Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
14-11-2016, 06:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 11:02 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kohalt saab enivei ära, pidama saamiseks on nelikveost üksi vähe tolku.
G klassi puhul küll vähemalt, S Klass vast poole tonni jagu kergem, aga liigitub samuti raskekaalu kategooriasse.
Ehk nelikvedu siiski ei kompenseeri kulunud rehvi, see muidugi vaid minu arvamus.
Edit: Tegelt ei mõelnud isegi mitte nii väga kulunud rehve, vaid pigem üldiselt pidamise mõttes kehvemaid rehve.
Et 4-veolisega on üldiselt julgem tunne, aga pidurdamisel on ikka seis sama 2-vedulisega. Aga noh, need on sellised ekstreemolukorrad ja siis peabki tähelepanelikum olema
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
(14-11-2016, 06:15 PM)hents99 Kirjutas: Kohalt saab enivei ära, pidama saamiseks on nelikveost üksi vähe tolku.
G klassi puhul küll vähemalt, S Klass vast poole tonni jagu kergem, aga liigitub samuti raskekaalu kategooriasse.
Ehk nelikvedu siiski ei kompenseeri kulunud rehvi, see muidugi vaid minu arvamus.
Minu jutt oligi mõeldud mõistuse piires (minimaalselt 3mm), see ei käinud omal käel valmis voolitud slikkide kohta.
Nagu näiteks:
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(14-11-2016, 06:15 PM)hents99 Kirjutas: Kohalt saab enivei ära, pidama saamiseks on nelikveost üksi vähe tolku.
G klassi puhul küll vähemalt, S Klass vast poole tonni jagu kergem, aga liigitub samuti raskekaalu kategooriasse.
Ehk nelikvedu siiski ei kompenseeri kulunud rehvi, see muidugi vaid minu arvamus.
Seda kohalt-hästi-ära-aga-esimese-foori-taga-tuuni-ees-sõitev-auto-lühemaks varianti olen jah kogenud mõned aastad tagasi Range Roveriga. Peale esimest napikat läksin ostsin kohe uued naastud alla.
Tuleb loodetavasti maksimaalselt veel 2 nädalat need kehvad lamellid ära kannatada. Maanteele liiga palju minna ei julge.
Tegin ühe klõpsu S350 näidikutest, et hiljem oleks hea võrrelda.
50/50 linn ja maantee.
Üllatavalt janune on... Ja sõitnud olen nagu penskar sellega.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-11-2016, 01:53 PM)soo Kirjutas: ...
Üllatavalt janune on... Ja sõitnud olen nagu penskar sellega.
...
Penskar jep...
https://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00
Eks see pidurite vastu pressimine kipub kütusekulu kergitama jah. Püüab ju seegi libisevaid veorattaid lisaks mootori tapmisele ka piduriga.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
"Penskari" stiilis sõites võib kütusekulu pigem tõusta. Puhas füüsika.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
S500 jääb se kütusekulu umbes samase vahemiku rahulikult sõites linnas 13,5 ja 70% maanteel ja 30% linnas oli umbes 10 ja väga pingutades sai isegi 9,5 peale. Maanteel 100 sõites jäävad pöörded nõks alla 1500
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Uhh, kuidas see masin liigub...
Vana mees juba, aga peale esimest tõsisemalt pedaalivajutust võttis nagu lapse kilkama rooli taga.
Ehk siis pikk lugu sai lõpuks õnneliku lahenduse.
Kuigi aega läks, siis kokkuvõttes jäi Silberautost väga positiivne maik suhu.
Tuldi päris palju vastu nii mootori tegemise kohapealt kui ka asendusauto näol.
Kraaps ja kummardus.
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Väga äge!
Ise ka silberi suhtumisega siiani väga rahul olnud.
Palju muretuid kilomeetreid uue autoga!
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Võtsin täna pisut rohkem aega, istusin autos ja seadistasin istmeid. Õige asendi leidmisega ikka läheb üksjagu. Ja seadistamisvõimalusi jätkub. Nupud, menüüdes surfamine jne. Aga tulemus sai hea ning ega sealt enam välja ronida ei tahtnudki.
Teine samapalju aega läks kõiksugu nuppudega tutvumise peale. Enamus küll juba S350-st selged, aga sellel menüüs rohkem kohti, kus ära eksida ning ka tagaistme käetoel veel mõned näppimiseks. Kindlasti veel üht-teist jäi hilisemaks avastamiseks. Roolisoojenduse nupp on ikka inseneridel küllaltki kummalise koha peale viidud - rooli reguleerimise kangi otsas... Miks seda ei võinud rooli peale viia nagu teistes autodes. Aga ok, harjub ja ei virise.
Siiski üks pisut mõru asi ka antud isendi juures. Nimelt sellele autole väga ebakohane tuulemüra salongis. Ja seda juba linnakiiruste juures. Asendusauto oli nagu oluliselt vaiksem. Eks tuleb tihendid üle käia ja vaadata, kas äkki mõni istub valesti või on lausa katki. Väljamaa foorumites kumas läbi ka peeglite juures olev kehva isolatsioon. Nädalavahetusel midagi siis uurida.
350 ja 500 võrdluses võiks tuua ühe positiivse teguri lahjema masina juures - tõenäosus, et load alles jäävad, on oluliselt suurem. Väike lootus, et ehk alguse asi see mineku ja urina nautimine. Kunagi oma CLK müüsin just selle pärast maha, et ei suutnud rooli taga ennast ohjes hoida.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
(18-11-2016, 01:53 AM)soo Kirjutas: 350 ja 500 võrdluses võiks tuua ühe positiivse teguri lahjema masina juures - tõenäosus, et load alles jäävad, on oluliselt suurem. Väike lootus, et ehk alguse asi see mineku ja urina nautimine. Kunagi oma CLK müüsin just selle pärast maha, et ei suutnud rooli taga ennast ohjes hoida.
Vanasti soovitati selliste juhtumite korral telliskivi pedaali alla panna.
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
18-11-2016, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2016, 10:13 AM ja muutjaks oli MB Shop.)
(18-11-2016, 01:53 AM)soo Kirjutas: 350 ja 500 võrdluses võiks tuua ühe positiivse teguri lahjema masina juures - tõenäosus, et load alles jäävad, on oluliselt suurem. Väike lootus, et ehk alguse asi see mineku ja urina nautimine. Kunagi oma CLK müüsin just selle pärast maha, et ei suutnud rooli taga ennast ohjes hoida.
Sarnane probleem ka siin, kuna mulle meeldib mootorist 75-100% välja võtta sõites siis võimalik on see pikas plaanis vaid 1.X liitriste masinatega
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Enda kogemustest võin öelda, et sellisel puhul aitab istme tahapoole liigutamine. 1-2 cm näiteks.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-11-2016, 02:18 PM)väikemees Kirjutas: Enda kogemustest võin öelda, et sellisel puhul aitab istme tahapoole liigutamine. 1-2 cm näiteks.
Mitte NENDE masinatega... SEDA tunnet püüad teadlikult, mitte kogemata.
Ma tegelikult täitsa mõistan, miks sääraseid asju tehakse:
https://www.youtube.com/watch?v=RP-HGVYUKgY
Sest see on nii lihtne... Ja see hääl....
Siiski: liikluses nii ei tohi, eksole.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
20-11-2016, 01:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2016, 01:38 AM ja muutjaks oli väikemees.)
Ikka teadlikult.
Probleem selles seisneb, et kõik see saab kiiresti harjumuseks. Jalg on lihtne peale vajuma, kuna lihtsalt veereb ju nii rahulikult, maanteel.
Ma sellele vaidlen alati vastu, et liikluses ei tohi.
See on lihtsalt maksustatud valik.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Esimesed kuu aega siis saanud juba õnnelikult ringi veerede oma masinaga ning paras aeg teha väike vahekokkuvõte. Üldiselt jagub masina kohta ainult kiidusõnu. Hea on istuda nii roolitaga kui ka tagaistmel. Toolid annab selles ikka väga mugavaks seadistada, seda ka taga (eelis Lang versiooni puhul). Sattusin istuma sõbra Touaregi tagapingile ning pani nina kirtustama - kus on istme reguleerimise nupud... Liiga kiiresti harjub heade asjadega ära.
Sõit on vaikne ja mugav. Esmapilgul absurdsena tunduvad massaaši-istmed on väga mõnus lisa - täielik stressimaandaja. Ei häiri ummikud ega tõmblevad juhud. Kruiisid sujuvalt punktist A punkti B. Uuena kesklinna-kolmetoalise-korteri hinda maksvast masinast on 6 aasta möödudes jäänud järgi tutika skodaoktavia hind, seega pole ka enam selline auto lihtsale inimesele enam püüdmatu.
Pisut ebameeldivalt aga üllatab kütusekulu. Mercedese insenerid on ilmselt stressi vältimiseks piiranud kulunäidiku 20 liitrile, seega tuli kasutada vana head paak-täis-läbisõit-kirja-paak-uuesti-täis meetodit ning 75/25 linn/maatee andis tulemuseks 20.9 l/100km kohta. Okei, linnasõidud on olnud küll pigem lühikesed otsad, aga samas pole liiga palju ka peale vajutanud. Tehase andmed jäävad ikka kaugelt püüdmatuks.
Samas saab selle janu ka pisut andeks anda, kuna auto soojeneb kiiresti ja no see mootori dünaamika on ikka täiesti teisest maailmast. Kui on ikka vajadust või isu vajutada, siis ta läheb ja läheb ja läheb... Ja väga kiiresti.
Vahepeal vahetasin rehvipurunemise tõttu välja lamellrehvid uute vastu ning salongi müra vähenes märgatavalt. Lisaks sai Silberautos tehtud ka sillastend, kuna rool istus õige pisut viltu peal - kokkujooksud valed. Siiski mulle endiselt tundub, et salongimüra on pisut liiga palju. Võimalik, et enda ootused S-klassi kohta lihtsalt veidi liiga kõrged.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Tehaseandmed sellele mudelile on 18.3 linnas, 9.1 maanteel ja 12.4 keskmiseks.
Ühe lehe järgi alla 15 l/100km linnas ei saa.
Keskmine kütusekulu 20.9 tundub küll ülemõistuse palju. USA maasturid sellise tootmisaastaga ei võta ka niipalju kütet.
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Ma saan aru, et see keskustelu käib automobiilinduse juurde, aga kas pole veider kurta kahe turboga 4,7 liitrise V8 mootri puhul kütusekulu (va. tehniliste anomaaliate puhul), eriti veel linnas?
Või toimus "suva, mul raha on" auto ost muude instinktide, aga mitte teadvusel oleku alusel?
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(16-12-2016, 02:43 AM)JoonasJJ Kirjutas: Ma saan aru, et see keskustelu käib automobiilinduse juurde, aga kas pole veider kurta kahe turboga 4,7 liitrise V8 mootri puhul kütusekulu (va. tehniliste anomaaliate puhul), eriti veel linnas?
Või toimus "suva, mul raha on" auto ost muude instinktide, aga mitte teadvusel oleku alusel?
No seda teadsin juba autot ostes, et pole tegemist ökonoomse pereautoga
Pigem huvitab mind, kas see on normaalne tarbimine selle mootori puhul või on tegemist mingi tehnilise hädada. Kui paneb normist ca 6 liitrit keskmisest rohkem, siis tuleks hakata põhjust otsima, miks see nii on.
Kui 21 sajale on normaalne nähtus, siis case closed ja polegi probleemi. Aga äkki viitab see hoopis mõnele tehnilisele probleemile. Kuna mootoril on ka veel garantii, siis saaks vajadusel midagi lasta ära parandada.
Tehaseandmed on loomulikult ülioptimistlikud ning ei haaku kuidagi päriseluga.
Sellel autol kuuluvad need pigem huumori valdkonda:
Kütusekulu maanteel: 7.6 (l/100 km)
Keskmine kütusekulu: 9.9 (l/100 km)
Kütusekulu linnas: 13.9 (l/100 km)
(15-12-2016, 08:52 PM)väikemees Kirjutas: Tehaseandmed sellele mudelile on 18.3 linnas, 9.1 maanteel ja 12.4 keskmiseks.
Need peaks olema eelmise generatsiooni vabalthingava 5.5 mootori andmed.
Postitused: 151
Teemad: 24
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
16-12-2016, 05:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2016, 05:56 PM ja muutjaks oli laisad.)
Olen ise sõitnud küll 2012a omaga ja mitte L-versiooni ning ainult linnas sõit siis üle 16 pole ma suutnud saada keskmist. Rõhk sõnal suutnud.
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
(16-12-2016, 01:04 PM)soo Kirjutas: (15-12-2016, 08:52 PM)väikemees Kirjutas: Tehaseandmed sellele mudelile on 18.3 linnas, 9.1 maanteel ja 12.4 keskmiseks. Need peaks olema eelmise generatsiooni vabalthingava 5.5 mootori andmed.
5,0 V8 vs. 4,2 BiT V8 - turbodega ei kipu kuidagi saama alla 20l/100km linnas, samas ilma ei ole see väga keeruline, kui just mitte ummikusse liikuda.
(16-12-2016, 05:56 PM)laisad Kirjutas: Olen ise sõitnud küll 2012a omaga ja mitte L-versiooni ning ainult linnas sõit siis üle 16 pole ma suutnud saada keskmist. Rõhk sõnal suutnud.
Nojah, ehk siis jagad saladust sõiduvõtete või salapäraste tuuningnippide näol, mis auto juures ellu viidud, kui "pole suutnud" V8 BiT mootorit rohkem, kui 16l/100km linnas kulutama saanud. Sellised jutud on kõik foorumi folkloor, kuniks pole aktuaalset tõestust. Nende juttude rääkijatel seda ka tavaliselt pole. Vabandan, kui üldistamisega liiga teen ja ootan huviga töökorras mõõtevahendiga mõõdetud tõestusmaterjali.
|