Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E50AMG ´96 w210- OberHenn
#21
Kurb lugu igal juhul, kuid see tundub minulegi arusaamatu. Mul olnud kaks MB-d millel kolisev KAT ja siis veel üks kinnii ummistunud katiga V8 ameeriklane. Sellist fataalset tagajärge polnud ühelgi. Pigem tekkis summutisse ummistus ja mootor ei tahtnud enam töötada. Kuid mingeid mehaanilisi vigastusi see küll ei tekitanud. Sai katid eemaldatud ja mootor hingas jälle. Seal sul ikka 99% mingi muu pöhjus, et ta kokku jooksis. Sellel V8 AMG suure töenäosusega tava 5,0 pöhi ja kilovatte ongi peadega töstetud. Oma lauset ma muidugi kinnitada ei julge. Pole seda nii pöhjalikult veel uurinud. Kuid endal samuti MB V8 amg jaht käsil.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#22
Mootor ei jooksnud kokku, töötava mootori võtsin lahti see selleks.Homme panen kartuliga tehtud pildid ka oma jutule, seal hästi seda tolmu näha. Kolvirõngad on ennast kinni tõmmanud sellest tolmust.Sellel 420 põhi vist, vähemalt kolvirõnga mõõdu järgi on sama.

Kuna andis misfiret sai eelnevalt ära kontrollitud poolid ja kûünlad, pihusteid ei kontrollinud sest kolvid sulanud polnud ja poole kontrollides lõi bensiini haisu sisse, kontrollisin ka kütusrrõhku. Kaanetihendilt ei leidnud ka väsimus märke. Ketimäng on ka korras. Vänt 45° ja kõik 4 nukka sain lukku panna.

W140 5.0 m119 on juba suurema kolviga läbimöõdult kui mu 5.0 m119 väga samad ei saa olla.
Vasta
#23
Tuhlasin veidi netis ja see jäi silma.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M119_engine

Selle järgi peaks sinu alumine ots ikka M119 ja 5,0 olema. Kui ta sul 4,2 on siis tekib kahtlus, et seal on kallal käidud. Kuidagi ei tundu loogiline, et E 50 on 4,2 pöhjale tehtud.

Kuna endal plaanis ka midagi analoogset soetada, siis jälgin asja huviga.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#24
Ära usu internetipoodide juttu, olin garaazist ära läinud ja eile ei mõõtnud(sealt ka see 420 ning ajusopist oleks nagu meelde jäänud et nad puurisid 420 5 liitriseks). mõõtsin siis kolvi augu ära. 96.5mm . bloki peale on löödud 119.980 12 ja 991 203 tagurpidi 3 11.0 .
Vasta
#25
Siis ikka 5,0 seal allSmile
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#26
Hetke seisuga olen leidnud ainult moskvast 1 mootori. Kuid müüakse swappi. koos kasti, juhtmestiku ja ajuga 150000 rubla+transa. Kuid müüa ei ole kontakti võtnud.
Vasta
#27
Saksas ka 150tkm sõitnud täis kmpl mootor müüa. Hind krõbe 4500.
Vasta
#28
Odavam E55 mootor vahele tõsta.
Vasta
#29
(04-05-2019, 03:28 PM)väikemees Kirjutas: Odavam E55 mootor vahele tõsta.

Oleneb...tehnika ise maksab midagi....pluss tegemist kardinaalselt erineva mehaanika ning elektroonikaga....M119 vs m113.
Kui odavus tähendas, et sõber õllede eest kogu tehnika ringi tõstab, plokid kodeerib jne...kõik on võimalik, aga pigem oskustega inimene jälle väärtustab oma aega teisiti...

Mis hind mootori jaoks vastuvõetav oleks?
Ega väga m119 AMG(5-6.0)/Brabuse(6.5) mootoreid niisama enam jagata, kel on see pigem otsib juurde...

Isegi tavaline m119 5.0 (kas gen 1 ehk kinnise plokiga nagu m117 või gen2 avatud plokiga nagu m113) mootor on juppmaad kallim kui m113...
Gen 1 ja 2 mootoreid ristata ka minuteada lihtne pole, st kummalgi variandil omad head ja vead.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#30
saad kasutada tavalist m119 ploki . need kõjk pidid samad olema
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#31
(07-05-2019, 12:33 AM)arturmalcik Kirjutas: saad kasutada tavalist m119 ploki . need kõjk pidid samad olema

Kui mitu oled või on teinud su tutvusringkond? Et kõik m119 plokid pidid samad olema?

Aita siis teemaalgatajat....tundub iizi diil ja malciku hinnapakkumisi arvestades ka ideaalne hind...

Või siiski Päris AMG’ga pole reaalset kokkupuudet veel olnud...isekleebitud AMG märk Läti stangedega autol tundub kogemus olevat...vaata mõnda ehedat asja...see avardab päris palju silmaringi MB osas...

Ei maksnud AMG mudelid vaid kleepsu/märgi poolest pea poole rohkem...
Seepärast tuleb ka arvestada, AMG mootori eest küsitakse rohkem kui tavaseeria eest, mis on ka nõutud kaup praegusel ajal...miks...seda teavad need, kes on nõus nn üle mõistuse hinda maksma...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#32
Ei ole samad

M119.960 tall-deck
M119.97x/.98x short-deck

So in summing up the M119 variant engines it appears there was a difference in the blocks-
1st generation engines (91-92-93-94) are "closed deck" or dry wall "tall blocks"
2nd generation engines (95>) are "open deck" or wet wall "short blocks" to help solve the cooling issue problems in the first engines and reduce the weight of the block
All .960 blocks are closed-deck (90-92, R129 only).
Early .97x blocks are closed-deck, late .97x are open deck (92-95 W124/R129, 93-95 R129(. The change was early in 1994 USA model year.
All .98x blocks are open deck and are interchangeable with the late .97x open-deck blocks. Details in FSM here, the second link has block casting numbers:

Kaaned:
960 - tall deck head - not interchangeable with any other model - 38mm intake and double valve springs - heavier pistons 10.1 comp

971/975 - short deck heads (identical engines heads) - 11.1 comp - major changes to pistons -cams -valve train -cam timing

970/972/974 -short deck heads (assume identical engines) 10.1 comp - different pistons to as above -plus different cams/cam timing

980 - short deck heads - different engine specs (crank/rods etc) -10.1 comp - different pistons to above - different cams/cam timing - reduced inlet valves to 35mm - different design inlet manifold

Open deck engine produce less noise and run cooler as stated, quiet engine was needed for W140 luxury sedans, closed deck is stronger and more robust. E50/E60 with M119.985 AMG engine have 39mm intake valves, so they are 4!mm larger than standard M119.98x. .960 tallblock is good to build stroker since M117 5.6 crank fit directly and it is easy to maintain good rod ratio. Timing chain issues, I do not know if .960 is more robust with extra chain gear, but serpentine belt tensioner in .960 is the worst desingn. It is not easy to get "best parts" from each engine generation...

http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...1-1000.pdf

http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...1-1100.pdf


(07-05-2019, 10:15 AM)hents99 Kirjutas:
(07-05-2019, 12:33 AM)arturmalcik Kirjutas: saad kasutada tavalist m119 ploki . need kõjk pidid samad olema

Kui mitu oled või on teinud su tutvusringkond? Et kõik m119 plokid pidid samad olema?

Aita siis teemaalgatajat....tundub iizi diil ja malciku hinnapakkumisi arvestades ka ideaalne hind...

Või siiski Päris AMG’ga pole reaalset kokkupuudet veel olnud...isekleebitud AMG märk Läti stangedega autol tundub kogemus olevat...vaata mõnda ehedat asja...see avardab päris palju silmaringi MB osas...

Ei maksnud AMG mudelid vaid kleepsu/märgi poolest pea poole rohkem...
Seepärast tuleb ka arvestada, AMG mootori eest küsitakse rohkem kui tavaseeria eest, mis on ka nõutud kaup praegusel ajal...miks...seda teavad need, kes on nõus nn üle mõistuse hinda maksma...

Vasta
#33
hetkel on õhus kolm võimalust. Kas hülssida, panna remont mõõt või leida doonor auto. Hülssimine on 1200euri 4 auku + kusagilt tuleks leida 4 orginaal kolbi mis on suhteliselt keeruliseks osutunud. Panna remontmõõdus kolvid eeldab costum kolbe mis teeb hinna kokkuvõtes samaks. Viimase varjandi puhul küsin palju oleks huvilisi ülejäänud auto juppidele. leidsin Poolast ühe e50amg kere detailid on roostes, kuid ülejäänud peale mootori müüks varuosadeks.
Vasta
#34
Pikalt otsides ja mitmeid erinevaid võimalusi kaaludes leidsin komplekse m119 5.0 mootori koos ajuga ning 11.0 surveastmega(rohkem mul õnneks polnudki vaja)läbisõit oli midagi 150k km kaameraga sisse piiludes olid silindriseinad korras . Ilmselt ajutiselt viskan selle peale, saab vanuriga paar ringi teha veel selle aasta sees, muidu äkki muud asjad väsivad seismisest ära. Talveks mootor uuesti maha juppideks ja riiulist AMG mootori jupid uute tihendite,saalte ja muu sinna kuuluvaga kokku. Tundub lihtne.

miks mul nii kaua läks on see, et mul rahamasinat kodu pole ja enamus üritasid mulle kas 10.0 surveastmega mootorit, poolmilli sõitnud mootorit uue auto hinnaga või siis M113 mootorit müüa
Vasta
#35
Ilus ja palav ilm sundisid nädalavahetusel jahedas garaazis veetma, et m119 leiaks oma koha siin päikeseall. Esimesed 140km on seljataga, töötab väga hästi. katid lõikasin välja ning panin torud asemele. Nüüd olen otsaga tagasi aprilli kuus kus elu standby peale läks. Endiselt auto ütleb et jahutust on vähe Big Grin, mingisugune g andur/kiiruseandur vms. lakkas enne mootori surma töötamast(kõik toimib kuid jõudu ei saa täisvõimsusel maha, rehvid on ilmselt ka oma aja ära elanud) Lasin märts-aprill väiksemahulisi värvitöid ka teha autoasi mustamäel, tehti väga lohakalt ja osa asju jäeti värvimata ning poleerimisest ei teata seal majas küll midagi. Palusin näituseautot ja lubati seda, hetkel on auto ilus ainult pilves ilmaga ja öösel. Sillerdab nii, et paha hakkab. Õnneks jäi kokkuleppe, et siluvad oma pasa ära. Eks ole näha sealne Marguse nimeline ülemus tundub eriti juudinäoga m*nn olevat. MIks ma sinna viisin, esiteks mu oma maalril oli 2 kuud järtsi ja teiseks sõbra vend töötas seal ning pidid olema head tegijad ja pidi olema eriti äss hinna diil.

MuiduEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_dance
Vasta
#36
Kunsti värk....ilu on vaataja silmades...
Mul läks oma poolteist aastat, ca 3k raha ja lugematu hulk tapetud närvirakke ning sadu liitreid kütust, et teenusepakkuja juures käia utsitamas, et ikka kuu-paari jagu tööd 2 aasta sisse mahuks...

Jutt siis mu G klassi värvimisest....ja selle eelpool mainitud aja ning summa raames värviti sisuliselt 2/3 autost...1/3 jagu juppe jäi värvimata ja sealjuures arvas teenusepakkuja, et jätab värvimata jupid endale, 2/3 värvitud autost oli aga nii hull, et erinevad maalrid räägivad sellest Kui uskumatuimast maalritööst maarjamaa pinnal.

Kusjuures minu juhtumi põhjal, kus maksin täishinna ja teenusepakkuja keeldus vastutusest, tellisin riikliku ekspertiisi. Ekspert ka imestas, et miks seda vaja on....minu poolt oli vaja 2 põhjusel. 1. Hinnata “kunsti” , sest teenusepakkuja (Motoristi klubi, Üllar Luht isikus) ütles, et kõik üle keskmise hea ja Mina olevat lihtsat “EIT”, sest mulle ei sobind....Kusjuures enne ekspertiisi jantisin ja ajasin taga oma juppe ca pool aastat.
2. Oli vaja minna kohtusse, et oma juppe tagasi saada.
Politsei ning tarbijakaitse ei saa aidata sellises olukorras, proovisin.
Jääb vaid tsiviilhagi, aga minu juppidele tehti nädalas korra ähvardus ala hävitan jupid Kui lisaraha ei too jne...

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?t...e=1#348838

Ehk raske öelda, mis on ilus/hästi tehtud...
Ahjaa....kõige ägedam oli see, et minu poolt tellitud eksperthinnangu peale ütles teenusepakkuja: “Mida see ekspert ka teab” Crybaby

Eksperdi arvamus tehtud töödele

lisa1

lisa 2

Subjektiivsete ja arvamuspõhiste teenustega on keeruline. Eusa_wall
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#37
Nojah Hents, "Karma is a bitch!"

Aga maalri ja plekitööde osas on Eestis tõesti lugu üsna keeruline. Kohad kust tippkvaliteeti saad ongi kuudepikkuse järjekorraga ja krõbedama hinnaga, ning järjekorrata odavamad kohad toodavadki tihtipeale "kunsti" mis päikesevalguses mingit kriitikat ei kannata. Ning kellegi juttu "seal kohas on hea kvaliteet soodsa hinnaga" ei tasu uskuda, kuna paljud inimesed ongi rahul selle "kunstiga" kui piisavalt odavalt ja kiirelt tehtud saab.

Ja tegelikult ei ole seis väga palju parem ka diagnostikute, mehhaanikute ja sadulseppade osas, kvaliteetsetel meestel on järjekord uxe taga ja hinnaklass teine ning keskmise ja odavama hinnaklassi kohtades on pigem loterii kui hästi mingi töö parasjagu õnnestub. Näitex kui hobiautoüritustel auto sisemusi vaadata, siis alcantaraga tehtud sisud on veel enam vähem viisakad, aga nahaga kaetud sisud ei ole tihtipeale nii hästi õnnestunud, ikka on kuskil mingi tobe volt sees või õmbus ei jooxe kõige paremini ja sellised detailid rikuvad ikkagi üldilme ära. Tippkvaliteet eeldab aastatepikkust eriala õppimist ja harjutamist ja on seetõttu ka kallimas hinnaklassis.

Ex see on loomulik, et tegijal tuleb ikka vahel apsakaid sisse, aga siin tulebki mängu tegija või firma suhtumine, kas ollaxe nõus oma viga tunnistama ja lahendust otsima või sõimataxe kõiki lollidex ja öeldaxe, et nii peabki olema või hakataxe klienti vältima.

Mina isiklikult ei julge tuttavale ühtegi autoremondiga seotud firmat 100%-liselt soovitada, kuna nii mõneski firmas võib mõni hea töömees või spetsialist töötada, aga ülejäänud on pigem keskpärased või nirud ja nii ei pruugi lõpptulemus ikka 100%-lt hea olla. Näitex ma tean firmat, kus on osav ja hea maaler, aga plekksepp on pigem keskpärane ja lõpptulemus sõltub sellest, kuidas plekksepp parasjagu viitsib oma tööga vaeva näha. Üldiselt on tulemus päris hea, aga 100% tippkvaliteet ei ole tingimata alati tagatud.

Või näitex ma võin soovitada Hents-i poolt toodetud juppe, kuna need on täpsete mõõtmetega kvaaliteetsetest materjalidest head tooted, aga ma ei saa soovitada Hents-i neid paigaldama, kuna ma tean, et tal on pere ja sada projekti ja hästimaxvad kliendid mujal maailmas, nii et ta ei ole motiveeritud Eesti autosid tegema, mistõttu lihtne töö võib aastatepikkusex venida ja lõpux kaob ka suhtlus kliendiga ära. Ja asi ei ole selles, et Hents olex laisk või pahatahtlik, ta lihtsalt ei oska öelda ei ja võtab endale kohati rohkem ette kui ära teha jõuab ja loomulikult siis tuleb prioritiseerida ja jätta vähemtasuvad või ebameeldivamad tööd tahaplaanile.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#38
Jah. Ise olin süüdi... Samas ei virisend ei raha ega aja osas...ma andsin, aga vastu ei saanud või siis sain nö miinusega.

Ma tean ise ka Kui projektid venivad...sellel on reeglina põhjus. Ja eksida või venitada võib ainult klient. Ja siis peaks oma graafiku vastavalt sättima...
Jah, mul on seda ette tulnud, seepärast pole ka kohalikku tööd juba pikki aastaid ...lepin sellega. Aga noh, mis ma motoristile küll halba tegin, et nö karma võla kätte sain.

Teised õppigu lolli vigadest, tahtsin öelda. Eusa_wall


Edit: tooks siinkohal välja väga vale arusaama välismaistest klientidest.
Nimelt on hind kõigile sama, kohaliku poolt pakutud pool hinda lihtsalt ei ole võimalik, lisaks on arusaam, et tükid, mida poole hinnaga tahetakse, peaksid ka müüja poolt paigaldatud saama...
Ehk kohalik klient tahab rohkem kui kaugemalt olev, maksma on nõus vaid poole...väitega, et muidu ostab näiteks Saksamaalt....

Inimlikkus lihtsalt puudub. Muideks...mu kvaliteet tundub olevat mujal maailmas OK, kohalikud kiruvad ja laimavad, ehkki pole mult kordagi midagi ostnud.
Ja nt igas kuus tehakse ringi ca 10-15 minu tuunitud autot... kamoon, palju ma neid siis üksi teha jõuan, Kui veel mõni peaks õnnestuma ka.


'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#39
Hents, minul ei ole sinu toodete kvaliteedi osas küll ühtegi pretensiooni, need on ikka üle keskmise turul olevatest tuuningjuppidest ja loodan, et toodad neid ka edaspidi. Ka ei saa ma su paigaldusele väga midagi ette heita, niipalju (või vähe) kui sa seda mu autol tegid, on see korralikult tehtud. Lihtsalt töö, mis olex võinud kokku võtta aega 2-4 nädalat (ok, osad varuosad olid mulle valed müüdud, nii et paneme veel nädal kuni 2 otsa) võttis aega 4 aastat ja päris valmis ei saanudki, kuna ma ei jaxanud kauem enam oodata. Tõsi, mul oli algul ka rahaliselt veidi raskem aeg ja ütlesin, et tee rahulikult, aga hiljem olin ma täiesti maxejõuline klient ja küsisin korduvalt, kas on raha juurde tarvis või mille taha asi on jäänud. Ühtlasi pakkusin välja, et võin ju ka kellegi teise juurde viia, kui sul ei ole võimalik asjaga tegeleda, et ma ei pane seda sulle pahax, aga ka sellega polnud sa nõus. Samal ajal jõudsid sa enda 16v otsast lõpuni uuex ehitada, nii et ajas ei saanud probleem olla. Lõpux ei tahtnud sa ju telefoni ka enam väga vastu võtta ja mul oli ka imelik iga nädala paari tagant helistada ja küsida, et kas on midagi autoga toimunud või mitte.

Mis oli see oli, ma ei ole su peale pahane. Ma loodan, et sa oled lihtsalt vahepeal õppinud rohkem ei ütlema ja paremini klientidega suhtlema, et taolisi juhtumeid enam ei teki. Ja loodan, et sa ei ole pahane, et ma antud juhtumit siiski aeg-ajalt meelde tuletan, et potensiaalsed kliendid teaxid, et lõpptulemus on kvaliteetne, aga teekond sinnani võib väga pikk ja konarlik olla ja kõik ei pruugi jaxata nii pikalt oodata.

Sinu tootearendus ja kvaliteedile keskendumine on märkimisväärne, jätka sellega samas vaimus!

Vabandan teemaalgata ees, kui antud tekst tema teemast liialt välja valgub ja võin selle tema soovil ära kustutada. Ja loodan, et Oberhenn saad oma auto peatselt korda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#40
Ei ole muud, kui tuleb omale abilised palgata. Sekretär, õpipoiss.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,724 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,061 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,826 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,794 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 30,684 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,817 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,054 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar Jonar 11 11,488 05-04-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: jsv
  Mb W210 E300 1995 Kristooo 3 4,749 23-03-2017, 11:01 PM
Viimane postitus: Kristooo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne