Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb s210 voolu jama
#1
Tere, selline mure mb s210 3.2 cdi, et peal on 3 kuud vana aku ja kui on külm on siis ei lähe tööle, kui täkku anda läheb kohe ja suretades välja käivitub ka ilusasti.....ja sügisel seistes üle 5 päeva oli aku tühi. Aku on 100ah ja cca üle 900. Et mis võiks olla voolu
Kao põjused või mida peaks esmalt läbi vaatama?
Vasta
#2
Tere,

Küllap on vooluleke. Mõõda ära, ega autol "magama jäädes" mingisuguseid tarbijaid taha ei jää. Kui auto lukku panna, siis peab ka voolu tarbimine lõppema, kui auto "magama jääb". Magama jäämine võtab mõned minutid aega. Lukku pannes jälgi, et auto arvates oleks kõik uksed ka kinni. Lingilt näed ka juhtnööre.
Lekke tuvastamine on juba veidi töömahukam. Selle võid elektrikutele testimiseks jätta. Lekke tuvastamisega saad ise ka hakkama.
https://www.youtube.com/watch?v=q5zLxD74r20


Herki


(16-01-2018, 04:24 PM)Alan87 Kirjutas: Tere, selline mure mb s210 3.2 cdi, et peal on 3 kuud vana aku ja kui on külm on siis ei lähe tööle, kui täkku anda läheb kohe ja suretades välja käivitub ka ilusasti.....ja sügisel seistes üle 5 päeva oli aku tühi. Aku on 100ah ja cca üle 900. Et mis võiks olla voolu
Kao põjused või mida peaks esmalt läbi vaatama?

Vasta
#3
Kao põhjuseid võib leida üle terve elektrisüsteemi. Ilma testimata võib samahästi selgeltnägijate tuleproovi poole pöörduda Rolleyes Idanaabrite juures peaks uue hooaja salvestused varsti vist hakkama, võid kirjutada.

Kui posijaid ei usalda, siis kaks lihtsaimat varianti kuidas lekkele jälile jõuda:
Kapott lahti, uksed-aknad kinni ja ootad mõned minutid, et auto elektrisüsteemid "magama" jääks.

1. Võta tester, alalisvoolu voolutugevuse(A) mõõtmise režiimi. Võta miinusklemmilt juhe maha ja ühenda tester miinusklemmi ja akujuhtme vahele (miinusklemm-testrijuhe-tester-testrijuhe-akujuhe). Normaalne näit võiks olla mõned kümned milliamprid, kui on tunduvalt rohkem, siis mingi ahel jääb taha. Kui 5 päevaga tõmbab aku tühjaks, siis sinul peaks voolutugevus olema ~1A. Selleks, et diagnoosida milline ahel täpsemalt hakka ükshaaval kaitsmeid välja tõmbama. Vigase ahela kaitsme väljatõmbamisel peaks testri näit oluliselt langema.

--või---

2. Kuna vaevlesin neljaga pikalt sama probleemi otsas, tegin endale testagregaadi. Läbi põlenud kaitse mille klemmide külge on ühendatud 12v pirn. Võib ka lihtsalt pirn+juhtmed variandi valmis teha.
Hakka järjest kaitsmeid välja tõmbama ükshaaval ja ühenda testseadeldis kaitsme pessa, kui pirn põlema läheb, siis järelikult on see ahel voolu all.


Edasi vaata manuaalist või kaitsmekarbi kaane alt, mis süsteemid pingestatud kaitsme taga elavad, sealt saab edasi diagnoosida kus võib täpsemalt viga peituda.

EDU!
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#4
Ega raadio pole valesti ühendatud...margiraadiod kipuvad olemavooluraiskajad ja ei tohi olla kogu aeg ühendatud. Ehk siis kas siis süüte asendis või raadio omas töötab ainult.
Punnil pole nimelt süüte juhet raadio juurde veetud, vist arvestavad Can-i kasutamist. Aga sigaretisüütaja on ligidal.
Ja ei tea kui palju võimalikke elektritarbijaid veel........
Vasta
#5
Noo nüüd olen teadmistega laetud....ja annan teada kui vastuse saan
Vasta
#6
Noo tegin nagu videos et tester akuklemmi ja aku vahele logistasin kõik kaitsmed läbi, ja viga paranes peale seda. Tänud
Vasta
#7
(16-01-2018, 06:29 PM)Treiku Kirjutas: ...
Kapott lahti, uksed-aknad kinni ja ootad mõned minutid, et auto elektrisüsteemid "magama" jääks.

1. Võta tester, alalisvoolu voolutugevuse(A) mõõtmise režiimi. Võta miinusklemmilt juhe maha ja ühenda tester miinusklemmi ja akujuhtme vahele (miinusklemm-testrijuhe-tester-testrijuhe-akujuhe).
...

Jämedalt õige, aga on kaks aga.

S210 on aku tagaistme all. Kapoti all on vaid lisavoolu võimalus, aga seda võib ka kasutada, kui põhiaku mõõtmise ajaks lahti ühendada.

Teoorias peaks 10A skaalast lahedasti jätkuma. Aga ma olen mõõtnud ühte masinat, mille võimendi oli ühendatud valesti ja peale akuklemmi ühendamist tarvitas mõne sekundi jooksul paarteist A. See võib odavama multimeetri loojakarja lasta. Ohutum on teha nii: avada aku kaablikinga mutter ja loksutada klemmi natuke. Seejärel ühendada multimeetri otsad nii, et need kindlasti ühendust annavad ja siis tõmmata tuhe maha. Siin on hea lisakätepaari olemasolu.

Aga muus osas on küll õige, et üks viks ja viisakas auto üle 50 mA süüa ei tohiks.
Vasta
#8
Punnil mäletamist mööda lubati kuni 85mA.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S210 taganivoo magistraalivoolik HotPapa 6 481 22-12-2023, 10:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  S210 tagasilla külgkalle Ott 19 1,553 08-11-2022, 04:53 PM
Viimane postitus: dinowalk
  S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus dinowalk 11 1,200 25-10-2022, 06:31 PM
Viimane postitus: Pets
  W211 siduri jama marek1983 6 3,914 26-09-2019, 03:34 PM
Viimane postitus: marek1983
  S210 tagatuled Facelift vs Prefacelift sobivad omavahel? Mike22 1 1,938 26-03-2019, 01:33 PM
Viimane postitus: erkilo
  W124 pidurite jama Poisike 10 5,443 29-06-2018, 08:57 AM
Viimane postitus: nordrainbow
  W211 voolu probleem rayms 14 10,795 12-04-2018, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  W211 e320 2003a voolu kadu Jossu96 8 5,876 25-03-2018, 10:45 PM
Viimane postitus: Laur
  w124 käigukasti jama Poisike 7 4,833 26-02-2018, 12:19 AM
Viimane postitus: Poisike
  w210 AMG seeliku sobivus FL s210-le taavis1 0 1,734 25-02-2018, 10:45 AM
Viimane postitus: taavis1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne