Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
24-05-2021, 10:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2021, 10:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas seal mitte kummagi poole jaoks oma kõrgusandur pole, mida peale vedrustuse näppimist autole uuesti tutvustada tuleb? Ehk kalibreerimine teha.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
W211-l on taga stabika küljes ainult üks andur terve silla kohta. (vähemalt minu omal) Ehk siis teoreetiliselt on uus padi lihtsalt nn jäigem ja sama rõhuga tõstab lihtsalt kõrgemale. Kuna patja sisse läheb ainult kaks juhet, siis ma arvan et rõhuandurit seal pole ja tegemist on ainult solenoidiga, mis õhku sisse/välja laseb.
Mõlemad tagumised padjad on ka ühe õhuliini all, mis sillatala peal kolmikuga pooleks jagatakse.
Minu teada soovitatakse alati ära vahetada mõlemad padjad, eriti kui tegemist aftermarket tootega.
Airmaticul on mõnedel ka lisapaak - see on ilmselt kompenseerimiseks. Kui auto kõrgele tõsta nupust, siis padjas tõstetakse rõhku, aga vedruelemendina toimib nii õhk kui ka kummipadi. Tundub et kummipadja elastsusest jäi puudu ja pidid selle kompenseerimiseks lisapaagi paigaldama.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Nii see on. Meie omal ka taga ainult üks kõrguse andur ja ka väheke lääbakil kuna eelmine omnik on ainult ühe padja vahetanud.
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
sama siin et w211-l on 1 andur silla kohta.Ise ka kunagi vahetasin vaid ühepoole ja jäi ka natuke kõrgem2-3cm.Aastapäevad tagasi said mõlemad vahetatud ja asi korras..
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Postitused: 72
Teemad: 35
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
25-05-2021, 12:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2021, 03:40 PM ja muutjaks oli nils_.)
Sain teise poole uue õhkvedru ka kätte ja läheb varsti vahetamiseks. Aga veider on see, et vahetamata õhkvedru lekib ja alla vajub vaid vahetamata pool. Mingid klapid siis kusagil vahel, et mõlemad ei saaks tühjaks joosta?
Edit: Vahetasin teise ära ja nüüd on mõlemad pooled võrdsed. Võrdsus aga ei saabunud koheselt. Alles kolme sõidu järel läks normi.