  Eusa_doh
Vasta
#82
Nii need kilomeetrid kogunevad:
[Pilt: 65888-DSC_0324.JPG]

Mõne ülekiloga haagis tuli ühel varatalvisel päeval üsna muretult liikluse rütmis järele.
Vasta
#83
Vahepeal on sõidetud päris palju.

B service in 25 days.

Ootame huviga, mis seekord Silberist tuleb.

Muu hulgas käruga:

[Pilt: 75765-DSC_0368.JPG]

Huvitav tähelepanek: meil on kokkupõrkeennetus sisse lülitatud ja kui väga hullama hakata, siis mingitel asjaoludel auto ajuti "kallistab" turvavööga. Ma veel pole loogikat tabanud, aga see juhtub kindlasti siis, kui auto läheb ringil libisema ja suunatuli mahapöördeks on seesSmile Sirgel teel samasugust olukorda  (auto põiki, saba hanges) auto ohtlikuks ei hinda.

Parkimisandurid töötavad vahelduvvoolugaSmile Ehk enamasti ei tööta, kuna miskine loll jää on ette sulanud ja sinna kinni jäätunud.
Vasta
#84
Siia ka märk maha.

Elektriauto rõõmud: haagisepistiku pesast on keegi ära varastanud vasaku poole voolud: suund, pidur ja gabariit on puudu. Paremad on kenasti olemas. Retard

Ühtlasi lisandus karmavõlgnike nimekirja see tõbras, kes otsustas paigaldada tagumise SAMi jalad ülespidi nii, et kaitsmete numeratsiooni nägemiseks tuleb seista pakiruumis pea peal. Et kärupistiku mooduli kättesaamiseks parema tagatule kõrvalt tuleb eemaldada pool sisepolstrit, võtsin teadmiseks juba flegmaatilise rahuga.

Aga see kõik ununeb hetkel, kui tuleb liiklusesse vahele süstida kusagilt prahiselt teeservalt või möödasõitu takistada üritavale k*sipeale selgeks teha, et nii pole ilus. On täiesti jabur, kuidas nelikvedu ja napp 200 kW seda kolakat edasi viskavad. Eusa_drool

Ning üle prahi käruvedur on see ka: kaks tonni ehitusmaterjale sabas liikluse rütmis ja kütusekulu jääb alla 10 l sajale...
Vasta
#85
Kiida veel...

Eile kolme ajal öösel hiilisime koju. Hakkan autot varju alla nihutama ja KRÄÄÄÄÄÄÄÄKs. Veeretan tagasi  - vaikus. Veeretan edasi - karjub.

Selge - kivi ketta ja pleki vahel.

Oligi:
[Pilt: 42783-KiviKettavahel.jpg]

Ratta altvõtmine tuletas jälle meelde, et oksatõmmatavate karmavõlgnike nimekirja tuleb lisada see rahvavaenlane, kelle arvates oli hädavajalik katta poldipead idiootsete (kuigi edevate) katteplekkidega. No ei istu ükski võti normaalselt otsa. Eusa_doh
Vasta
#86
Ära seleta! Poldid on kaetud R/V kattega, et need oleks esteetilised, ei roostetaks ning iga aasta järel number suuremat võtit ei nõuaks seetõttu...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#87
(16-07-2021, 07:33 PM)Rolz Kirjutas: Ära seleta! Poldid on kaetud R/V kattega, et need oleks esteetilised, ei roostetaks ning iga aasta järel number suuremat võtit ei nõuaks seetõttu...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala Tongue

Milline see õige võti siis on? 17,87 mm?

Mäluvaiaks endale. Sihuke on õige padrun. https://www.forcetools-kepmar.eu/en/p/fc...nut-socket.

Ma pole märganud, et tavaliste rattapoltidega oleks võtme kitsaksjäämise muret... Oot, lastele ostetud Frontera mutrid olid tõesti paistes.

A eks see ongi esimese Eesti mure, möönan. Kelle jaoks on mureks roostetamine, kella jaoks erivahendite vajadusSmile
Vasta
#88
Täna sai lõpuks lahatud jaanipäeval kadunuks jäänud vasakute kärutulede müsteeriumi. Ei suunda, ei gabariiti, ei pidureid. Parenmad OK. Samad kärud teiste autode taga OK. Esialgu osutab süüdistav sõrm kärutulede mooduli suunas: juhtmed käivad kenasti läbi, arvutiga tulesid lülitades tuleb teade: circuit open Retard

Midagi silmnähtavalt maha põlenud ei ole, aga paar kahtlast kohta oli. Jäi Asjatundja kätte sanatooriumi, äkki saab veel asja. Lootust olla siiski vähe. Mis tähendab, et meil on plaaniks B  vaja kärutulede moodulit koodiga A2049007905. Võib pakkudaSmile

Oksatõmmatavate nimekirja tuleb lisada see ajugeenius, kelle arvates tuli pakiruumi tagapiilari kate liita sulatamise abil küljepolstritega. Et saada tulemoodul kätte, peaks kogu külje puhtaks võtma. saan aru küll, kust need tunnid tulevad remondiarvetesse, kui pool autot tuleb ühe mutri keeramiseks lahti lammutada.
Vasta
#89
Ilma tulemoodulita on täitsa huvitav sõita. Lane keep assist ei tööta (millest pole ka väga lugu), Blind spot warning ei tööta (millest tegelikutl natuke on lugu, kuivõrd pimedat nurka sel autol täitsa on), suunatulede plinkimine on ... huvitav. Ning permanentselt on ees läbipõlenud pirni teade.

Huvitav efekt on suunatulede indikaatori plinkimise lahutatus tuledest endist. Välised tuled plingivad nii, nagu ennegi - umbes kord sekundis. Aga sees indikaatorid ja heli antakse topeltsagedusega. No, et juhikohal istuv juhm ikka aru saaks, et asjad on pahasti.

Õnneks on moodul saabunud ja loodan seda peatselt autole monteerima asuda. Milleks tuleb jälle pool pakiruumi demonteerida. Retard
Vasta
#90
Lõpuks on saabunud õige moodul ja algne seis taastatud. Ehk käruta veateateid ei ole, käruga on parem pool korras, vasak pime.

Pikem uurimine arvutiga tõi kahtluse, et vasaku poole toide on üldse puudu. Kui leian õige ploki pistikute skeemi, siis selgub, kuivõrd on kahtlustustel alust...

Süüdistav pilk on hetkel tagumise SAMi peal, kuivõrd üks haagisega seotud kaitse on seal täiesti vooluta... Ning arvutist lülitades parema poole amepraaž muutub loogiliselt, vasaku poole oma on ja jääb nulliks.

Aga sõita on endiselt mõnus. Eusa_angel

Eile oli tore olukord, kus ristmikul liikuma hakates käisid kõik neli ratast jääl ühtlaselt ringi ja auto liikus peamiselt kõrvale. Oli kenasti tunda, kuidas esirattad leidsid ühel hetkel pidamise ja selle peale ärkas ka kaapeväldik ja selle kolmnurk. 

Nelikvedu on toreSmile
Vasta
#91
Lisan skeemid siia Eusa_angel


Manustatud failid
.pdf   trailer.pdf (Suurus: 345.54 KB / Tõmbamised: 11)
.pdf   fuse.pdf (Suurus: 1.67 MB / Tõmbamised: 4)
.pdf   n10-2.pdf (Suurus: 457.09 KB / Tõmbamised: 6)
.pdf   abbreviations.pdf (Suurus: 244.94 KB / Tõmbamised: 3)
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#92
Mina tänab väga. Eusa_angel Tuleb välja printida ja hakata auto juures näpuga järge ajama, et testlampi õigesse prikku toppi.
Vasta
#93
Ma olen ennegi mananud uuemate autode ühekordseks kasutamiseks tegemist. Eusa_doh

Täna sai GLK-l termostaati vahetatud. Iseenesest lihtne töö: vedelik välja, kolm polti lahti, vana minema, uus asemel, kolm polti kinni, vedelik sisse ja sõit jätkub.

Õnnetuseks on mingi ajukääbik sendiviilimise tuhinas pannud alumise piiiika poldi ette kütuse tagasivoolu nii, et see tuleks demonteeria. Milleks tuleb maha võtta õhu rõhutoru turbost vahejahutisse. Milleks tuleb eemaldada Y-toru. Oi, ma wandusin.

Kerge wägiwalla tulemusena õnnestus küll ilma kütusesüsteemi avamata pääseda. Esialgu nähtavaid kahjusid ei ole.

   

Temperatuur tõuseb kiiresti 80+ peale ja püsib. Enne oli napp 60... Toas oli küll soe, aga talv tuleb...

Ei ole need autod mõeldud kestvaks kasutamiseks. Sõidad garantiiaja ära ja saadad utiiliSad

Me esialgu veel ei plaani keskkonnasõbralikusk hakata - See Asi käib ikka absurdselt hästi edasi Nod . Kusjuures selgelt on tunda ka tarkvara erinevus: kui E-klassil tapab stabiilsuskontroll igasuguse lollimängimise üsna resoluutuselt ära, siis maastikuseades GLK laseb päris pikalt mürada enne sekkumist.
Vasta
#94
Eluga tagasi idast. Eusa_angel

Maastikujumal võttis saagiks osa tagumisest põhjaplastist:
[Pilt: 97739-DSC_2046.JPG]

ja

vasaku tagumise õõtshoova plastkatte:

[Pilt: 65484-DSC_2047.JPG]


Vat nii õrnad on tänapäevased linnamaasturidSad

Ilmselgelt pidigi varurattasüvendialune kate katki minema, sest selle lõhkunud kivi oli TÄPSELT õiges kohas.
[Pilt: 57439-DSC_2044.JPG]

Sentimeetrit kümme edasi või tagasi ja poleks lööma ulatanud.

Kuigi tuleb pattu tunnistada, et õõtshoovakatte lõhkunud puust ülesõitmist "pesukausis" tagurdades oli juhiistmele tunda. Aga elu on õpetanud, et kui mingile kaikale oled ühtpidi otsa sõitnud, siis tuleb sirge seljaga jätkata, kuniks tegelane välja ilmub. Sest vastasel korral on kahjustusi hulga rohkem...

Samas oli sellega lausa rõõm madistada: vedu oli vajadusel alati olemas ja rool piisavalt kiire. Seda peab muidugi kogu aeg meeles pidama, et raskemates kohtades tuleb käsitsi käik alla sundida, muidu lööb äkiline mootor ja ESP väljalülimine kiiresti käigud üles. Ja säärane äkiline muutus pole maastikul pidamise piiril turnides üldse hea. Aga hoiad I käigu peal, saad kenasti vajadustpidi gaasi doseerida ja nii pole asjatut kaapimist ega kinniistumist. Pealtvaatajad võisid mind küll kergelt opakaks pidada, aga maastikul sõites on oluline enne mõelda (ja vajadusel rada kontrollida) ja siis paugutada. Kõik tõusud ja kraavid said võetud esimese korraga, ilma mingi emotsioonita. Lihtsalt annad gaasi ja lased füüsikal (ning ETS-l) toimetadaSmile

Kusemine on talverehvidega vähe madal, aga sellest on häda ainult seal, kus rada valida ei kannata. Meil on talveks 225/60R17.

Paraku tagasisõit tõi ebameeldiva uudisena paukuva IV käigu vahetuse. Kuna täna hommikune ring enam säärast paugutamist ei toonud, siis tuleb ilmselt panna vaim valmis solenoidivahetuseks. Õlivahetusest on kulunud 20 kkm ja pea kaks aastat, seega esialgu õlis ei usu viga olema. Selle koguses võib viga olla, kuivõrd seda mõõta ju ei saa. Aga esialgu jälgime olukorda.
Vasta
#95
Miks taset mõõta ei saa? Kas nivootorukest pole siis karteri põhja küljes?
Vasta
#96
(17-01-2022, 11:30 AM)hellrix Kirjutas: Miks taset mõõta ei saa? Kas nivootorukest pole siis karteri põhja küljes?

On-on.

Ega jah, jummala normaalne on, et õli taseme kontrollimiseks tuleb auto üles tõsta, eemaldada põhjakate, keerata alt ära karteripõhja kork ja ajada mulgust sisse U-traat. Vaid minusugune fossiil arvab, et kontroll peaks käima kuidagi lihtsamalt, ilma margiteeninduse tehniku osaluseta.

Aga tundub, et esialgu võib selle liigitada ajutiste anomaaliate kilda. Praegu sõidab ilma igasuguste kõrvalnähtudeta. Hiljemalt 75 päeva pärast saabuval hooldusel siis laseme kontrollida, mis seis seal on.

Haagisetulede müsteerium lahenes ka tänu nutikale ja eelarvamuseta elektrikule.  Läbi oli kaitse number 89. See paikneb toredasti ülemises reas plasti serva taga nii, et näha on varuratta süvendist. Ju ma valet näppisin tulesid taga otsides, ruumi seal ju ei ole. Igatahes peale läbipõlenud kaitsme vahetust kõik plingib nii, nagu peabSmile



Oli päris nõme hetk, kui rikke põhjus avalikustati.... Eusa_doh
Vasta
#97
Polegi pikalt ise postitanud. Samas pole ka vaja olnud, sõidame, probleemideta  Eusa_dance

Edukast tulemusest elektriku juures, kus saime kõik tuled haagistel põlema, oli juba juttu. Kui elektri teemadel küsimusi, siis ise võin julgelt soovitada Kasepoissi, kui löögile saab Wink Kasepoiss OÜ 

MB Klubi väljasõidust tegin pilte, videoid, millest ühte tahan jagada ...: Uskumatu ronija

[img][Pilt: 73372-Ronib.jpg][/img]
Vasta
#98
GLK Hortist tagasi. B5 hooldus tehtud + uued pidurikettad, klotsid.

Tuvastati pimenurga radari uppumine nagu siniselgi… Püsikas saadi tööle, kuid distantsi hoidva funktsiooni ütlesid mittetoimivat.
Hortist ära sõites püsikat peale pannes tuli märguanne, et adaptiivne püsikiirus sisse lülitatud. Ma siis imestasin ja proovisin teisele autole tagant lähenedes, jalg valmis pidurile vajutama, et tagant sisse ei lajataks. Ja siiski toimiski. Minu rõõmuks ja hetkel Horti kahjuks. Nii kiire nüüd uue radari soetamisega ka pole. Sai ju just see konkreetne liikur ostetud tema paljude lisade pärast ja ennekõike adaptiivse püsikiiruse hoidja pärast jne
360kaamera anomaalia põhjus ikka veel aga segane, miks ta ei tööta. Tegeleme asjaga ...

Sinisega GLKle järgi minnes ning Hortis pilti tehes tunnistan, me peseme oma liikureid, ausalt. Elame lihtsalt maal ja teed on kevadeti osati porisemad kui sooviksime Big Grin


[Pilt: 92567-mersud.JPG]
Vasta
#99
Autosse on tekkinud mootori koormamisel kumin-jõmin. Esimese asjana kahtlustaks ikka mootoripatju.

Kas  Lemförderi 60 € padjad on kolm korda kehvemad, kui 175 € originaalid?
Vasta
Mina paneks igal juhul originaalid. Olen mitmele autole lemförderid pannud ja ca aasta või vähemgi ja sama hääl tagasi. Originaal võiks ikka uuesti samapalju sõita, vaevalt keegi neid veel vahetanud on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,108 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,360 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,887 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 174,783 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,074 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,751 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,389 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne