Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsiks nõu seoses w203-ga
#21
Kastidest niipalju, et ühel 2000 a. masinal oli manuaalil 2 käik otsas ja ka 3-dal oli kulumise jälgi.Läbisõitu ei mäleta, tegu oli 200CDI -ga.Ja seda alla 7 aasta.
Vasta
#22
Väheke OT: Kastidest veel nii palju, et kui Rollingud omal ajal ümber maailma sõitma hakkasid, siis oli telekas neist saade, kus küsiti ka G automaatkasti õlivahetuse vajaduse kohta. Silberi mehed ütlesid alguses, et kastiõli auto eluajal pole vaja vahetada ja siis täpsustasid, et see tähendab, et 200000 km juures tuleb vahetada (st kui auto ikka veel sõidab ?) :hump:. Jäi meelde, kuna arvasin, et G eluiga on siiski vähe pikem.
Vasta
#23
no peaasi ,et 200000 km ilusti välja veaks ilma suuremate kulutusteta Smile Selle masinaga talvel sõitma ei hakkaks niikuinii. Aastane LS tuleb keskeltläbi 6000-8000km. :biggrin: (eelmise masinaga kulgesin 2006.a jooksul 3000km. Auto ei näinud minu valduses ühtki Eesti talve --> müües kui garaaašist välja ajasin tundis masin esmakordselt lund oma rataste all)! :bigsmile:

Masin saab kindlasti suure hoidmise osaliseks :cool_rsvd:
Vasta
#24
MR.Molehill Kirjutas:no peaasi ,et 200000 km ilusti välja veaks ilma suuremate kulutusteta Smile  Selle masinaga talvel sõitma ei hakkaks niikuinii. Aastane LS tuleb keskeltläbi 6000-8000km. :biggrin: (eelmise masinaga kulgesin 2006.a jooksul 3000km. Auto ei näinud minu valduses  ühtki Eesti talve --> müües kui garaaašist välja ajasin tundis masin esmakordselt lund oma rataste all)! :bigsmile:

Masin saab kindlasti suure hoidmise osaliseks :cool_rsvd:

Kuule, sa ei kasutagi siis autot ju Confusedmash:
Sellise aastase läbisõiduga autot pidada on ju ilmselge raharaiskamine, kas rendikas ei tuleks soodsam kui kõik kulud kokku arvestada? :biggrin:
Mul on 3 kuud ja 7500 km... 2006 a läbisõit oli eelmise autoga pisut üle 40 000 + tsikliga ca 7000 km
perpetum mobile
Vasta
#25
käigukasti õli kohta nii palju, et 200 000 juures on ka endal plaan see ära vahetada, kasti remont/vahetus on oi kui palju kallim...
perpetum mobile
Vasta
#26
rauntz Kirjutas:
MR.Molehill Kirjutas:no peaasi ,et 200000 km ilusti välja veaks ilma suuremate kulutusteta Smile Selle masinaga talvel sõitma ei hakkaks niikuinii. Aastane LS tuleb keskeltläbi 6000-8000km. :biggrin: (eelmise masinaga kulgesin 2006.a jooksul 3000km. Auto ei näinud minu valduses ühtki Eesti talve --> müües kui garaaašist välja ajasin tundis masin esmakordselt lund oma rataste all)! :bigsmile:

Masin saab kindlasti suure hoidmise osaliseks :cool_rsvd:

Kuule, sa ei kasutagi siis autot ju Confusedmash:
Sellise aastase läbisõiduga autot pidada on ju ilmselge raharaiskamine, kas rendikas ei tuleks soodsam kui kõik kulud kokku arvestada? :biggrin:
Mul on 3 kuud ja 7500 km... 2006 a läbisõit oli eelmise autoga pisut üle 40 000 + tsikliga ca 7000 km

