Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 350cdi kett läks puruks! Mis nüüd saab?
#21
Mootor täitsa kinni ning peale läheb uus mootor Sad
Vasta
#22
ˇPalju Silberis uus mootor maksab?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#23
Eesti "foorumikeel" on pisut teine, kui mujal maailmas.

Inglise keeles used, vene k. бывшего употребления või б/у = eesti keeles uus.

Ja vastavalt: new = новый = eesti keeles "tuttuus".

Ehk siis kui tutikas ei ole, siis on tegelt teise mehe vana aga enda uus.
Ja kasutatud asju ostavad eestis ainult lollid, õige mees võtab ikka romulast "uue".
Sama on autodega; kui diisel on 600tkm sõitnud, siis see on kräpp, aga kui sama auto on 150tkm-ni maha keritud ja hooldusraamat ära hukatud, siis on "normaalselt vähesõitnud" pill.

UnibrowUnibrowUnibrow

Aga mismõttes see mootor kinni on? Pika jõuvõtme paned vända käbi külge ja keerad mootori pöörlemissuunas padruni või võtme puruks...?

Mul oli üks SL-i V8 vahepeal maja taga, üks pool kõik klapid pähe käinud, kett 7 hammast üle visanud, aga ringi käis ikka vabalt.
Ma olen ainult ühte täiesti kinnijooksnud mootorit elus näinud: see oli mingi hullult forsitud kahetaktiline, millel sõrme stopperrõngas oli irdunud oma kohalt ja leidnud tee kolvi ja silindri vahele.
Neljataktilistel, kõigil, on nii suur inerts, et seda jäädavalt seisma saada pole võimalik. Lõhub omale tee vabaks ja pöörleb pärast ikka, kui jõuga keerata....
(vihma käes ilma kaanteta aastakümneid vedelenud eksemplarid jätame vast võrdlusest välja. Ilma veeta sõitnud pillid ka - neid pärast maha jahtumist saab ikka keerutada - mingi fordi V6-ga katsetatud )

.
Vasta
#24
Nii..minu UUS mootor siis ei käinud peale 1,5 ringi enam kuskile... vapustav romula mootor! Saatsin tagasi, polnud vaja! Minu mootor jah, keera või kõik võtmed puruks, ei käi, väidetavalt kett läinud ja siis keegi selle ära vahetanud..ei tea täpselt mis seal sees kui lahti võtta aga selle peale hammas ei hakka.
Pean otsima veel ringi mis pakutakse mis võimalused on!
Vasta
#25
Mootori ringiajamisega seoses tuli mulle meelde mu kontoris olev V8 plokist tehtud klaaslaud. Tegemist on M117.968 (560SEC`ilt) plokiga, mille lauaks olemise põhjus oligi kinni jäänud mootor. Ma ei suutnud seda mitte millegagi ringi ajada.

Juhtumislugu on suhteliselt sarnane lähtudes eelpool manitut. Ja põhjuse sain teada alles aastaid hiljem....Nimelt oli mootorile tehtud äsja enne purukslaskmist remonti, vist kaanetööd... Ühesõnaga mootor ei saanud paukugi teha enne kui ta kinni jooksis. Küünla keere oli peeti keeratud (vist oli 3. silinder, W126 mehed teavad ligipääsetavust, eriti Webastoga varustatud Eusa_doh) ja küünal siis mingi traadiga sisse vägistatud...Ja sellesama traadijupi tükk oligi kolvi ja silindriseina vahel.
Ei liikund ei edasi, ega tagasi. Lõpuks tagusin ta suure (loe: väga suure) kuvalda ja paksuseinalise metalltoruga (puitprussid purunesid) välja. Kolb deformeerus.....

Ahjaa...pauku muidugi see mootor polekski saanud teha, sest remontijad olid väntvõlli asendi anduri ära lõhkunud, aga arvasid, et seda pole vaja, sest mootor on jagajaga.....seega kõik klapid olid kenasti nummerdatud musta markeriga, ei tahma ega nõge.

Ja teada sain alles kunagi hiljem, miks juhtus, kui oli vaja M117 plokikaasi, millel oleks heas korras standardmõõtu klapi juhtpuksid (spetsiifilise koostisega materjal). Metallimees tegemise käigus ütles, et küünla keere pekkis ja vaja taastada, näituseks oli sellesama traadijupp, mida remondimehed pidasid vist kaasaegseks helicoil`iks ehk maakeeli keermetaastajaks.
Uurisin, et missugune silinder ja samal ajal vaatasin läbi klaasi ploki silindreid ja see seletas, miks mootor oli kinni jäänud.

Pikk jutt.... loodetavasti leiad vana-hea uue mootori kiiremini Eusa_drool

Edu ja jaksu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#26
Ma ei tea, kas sellest kasu sulle siin on, kuid olen ka mootorit samamoodi vahetanud.
Icon_rolleyes

Abi sain "welg.ee". Tõid nädalaga uue-vana mootori, läbisõidugarantiiga ning 6 kuud garantiid. Ja toovad ise kohale kliendi poolt valitud kohta Eesti piires. Päris hää diil oli ning siiani sõidan ja imestan, et esimene mootor oli algusest peale paar aastat kuidagi vale. Eusa_angel
Vasta
#27
Nii..vahetulemus siis selline. Sain E klassi pealt mootori 642.920 mis päris viperusteta ära vahetada ei saa. tuli välja: Käigukasti poolne simmerling on natukene teine(tulnud autol uuem, aga E klassi mootoril vanem) mis sain 19 euriga.
Karteri võtsime maha vanalt mootorilt ja kookisime õlipumba maha mis ei lähe jällegist .930 mootorile. st. .920 ja .930 õlipumbad on natukene erinevad(väljalase valel pool) ja siis võtsime .930 õlipumba maha, et panna see asemele ja tuli ka põhjus välja miks vana mootor otsad andis. Õlipump praktiliselt kinni! Nice, romulatest vastust ei saanud, uus oli 550.- ja siis leidsin Ebayst Saksamaalt sellise mille sain 120euroga ning 6 päevaga oligi töötav õlipump Eestis. Siis mõtlesin, et vaatan mis EGR teeb, kangutasime lahti ning jälle jama, klapp lahti, tagasi ei lähe, happy times, pekkis, peab vahetama. Selle sain uue 270 EURoga. Siis tuli välja, et turbol lõtk sees, lahe. Selle lahendasin nii, et lasin ära puhastada ja hammaka ära vahetada 60euri eest, töötas jälle ilusti ja külge. Kõige parem oli see, et tuli välja, et üks hammakas on natukene teine ja vahepeal võtsime ka keti maha ja mõlemad pealmised blokid mille saime ära vahetatud teise mootori pealt võttes jupi vastu. Happy times jälleSmile Hetkel siis hoiame hinge kinni ja hakkaks vaikselt mootorit peale panema! Hoidke pöialt!
Vasta
#28
Thumbsup
Vasta
#29
Oled õnnega koos, et sul oli mitte 195 KW (BlueTEC) mootor vaid 173 kw(BlueEFFICIENCY). Nendel on erinevad mootorid, kuigi mõlemad on 642 perekonnast. Ise maadlen just enda 350 CDIga. 5500 €on kasutatud mootor. Plokk on teine, kolvid teised, kolvrõngad teised, turbo teine jne jne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#30
Mitmeid aastaid tagasi räägiti, et uued säästlikud mootorid on nii peeneks aetud, et nende remont saab kulukas olema. Tundub, et see kulu on nüüd käes, ainult selle erinevusega, et remontima ei pea, vahetada tuleb.
Vasta
#31
Vahetusse läks veel karteri tuulutusklapp ja veepump...ja ilge posu igast võimalikke tihendeid(kolled, turbo jne)
(09-03-2017, 09:39 PM)R129 Kirjutas: Oled õnnega koos, et sul oli mitte 195 KW (BlueTEC) mootor vaid 173 kw(BlueEFFICIENCY). Nendel on erinevad mootorid, kuigi mõlemad on 642 perekonnast. Ise maadlen just enda 350 CDIga. 5500 €on kasutatud mootor. Plokk on teine, kolvid teised, kolvrõngad teised, turbo teine jne jne.

Mul oleks olnud võimalus ka BlueTEC mootoriga sama auto saada aga see oli natukene kallim ja otsustasin 173kw kasuks..nagu näha, hetkeseisuga tundub oli see targem otsus aga ega minu saaga veel lõppenud pole...
Vasta
#32
Nii..kasti õli vahetatud, kõik asjad peal ja mootor paigas...paar asja veel ja saab süüdet keerata ja tõehetk.
Vasta
#33
pekkis..süüde läks sisse aga starter käime ei läinud...uus starter muretsetud ja nüüd uuesti proovida..
Vasta
#34
Karm. Oli vähemalt ostes odav?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#35
Hakkab vaikselt juba närvidele käima..kelle jaoks odav, kella jaoks kallim! Kellegil siit STAR diagnosti on? See mis meil hetkel ei näita ühtegi viga..
Vasta
#36
Nii..jumal tänatud..starter tegi triki ja s350cdi on elus!
Vasta
#37
(16-03-2017, 01:28 PM)Laur Kirjutas: Karm. Oli vähemalt ostes odav?

Sama küsimus keerles ka omal peas - kottis premium auto ostmiseks peab olema kas masohist või auto väga-väga soodne.
Isegi korras premium auto kohta kehtib üldjuhul reegel, et osta odav, aga pidada...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#38
Mulle meeldivad väljakutsed ja kindlasti ka odavalt tahan selliseid projekte kätte saada!
Hetkel olen nädalakese sõitnud, enam vähem kõik olnud, nipet-näpet olen vahetanud(relee,lüliti,kojamehed,vooliku,elektritööd 1h)

Veel vaja teha:mahlad jooksevad veel(õli,kütus) need saab paar päeva pärast lahenduse, loodan.
1 tagaamort, esimesed õõtsad, 2puksi, pidurid üle vaadata ja siis peaks olema täielikult korras!

Loodame
Vasta
#39
Hetkel olen nädalakese sõitnud, enam vähem kõik olnud, nipet-näpet olen vahetanud(relee,lüliti,kojamehed,vooliku,elektritööd 1h)

Veel vaja teha:mahlad jooksevad veel(õli,kütus) need saab paar päeva pärast lahenduse, loodan.
1 tagaamort, esimesed õõtsad, 2puksi, pidurid üle vaadata ja siis peaks olema täielikult korras!

Loodame
Vasta
#40
Kas kõik need jamad õigustavad seda eeldatavasti soodsat hinda?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 221 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W221 android Asjataja 5 268 30-10-2024, 05:28 PM
Viimane postitus: Asjataja
  W221 elektriprobleem ktmduke 3 251 29-09-2024, 09:10 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esisilla kolks ktmduke 7 496 09-08-2024, 05:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esimene parem õhkamort Projekt1 1 413 07-06-2024, 07:09 AM
Viimane postitus: hellrix
  W221 õhkvedrustuse susin sigaelmar 2 446 18-05-2024, 10:15 AM
Viimane postitus: sigaelmar
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,303 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 851 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 463 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,591 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne