Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E200CDi 2000.a Defekt
#1
Tervist foorumlased.

Peale kümne aastast pausi sai ostetud endale vana punnsilme Mercedes-Benz.
Viimane Mercedes-Benz mida omasin oli üks muhe 76.a w116 millele peale oli istutatud OM603, nooremana ja ehk veidi lollimana kahjuks sai ta maha müüdud.

Kuid nüüd "uuest" masinast mis ostetud sai.

Tegemist 2000.a Sedaan kerel vana hea taksomehe unistuse punnsilmse mersuga.
Kere on punnsilma kohta isegi heas korras, ühel uksel all mullitab, ühel tiival ees standard kohas mullitab ja paremal taga tiival stange liite kohas mini mullitamine. Arvestades teisi mida vaatasin siis see kere tundub isegi väga hea.
Edasi veab 85kw 2.2(1?)diisel mille otsas 6ne manuaal.
Sinine sisu, püsikas jms stavalisemad lisad.

Kuna auto on/oli soome registris ja tuli välja, et puudub paberitel mingine B pool, tuleb oodata soomest vastust paberite korras olekule, et saaks auto registreerida eestis. Registreemis eelnekontroll on tehtud ja nüüd ainult oodata vastust, maksta riigilõiv ja kilomeetrid ametlikult Eesti teedel võivad alata.

Odomeetril ilutseb ilusad 554000 km, mootor, kast ja sidur on tip top.
Ostes oli kuulda eest mingit kolksu aga ei lasknud sellest ennast häirida kuna muu tundus hea.
Kuid, oleks ehk võinud lasta häirida, sai auto tõstuki peale aetud ja sildades olev pilt oli pelgalt öeldes hirmutav.
Niisiis tellimus sai sisse pandud järmistele osadel:
1. Terve tagasild (kõik õõtsad jms )
2. Kõik pidurid, kaasa arvatud kõik käsipiduri juurde kuuluv (pole veel läbi aga palju resurrsi sinna enam jäänud pole )
3. Mõlemad kardaani muhvid
4. Kardaani tugilaager
5. Esisilla kõik 4 õõtsa
6. Mõlemad stabikad
7. Kõik võimalikud filtrid
8. Kõik võimalikud õlid.
9. 4 uut lamelli ( Nankangi nässakad) aga 2 velge tuleb sirgestusse viia.

Lühidal ostsin paraja rambe. Proovi sõidul ei tundunud asi üldsegi nii hull.

Peale eelpool mainitud asjade tegemist loodan mõnda aega muretuid kilomeetreid mõõta.

Võite soovitada midagi mida võiks veel üle vaadata ja ära vahetada.
Rihma ja rullikud tunduvad üsna uued olema.

Kunagi peaks istme nurge korda laskma teha.
Lisaks on aeg kirja pandud toonklaasi panekule
Vaja leida autoda paarituv diagnostika, enda valdustes oled Delphi oma ei lasknud ajule ligi.
Soovitage mida osta võiks mis poleks samakallis kui auto ise.

Paar pilti:
[Pilt: large_29757103_PCMm.jpg]
[Pilt: large_29757105_S1IM.jpg]
[Pilt: large_29757107_wOx6.jpg]
Vasta
#2
Jõulud tulid varakult see aasta
[Pilt: large_29757931_EHa8.jpg]

Auto eesti arvel ja kolmapäev vast kannatab ülevaatusele minna.

Vana omanikuga sain kontakti ja positiivse küljema autol hiljaaegu tehtud pihustid ja sidur täieskomplektis.
Vasta
#3
Foorumis müügis olev Star C4 peaks väga hea lahendus olema . Hind küll samaväärne punnsilmaga , aga kui selle ära ostad siis ma luban , et käin korra kuus sul tartus külas Eusa_angel
Vasta
#4
Olen 210 kasutanud Delphit, toimis küll.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
(20-11-2017, 03:53 PM)Laur Kirjutas: Olen 210 kasutanud Delphit, toimis küll.


Kas sul oli/on ta diisel vôi bens ? Kuuldavasti bensukatega pole probleemi aga diislitel ligipääs raskem. Mul orginaal interface delphi oma ja ei lasknud ligi. Kasutan 2014.a piraat(orginaal aga ilma litsensita ) programmi. Diisel V70 nega oli sama jama. Bensiini sama aastaga polnud probleemi aga diislile ei lasknud ligi.
Vasta
#6
Paaril erineval diislil kasutanud.
V6sa 210 oli viimane, mingid agad on, pihusti korrektsioone vist ei näinud parameetrite all, muu nagu toimis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Minul ka toimib, iga kord mootorit ei pruugi diagnoosida. Samuti ei pääse ligi igasugu pisematele moodulitele, mis multifunctioni all. Põhimõtteliselt veakoodide uurimiseks/kustutamiseks lihtsalt.
Vasta
#8
Eks pean siis uuesti proovima. Ei tea mis ma valesti tegin. Ehk mu ülemineku ots MB-le kehva kvaliteediga vms .

Paar pilti tagasillast:
[Pilt: large_29758461_CXlG.jpg]
[Pilt: large_29758463_25zb.jpg]
[Pilt: large_29758465_Iksk.jpg]

Homme õhtuks vast kõik valmis. Natukene rohkem vaja teha kui algselt arvestatud.
Kerge remondi asemel kisub asi juba nagu projektiks Big Grin
Vasta
#9
Esisild läheb ka töösse ?
Vasta
#10
(21-11-2017, 09:19 PM)nahk Kirjutas: Esisild läheb ka töösse ?

Esisillas sama teema , kôik läheb vahetusse, Ôôtsad olid šarniiri poolsest otsast mädad. Pole ennem sellist asja näinud. Legendid roostetavatest mersudest on tôsi Big Grin
Vasta
#11
(22-11-2017, 06:39 PM)onu_siim Kirjutas: Esi- ja taga66tsade pooldumine pole eriline imeasi neil vanematel.

Ma enamus aega jaapanlastega ringi lasknud, pole ennem kohanud sellist asja lihtsalt. Tuli üllatusena, et üldse nii saab. Aga õõtsad õnneks 56 euri tk, lähevad uued alla ja elu läheb edasi!

Kellegil vaja siis õõtsapukside komplektid mis nüüd üle jäid, saadaval hea hinnaga.
Vasta
#12
(22-11-2017, 07:32 PM)defekt Kirjutas:
(22-11-2017, 06:39 PM)onu_siim Kirjutas: Esi- ja taga66tsade pooldumine pole eriline imeasi neil vanematel.

Ma enamus aega jaapanlastega ringi lasknud, pole ennem kohanud sellist asja lihtsalt. Tuli üllatusena, et üldse nii saab. Aga õõtsad õnneks 56 euri tk, lähevad uued alla ja elu läheb edasi!

Kellegil vaja siis õõtsapukside komplektid mis nüüd üle jäid, saadaval hea hinnaga.

Sillaosad suhteliselt paljud klapivad 202'ga nii , et kui tallinna tuled võta kaasa Big Grin

Vasta
#13
Eks ma saadan need jupid siis sulle Nahk.

Auto tehtud, üv käes ja mõõdab masin ilusaid ja odavaid km teedel.
Peale turbo moootriga, automaat ja AWD volvot on kütusekulu naljanumber.Eusa_dance

Mure salongi valgustusega. Ei lähe teine põlema ukse avamisel ja kui ma omaarust seadistan, et põleks, siis põlema läheb ust kinni tõmmates ja pärast ära ei kustu. Mina loll või on seal midagi nässus ?
Vasta
#14
(25-11-2017, 09:09 PM)defekt Kirjutas: Eks ma saadan need jupid siis sulle Nahk.

Auto tehtud, üv käes ja mõõdab masin ilusaid ja odavaid km teedel.
Peale turbo moootriga, automaat ja AWD volvot on kütusekulu naljanumber.Eusa_dance

Mure salongi valgustusega. Ei lähe teine põlema ukse avamisel ja kui ma omaarust seadistan, et põleks, siis põlema läheb ust kinni tõmmates ja pärast ära ei kustu. Mina loll või on seal midagi nässus ?

Kas tal veel uksepostil eraldi väike katkestuslüliti või juba uksemehanismi sees ?
Audil oli näiteks sama jama ja põhjustasid seda need postivastas olevad katkestuslülitid .
Postiga juppe ei saada mulle , viski seisab kapis nii , et pead isiklikult kohalre tulema ☺
Vasta
#15
3000km peale remonti läbitud.
Selline küsimus, kas on normaalne ,et autol läheb päris pikk aeg ennem kui ta oma normaalse töötemperatuuri saavutab.

Hetkel otsaga olen Austrias, siin 10 kraadi külma väljas ja 25km peale ei saanud õiget tempi kätte.
Ennem tulekut vahetasin termostaadi, pesin radika läbi ja sisse läks uus tosool.
Oma arust sai korralikult õhk välja süsteemist.
Kiirteedel ja mujal püsis temp täpselt seal kus olema peaks.
Vasta
#16
Tere,

Väike diisel ei olegi teab mis kiirkeetja, kuid tõenäoliselt on jahutusvedelikku küttev lisasoojendus otsad andnud. Eeldan, et ta pole sooja kliimasse toodetud lisakütteta mudel, kuna auto on põhjamaist päritolu.

Edu Euroopa vallutamisel!

Tauno
Vasta
#17
Mul onüks teema CDI mootorite soojenemishädade kohta. Otsi, loe, kontrolli oma raudvara üle.
Vasta
#18
(08-12-2017, 12:01 PM)v6sa Kirjutas: Mul onüks teema CDI mootorite soojenemishädade kohta. Otsi, loe, kontrolli oma raudvara üle.

Ma ei taibanud ennem uurida ka , et seal mingi lisa termostaat, eks seal see otsas olegi. Hetkel pole aega tegeleda ka, panin ette papitüki, läheb kiiremini soojaks ja maanteel ning linnas püsib temp hetkel koguaeg ühes punktis. Eks suureks miinuseks vist võib pidada ka põhja(mootori) katte puudumine.

Nüüd järgmine jama, juhi akent ülesse lastes 3cm ennem kinni minekut jäi seisma. Ei edasi ega tagasi enam, teised 3 akent töötavad ilusti.
Oskab keegi mingi tüüpvigade suuna kätte anda ? Või siis lihtsalt tuleb otsast lahti kakuma hakata ja vaadata kust tuleb puudulik ühendus või sai hoopis mootor ise otsa( sel hetkel oli mega vihmasadu).
Kas neil on aknad ühe või kõik aknad eraldi kaitse all ?
Vasta
#19
Mingi imelikul kombel oli lihtsalt üks pistik pooleldi pesas. Neil eraldi kaitsmed jah, møtlesingi kui ühe kaitsme all siis selle viga pole, poleks hakanud uurimagi.

Vasta
#20
Ostsin ühe masina velgede ja sisupärast ( kommihinnaga sain ), tahan sealt ainult velge ja sisu. Hetkel otsin sinna alla teisi velgi ,et auto edasi müüa. Oskab keegi öelda kas A klassi velg istub w210nele all ? ET on A klassil antud 45-50 ja E klassil 30-42
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,724 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 57,049 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,102 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,832 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,794 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W212 E200CDI 2010a Eric 16 10,925 23-08-2018, 02:11 PM
Viimane postitus: kriipc
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 2,102 25-09-2017, 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,823 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,054 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne