Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Mark ja mudel: MERCEDES-BENZ 300 GD
kere: W460
Aasta: 1986
Mootor: 3.0 TURBO DIISEL
Läbisõit: 300 000 ringis.
Salong: Tekstiil
Lisad: hetkel sisuliselt puuduvad. Tulevikus mitmed planeeritud lisad.
Seisukord: Taastamisel
Mootor töötab ideaalselt kuid esineb kergemaid õlilekkeid ja muid pisiprobleeme. Raam ideaalses korras kuid keredetailid tahavad vahetamist, keevitamist.
Plaanid: Kere detailide keevitamine, uus värv, kuluosade vahetamine ja muud hooldused.
Eesmärk: Igapäevaseks kasutamiseks vastavasse sõidukorda seadmine.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-09-2017, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2017, 11:47 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Originaalne vägisitoidetav R5 või hiljem järgiaidatud vabalthingeldav?
Mitu difflukku?
Palju piduritega haagise massiks on lubatud?
Mis peale valede esitulede veel külge aretatud on?
Kas esiakna raamist juba lekib?
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
25-09-2017, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2017, 11:54 AM ja muutjaks oli aialipp.)
Ussitab...
Masin hetkel garaažis ning toimub detailide keevitamine.
Juhipoolne külg tuleb suuremas osas taastada väljast poolt (sisemised paneelid on korralikud).
Tagumine osa tuleb suures mahus taastada. Va pakiruumi põhi, mis on üllataval kombel küllaltki heas seisus kui välja arvata rattakoobastega ühenduses olevad servad. Tagumises osas muidugi välimised paneelid tahavad kõik tähelepanu.
Parem külg on autol aga vähem tähelepanu nõudev.
Eelnevalt on autoga keegi juba tegelenud aga palju sellest tuleb ümber teha, sest asjatundmatu lähenemine või ükskõikne suhtumine on paraku minu jaoks tööd juurde teinud.
Masinaga tulid kaasa ka mõned varuosad
Kaasa saime autoga suhteliselt korralikud uksed (kõik 5); üks tagumine uus paneel; tulesid; laagreid ning lisaks veel esisild ja tagasild koos juurde kuuluvaga. Kaks jooksu velgesid ja rehve (offroad + naelad).
Tellida tuleb: juhipoolne esimene poritiib ning tagumine poritiib. Ülejäänu olen suuremas osas võimeline taastama, ise tegema. Detailid, mida ei telli ja mida ise ei ole suuteline painutama joonestan üles ja lasen kohalikus plekitöökojas painutada.
(25-09-2017, 11:46 AM)v6sa Kirjutas: Originaalne vägisitoidetav R5 või hiljem järgiaidatud vabalthingeldav?
Mitu difflukku?
Palju piduritega haagise massiks on lubatud?
Mis peale valede esitulede veel külge aretatud on?
Kas esiakna raamist juba lekib?
Orginaal, kõigi lukkudega, suurim lubatud piduritega haagise mass 2000kg.
Esiklaasi pole veel ära võtnud aga keevitada saab ka sealt ma usun
Peale esitulede ei tuvasta hetkel mingeid modifikatsioone.
Masina kallal on muidugi mingid kratid juba käinud. St palju jama tuleb ümber teha. Ma lõikan kogu jura välja ja keevitan uue...
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Arengud...
Esimene detail sai krunditud ja jääb peenpahtel veel ja uus krunt.
Mõningaid teisigi detaile on juba valmimisjärgus.
Kere poole pealt olen varsti ligilähedale poole peal ringiga. Esimene ja tagumine poritiib tulevad uued ja on juba tellitud.
Mina muutkui lõikan, lihvin ja keevitan ja elukaaslane on enda jaoks avastanud pahteldamise ja lihvimise kire...
Pildimaterjali kah...
Niiviisi siis...
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
edeneb...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
02-10-2017, 07:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 07:49 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Ma risustaks vähe teemat, G klassi kummardajad siin käivad nagunii vaatamas.
Nii on võimalik teha, kui igav hakkab:
https://www.instagram.com/p/BZvn4iZlcR-/...carsystems
https://www.instagram.com/p/BZWB_luF4Xk/...carsystems
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
(02-10-2017, 07:48 PM)väikemees Kirjutas: Ma risustaks vähe teemat, G klassi kummardajad siin käivad nagunii vaatamas.
Nii on võimalik teha, kui igav hakkab:
https://www.instagram.com/p/BZvn4iZlcR-/...carsystems
https://www.instagram.com/p/BZWB_luF4Xk/...carsystems
Päris lahe...
Aga praegu igavuse üle kurta ei saa. Tööd selle masinaga on rohkem kui küll
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Vägagi tuttav kõik see töö...Kade ma ei ole
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
03-10-2017, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2017, 09:20 PM ja muutjaks oli aialipp.)
(03-10-2017, 07:54 PM)dexter Kirjutas: Vägagi tuttav kõik see töö...Kade ma ei ole
Ega jah... kes teab, see teab. Eks üks oodatud suurhetki on see kui lõpuks on kõik keevitatud. Teine on kui pahtel igal pool peal ja saab kruntima hakata. Siis muidugi saab ilmselgelt veel pahteldada. Kuskilt tuleb ikka miskit välja tavaliselt
Talv on tulemas...
Viimane nädal on koguaeg kuiv ja mõnusalt soe olnud. Garaaži uksed pärani ja ikka on palav. Täna aga ilm pöördus ja nüüd saabus Norra läänerannikule omane sügisilm. Tuul kangutab puid ja vihm liigub maapinna kohal kohati horisontaalselt . Pm kogu aeg sajab ja õues on sisuliselt korralik "S**tstorm".
Nädalavahetusel sai veel viimase rahuliku, kergelt pilvise ilmaga kalal käidud fjordi ääres kai peal. Olime päikesetõusust lõunani ja saagiks 1 skumbria ja 9 põhjaatlandi süsikat. Suurim neist poolteist kilo (ilma pea ja sisikonnata). Aga see selleks...
Nüüd asja juurde
Masin edeneb jõudsalt. Tagumine osa on kokku keevitatud ja juhi poolsel küljel on veel üks väike keevitus + poritiivad külge panna. Viimased peaksid saabuma homme. Kere seisukord hakkab järjest enam looma. vaja veel taha kerekinnituste kohtadesse, uutele plekkidele padruniaugud. Täna hoidsime hinge kinni ja proovisime paarimehega tagumist uut ust ette . Istub nagu peab ja kõik uued paneelid jooksevad kenasti ukse suhtes ńii nagu peab. Sai küll rahulikult ja kaalutletult tehtud aga peas oli küll mõte, et kui nüüd mingi jebla tuleb siis .
Kõrvalistuja pool on vaja teha mõningad paikamised tagumisel poritiival, karp uus teha ja esimese ukse ja poritiiva vaheline kolmnurk lahti lõigata ja taastada. Esimene poritiib on tehtud ja pahteldatud peenpahtlini. Siis veel esiklaasi ümbrus ja suurepärane pahteldus kõigil detailidel. Uued uksed tuleb ka üle vaadata. Seal on ka mingeid anomaaliaid (väikeseid lohke).
Täna lõpetasin õhtu tagumise osa pahteldamisega algust tehes ja juhipoolsele karbile teise kihi pahteldamisega.
Pitle kah siis...
Ei hakkand siin lainurk pilte tegema, sest garaaž vähe segamini seest hetkel. Ehitusjärgu rõõmud .
Postitused: 77
Teemad: 41
Liitus: Nov 2014
Maine:
1
05-10-2017, 03:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2017, 09:01 PM ja muutjaks oli -Liitlane-.)
Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lausa kolme lukuga - see on ju ikka ülim, kui see nii on?
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
(05-10-2017, 03:19 PM)-Liitlane- Kirjutas: Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lasua kolme lukuga - see on ju ikka ülim.
w460-l kolmas lukk? Sel ju keskdiffrit pole vaid lülitatav vahekast. Ehk siis keskelt lukus nelikvedu või tagavedu.
Kaur
Postitused: 77
Teemad: 41
Liitus: Nov 2014
Maine:
1
Seda ma ise kah mõtlesingi, et ei ole kohanud kolme lukuga W460.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ma arvasin et kõigil g klassidel on 3 lukku, 97a omaga sõitnud ja sellel oli 3 nuppu.
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
(05-10-2017, 07:20 PM)verbal Kirjutas: (05-10-2017, 03:19 PM)-Liitlane- Kirjutas: Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lasua kolme lukuga - see on ju ikka ülim.
w460-l kolmas lukk? Sel ju keskdiffrit pole vaid lülitatav vahekast. Ehk siis keskelt lukus nelikvedu või tagavedu.
Kaur
Masinal kõik lukud, mis sellel kerel olid tehasest väljudes võimalikud.
Pole numbriliselt midagi väitnud... Tänud igaljuhul kõikidele kes huvi tunnevad ja sõna võtavad. "Liitlase" kirjutatud kommentaar on igaljuhul minu poolt tunnustuse vääriline...
Kehva pilt on aga sellest peaks kõik huvi tundvad inimesed saama enda vastused...
Postitused: 102
Teemad: 5
Liitus: Mar 2010
Maine:
1
(05-10-2017, 09:10 PM)aialipp Kirjutas: Masinal kõik lukud, mis sellel kerel olid tehasest väljudes võimalikud.
...
Lülitatav vahekast + lukustatav esi ja tagadiferentsiaal:
Postitused: 77
Teemad: 41
Liitus: Nov 2014
Maine:
1
Aialipp - täpselt seda mõtlesingi, et ilmselt nn kaks lukku tal on - võibolla natukene kehvasti väljendasin ennast algselt. See on hea kooslus. Olen lühikese kerega W460 kasutanud (korduvalt ja korduvalt), kus samuti 2 lukku olemas - ääretult asjalik aparaat ja kui muhv rooli ja istme vahel korras on, siis see masin suudab minna kaugemale, kui traktor järgi saab tulla.
Igaljuhul jõudu töödes ja jälgin huviga protsessi.
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
keevitus + pahtel peaaegu finišhis
Masinal teine külg käsil. Vahepeal pole väga jõudnud uuendada ning isegi pildistada aga edusamme on toimunud. Tagumisel poritiival palju uut materjali. uus karp jne.
Tagumisel poritiival viimane mõtteline osa, kokku kolmest, jäänud pahteldada. Ülejäänud nurk tahab märglihvi.
Karp tahab veel pahteldamist ja siis üks suuremat sorti keevituseksam jälle . Juhiukse ja poritiiva vaheline kolmnurkne paneel veel vaja kokku keevitada ja pahteldada.
See "maasikas" on viimaseks jäänud siis.
Üldiselt on nii, et teisel pool uutel poritiibadel veel märglihvi teha ja uksed märjaga üle käia. Katus sama moodi. Nipet-näpet veel ja masin puhtaks, tolmuvabaks ja garaaž samuti. Siis kilega seest poolt üle ja Epokrunt. Tahaks loota, et oluliselt krunti ja vana värvi alt üles ei kergita. Aga eks paistab. .
Pilte kah aga alustaks ühe õhtupoolikuga garaaži uksel.
Suurepärasest keevitusaparaadist ka pilt...
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
.
Keevitusega ring peal
Homme siis keevisest relakaga üle käia ja pahtel detailidele peale. Mujalt veel vesilihvi teha ja hakkab juba looma...
pilti kah sellest "lõputööst" .
|