Postitused: 39
Teemad: 6
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
27-01-2020, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2020, 01:32 PM ja muutjaks oli Bumer323.)
Tervitus!
Mark: Mercedes-Benz 230E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisöit: 406000km
Mootor: 2.3 M102 97kw
Muud tehnilised andmed: 4 käiguline manuaal
Värvus: Tumehall
Lisavarustus:
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
466
470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
506
534
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
172 FUEL PREHEATER
078A FABRIC ALPACA GRAY
Auto jõudis minuni läbi hea söbra Oskari kes märkas mu Mercedes-Benz otsingut. Tegi pakkumise millest oli võimatu keelduda ja nii saigi käed löödud. Jaanuari esimeses pooles sai siis autole löpuks järgi mindud.
Kui autot esimest korda oma silmaga nägin siis esialgne elevus pisut kahanes. Aga rehvid said täis pumbatud, värske bensiin sisse ja poolest pöördest auto käivitus.
Sai auto treilerile aetud ja ots Saaremaa poole keeratud. Tee peal oli treilerit vedava autojuhi käest üritatud teda mitmel korral ära osta
Auto oli maast laeni erinevaid varuosi täis mis elustamiseks vajalikud. Üleeelmine omanik oli varunud, et auto korda teha aga tundub, et kere sai takistavaks teguriks. Üldmulje nii vana auto kohta on päris hea. Kereplekid on enamikus siledad ja mõlke ei ole. Pöhi vajab suuremal määral keevitamist ja karbid vahetust. Suurim pöhjas olev auk Prisma kilekotiga ,,parandatud´´
Praegused plaanid siis kere keevitamisega algust teha, pidurid liikuma panna ja kergemad iluravi protseduurid läbida.
Do to listi lisan siia jooksvalt
Ehk keegi seletab kuidas siia pilte panna?
Lugupidamisega,
Janar
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pildid saad meie oma pildipargi kaudu üles kõige muretumalt:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17255
Müts maha mehe ees, kes anno 2020 viitsib põhjatut sadakakskendnelja praavitama asuda. Sest juurde neid enam ei tehta...
Et ind ei raugeks.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Jep, kes nende varuosadega pikalt tegelenud ütlevad ka et 124 on turult prakt. kadunud.
Anna siis arengutest teada.
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Kindlasti jälgin teemat!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 39
Teemad: 6
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tänan köiki kes abistasid. Polnud tegelikult piltide lisamine üldse nii raske
Kordan ennast pisut ja panen praegu kirja köik mis meenub.
Pöhi suuremalt mahult keevitada. Hetkel lasin traatharjaga enam vähempuhtaks ja peale läks Rust Stop.
Parempoolne karp täielikult taastada. vasakpoolset sai isegi originaal töstepunnidest tösta. Löplik töde selgub muidugi siis kui karbiplastikud maas on.
Kojamehe mootor vahetada. Olemas
Mootor korralikult tööle saada. Töötab aga mitte nii nagu peaks.
Tagasilla kohal olev pidurikolmik vahetada. Kui kellelgi on antud varuosa koodi siis palun olge lahke seda minuga jagama.
Pidurid üle käia ja liikuma panna. Uued klotsid on olemas.
Spidomeetri ploki valgus ülesse leida. Mul on küll teine plokk ka olemas aga see on ilma tahomeetrita.
Katuseluuk liikuma saada..
Esmalt kui lahti kakkuma hakkasin asja oli vaja auto vöimetest aimu saada. Sai üks meeliülendav burnout tehtud oma maakodu bussipeatuses mille peale mööda jalutav vankriga ema sai töenäoliselt orgasmi
Otsustas lahkuda üks pooltelg vist?(loodan, et mitte differ ise) ASD-st oleks kahju. Siit ka küsimus kas w123 280ce pooltelg vöib sobida sajakahekümne neljale?
Lammutan w123 couped. Kui kellelgi midagi vaja vöib julgelt küsida.
Kuna piltide paneku sain nüüd selgeks siis lisan möned fotod veel
Ja tervikust ka parema ülevaate saamiseks
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Eks iga mees teab ise mis teeb, aga nende piltide põhjal tekib küsimus, kas lihtsam poleks paremas seisukorras isend leida?
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Tekkis sama küsimus mis eelmisel kodanikul. Tegemist on pigem juba restaureerimisega.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Hind oli mingi 150€? Edu ja jaksamist taastamisel!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-01-2020, 10:50 PM)nostromo Kirjutas: Tekkis sama küsimus mis eelmisel kodanikul. Tegemist on pigem juba restaureerimisega.
Piltide põhjal on tegu õppematerjaliga, mille eduka lappimise järel võib end lugeda edasijõudnud keevitajaks.
Kas tagasilla kinnitused on üldse enam olemas?
Tagastange all pakiruumil külge on veel?
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Mina jällegi ostaks igakell siukse nelja, saaks kätt harjutada ja kui midagi väljagi ei tule, pole ka hullu. Kulud pole suured ja autoga pikka ajalugu ka pole olnud.
Küll väga hea hinnaga peaks tulema!
On ka hullemaid autosid ära päästetud, kas sellel muidugi mõtet on, otsustab igaüks ise.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-01-2020, 12:23 PM)Lepz Kirjutas: Mina jällegi ostaks igakell siukse nelja, saaks kätt harjutada ja kui midagi väljagi ei tule, pole ka hullu.
...
On ka hullemaid autosid ära päästetud, kas sellel muidugi mõtet on, otsustab igaüks ise.
Nii on. Hobid ei pea olema mõistlikud ja mis saaks olla veel parem hobi, kui ühe hea auto eluleaitamine.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
29-01-2020, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2020, 01:20 PM ja muutjaks oli hents99.)
(29-01-2020, 12:37 PM)v6sa Kirjutas: (29-01-2020, 12:23 PM)Lepz Kirjutas: Mina jällegi ostaks igakell siukse nelja, saaks kätt harjutada ja kui midagi väljagi ei tule, pole ka hullu.
...
On ka hullemaid autosid ära päästetud, kas sellel muidugi mõtet on, otsustab igaüks ise.
Nii on. Hobid ei pea olema mõistlikud ja mis saaks olla veel parem hobi, kui ühe hea auto eluleaitamine.
OT jätkuks: Ükspäev sai just arutatud, et meistrid "leedukad", kes ehitavad üles esialgu suurt hunnikut metalli, mis kohe autot kusagilt otsast ei meenuta....
Teevad korda, sisuliselt suuremaid rõvedaid jälgi jätmata...Müüvad olematu hinnaga, et siiski konkureerida ja pakkuda poole soodsamat hinda.
Mismoodi? Miks ei võeta selliseid mehi taastama autosid, mida on reealselt vaja taastada, et ta säiliks. Mitte kiirmüük peidetud vanametallile....
Ehk töömaht on julmalt suur, sisimas tead, et teed väga suure karuteene (eks igaühe südametunnistus on erinev) kellelegi, kes selle asjanduse ostab(korraliku kirikuõpetaja esinduses hooldatud ja avariivaba ning olematu läbisõiduga auto)....Ju see raha siis kaalub kõik muu üle. Ilmselt vastus on käibes..... Ühe sellise kõnealuse W124 taastamise ajal saaks ehitada 5-10 Golfi, mis on kapotist tagaluugini kokku pressitud (rekkade vahele jäänud nt). Max 2-3a vanad autod, mil läbisõit väga väga väike, aga juhtus juba mahakandmine. Õnneks või kahjuks otsitaksegi läbisõitu, mitte konkreetset seisukorda. See vist tagab nõudluse.
Lihtsalt huvitav, kuidas ollakse heameelega nõus sellist asja ette võtma.
Sorri, aga kui teema algataja ütleks, et peab auto korda tegema, sest kaotas suure kihlveo....Siis saaks aru.
Ma lihtsalt ei kujuta ette, et vabatahtlikult nii pekkis autot taastama peaks.....Täna saab pekkis tehnikaga, aga suht OK W124 (1 või 2 gen) kere alla tuhande euro..
Võimalik, et autol on minigi muu emotsionaalne väärtus.
Ma ei laida maha, sest teen ise täpselt samalaadseid arulagedusi teiste vaatajate silmis...Ehkki mina keretöödega ei tegele ega oma kogemust, siis nähtu põhjal on tööd ikka vääääga palju.... Pluss materjal.
Ma tegelen rohkem mootorite/tehnikaga, toon paralleeli....
Umbes samaväärne võrdlus oleks alustada uue mootori ehitust (kap rem). Doonormootor: puruks silindritega mootoriplokk, pähe käinud klappidega mõrades plokikaas, kus enamus juppe tahavad vahetust....
Lisaks mootoriplokil on kadunud raamipakud, mis vaja nüüd leida ja töödelda vändaliin uuesti....Vänt ise ilma õlisurveta käinud, kepsusilmad sinised ja ovaalis.
Kõik on võimalik ja ka tehtav...Aga...Üldiselt siis pole teemaks kokkuhoid, vaid probleem, et ehk on viimane säärane mootor lähima paarituhande KM raadiuses üldse...
Edu ja ootame projekti valmimisega minu väidete ümberlükkamist...
Mulle meeldib, kui keegi väga suursuguselt asju ette võtab.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Mõtlesin ise oma 300e'l sama asja ette võtta(just keevitamise harjutus), nüüd kui salong väljas ja tagasilla raam küljest siis üllatuseks väga midagi ei olegi teha, tiibade taha ma veel muidugi ei ole vaadanud.
Piduri torud ma soovitaks ise teha, nagunii kogu jooks hapu, kütusetorudega sama lugu.
Turbo
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Tunnen et pean ka sõna sekka ütlema...
Ma ei tea kui vana teemaalgataja tegelt on, aga eks ta 50/50 võimalus on, et minnakse lõpuni või jäädakse niisama kõvatama. (Kõvatamisele viitab burnouti mahlakas kirjeldus, mis suurt eesmärki nagu üldiselt ei toeta)
Ma olen ise umbestäpselt 10 aastat tagasi (olin siis 16) sama tee läbi käinud ja seda W123 kere peal. Asjal peab olema eesmärk ja visioon - minul see täitus.
Kahjuks otsustasid minu ja kunagi suure armastusega ehitatud auto teed ikkagi ~aasta aega tagasi lahku minna, aga meeldejääv on see seik kindlasti. Kajastus ja teemaareng on ka siin foorumis olemas. Kindlasti tegin midagi, mida praegu teeks teisiti ja kindlasti jätsin endast ka mulje - noor ja roheline (kes selle romu ikka sõidukorda seab)...
Tagantjärgi mõeldes... Poleks seda teinud, poleks praegu see kes olen. Niiet kui isu on, anna minna. Mul oli ka täiesti plank W123, ei mingit lisavarustust, katuseluuki, ei midagi... Emotsioon sõidust oli see-eest meeletu ja meenutan seda autot siiamaani heade mälestustega.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Piltidel tundub, et tagumised rehvid eri mõõtu? Kas see ei saanud kuidagi saatuslikuks diffrile selle meeli ülendava burnouti ajal?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
30-01-2020, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2020, 12:40 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kahtlemata tuleb kusagilt alustada ja ega selle tegevuse mõttekus polegi kahtluse alla seatud, vähemalt minu poolt mitte (olen ise sama asja läbi käinud(mitte kere valdkonnas, aga vahet pole, loomulik käik igas valdkonnas vist), vb kui keegi oleks mulle ennetavalt tähelepanu juhtinud, siis poleks olnud see loll, kes oma vigadest õpib Seepärast proovingi kellegi teise aega/raha seetõttu säästa, sest mul see ei õnnestunud, aga tagantjärele sain aru, et oli viga.)
"Alustamiseks" ei olegi mõistlik väga head asja võtta, võib juhtuda, et ei sobi/saa asja/taha enam vms...Ja kergem käega lüüa - kui selline asi kord juhtub, siis oled ühe etapi edukalt läbinud ja kõik on läinud õiges suunas....
Rohkem ei läbusta...Keskendume teema sisule....
Edu ja jaksu!
Postitused: 43
Teemad: 2
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
18-09-2024, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2024, 05:38 PM ja muutjaks oli Veskioja.)
(28-01-2020, 01:20 PM)Bumer323 Kirjutas:
Ahoi,oled saanud tehtud keevitus,keretööd just kõikse parem pole,aga pole ka väga viga.
|