No natuke ikka kasutan :bigsmile: aga lihtsalt elan Tallinnas ning neid kilomeetreid väga ei kogune.(masina ostsin aasta tagasi) ---> Suvel oli sõitmist ka suht vähe kuna sai põhiliselt tööd tehtud. Töökoht asus aga kohas kuhu ilma autota oli lihtsam minna. Mõned Eestimaa avastamise reisid tegin ning käisin poes ning tegin mõned hädavajalikud sõidud. Alates oktoobri lõpust kuni märtsi keskpaigani seisis mu ratsu ilusti garaašis pukkidel :bigsmile: aga endalegi ootamatult läks müüki. Sain hea summa ning ei saanud vastu panna. Sain sellise hinna müües ,et rendikas kindlasti ära ei oleks tasunud. Kuna ta oli mul nii korralik ning haruldaste lisadega mida teistel Eestis väga pole , siis sain ta eest rohkem raha kui ise maksin aasta tagasi (ning päris korralikult rohkem isegi). :wink: Aga eks nüüd tuleb mul rohkem sõitmist ka ja neid kilomeetreid hakkab rohkem ette kerima.

rauntz Kirjutas:käigukasti õli kohta nii palju, et 200 000 juures on ka endal plaan see ära vahetada, kasti remont/vahetus on oi kui palju kallim...

Uue kasti hinda ei taha nähagi Big GrinBig Grin Pole mõtet ennast traumeerida üldse. Aga samas kui kasti ilusti hooldada ja mitte retsida siis peaks see ju küll pikalt vastu pidama. Vanade MB-de kastid kestsid/ kestavad ju meeletult. Eks uutel see resurss väiksem aga kui palju väiksem? Kui 300000km ilma remondita läbi saab siis oleks päris hea. :biggrin: Minu silmad näeks sellist läbisõitu väga pika aja pärast ja arvan ,et enne on see auto juba mitu korda käestkätte rännanud :cool_rsvd:
Vasta
#27
[/quote]

Uue kasti hinda ei taha nähagi Big GrinBig Grin Pole mõtet ennast traumeerida üldse. Aga samas kui kasti ilusti hooldada ja mitte retsida siis peaks see ju küll pikalt vastu pidama. Vanade MB-de kastid kestsid/ kestavad ju meeletult. Eks uutel see resurss väiksem aga kui palju väiksem? Kui 300000km ilma remondita läbi saab siis oleks päris hea. :biggrin: Minu silmad näeks sellist läbisõitu väga pika aja pärast ja arvan ,et enne on see auto juba mitu korda käestkätte rännanud :cool_rsvd:
[/quote]

Loodame, et ikka rohkem kui 300k km, mul varsti juba 200 ees :biggrin:
Uus kast peaks mulle maksma kõvasti üle 100k :boom:
perpetum mobile
Vasta
#28
Tehas ei näe uuemates kastides õlivahetust ette ja peab kasti  sisu vahetust 250000km tagant täitsa normaalseks, samas võivad kastid ka ilma õlivahtuseta kesta kordi rohkem kilomeetreid.  Spetsid   soovitavad  üsna tungivalt ikka maksimum 100000km  tagant ka neis nn eluaegse õliga kastides õli koos filtriga ära vahetada. Pidi päris jube välja nägema see õli kui 300000km tagant vahetada,  eriti kui on sõidetud veel meie kliimas,  kus temp kõikumised on suured.
Vasta
#29
käidud nähtud Confusedad: ning olukord on kurb. Tehnika viimasepeal , sisud ilusad puhtad ja mõnusalt istusid kätte :bash: Aga kered ei kannata kriitikat minusilmis. See 63000km sõitnud masin kubises roostest(pagassi äär, koopa siseservad, esitiiva ja ukse vaheline ala jne. Masin avarii vaba ning orig värviga!!! Silberis kogu hooldus ajalugu ja kõik andmed kättesaadavad. Aga sellist rooste käia küll omale soetada ei soovi Confusedhocked: ! Käisin ka suurema osa Tallina platse läbi ning ka Silberis : see rooste on tõesti tüüpviga Confusedad: kahju natuke. Pettusin kergelt Mercedese kere kvaliteedis. Arvan ,et pean antud mudeli ostust küll loobuma ning ikkagi Audi a4 vaatama. Platsidel ei näinud ühtki roostes b6 audit.
Vasta
#30
210 on rooste probleemid ja  203 pole midagi muutund, ega õppust võetud,  tehakse  samast vanarauast edasi.   Huvitav oleks näha selle C välimust kui läbisõit 6 aasta jooksul meie soolases talves oleks 60000km aastas? Kas siis peaks juba tiiva ääri vahetama?   Masendav.
Vasta
#31
soul Kirjutas:210 on rooste probleemid ja 203 pole midagi muutund, ega õppust võetud, tehakse samast vanarauast edasi. Huvitav oleks näha selle C välimust kui läbisõit 6 aasta jooksul meie soolases talves oleks 60000km aastas? Kas siis peaks juba tiiva ääri vahetama? Masendav.

Tõepoolest kurvastama panev Confusedad: Kuidas Mercedes sellist asja lubada saab üldse. Ma ei kujuta ette palju Mercedes-Benz oma kliente kaotanud on selle pärast. Mul oli tõsine plaan MB peale üle minna aga peale sellist masendavat pilti mis avanes lükkan selle mõtte tulevikku. Tuleb ikka mõned aastad oodata ja vaadata kas uued ehk juba parema kere kvaliteediga.Viimased MB mudelid on küll ahvatlusväärsed aga kui kvaliteet ikka nii kehvapoolne on siis :bash: ! Täna istusin ka uue S klassi roolis ja raske oli sealt lahkuda lihtsalt. Aga fakt on see ,et millagi ma pean MB ära proovima. See rool lausa istub kätte :wink: (loodan siiralt ,et uus generatsioon on kerekvaliteedilt eeskujulikum)
Vasta
#32
ükski metall ei pea vastu meie kliimas ja selle jamaga mida maha pritsitakse. mul kogemus mitme audiga ja sama probleem, muidugi natuke vähem kui mersudel.
Vasta
#33
marek Kirjutas:ükski metall ei pea vastu meie kliimas ja selle jamaga mida maha pritsitakse. mul kogemus mitme audiga ja sama probleem, muidugi natuke vähem kui mersudel.

No audi ja MB kerekvaliteeti võrrelda ei saa vist. Audil kere ikka mitte natuke vaid palju parem. Roosteprobleemsete audidena võiks mainida C5 keret mille esikoopa siseääred kipuvad mitte hooldamisel rooste minema kuna koguvad sodi sinna. Samas c4 kere on raudne loom ka eesti soolaste teedega. B6 keremudelit mis on C Mercedes-Benz konkurent on ka palju kiidetud just kerekvaliteedi osas. Mersude osas on just kahtlane asjaolu ,et rooste koldeid võib leida mõne detaili keskelt jne. Loogiline ,et koopaääred jne võtavad seda saasta ligi ja tekib selline näksik Smile sinna sisse Eesti tingimustes , aga kui näiteks rooste algeid(kobrutav värv ning rooste täpikesed) võib leida juba näiteks keset ust ning tiiba siis on muretsemiseks juba põhjust. Aga loodame ,et MB on oma vigadest õppinud ja suudab oma "Vana hea Mercedes-Benz" maine eeskujulikult taastada. Usun ,et seda rooste probleemi on vägagi tõsiselt võetud ning arendustöö käigus on kindlasti asi paranenud. :wink: Aga luban ,et kui MB on asja parandanud siis MB ma ka millalgi ära ostan. Hetkel lihtsalt ei näe asjal mõtet kui panna 200k magama ja hakata paaniliselt roostega võitlema.
Vasta
#34
Kas kellelgi on ikkagi infi, kuidas selliseid roosteprobleeme mõne aasta vanuste autode puhul näiteks põhjanaabrite MB esindustes käsitletakse? Kuulujutu tasemel info rääkis sellest, et kui auto on nõuetekohaselt hooldatud, siis värvitakse (osaliselt) garantiikorras üle. Kinnitage või lükake ümber, kes teab.
Vasta
#35
Njah, saksast tulnud masinatel seda probleemi täheldanud pole, oma pereringis kui tuttavatel siis kokku 4 c-klassi, ükski ei roosteta veel ka peale kolmandat aastat eestis sõitu. Aga vo. on see siis 203 nõrk koht, peaks enda masina kere ka üle vaatama. Audi a4 kere on küll kiiduväärt, kuid see on ka ainuke koht kus ta kiiduväärt on. Sisu odav kandilise viimistlusega plast, sild laguneb, 2,5 v6 diiselmootorid ja automaatkastid ei kannata üldse kriitikat. Info ei pärine kuulujuttude põhjal vaid ikka kindlatelt allikatelt.
perpetum mobile
Vasta
#36
rauntz Kirjutas:Njah, saksast tulnud masinatel seda probleemi täheldanud pole, oma pereringis kui tuttavatel siis kokku 4 c-klassi, ükski ei roosteta veel ka peale kolmandat aastat eestis sõitu. Aga vo. on see siis 203 nõrk koht, peaks enda masina kere ka üle vaatama. Audi a4 kere on küll kiiduväärt, kuid see on ka ainuke koht kus ta kiiduväärt on. Sisu odav kandilise viimistlusega plast, sild laguneb, 2,5 v6 diiselmootorid  ja automaatkastid ei kannata üldse kriitikat. Info ei pärine kuulujuttude põhjal vaid ikka kindlatelt allikatelt.

nagu mõningad automehaanikud juba armastavad öelda, et audi ja passatimehed saavad kord aastas sildu remontida, punnsilma omanikud see eest ka veel keret värvida.
setud sõitsid seciga
Vasta
#37
MR.Molehill Kirjutas:Aga luban ,et kui MB on asja parandanud siis MB ma ka millalgi ära ostan. Hetkel lihtsalt ei näe asjal mõtet kui panna 200k magama ja hakata paaniliselt roostega võitlema.
OT, aga kas sul mitte yhega juba väike kogemus olemas ei ole? Tongue

reeglina Mercedes-Benz ussitab sealt kuhu on pihta saand, kas siis teise autoga/uksega/kiviga. sõbral on soojalt maalt toodud küürakas, 3 suve ja 3 talve eestis juba kulgend ja mitte yhtegi roostetäppi pole tekkind...
Vasta
#38
Priit Kirjutas:Kas kellelgi on ikkagi infi, kuidas selliseid roosteprobleeme mõne aasta vanuste autode puhul näiteks põhjanaabrite MB esindustes käsitletakse? Kuulujutu tasemel info rääkis sellest, et kui auto on nõuetekohaselt hooldatud, siis värvitakse (osaliselt) garantiikorras üle. Kinnitage või lükake ümber, kes teab.

Siit siis lugemist 202 roostegarantiist Soomes :
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopi...ght=ruoste

Ja siin valik roosteprobleemidest
http://www.mersuforum.net/forum/search.p...65&start=0
Vasta
#39
marek Kirjutas:
MR.Molehill Kirjutas:Aga luban ,et kui MB on asja parandanud siis MB ma ka millalgi ära ostan. Hetkel lihtsalt ei näe asjal mõtet kui panna 200k magama ja hakata paaniliselt roostega võitlema.
OT, aga kas sul mitte yhega juba väike kogemus olemas ei ole? Tongue

reeglina Mercedes-Benz ussitab sealt kuhu on pihta saand, kas siis teise autoga/uksega/kiviga. sõbral on soojalt maalt toodud küürakas, 3 suve ja 3 talve eestis juba kulgend ja mitte yhtegi roostetäppi pole tekkind...

No plaan ikka uuema malli MB ära proovida. Põhimõtteliselt oli kindel plaan C osta omale aga paraku ei mängi välja. Olen suht pedantne kõige suhtes ja ei talu väiksemaid kriimegi eriti hästi Big Grin mis siis veel kereussitamisest rääkida. See mida vaatamas käisin polnud päris kindlasti kuhugi pihta saanud. Samas oli tegu autoga mis Silberist uuema ostetud ja kogu aja Eestis veetnud. Aga see ei ole mingi vabandus ,et ta nüüd ussitada võiks.


rauntz Kirjutas:Njah, saksast tulnud masinatel seda probleemi täheldanud pole, oma pereringis kui tuttavatel siis kokku 4 c-klassi, ükski ei roosteta veel ka peale kolmandat aastat eestis sõitu. Aga vo. on see siis 203 nõrk koht, peaks enda masina kere ka üle vaatama. Audi a4 kere on küll kiiduväärt, kuid see on ka ainuke koht kus ta kiiduväärt on. Sisu odav kandilise viimistlusega plast, sild laguneb, 2,5 v6 diiselmootorid ja automaatkastid ei kannata üldse kriitikat. Info ei pärine kuulujuttude põhjal vaid ikka kindlatelt allikatelt.

Audi a4(b6) eeliseks küll ainult kere lugeda ei saa. Nagu on teada siis B6 sild peab väga hästi vastu Eesti teedel.(pole tegu enam b5 sillaga mis lagunes). Samas on B6 saanud kõrget tunnustust erinevatel testidel jne. 2.5 mootor on teada tuntud kuna nukkvõllid kipuvad suht varakult kuluma jne .Samas kui vahetada õli varem kui ettenähtud on võimalik seda viga ka vältida. Audi 1.9 diisel on aga suht pommikindel ning kestab. Multitronic kast jah suht vigane kahjuks Sad ! Aga audi suur eelis kuhu teised järgi ei jõua on quattro vedu <--- see lihtsalt on üle.

Ostsin omale uue masina ka ära juba. Jäin paraku audi juurde sel korral . Olude kokkulangemisel ostsin hoopis audi a6-e. Aga ega Mercedes-Benz tulematta ei jää!!!!!!! Ootan mõned aastad ning siis piilun mis puust need hetkel uued olevad maisinad ikka tehtud on Smile
Vasta
#40
Ei, 6 on juba täitsa vinks masin, ta sisu on natuke vaadatavam ja sõidumugavuse üle ei saa ka kurta. Mis mootoriga masin on ka?
Auto valikul kindlasti ei tohi kahe nähtud masina üle otsustada kogu seeria üle. Kindlasti on müügis ka roostetavaid audisid, bmw-sid etc. niiet ennne tasub rohkem ringi vaadata, kui mingi auto kindlasti meeldib. Minu enda C on kere suhtes väga hea, roostet ei märganud kusagil. Kuid teele sattus igasuguseid, ka vägagi "lugupeetud" automüüjate juures. Niiet järgmine kord, kui mingi auto meeldima hakkab ära anna alla kui mõni raibe teele satub, vaata ikka ringi! Aga, mis seal soovida, õnnitlused uue masina puhul ja loodetavalt on järgmine auto ikka mb!
perpetum mobile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,766 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 13 13,314 21-05-2017, 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W212 E350 universaal nõu tarvis Browser 4 5,699 19-05-2016, 07:10 PM
Viimane postitus: Maitz
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,717 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
  W203 C220 Mystic Edition Mauks 1 3,292 18-07-2014, 09:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  w203 C-Klass 02/2000...04/2007 marek 2 26,186 08-02-2014, 05:41 PM
Viimane postitus: Helkur
  andke head nõu peavalu 1 2,511 02-10-2013, 12:16 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB C270 CDI w203 2005 DerekPaas 2 4,276 06-03-2013, 11:47 AM
Viimane postitus: DerekPaas
  Kas MB C-klass (w203) või BMW 3 seeria? allgoes 14 15,678 17-01-2013, 09:40 PM
Viimane postitus: allgoes
  W210 või W203. Mis te arvate? T6nu 22 22,216 01-07-2011, 06:49 PM
Viimane postitus: punnsilm



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne