Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CE230, C124
#1
Tere!

Vanus vist sealmaal, kus päris lollustega enam ei tegeleta, tuleb leida alternatiive. Ühel esmaspäeval tuli Auto24-s müüki musta värvi CE230, mis sai samal hilisööl Pärnust ära toodud.
Kuna hiljuti müüsin oma C216 oli koht garaazis justkui vaba ja miski kripeldas mu sees, ma ei tea miks, aga tahtsin just vanemat autot. Paljuski tegelikult sellepärast, et CLiga õnnestus kaks korda järjest radarisse sõita ning nüüd lähevad load mõneks kuuks hoiule. Mõtlesin, et tore oleks millegi kallal nokkida, sõita ju nagunii ei saa.
C124 on olnud mu ammune unistus lapsepõlvest, mäletan hästi, kuidas kahtlased onud nendes ringi sõitsid: jube ilusad masinad tundusid. Täna on seis muidugi selline...mnjah. Võrdlen seda autot oma naisega, nad on samaealised, mingi nurga alt jube ilus, vahel turtsub, veidi roostes, kuid samas veel mitte halb, kaugelt päris hea- ainuke asi, et auto väärtus tõenäoliselt tõuseb... Las ta jääb.
Kui korra veel naise juurde tagasi tulla, siis ta ei mõista mind nagu ka mina teda Gucci kotte ostmas.
Lähme parem auto juurde tagasi. Nagu mainisin sai 1988 aasta CE230 toodud Pärnust. Minu jaoks tegi asja atraktiivseks tõik, et viimased 10 aastat on see masin kollektsionääri käes garaazis pukkidel seisnud. Seda näitab ka kere üldine seisukord, mis on üsna vähe roostes. Meele teeb mõrudaks see, et pea igal keredetailil on kriimud, mis tõenäoliselt lund puhastades tekitatud. Ometi kaalus vähene rooste kõik muu üles.
Lisasid pole palju, kuid põhimõtteliselt kõik, mis küljes ka töötab, nt istmesoojendused ja katuseluuk. Katkiste asjade nimekirja võib panna kõrvalistuja kelneri ning tulede kõrguseregulaatori.
Kui ma lõpuni aus olen, siis ma ei mõista ennastki väga, miks ma ta ostsin või mis plaanid mul temaga on? Oma unistustes oli mul kunagi plaan pookida külge E500 tiivad ja esistange, AMG laiendid ning tagastange ja tiib. Kuid kas tasub sellist täiesti originaalis autot rikkuda? Samas mind jällegi häirivad kollased suunatuled ning pre-facelift nina. Mõistus ütleb, et tasub säilitada ja hoida nii nagu ta tehasest tulnud. Aga samas on ju ka unistused, mis on tahtnud üliägedat 124 kere kupeed.
Eks paistab, praegu seisab ta mul garaazis ja sõitnud olen taga peale ostu vaid korra.
Loomulikult kuulan huviga ka soovitusi, mis taga teha: tuunida, hoida originaalis või sootuks müüa, vajadust mul ju ta järgi tegelikult pole?

Pisut pilte näete eelmise omaniku kodulehelt: https://raimond.ee/et/kollektsioon/merce...-1988.html
Vasta
#2
Arhailisele 2.3 97kW R4-le AMG kerekomplekt? Saaks veel aru 162kW R6 puhul. Mina säilitaks võimalikult originaalina ning teeks ta täielikku korda-sh ka kere. Või müüks ära.

Jah antud raha eest tundus ta aus kuid ideaalsesse seisu viimiseks kulub siiski tuhandeid eurosid. Kui just kõike ise ei tee.

Ole valmis et kui töökoja poole asja on siis vaadatakse sind kui tulnukat. Üldiselt pole ka enam oskusi/viitsimist sellise antiigiga tegeleda. Rahva üldine arvamus on ju et üle 10a vanune auto on antiik-olgu ta siis Renault Clio või S65 AMG.

Ise vaatan ka ühte 11 aastat vana antiikautot.
Vasta
#3
(13-04-2018, 01:05 AM)nostromo Kirjutas: Ole valmis et kui töökoja poole asja on siis vaadatakse sind kui tulnukat. Üldiselt pole ka enam oskusi/viitsimist sellise antiigiga tegeleda. Rahva üldine arvamus on ju et üle 10a vanune auto on antiik-olgu ta siis Renault Clio või S65 AMG.

Asi pole selles, et kellelgil ei oleks oskuseid või viitsimist asjaga tegeleda - pigem ei ole enamus juhtudel kliendid nõus sellise teenuse eest tasuma. Vanemate autode puhul on paljuski remontimine katse-eksitus meetod, kuna diagnostikaseadmetega pole seal suurt midagi teha ja igasugune mootori ja elektritööde remont käibki poolkatsetades. Ja selle eest 50 EUR h ei ole klient nõus maksma lihtsalt.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
124 tundub küll nii lollikindel auto, et minagi võin enda talupoja mõistusega sinna kallale minna. Varuosad ka (vist) odavad, vähemalt esmasel vaatlusel tundus nii.
Vasta
#5
Vaata jahutusvedeliku tase üle. Pildilt jääb mulje, et ainult paisupaagi põhjas on veidi. (millegipärast tavaline nähtus paljude müüdavate autode puhul)
Vasta
#6
Nostromo vaidleks sulle selles osas vastu. Sellise auto omamine ei ole miskit üle möistuse käivat, kui käed sealt välja ei kasva. Need on erandid ja neid on vähe. Kahjuks kuulud ka sina( ära solvu selle peale) ka nende hulka, kes isegi klambri kinnitamise jaoks paneb teenendusse aja. See on absurd. Siis ei ole mötet sellist autot endale osta vaid dacia vöi KIA. Olin ka Sinu CE-st tegelikult huvitatud. Ütleme nii, et pakkus pinget oma koosluse poolest. Aga selle auto hind oli nagu valesti arvutatud ja see mind kogu aeg eemale peletaski. Miks pean mina paljuski sinu saamatust kinni maksma. See muidugi tulenes ka sellest et ma ju kogu aeg lugesin neid uudiseid sinu autost. Hetkel tahad sa ju kasutaja Villele sama väita et ulme pea valu, aga tegelikult ei ole. W 124 on ikka vägagi lihtne masin, et seda Garaazi nurgas vaikselt nokitseda ja parandada. EI PEA OLEMA GEENIUS. Aga tundub, et sul vist õnnestus see masin maha müüa. Vähemalt saad CL teemaga edasi minna. Aga soovitan sul ikka nüüd osta masin mis on turu hinnast kallim ja ei vaja sellist üles ehitamist. See lihtsalt ei sobi sinu suguse elustiiliga inimesele.


Aga kasutaja Ville, minu arust äge masin ja edu nokitsemisel.
Edalgi möttes mingi aeg miskit tagasi muretseda.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
Hei, väga ilus kupee!

Sellist eksemplari ei ole mingit mõtet ühegi ümberehitusega rikkuda, sest ükskõik mis bodykiti sinna aretad - nii vana masin muutub sellest automaatselt väärtusetuks, sest on VIN-i järgi vale.
Las ta ollagi süütu ja kena originaal. Selline nagu nad reklaambrožüüris piltidel olid. Smile

Edu kena kupeeautoga!
Tauno
Vasta
#8
Ville, pead eksami ka uuesti tegema, või nii pikalt hoiule ei võeta?
Mul oli 190e mersuga probleem, võeti ka load hoiule, arvasin, et moodsamad autod pakuvad miskit enamat kui dünaamika(ja saab mugavalt ning rahulikult liigelda), mis vanal autol ainukesena olla saab, noh välimus ka muidugi huvitav.

Ma sihin suveks ka vana kupeed...sec eelistatult, aga valik väga piiratud.
CE oleks nagu väiksem versioon, kerejoon ikkagi ülikena.

Edu ja häid suhteid autoga!

Taunol säilitamise osas ilmselt õigus.
Mina jällegi teeks asjast Asja selles mõttes, et teda saaks veel mõnusalt tarbida.
Vaevalt tegu on mingi tasuvus/investeerimisprojektiga.
Sellisel juhul oleks võind olla hea varustusega ning suure mootoriga.
Kapotialune on suur, sinna saaks juba miskit ehitada...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
(12-04-2018, 10:53 PM)ville Kirjutas: Minu jaoks tegi asja atraktiivseks tõik, et viimased 10 aastat on see masin kollektsionääri käes garaazis pukkidel seisnud.

Ma loodan, et see "pukkidel" on lihtsalt väljend hea hoidmise kohta, mitte tõene fakt. Sest õõtsad pingutatakse ju kinni auto normaalasendis ja kui auto üles tõsta, siis on kõik puksid 10a järjest pinges. Mis nad reeglina tapab.
Auto garaažis ladustamiseks piisab, kui ta on ratastel ja rehvides 4-5 bari nö. laorõhku. Muud midagi. Isegi paak ei pea täis olema. (aga paagipõhjas veetilka ei tohi olla).

Mingeid laiu tiibu või imelikke stangesid ma küll talle külge ei hakkaks panema - lõpptulemus oleks auto mis meeldib ainult ühele inimesele maailmas - sulle endale, ja seetõttu ka väärtus poleks tal enam see, mis oleks tippkorras originaalil. Sellest, et tal mootorit pole, ära lase end häirida. Pigem tõstaks tema väärtust päris tõsiselt see, kui tal toimiv kont peal oleks. Oldtimeritega sõidetakse rahulikult ja kihutamiseks ostetakse Evo 8 vms.

Pigem tegele selle vähese roostega, mis isegi on juba kallis tegevus (ning millst võib 10a-ga saada suur rooste) ning pärast seda kindlasti ennetava roostetõrjega. (mis ei ole nii kallis, aga miskipärast seda enamus ei tee)
Kapotialt ilusaks, järelpaigaldatud roostes kruvid minema, õhufilter taastada, riidest MB birkadega matid tuppa uued tellida (kui veel saab).
Ja talverehvid viskaks ma kauge kaarega selle auto alt minema; talveks on 0 - 10a vanad autod head küll...Eusa_naughty

Kui väga ikka välimust muutma kipub, osta parem sellised alla:

[Pilt: 65262_3.jpg]

...ja auto välimus ongi 40% muutunud.
Originaalid jäta loomulikult riiulile alles.

.

Vasta
#10
Mina soovitaks ka säilitada originaalsuse, sest siis on soovi korral seda hiljem võimalik müüa. Vastasel juhul teed sa temast auto, mis meeldib ainult sulle endale, nagu kasutaja stihl juba ütles ja tema müük saab olema keeruline.
Vasta
#11
Ma jällegi arvan, et igasugu tuunimiseks on see üsna hea toorik.
Üsna plank baasmudel nagu ta on.
Samas heas seisus, mis võtab üleliigseid kulutusi vähemaks. Nagu rooste jms. tüütu.

Originaali taastamine on selline safe way, selle jaoks pole erilist fantaasiat vaja.
Kui mängulusti otsid, siis ainsaks põnevuseks jääb esindusest mitte saada olevate juppide mööda maailma taga ajamine.

Ja kui tuunitud pill lõpuks lahe välja kukub ja tõesti müümissoov tekib, küllap siis ka see teine leidub, kellele asi meeldib. Euroopas on 500 miljonit inimest. Hinnaarvestus peab muidugi õiglane olema, st auto väärtust ei saa tsekke kokku lüües. Tsekid näitavadki, mis raha eest sa vahepeal funi ostsid.
Sama lugu on tegelikult ka originaali taastamisega, mistõttu kavalamad pead võtavad 'plussi jäämiseks' algmaterjaliks võimalikult kalli lõpphinnaga autosid.
Vasta
#12
auto müügis juba
Vasta
#13
(22-04-2018, 05:50 PM)jansa Kirjutas: Sama lugu on tegelikult ka originaali taastamisega, mistõttu kavalamad pead võtavad 'plussi jäämiseks' algmaterjaliks võimalikult kalli lõpphinnaga autosid.

Ahah. Sellisel juhul kavalamad pead seda autot ei osta, sest maksab vaid 2100€....Eusa_clap

Homme ilmselt veel vähem.

.
Vasta
#14
Panin müüki jah, sest ei näe end praegu temaga tegelemas. Müügis sama hinnaga, mis ostsin.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,070 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,802 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,409 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,841 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne