Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsiks nõu seoses w203-ga
#41
misasja niiuutel autodel lausa sellesajandi omadel ka juba roostet vä, ja mõni on raibe juba??? Confusedhocked: uskumatu
Vasta
#42
MR.Molehill Kirjutas:2.5 mootor on teada tuntud kuna nukkvõllid kipuvad suht varakult kuluma jne .Samas kui vahetada õli varem kui ettenähtud on võimalik seda viga ka vältida.
200000km ja nukad-nookurid kutud, raudlaks, keegi ei vaheta tihemini kui ette on nähtud kahjuks.

MR.Molehill Kirjutas:Aga audi suur eelis kuhu teised järgi ei jõua on quattro vedu <--- see lihtsalt on üle.
täitsa nõus, aga soovitan proovida ka uut 4-maticut ja x-draivi Wink

MR.Molehill Kirjutas:Ostsin omale uue masina ka ära juba. Jäin paraku audi juurde sel korral . Olude kokkulangemisel ostsin hoopis audi a6-e.
jõudsid järeldusele, et C4 mädaneb vähem kui C5? C5 oli ju aint suvesõidus, ikka mädanes?

krt, see ju mersufoorum....sry...Confusedilly:
Vasta
#43
Nende  203, mis  5-7 talve Eesti soolas sõitnud on rooste kindlusega  asjad selged. Aga kuidas 211 lood on,  kas on asjad paranenud, või tuleb  veel mõni talv oodata, et selgust saada?
Vasta
#44
Marek, võtsid sõnad suust, mis keelel olid kuid kirjutamata jäid Smile
perpetum mobile
Vasta
#45
marek Kirjutas:jõudsid järeldusele, et C4 mädaneb vähem kui C5? C5 oli ju aint suvesõidus, ikka mädanes?

krt, see ju mersufoorum....sry...Confusedilly:

Mu C5 oli nagu uus kui selle maha müüsin :wink: Arvan ,et uus omanik on äärmiselt rahul ! Sisu oli nagu tehasest tulnud ning kerel polnud rooste täppigi. Paar väikest kriimukest plast osadel ainult(plekkidel kriime polnud mis teeb asja vägagi haruldaseks). Omas täielikku hooldus ajalugu ning lisasid mida teistel ei kohta. (näiteks pakettaknad jne). nii hästi hoitud autosid pole palju. Isegi imestasin ,et sain sellise. C5 ei mädane kui esikoopaid hooldada. Aga c4 on kerepoolest 100% üle. Selle c4 ostsin ainult see pärast ,et selle orig LS on alla 72000-nde. Plaan oli üle 200k-ne auto osta ning kindlasti uuem aga lihtsalt olude sunnil pakuti. Samas jäi ka kopsakas summa alles! Arvan ,et väga kahetsema ka ei pea kuna vaevalt ,et teist sellise LS-i ja seisukorraga vastu panna on.

Eelkõnelejatele veel. Et käisin vaatamas kokku 8-t w203-e sel päeval ja leidsin igalühel mõne vea mis sai ka automaatselt takistuseks.Leidsin ka masinaid millega oleksin rahul olnud aga hind küündis siis üle 300k. Olen pedant ja kõik peab ok olema. C5 audit otsisin 6 kuud!!! (lõpuks sain saksast kätte) :wink:

Aga Fakt on see ,et MB on nimekirjas järgmine :bigsmile: Ootan ,et asi natuke paraneks lihtsalt. Ei taha hetkel roostega võitlust ette võtta. Parema meelega remondin tehnikat kui kere!!! Jupi saab uuega asendada ja kõik ok, aga kerega hakkab see lõputu ring pihta. Confusedad:

Aga ma olen positiivselt meelestatud ja usun MB-sse Shy
Vasta
#46
Otsisid üle 200 kilo maksvat autot ja ostsid selle?

http://beta.album.ee/album/30010775/50044733

Pidid ikka "olude sunnid" kõvad olema siis....... või ma ei mõista midagi....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#47
Kle, ma maksin oma auto eest üle 300k ja olen väga rahul (end pedandiks väga ei nimeta kuid asi peab korras olema), ei ütleks, et oleks üle maksnud. Teatud autode hind lihtsalt on siuke, raiped maksavad 200 ja korralikud 300. Pead sellega leppima paraku. Samas maksab tutikas Picanto hetkel ilma roosteta kaubamaja hulludel päevadel 90, niiet perfektne masin tuleks sealt! Eks ta sinna jooksebki välja, palju sa maksta tahad ja palju sa selle raha eest saad. Ega keegi sulle hõbekandikul w203 ideaalses seisukorras just 200k eest kätte ei too. A4 võib-olla, A6 sama aasta - julgen kahelda. LS kui ühik on vägagi kaheldava väärtusega kui sa just ise ei ole kõike neid kilomeetreid sõitnud. Ja üks asi veel - tõenäoliselt sa otsisid mersudelt neid vigu, mida sa audilt ei otsinud, mis iseenesest on ka loogiline, sest omad suuremat audikogemust ja poolehoidu sellele margile. Niiet proovi rohkem objektiivne olla, ära tule mulle rääkima, et A6 aastast 2001 on originnaalläbisõiduga 72k km ja sulle, kui pedandile ideaalne. See pole lihtsalt usutav. Aga sellegipoolest usun mina, et on olemas väga korralikke ja ilusaid Audisid ja muid saksa marke, kuid nad jäävad küll pisut sellest hinnaklassist välja, mida sina konkreetselt ootad. Sakslased on ikka enam-vähem ühte hinda.
perpetum mobile
Vasta
#48
rauntz Kirjutas:Kle, ma maksin oma auto eest üle 300k ja olen väga rahul (end pedandiks väga ei nimeta kuid asi peab korras olema), ei ütleks, et oleks üle maksnud. Teatud autode hind lihtsalt on siuke, raiped maksavad 200 ja korralikud 300. Pead sellega leppima paraku. Samas maksab tutikas Picanto hetkel ilma roosteta kaubamaja hulludel päevadel 90, niiet perfektne masin tuleks sealt! Eks ta sinna jooksebki välja, palju sa maksta tahad ja palju sa selle raha eest saad. Ega keegi sulle hõbekandikul w203 ideaalses seisukorras just 200k eest kätte ei too. A4 võib-olla, A6 sama aasta - julgen kahelda. LS kui ühik on vägagi kaheldava väärtusega kui sa just ise ei ole kõike neid kilomeetreid sõitnud. Ja üks asi veel - tõenäoliselt sa otsisid mersudelt neid vigu, mida sa audilt ei otsinud, mis iseenesest on ka loogiline, sest omad suuremat audikogemust ja poolehoidu sellele margile. Niiet proovi rohkem objektiivne olla, ära tule mulle rääkima, et A6 aastast 2001 on originnaalläbisõiduga 72k km ja sulle, kui pedandile ideaalne. See pole lihtsalt usutav. Aga sellegipoolest usun mina, et on olemas väga korralikke ja ilusaid Audisid ja muid saksa marke, kuid nad jäävad küll pisut sellest hinnaklassist välja, mida sina konkreetselt ootad. Sakslased on ikka enam-vähem ühte hinda.

Jep 300k on minu jaoks hetkel liig lihtsalt. Ja 200k-ga ei hakanud õnnetust ka kaela ostma. Kui masinaid üle vaatasin siis kõigepealt tegin ringi ümber auto ning hindasin kere seisukorda(rattakoopa servad, ukse ääred, pagassiluugi äär jne) Rooste möllas kõigil. Ei näinud selles hinna klassis ühtki 100% roostest puutumatta masinat.Mingi täpi või alge leidsin kõigilt. Audilt otsisin vigu samamoodi. Aga kui neid ei olnud siis mis ma parata saan. Confusedmile: Plaan oli B6(ei näinud ühtki roostes B6-te)! Audi a6 tuli valikusse väga ootamatult.Peale väikest mõtlemist otsustasin ära võtta. Kerel pole rooste täppigi. Kõik on originaal. hooldusraamatud lõpuni täidetud ning kontrollitud nende õigsust. Läbisõit 71500km hetkel ja see on õig (ostetud otse esmaomanikult)(Auto on aastast 1995)!

Rääkides reaalsetest läbisõitudest veel.Mul pereringis veel teinegi c4 kerega audi 100 93.a (Ostetud 96.a alguses esmaomanikult ning siiani kasutuses)! Praegu ette kerinud 135000km. Tundub ulmeline? Aga on 100% tõsi. Kui sai ostetud oli 68000 km sõitnud. Rooste on null!!!!
Vasta
#49
Karl Kirjutas:Otsisid üle 200 kilo maksvat autot ja ostsid selle?

http://beta.album.ee/album/30010775/50044733

Pidid ikka "olude sunnid" kõvad olema siis....... või ma ei mõista midagi....

Algselt oli plaanis isegi w211 aga leidsin rahale parema otstarbe ning lasin lati madalamaks.Seega lagi mis oleksin C eest maksnud oleks olnud 225k ,paraku ei leidnud vastavat MB-d selle summa eest. Audi b6-si oli küll ning mul oli välja vaadatud mitu reaalset kandidaati.

Aga juhuste kokkulangemisel siis tuli see c4 pakkumine ja ma ei saanud vastu panna. Esiteks oli hind ikka kõvasti odavam ning jäi meeldivalt ka raha alles mille saab targemalt ära paigutada. Samas oli auto seisukord niivõrd hea ning võib vabalt 5-6.a uuemate masinatega võistelda. Rolleyes Mis sellel konkreetsel autol siis viga on ,et ma selle ostmata oleks pidanud jätma??? :biggrin:
Vasta
#50
Ja mis ta hind tuli siis, enne ei saa ju öelda, kas ostul oli midagi viga või mitte Smile)
perpetum mobile
Vasta
#51
rauntz Kirjutas:Ja mis ta hind tuli siis, enne ei saa ju öelda, kas ostul oli midagi viga või mitte Smile)

85k Confusedmile: Mult taheti see ka kohe ära osta kallimalt! :bigsmile: Aga ei müünud. Üks asi millest puudust tunnen on kliima Confusedad: Muu on täitsa vinksvonks.
Vasta
#52
Eh, kliimast sa alles hakkad puudust tundma, kui temp üle 25 väljas läheb Smile)
perpetum mobile
Vasta
#53
rauntz Kirjutas:Eh, kliimast sa alles hakkad puudust tundma, kui temp üle 25 väljas läheb Smile)
no ladaga sõideti ka vanasti +25ga :lol:
Vasta
#54
marek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:Eh, kliimast sa alles hakkad puudust tundma, kui temp üle 25 väljas läheb Smile)
no ladaga sõideti ka vanasti +25ga :lol:

Tõepoolest :lol: saab sellise nostalgilise olustiku luua. Eks kliimast hakkan eriti puudust tundma kruusateedel Confusedad: seal ei saa ju akent ega luuki avada. Aga maanteel ja linnas elab üle. Katuseluuk lahti ning aken ka irvakile ning saab hakkama. Eks jah raske harjuda alguses. Kliima sai ikka nii südamelähedaseks juba. :cool_rsvd:
Vasta
#55
Molehill... vastik pedant oled :wink:
Vasta
#56
pentax Kirjutas:Molehill... vastik pedant oled :wink:

Pentax,pedantide käes olnud autod on ideaalilähedases korras ning neid ongi tarvis(oled sa näinud Gre W124 200TE?:tongueSmile, niiet Mr.Molehill - lase mõnuga edasi. :cool2:
Seda soovitab samasuguse "puudega" MB omanik :bigsmile:
Kuid Audi on ilus,meil peres samasuguse kerega S6 - kiire ning mõnus,nati jäik,kuid teel nagu kännuämblik :cool2:
Kindlasti pole ta nii mugav,kui sinu mainitud Mercedesed - samas on ta odav Smile Kõike head ju korraga ei saa :biggrin:
Roostekindlusest rääkides,siis töömees,kes meie autot hooldab,ütles,et C4 kere on väga viis,sest tema ülemusel on C4 Audi 100 2.3 ning sellel pole u. 500000km läbisõidu juures kereremonti veel tehtud - auto on enamuse ajast selle mehe käes olnud,mäletan seda sellest ajast,kui väike poiss olin :biggrin:
Meie autol on ees 250000 km ning samuti roostest puutumata.
Kahjuks ei ole uued MB-d nii roostekindlad kui vanad - see on kurb,kuna ootaks maailma kõige vanemalt ning kuulsaimalt margilt midagi enamat.
Kuid kõik on võimelised muutuma ning loodan,et Mercedes-Benzi kvaliteet tõuseb taas tippu,nagu oli ta W126 tootmist lõppedes...

Tervitustega,
Uku
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#57
pentax Kirjutas:Molehill... vastik pedant oled :wink:

Ma ei saa midagi parata :lol: elu on mind selliseks kujundanud. Mulle meeldib ,et kõik oleks võimalikult korralik ning ilus :biggergrin: (kunagi ma selline ei olnud aga nüüd enam teisiti ei saa) :wink:
Vasta
#58
Uku Kirjutas:
pentax Kirjutas:Molehill... vastik pedant oled :wink:

Pentax,pedantide käes olnud autod on ideaalilähedases korras ning neid ongi tarvis(oled sa näinud Gre W124 200TE?:tongueSmile, niiet Mr.Molehill - lase mõnuga edasi. :cool2:
Seda soovitab samasuguse "puudega" MB omanik :bigsmile:
Kuid Audi on ilus,meil peres samasuguse kerega S6 - kiire ning mõnus,nati jäik,kuid teel nagu kännuämblik :cool2:
Kindlasti pole ta nii mugav,kui sinu mainitud Mercedesed - samas on ta odav Smile Kõike head ju korraga ei saa :biggrin:
Roostekindlusest rääkides,siis töömees,kes meie autot hooldab,ütles,et C4 kere on väga viis,sest tema ülemusel on C4 Audi 100 2.3 ning sellel pole u. 500000km läbisõidu juures kereremonti veel tehtud - auto on enamuse ajast selle mehe käes olnud,mäletan seda sellest ajast,kui väike poiss olin :biggrin:
Meie autol on ees 250000 km ning samuti roostest puutumata.
Kahjuks ei ole uued MB-d nii roostekindlad kui vanad - see on kurb,kuna ootaks maailma kõige vanemalt ning kuulsaimalt margilt midagi enamat.
Kuid kõik on võimelised muutuma ning loodan,et Mercedes-Benzi kvaliteet tõuseb taas tippu,nagu oli ta W126 tootmist lõppedes...

Tervitustega,
Uku

Tänud Smile teen oma parima. Kui kunagi auto müügiks läheb siis ju ostjal ka hea meel ,et korras auto saab. Ma vihkan selliseid tüüpe kes müügiks auto üles teevad ning mis paari päeva pärast laiali lendavad. Confusedad:

Loodan ka ,et MB on asja käsile võtnud ning kerekvaliteedile rõhku panema hakanud. w126 on üks minu lemmik MB-sid muuseas. Kunagi kui raha piisavalt ,et hobiautot pidada siis mõtlen kindlasti päris tõsiselt w126 peale :wink:!
Vasta
#59
soul Kirjutas:Tehas ei näe uuemates kastides õlivahetust ette ja peab kasti  sisu vahetust 250000km tagant täitsa normaalseks, samas võivad kastid ka ilma õlivahtuseta kesta kordi rohkem kilomeetreid.  Spetsid   soovitavad  üsna tungivalt ikka maksimum 100000km  tagant ka neis nn eluaegse õliga kastides õli koos filtriga ära vahetada. Pidi päris jube välja nägema see õli kui 300000km tagant vahetada,  eriti kui on sõidetud veel meie kliimas,  kus temp kõikumised on suured.
Noh ei ole ta nii hull midagi. 200 000 juures olin n.ö. eluaegse käigukastiõli vahetuse juures ja õli oli suht norm. Loomulikult polnud tal enam punase värviga midagi ühist Big Grin:lol:
Bavarian Motor Works - not for me
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,766 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 13 13,314 21-05-2017, 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W212 E350 universaal nõu tarvis Browser 4 5,699 19-05-2016, 07:10 PM
Viimane postitus: Maitz
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,717 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
  W203 C220 Mystic Edition Mauks 1 3,292 18-07-2014, 09:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  w203 C-Klass 02/2000...04/2007 marek 2 26,186 08-02-2014, 05:41 PM
Viimane postitus: Helkur
  andke head nõu peavalu 1 2,511 02-10-2013, 12:16 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB C270 CDI w203 2005 DerekPaas 2 4,276 06-03-2013, 11:47 AM
Viimane postitus: DerekPaas
  Kas MB C-klass (w203) või BMW 3 seeria? allgoes 14 15,678 17-01-2013, 09:40 PM
Viimane postitus: allgoes
  W210 või W203. Mis te arvate? T6nu 22 22,216 01-07-2011, 06:49 PM
Viimane postitus: punnsilm



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne