Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius
#21
Ise olen selliseid kasutanud: http://www.autobulbsdirect.co.uk/501-W5W...Bulbs.html
Vasta
#22
Paar päeva tagasi avastasin roolis lõtku. Hakkasin süvenema, kuna vasakult eest hakkas vahepeal rooli lõpuni keerates mingeid kolkse kostuma ja viimasel pikemal maanteeotsal ujus jube häirivalt, mida varem väga ei täheldanud ja ajasin vales mõõdus liiga laiade ja küsitava kvaliteediga tagarehvide süüks (ostes all olnud mingisugused servadest rohkem kulunud roadstone 255/35 suvekad millega plaanisin hooaja ära sõita kuna olid praktiliselt uuemapoolsed).
Lõtk tuli roolilatist hammaslati ja lattiminevast ülekandest kellegi tubli inimese süül, kes on sisemisi rooliotsi vahetanud ja määret mitte kasutanud, milletõttu niiskusega koostööl oli seest mingit roosteplöga täis ja hammaste vahed mustust täis. Puhastasin kõik ära korralikult ja pesin suure koguse roostelahustusõliga läbi selle seest ning määrisin ka kõik seest motuli määrdega, mille tulemusel lõtk praktiliselt kadus ja kadus tãielikult ka kolin.
Täna käisin ära ka sillastendis (3D) ja tegin pikema proovitiiru. Ees ja taga oli lahkujooks ja esisild vahtis viltu. Huvitav miks küll ujus ROFL

Selleks korraks siis jälle korras ja taaskord parem kui varem Smile
Stend maksis 35€.

Kui arvutisse jõuan siis lisan ka tagantjärgi pilte vahepeal toimunust.
Vasta
#23
Ja täna sai auto uue soojaklapi.
Soojamajandus toimib nüüd ideaalselt ja olen taaskord 53€ vaesem.
Vasta
#24
Talv üle elatud ja muutused järgnevad:
Naine ajas eile latte comandi peale ja ekraan lõpetas koostöö (triibuline ainult)
Kuskilt tagant kostub mingit kolinat vahepeal aga ües ei leia kuskohast tuleb
Ees on vist kuskil mingi lõtk (ju nad alumised tagumised õõtsad on, muu ju vahetatud kõik)
Küünlatuli jääb ikka külmalt põlema nii nagu tahab (külmadega oli kustus ja käivitus ilusti koguaeg, põlema jääb ainult nullilähedaste temperatuuridega, kellelgi ehk sama jama olnud???
Hooldusaeg on tonni pärast käes ja vahetust tahavad ka piduriklotsid. Hetkel siis läbisõit 214000km

Muidu sõidab täitsa hästi. Talvel linnakulu oli 11 kuskil.

aa, webasto ei lähe puldist käima enam, patareid?
Vasta
#25
05.04 sain siit foorumist rikkega comandi.
Ekraan vahetatud ja toimib nüüd jälle ilusti.
Seekord kulu 50€.

Vasak tagumine nurk vajub ööga alla, kas täitsa kindel et padi või on lootus veel et tuleb toru vahelt kuskilt ?
Vasta
#26
Tere,

Endal oli ka just sama jama ja minu masinal lekkis õhupaak. Al. paagil oksudeerib vooliku ühenduse koha juurest läbi. Paaki eraldi ei müüda, aga on keevitatav.
Tõsta masin üles ja pritsi seebiveega seda õhupaagi vooliku ühenduskohta. Paagi eemaldamine ei ole keeruline ja ta mahub kenasti ka sillavahelt välja.
Kui ise jännata ei viitsi, siis Lesvenis peaks paar keevitatud paaki olemas olema.

Herki


(09-04-2017, 11:52 AM)kubilius Kirjutas: 05.04 sain siit foorumist rikkega comandi.
Ekraan vahetatud ja toimib nüüd jälle ilusti.
Seekord kulu 50€.

Vasak tagumine nurk vajub ööga alla, kas täitsa kindel et padi või on lootus veel et tuleb toru vahelt kuskilt ?

Vasta
#27
Seega kui patja minev voolik ei pea võib ka maha kukkuda?
Kui õigesti mäletan siis taha jooksis üks trass mis silla juures jagunes kaheks, kui see toru lekiks siis kogu tagaots ei kukuks?
Vasta
#28
Läbisõit 215800km
Vahetatud mootoriõli, õlifilter ja kütusefilter.
Filtrid mann ja õliks ikka Bp 5w40 cleanquard.
Muud asjad teen hiljem kui rohkem aega.

Vaatasin ka tagumise nurga vajumisprobleemi üle.
Leke tuli vasaku padja reservpaagi toru juurest. Alumiinium vooliku juurest on oksüdeerunud ja sealt tuli. Hetkel puhastasin toru ära, lõikasin vooliku lühemaks ja panin 2 keeratava klambriga kinni ja paistab et jäi pidama, leket sealt enam ei tuvastanud.
Tulevikus tasuks ilmselt ikkagi mõlemad paagid maha võtta ja ãra keevitada või uued panna.

KAS KUSKIL MÜÜAKSE UUT ÕHUPAAKI ERALDI???
Vasta
#29
Mina sain varuosakeskusest õhupaagid. Hinnaks oli 30 eur mõlema poole omad kokku.
Vasta
#30
16.06.2017 l.s. umbes 219000km.
Vahetatud: 4x pidurikettad ja klotsid ning kulumisandurid, pidurivedelik, käigukastiõli ja filter, hõõgküünlad.

Hetkel l.s. 221500km.
Tagumised amordid kolisevad, oskab keegi suunata kuskohast normaalse hinnaga uusi/kasutatud saaks?
Vasta
#31
Uutest ketastest esimestest said paari päevaga kõverad, pood saatis pe*se sest ma olin nendega pidurdanud (tagumised olid õrnalt värvi muutnud) ja lasin treiali juures lõpuks sirgeks nad. See probleem paistab lõppend selleks korraks.
Lisaks vahetasin ka esisilla juhipoolse alumise tagumise õõtsa, sest keegi tark on selle kunagi valesti kinni pingutanud ja suur tagumine puks sodi (muu oli nagu uus).
Käetoe avamise nupu kate läks ka katki (kinnitusnagad).
Ostmisest alates juba stabiilselt iga paari kuu tagant viskab üks tagumistest abs anduritest vea sisse. Ei tea kas väga pikk ettehoiatamine võru või anduri surmast või ehk kontaktiviga?

Olen ka puitrooli, käetoe puidust avamisnuppude, tuhatoosi ja velgede otsingul. Puit võiks olla tumedapoolsem ja veljed 17-18" kui kellelgi miskit pakkuda.
Vasta
#32
Vahepeal hakkas loopima airmaticu viga, arvuti väitis et reservpaagi täitmine võtab liiga kaua aega. Kompressor tegi ka imelikku häält. Järsk surm (koguaeg liigutas kiirelt ja toimis korralikult) tundus kahtlane. Lahti võttes selgus, et kompressorist solenoidiplokki minev voolik oli vastu logarit katki hõõrunud. Uus voolik paremini paigaldatud ja mured murtud. Silberist tellisin ka kompressorile uue õhufiltri koos mõlema voolikuga ja filtrihoidjaga.
Auto sai ka uue kihi vaha klaasidele ja kerele ning ka veljed käisid pritsis ja värvimises.

Edit:käetoe nupu parandasin ka ära.
Vasta
#33
Kuu algul sain värvimisest vahepeal tagasi, eemaldati paar defekti:
*juhiukse alt äärest paar roostealget eemaldatud mis tulema olid hakanud. Värviti terve juhipoolne alumine serv.
*taga tiibade sisemistelt servadelt oli kividega värvi lahti peksnud ja enne kui roostetama hakkab ära tehtud ja muutis tiivaservi ka kindlamaks tulevikule mõeldes.
*ostmisest alates oli mingi värvidefekt ja käkerdis tehtud parema tagumise ukse liistule, värviti liist.

228000km ette uued sailun talverehvid (lamellid), eks näis kuidas on.
Vasta
#34
Eile sai lõpuks tagumistele seisupiduritele uued klotsid ja vedrukomplekti sisse, mis siiani tegemata oli aja ja vajadusepuudusest.
2 kütusepumpa mineva vooliku klambrit vahetasin samuti ära, kuna oli sealt vaikselt miskit immitsenud mingi aja jooksul ja õrn lõhn üleval. Kõik muud kiirklambrid juba varasemalt asendatud kruviklambritega.
Külge said ka uued osrami xenon pirnid.
Tehtud ka õlivahetus ja uus ülevaatus.
L.s. 229800km.
Vasta
#35
Vahepeal sõitnud palju pole. Sõitnud kokku ~3 kuud teiste autodega.
Vahepeal juhtus nii, et esimene päikesepaneel lendas 200 pealt minema, kriipides ka veidi ülejäänud katust ja rikkudes tagaluugi. Sellega kaasnes tagaluugi värvimine.
Juurde sain vahepeal tumeda puiduga rooli ning silberist võtsin eile lõpuks uue juhiukselingi.
Keyless go on ikka ülimalt mugav asi.

Läbisõit saanud vahepeal 238421km.
Vasta
#36
Vahepeal olnud korralikult närvidele käiv saaga seoses esisillaga.
Umbes kuu aega tagasi võtsin esisilla ette, sest oli hakanud aja jooksul vaikselt kolisema ja esirattalaagrite jutuga on mind siin kah ära hirmutatud, kuidas ilma ette hoiatamata laiali lendavad. Painas siis selleks, et kui auto ostsin 2.5a. Tagasi, siis oli väike lõtk mõlemas laagris, aga puhastasin nad ära, panin uue korraliku määrde ja pingutasin õigesti kinni. Häält nagu otseselt ei olnud aga peale pikemat sõitmist oli kuskil midagi kahtlast kui hoolikalt kuulata.
Otsus oli õige, sest lahti võttes selgus, et juba oligi juba võllil näha jälgi, kuidas on kergelt kaasa hakanud sisemist võru vedama.

Selgus aga ka tõsiasi, et mõniaeg tagasi remonditud esisild hakkab jälle oma osa nõudma. Tagumise õõtshoova sharniirid mis olid vahetatud, juba loksusid, alumiste esimeste õõtsa sharniiride kummid olid katki ning parema esimese õõtsa suurel puksil pragu sees.
Kehitasin õlgu ja mis seal ikka, ju siis sattusid si*ad jupid.
Vahetasin kõik vajamineva ära, sharniirikummid, parem õõts, laagrid ja alumised tagumised sharniirid.

Auto kolises endiselt ja abs põleb, veaks näitas paremat esimest ratast.
Arvasin, et ju siis sai magnetvõru paigaldades kannatada ja tellisin uue. Seda vahetama hakates 300km hiljem panin arvuti järgi ja kontrollisin igaksjuhuks üle, näitas juba mõlema esitatta viga. NO MIDA??? Viga lahkama hakates ja lahti võttes selgus taas toredaid üllatusi. Rumm ei tule otsast ära ka mitte kõige parema tahtmise juures. Lõpuks kummihaamriga peksin otsast ära, nii et sisemine osa laagrist jäi koos magnetvõruga käändmiku külge. Tagant abs august peksin torniga kõik ülejäänu võllilt maha. Aga miks nii??
Laagrid panin ühe odavama tootja omad (kamoka), kes muudel markidel ja erinevate juppidega on enda kvaliteeti tõestanud ja teinud igati häid juppe.
Selgus aga, et neil tagumine koonus on erinev kui originaalil ja nad ei sobigi sinna kuna ei lähe täiesti lõpuni välja. Tänu sellele jäi koonuse peale kandma servaga ja tegi ka käändmikule veidi kahju, aga paistab et jäi siiski kasutatavaks õnneks.
Järgmine päev erinevatest poodidest mõlemad esilaagrid uued, üks fag ja üks skf. Peale mida probleem lahendatud ja abs toimib.

Aga koliseb! Joppenpuhh mis kurat see on??? Uuesti tõstukile ja uus kontroll, kõik nagu korras, aga mingist asendist ikka lõpuks andis ennast näole vasak esimene kont mille puks oli vulgist lahti ja paukus.
Panin mõlemad uued kohe, Lemförder.
Ikka midagi koliseb, aga väga vähe - okei, hetkel ei tegele, ei ole huvi ega aega.
Sõitsin 100km, tunne selline, et esimesed rattad lendavad minema, sillas korralikud laksud ja kolinad. Kopp oli ees, lükkasin taha ruumi kaheks nädalaks ja ei tahtnud sellest autost midagi kuulda mõnda aega.

2 nädalat hiljem kui olin rahunenud veidi, otsustasin siis selgeks teha ikkagi, et mis seal siis koliseb.
Peale kontrolli selgus, et üks vahetatud kont on praak ja samuti poolenisti vulgist lahti. Kuna ostetud olid juba ammu ka stabika sisemised puksid - nii igaks juhuks, siis otsustasin ka need kohe ära vahetada. Kui stabikas keskelt lahti oli siis mingist asendist andis endast märku ka vasaku õõtsa kondi sharniir (pool aastat-aasta vana korralik jupp ja koos õõtsaga vahetatud), mis tundus muidu tihe, aga ei tahtnud rohkem agasid jätta.

Lõpp hea kõik hea. Kui nüüd kokku sain, on ees nauditav vaikus ja mõnus stabiilne juhitavus. Sama auto mis mulle kohe meeldima hakkas kui aastaid tagasi esimest korda sellisega sõita sain.

Lisaks sai peale ka uus aku, exide tütar deta ja nagu nõuetekohaselt ikka AGM.

Lisaks vahetasin veel ära need "uued" pidurid mis aasta tagasi juba korra vahetasin ja kohe kõveraks läksid.
Seekord brembo kettad ja brembo klotsid.

Vahetatud ka parema esimese õhkpadja tolmukattekumm. Tänud siinkohal selle foorumi kasutajale kes soovitas kasutada audi c4 amordi tolmukatteid mis sai sinna panna. Korralikud maksid 20€ komplekt mõlemale poole kokku, võrreldes originaaliga 120€ tk.

Veel sai lahti võetud, puhastatud ja määritud esimeste kõrgusandurite munakad, mis hakkasid kinni kiiluma ja kägisesid nagu viiene bemm.

Sõita on mõnus. Ärge tehke samu vigu mis mina ja valige endale usaldusväärne varuosapood. "Odav" pood selgus, et müüb lemförderit mis on toodetud türgis ja ka muid juppe mis on tehtud ei tea kuhu ja ei tea kellele. Ainult karp on "premium"
Soovitan fixus, automaailm, autoexpert, auto11.

Hetkel läbisõit 239800km.
Vasta
#37
Kui punnsilmal liiga tihti kondid kolisema hakkasid, siis aitas stabika varda vahetus koos kontidega. Varras lihtsalt kulunud.
Vasta
#38
Siin pole probleemi, et midagi liiga tihti kolisema hakkaks kulumise tõttu, vaid probleem on kehva kvaliteediga juppides mis lihtsalt lagunevad ja on juba enne paigaldamist vigased.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,603 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  MB S211 E320CDI 2004 - Ilja Mike22 14 6,500 15-02-2021, 10:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,079 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  S211 E320CDI 4matic- Herki herki 8 9,015 31-01-2019, 11:17 AM
Viimane postitus: herki
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,219 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,805 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 35,401 20-06-2018, 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 2,570 12-05-2018, 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92
  W211, E320, 2003 - Marksus Marksus 36 39,010 27-03-2018, 03:06 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes-Benz 270c 2002 s203 -Tyymiiz Tyymiiz 18 15,328 04-10-2017, 07:25 PM
Viimane postitus: Tyymiiz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne