Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#1
Nüüd on nii:
[Pilt: 39534-Koos.jpg]

Varsti saab ilupilti ka.

Natuke kõhe oli teine nii uus veel majja võtta. Maru jäik on. Eusa_think Kahtlaselt madal on. Eusa_pray

Konksu ei ole Crybaby Võib pakkuda Eusa_angel

Täpsemalt siis 2010 aasta "kantsilm". Väljast tumesinine, seest helepruun. Katust on katki lõigatud ja klaasiga paigatud.

Nahk soojeneb ja ventileerub  Eusa_clap

Tagaistujatele on telekad ja kõrvaklapid. Eusa_whistle

Model E 350 CDI 4MATIC
Engine 642856 40 954120
Transmission 722962 02 660542


Sutike on varustust:
030 ELECTR. REGULATED DIESEL FUEL PUMP
050 AEJ 09/2
061 STEUERCODE FUER KRAFTSTOFFPUMPE
108 CONTROL CODE MARKETING
1P1 CONTROL CODE MARKETING
200A LEATHER
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
218 REAR-VIEW CAMERA
228 AUXILIARY HEATER
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
234 BLIND SPOT ASSISTANT
236 ADAPTIVE REAR INTERIOR LIGHT
23P DRIVING PACKAGE
249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
264A LEATHER - BROWN
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
297 ELECTRIC ROLLER SUN BLINDS IN REAR DOOR LH AND RH
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
309 CUP HOLDER
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
476 AUTOMATIC LANE RECOGNITION
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70)
800 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
864 REAR ENTERTAINMENT (2 SCREENS)
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A21 SHIFT BY WIRE
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M019 SERVICE REPOSITIONED
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
P09 SUN PROTECTION PACKAGE
P35 LIGHT PACKAGE (FFO)
P81 DYNAMIC PACKAGE EXTERIOR
R01 SUMMER TIRES
R96 18" LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V60 SPEED- + LOADINDEX 97Y XL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT


Vaatame, kuidas me sellega kaubale saame. Confused Maanteel on mõnus, aga mida kehvemaks läheb tee, seda hullemini põrutab. Sedapalju on madal kah, et estakaadilt põhjaalust vaipa kraapimata maha saamiseks tuli planke alla panna Retard
Esimene auto, millel on vaibad nii sees kui väljas.

Samas 170 kW on ikka palju  - kui ükskord ärkab, on minekut. Samas on vahe GLK 195 kW ikka tunda.

Nagu ikka, päris veatu auto ei ole. Tagastanges olev märk parkimisgeeniusest ei sega väga, aga autoga tuli kaasa teine süütelukk. Pidada vahel võtit kaotama. No vaatame...

Sellisena seda müüdi:
[Pilt: 92549-147620162.jpg]

Kuulutus

VIN kah endale mäluvaiaks:  WDD2122891A207768
Vasta
#2
Päris ilupilt pole, kuid lisan ühe veel,

See tehtud hetk enne, kui esimese pikema tutvumise -ja kojusõidu ette võtsin Viljandist.

[Pilt: 66694-DSC_03611.JPG]

Palju on sarnaseid "vidinaid" GLKga, kuid pole üldse GLK moodi  Rolleyes
Tempomaadi kang on minu jaoks vale koha peal. Kui palju kordi ma vale märguannet suunatule kangiga näitasin, kui oma arust harjumuslikult püsikat peale tahtsin panna  Icon_razz
Aga sõita kannatas, isegi väga ja tirtsudele meeldis Eusa_angel
Vasta
#3
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB

Kas käiguvalits on tegelikult ka nahkvutlaris?
Kurjajuur
Vasta
#4
Halligi - see wirbel on plastist. Aga rool on küll musta nahaga üle tõmmatud.

Sõita kannatab. Pakiruumi on väheke kitsamaks nüsitud, aga saame hakkama. Küll on kahju sellest, et tagaistme patja ei saa enam püsti tõsta. Sinna taha tekib vanematel mõnus pesa, kuhu panna külmkast või paar poekotti. Seda nüüd enam ei ole. Mugavat ja pehmet vedrustust ja nahktugitooli ka mitte. Nu, kõva iste pidigi tervislikum olema. Confused

Esialgu midagi kahetsemapanevat pole ilmnenud. Söidame ja mönuga.
Vasta
#5
Käisid ühte teist E350 ka vaatamas Viljandis, heleda sisuga? See on ka ära müüdud. Huvitav, et selle kuuga oli tekkinud suur huvi ja mitmeid huvilisi. Koroonasuvi rahakotid paksuks ajanud Big Grin
Vasta
#6
Üks hall Airmatic oli tõesti plaanis üle vaadata, aga see osteti eest ära. 

Täna selgus, et normaalse kõrgusega rehv alla ei mahu - 215/60R17 võtab vedrutaldrikusse ja pöördel ka logari sisekülge. No eks see oli oodata ka. Ning 16" mahub küll pidurisadula peale ära, aga võtab eest alumise tugivarda munakasse kinni.

Ehk tuleb hakata paslikke rehve jahtima. No aega on, kuivõrd allolevad lamellid on juba rikutud, aga kehva suverehvina ajavad asja ära.
Vasta
#7
Edu, kogemata sai korduvalt vaadatud seda kuulutust.
Vasta
#8
Esialgu tundub, et toimib:
[Pilt: 49697-DSC_1745.JPG]

Täitsa sõidetav saan, kuigi kõrvalteedel on esiots ikka vastikult jäik. Samas Kesk-Soome käänulistel asfaltteedel oli lausa lust painutada. See asi püsib nii hästi tee küljes kinni, et pöörduvad esituled ei jõua kruusateel "paratamatult" tekkivatele libisemistele enam järeleSmile

Meelespeaks endale: enne gaasi põhjavajutamist kontrolli, et kõik asjad pakiruumis oleks kinnitatud... Retard

Esimene auto, mille pakiruumi põranda alla mahub minu tööriistakast ära. Kuniks sinna varuratta leiame.

Käivitamine on vähe uimane. Aku klemmile on löödud number:
41
14

Ime siis, et 7 aastat vana aku vähe laisk on peale pikemat raadiokuulamist, kliima REST asendis.
Vasta
#9
Tekib ka neid siia vaikselt. Muretuid kilomeetreid. Wink
Vasta
#10
Eile enne äikesepilve alla sõitu tegin mõned pildid ka juhi poole pealt  Rolleyes

[Pilt: 85956-DSC_1209.JPG]
Vasta
#11
WOW mis varustusega 212. 7,7l/100km kuidagi palju pole? Samas seal vist suht mägine ka. 175kW ei ole midagi palju, vaata palju see auto kaalub.
Vasta
#12
Ma ei teagi - kütust ju müüakse... Confused

Eks seda keskmist lükkasid üles asjatud möödasõidud (sest neid on ka selle autoga lust teha Ninja) ja üksjagu kitsaid mägiseid kruusateid, kus oli ka lust lasta kerges libisemises. See kõik aga ei tule tasuta.

Mootor võib ju ka peet olla - KST. Ega keegi päris korras autot müüSmile Külmalt kerge vine on - eks pihustid ole elu näinud. Jälgime olukorda.

Õhufiltrid on vahetamata, kuigi väga hullud ei olnudki. Eks tera siit ja teine sealt see koguneb. Smas - kui tahta ökonoomitada, siis selleks on teised margid.
Vasta
#13
Eelmine nädal sai igasuguste autolaadsete toodetega kulgetud - tänahommikune töölesõit oli ikka mõnus küll.

Kärukonksu on ikka vaja. Aga sel autol siis juba koos paslike põhjaaluste katete, tagastange ja tuledemooduliga. Ehk kui keegi teab kedagi, kelle aia ääres mädaneb mõni konksuga 212, siis võib vihjata Ninja . Mulle piisab, kui parem taganurk (kus elab konksu elektrimoodul) ja tagastange sektor on kahjustamata. Ülejäänud auto võib olla kook.
Vasta
#14
Kas sa leidsid lahenduse autot veidi tõsta?
Kuna naise cla on samuti madal siis leidsin sellise komplekti.
Panen lingi E klassile. Mis sa sellest arvad?
https://www.ebay.com/itm/114157107461?_t...%3A2563228
Kurjajuur
Vasta
#15
Ei ole isegi seda edasi mõelnud, kuna meil on GLK majasSmile

Vedrualusest padjast saan aru, amordipadja vahetükist saan aru. Aga mis see kolmas wirbel on?

Mind muidugi häirib ka esivedru jäikus. Tahaks veidi pehmemat. Ester jälle on rahul hetkeolukorragaSmile  Seda olemasolevat vedru tõstes ei muuda kuidagi.

Paneb kohe mõtlema. Eusa_think
Vasta
#16
Sellest kolmandast vidinast ei saa ka mina aru aga cla´le pen vist sellise kiti ostma. Suvel pole ju muret aga talvel võib hakata lumesahana tööle.
Kurjajuur
Vasta
#17
https://tema4x4.com/catalog/prostavki/fi...ass/apply/

Venemaalt tuleb: https://tema4x4.ru/
Vasta
#18
Praegustel hommikutel on 543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION ikka äge asi: sätid sobivalt mõlemad varjud paika ja ei mingit nurgast madalalt silma paistvat päikest!

Teab keegi, kas 212 päikesesirmid võiks ka GLK-le külge istuda?
Vasta
#19
Hoolduspäeviku sissekanne: kasti ja sildade õlivahetus @304 kkm Hõbenooles.

Midagi tähelepanuväärset ei leitud. Silberi väljalaskmismeetodil lahja 20 kkm tagasi "vahetatud" käigukastiõli oli reaalselt punaka tooniga tökat. Vähevõitu oli teist kah. Nüüd vahetab mootorpidurduseks labadest ikka kiiresti ja konkreetselt alla.

Põhiline rike: sooja mootoriga viskab suvalisel ajal P peale liikuma hakates, on ikka alles. Õnneks mind väga ei sega, kuivõrd mul on harva kuuma mootoriga manööverdamist. Müüja legendi järgi vajab vahetamist süütelukk, mis tuli ka kenasti kaubaga kaasa.

Eile sooritasime pikema ülekuulamise, mis päädis teadmisega, et auto on täitsa katki. Tagumised pimenurga andurid pimedad, õhukontrolli andur sisemiste vastuolude küüsis ja PTC üldse kaputt. Sõitmist ükski neist vigadest otse ei sega, aga eks tuleb otsast praavitama hakata.

Mõnus on lasta küllSmile
Vasta
#20
Uuematel (roolisamba küljes oleva käigukangiga) MB-del on featuur, et kui väikse hoo pealt ukse lahti teeb, paneb parkingu peale- võibolla mingi ukseandur jamab? Juhul kui sul see featuur peal on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,982 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,362 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,391 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 174,830 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,075 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,772 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: