Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
Nimelt probleem järgmine, kui esimene puhur põhjas või üle poole puhub siis generaatori laadimine kukub kohe 12,2-12,9 peale kõikuma. Sai sõidetud niimoodi teadmatuses 10km tanklasse ja tanklas enam uksi ei avanud ja aku tühi. Sai krokodega ellu äratatud ja koju sõidetud. Genekas maha ja remonti. Vahetati pingeregulaator boschi oma vastu. Generaator külge ja ilma puhurita ilusti 14.1 jne. Nii kui salongi puhur jälle üle poole puhuma panna langeb pinge jälle 12,3 jne peale. Sai enda teise auto pealt aku vahetust proovitud, ikka sama. Kas asi võib olla kliimaplokis või salongiventilaatoris? Kuidas kontrollida?
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Ilmselgelt on asi kuskil salongivendis või kliimaplokis. Sellest olekski pidanud ju vahetusega pihta hakkama. Laena kellegi käest korras kliimaplokki ja ürita sellega see viga välistada. Sealt edasi vent.
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(04-01-2022, 02:44 PM)jsv Kirjutas: Ilmselgelt on asi kuskil salongivendis või kliimaplokis. Sellest olekski pidanud ju vahetusega pihta hakkama. Laena kellegi käest korras kliimaplokki ja ürita sellega see viga välistada. Sealt edasi vent.
Alguses alustasin endale loogilisemast asjast, et ehk geneka pingeregulaator otsas või aku. Aga eks tuleb proovida vahetada kliimaplokk.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Salongivendi puksid kulunud/kinni ja mootori energiatarbimine üüratu.
Miks vahetati pingeregulaator? Kas dioodid, mähised ja kontaktrõngad olid ikka korras? Üldiselt võisk selel auto genekast piisata, et kiilduva ventika juhtmed labaselt maha põletada.
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
06-01-2022, 11:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2022, 11:20 AM ja muutjaks oli s500w220.)
(04-01-2022, 10:33 PM)v6sa Kirjutas: Salongivendi puksid kulunud/kinni ja mootori energiatarbimine üüratu.
Miks vahetati pingeregulaator? Kas dioodid, mähised ja kontaktrõngad olid ikka korras? Üldiselt võisk selel auto genekast piisata, et kiilduva ventika juhtmed labaselt maha põletada.
Salongi ventilaatori puksid kulunud siis oleks mingi kolin või kriiskav heli ju.(Mul ühel bmwl juba kaks aastat salongiventilaatori puksid läbi ja pole midagi juhtunud, kurvi suurelt keerates kriiskab ainult )Salongivent 1-4 aste on siis ju laeb ilusti. Aga ma ei välista seda viga.
Geneka laadimine oli pingis veidi madalam pinge all kui oleks võinud olla. Lasin juba kindluse mõttes korda teha.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mitte tingimata - neid vaikseid, kuid sulamiseni voolu tarbivaid on ka nähtud. Tõsi, nad annavad end välja maha põlemisega.
Pardapinget maha tõmbav tarbija võiks siiski olla üsna hõlpsalt ju tuvastatav multimeetriga. Genekas on Sul ju miski 170A ja seega räägime vähemalt 50 A tarbijast.
Kas sel on salongisoojenduses lisasoojenduse elemendid ka? Kas need lülituvad korralikult sisse-välja?
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(06-01-2022, 12:29 PM)v6sa Kirjutas: Mitte tingimata - neid vaikseid, kuid sulamiseni voolu tarbivaid on ka nähtud. Tõsi, nad annavad end välja maha põlemisega.
Pardapinget maha tõmbav tarbija võiks siiski olla üsna hõlpsalt ju tuvastatav multimeetriga. Genekas on Sul ju miski 170A ja seega räägime vähemalt 50 A tarbijast.
Kas sel on salongisoojenduses lisasoojenduse elemendid ka? Kas need lülituvad korralikult sisse-välja?
Probleem võib olla vabalt puhuri regulaatori, ehk rahvakeeli "takisti" voolulekkes. Mercedese hangitud alltöövõtjad (ilmselt üks suur kummibränd) on disaininud selle elektroonika veel lisaks nii, et seal on pinge peal ka siis, kui süüde on väljas (ilmselt siis eelsoojenduse või järelsoojenduse pärast, aga no ma elektroonikainsenerina leian, et seda saaks ka viisakalt ja ohutumalt lahendada,).
Juhitakse seda regulaatorit kliimaplokist. Kui seal reguleerimine toimib, siis kliimaplokis viga ei ole.
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
07-01-2022, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2022, 10:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(06-01-2022, 07:31 PM)MAV Kirjutas: ...
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.
Kas sellega kaasnes ka siili märgatav kuumenemine?
Sest kuhugi mujale, kui kliima soojendamiseks panuse andmiseks ei saa tarbitud elekter seal sektoris muutuda.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(07-01-2022, 10:10 AM)v6sa Kirjutas: (06-01-2022, 07:31 PM)MAV Kirjutas: ...
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.
Kas sellega kaasnes ka siili märgatav kuumenemine?
Sest kuhugi mujale, kui kliima soojendamiseks panuse andmiseks ei saa tarbitud elekter seal sektoris muutuda.
Põhimõtteliselt õige, aga S klassil minuteada ei ole okkaid, on klots.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Klots jah, mida vurr (samas korpuses) ka ise kenasti maha jahutab.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|