Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CL500, 2000, W215 - kiko
#21
Tore näha, et veel C215 on liikumas. Kui nullida kütusekulu näidik siis see see näitab alguses 19l/100 km ja siis vaikselt hakkab sealt allapoole näitama.
PS Kas keegi oskab öelda kus kohast saaks navile plaadi? Tahaks proovida kuidas see töötab.
Cl55 AMG
Vasta
#22
Tere!

Mõtlesin, et kirjutaks, mis autost vahepeal saanud on. Nüüdseks juba läbitud selle autoga 13000km ning siiamaani väga rahul Smirk

Erilisi suuri väljaminekuid pole enam remondi peale läinud, siiamaani siiski on mingi elektrikamm sees ning vahepeal läheb elektroonika lolliks ning aknad, uksed, istmed ning spidomeetri alune ekraan lõpetavad hetkeks töötamise. Siiamaani on aidanud auto taaskäivitus või aku lahti ühendamine kuid pole mahti siiamaani saanud mõne pädeva elektriku juures asi üle vaadata lasta Icon_rolleyes

Mõned pildid ka:

Sai vahetatud vanema tüübi tuled facelifti vastu

[Pilt: DSC_0223.JPG]

Numbrituled ledide vastu vahetatud, ajaga tuleb ikka kaasas käia. Tulemus tegelikult nii ere ei ole kui pildilt näha aga kuna ma suurem asi fotograaf ei ole, siis jah Eusa_drool

[Pilt: DSC_0249.JPG]

Suveks sai ostetud Japan Racing JR-10 19x9.5 ja 19x11 veljed, tahtsin muidu saada BBS LM'e 20" kuid hind minu jaoks liialt kallis, replicad olid ka variant kuid polnud piisavalt laiasid Smile Madaldusvardad sai ebayst tellitud, sai ka paigaldatud kuid tahavad veel seadistamist saada ning ette vaja 1.5-2cm flantse, veljed liialt koopas sees.

[Pilt: DSC_0226.JPG]
[Pilt: DSC_0229.JPG]

Nädalavahetusel üritan tagumised koopad ka ära rullida, et saaks madalduse paika.

Raadio on siiamaani sama jaapani rõvedus, suvel üritan kogu helisüsteemi ära vahetada kui eelarve seda lubab.

[Pilt: DSC_0246.JPG]

[Pilt: DSC_0248.JPG]




Plaanitud tööd:

* elektriline exhaust cut-out
* helisüsteemi vahetus
* ette toonklaas
* Uued peeglikorpused, midagi sellist http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W215-01...8N&vxp=mtr
* SL63 esivõre
* AMG rool
* Udutuled klaarklaasiga ning sisse xenonid, parkidesse valge led
* mingi mõte on kogu puitimitatsioon läikiva carbonkilega üle teha
* tagastange nurk korda teha, ostes oli juba kõksu saanud kerge, üldiselt silma ei hakka.
* Poleerimine, kriime on väga palju


Vasta
#23
Pole küll eriline replica fänn, aga esimesel pildil näeb küll väga hea välja.
Vasta
#24
(24-03-2016, 02:22 AM)kiko Kirjutas: ...
* Udutuled klaarklaasiga ning sisse xenonid, ...

Klaarklaasist võin veel aru saada, aga milleks neisse mõttetutesse disainielementidesse veel võimsamad valgusallikad panna?

Muidu liikur on sile, edu nautimisel.
Vasta
#25
Pole küll minu asi, aga sellise auto väärtus seisneb selle auto originaalsuses ja originaalilähedasena hoidmises. Tegu on selgelt ikkagi luksusauto, mitte tuuningprojektiga, seega mina isiklikult loobuksin igasugustest ideedest seoses xenon-udukate (las see jääb gümnaasiumisse), kindlasti ei kataks ma puitu mingi carboni imitatsiooniga. Ka jätaksin ma klaaside toonimise ära.
Vasta
#26
Noh, maitsed on erinevad. Stock CL on minu jaoks liialt tuima välimusega, siin ka hea võrdlus.

[Pilt: click?format=go&jsonp=vglnk_145881263013...orums&txt=]

Ning carbon sisu on vaid väike mõttevälgatus, mis ilmselt teoks ei saa kuid ma ei ütleks, et asi väga jube oleks.

[Pilt: 176668d1266710834-wtb-carbon-fiber-inter...500-f6.jpg]


Udukatesse xenon, kuna ma olen selline oss, kes sõidab aeg-ajalt ka hea nähtavusega udukatega ning sinine valgus on moodsam kui kollane Thumbsup

Vasta
#27
(24-03-2016, 12:54 PM)kiko Kirjutas: Udukatesse xenon, kuna ma olen selline oss, kes sõidab aeg-ajalt ka hea nähtavusega udukatega ning sinine valgus on moodsam kui kollane Thumbsup

Vähemalt inimene kes julgeb seda tunnistada. Seoses originaalis hoidmisega siis selle uduka "porno" likvideerimine hiljem väike mure.
Põhiline ikkagi auto endajaoks meeldivaks muuta. Edu tegemistes. Ilus ja popikas masin.
Isegi ilastanud selliseid. Minu arvates kaks võimalust millal sellist omada kas kohe noorestpeast või hiljem kui keskeakriis ja lapsed suured Big Grin Usun et ise jään teise variandi juurde Big Grin
Vasta
#28
(24-03-2016, 12:54 PM)kiko Kirjutas: Udukatesse xenon, kuna ma olen selline oss, kes sõidab aeg-ajalt ka hea nähtavusega udukatega ning sinine valgus on moodsam kui kollane Thumbsup

Harvanähtav sirgeselgsus, pole midagi öelda.Eusa_angel

Aga palun, pane LEDid. Muidu on oht, et mõni minusugune paks kiilanev päss tuleb vihahoos ja lööb need silmasiravad lambid lihtsalt kustu... Ei usu mina, et Sa viitsid neid lampe reguleerida ning nende paigaspüsimist kontrollida. Asuvad udutuled aga äärekivide löögiulatusesCrybaby

Mahedad pirnid udutuledes ei sega kedagi. Kui põhitulede pirnide eluea maksimeerimine on eesmärgiks, siis põhitule asemel udutule põlemine päeval on täitsa OK, kui seal ei sira pool päikest vastusõitjale otse silmaauku.

Et säärane auto maakera nurga taha peitu jääma kipub, on paratamatus ja ilu nõuab ohreid. Paranoid
Vasta
#29
Mina ei saa aru sellest, et miks kõik autod peaksid stockiks jääma? W215 pole mingi eriline klassika või vanakool veel. Tuuninguid on ka erinevaid, ilusam velg koos kerge madaldusega ei tee ühtegi autot koledaks. Ja täiesti lihtsasti "taastatav tuuning". Saan aru kui hakkaks rõvedaid stangesid ja spoilereid külge pookima.
Vasta
#30
Antud isendil ju juba on Carlsson CKV8 bodykit mis ka tagamärgisel näha. Väga stiilne-eriti tagantvaates ning üsna haruldane.

Ehk:

esistange
küljeliistud
tagastange
2 x 2 sumbutid


Alguses ka Carlsson erilaiusega veljed mis sobisid ideaalselt aga eks töesti omaniku maitse asi. Ega praegusedki koledad pole aga ei kuulu enam ühtsesse "komplekti".

C215 (2000-2006) pole veel töesti ühestki otsast klassika mida enda maitse ümber ei vöiks teha kuni see on maitsekas.

Tunnistan ka ise pattu et kunagi C140 CL600 omades kasutasin udukaid suvel öösiti üsna tihtiSmile Enne Politsei märkamist oli pidevalt tegemist ende mahaklöpsimisegaSmile

See röve hall makilätakas töesti jube. Japsidel töesti mingi fetish et topivad ebastandardseid aftermarket makke sisse.
Vasta
#31
Väga ilus madaldatud CL! Veljed sobivad hästi! Carbon sisu on kole, originaal puit on parim variant!
Vasta
#32
(25-03-2016, 02:36 AM)Mike22 Kirjutas: Väga ilus madaldatud CL! Veljed sobivad hästi! Carbon sisu on kole, originaal puit on parim variant!
+1

Vasta
#33
Auto suhtes mingeid arenguid pole toimunud pikemat aega ning rahalisi kulusi pole olnud peale bensiini.

Sai mõned pildid lastud masinast teha, mõtlesin, et panen vaatamiseks Icon_razz
Müügimõtted käivad aeg-ajalt siiski peast läbi, kuna tahaks midagi muud proovida, aga kardan, et kahetsen ikka lõpuks Smile

[Pilt: BHF_9932.jpg]

[Pilt: BHF_9894.jpg]

[Pilt: BHF_9884.jpg]

[Pilt: BHF_9603.jpg]

[Pilt: BHF_9946.jpg]

Fotode autor: Andreas Jupits
Vasta
#34
Edev ja omapärane Jap-style Thumbsup

Originaalsuse rikkumist CL puhul küll pole mõtet karta kui tahtmist on. Tegu ei ole rariteediga või klassikuga et see hinda mõjutaks.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#35
Vot see on tõeline MB - 5 meetrit pikk ja kahe uksega. See auto lihtsalt kiirgab endast ajuvaba luksust, olgu see siis juba 16 aastat vana. Ainuke MB, mille omamise peale natukenegi mõelnud olen peale AMG'de. Seega edu - senimaani on minu arvates kõik OK. 19" ratas näeb selle auto all nagu niidirull välja, aga suuremate rataste omamine on minu arvates rahaliselt jabur. Eks ole valikute küsimus. Igaljuhul, jõudu!
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
Vasta
#36
Ilus värv ja kenad veljed.
Vasta
#37
Imeilusad pildid ja imeilus CL!
Vasta
#38
Tõsiselt ilus CLThumbsup
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#39
väga ilusad pildidThumbsup
Vasta
#40
krt see on kena värv ja sobib imehästi minu silmale,velg on ka kaunis Thumbsup
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,814 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 30,755 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 2,103 25-09-2017, 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  W210, 320Cdi, 2000 - Zandr Zandr 3 5,347 03-09-2016, 09:27 PM
Viimane postitus: Zandr
  Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 Janek5566 4 5,061 17-04-2016, 09:09 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E220 CDI 2000 W210 - Aiden Aiden 9 8,521 20-07-2015, 10:43 PM
Viimane postitus: Aiden
  MB C200K, 2000, W203 - Rosinapoiss Rosinapoiss 10 9,672 01-02-2015, 08:34 PM
Viimane postitus: Black66
  MB C220CDI, w203, 2000 Egoolen 2 3,196 03-09-2014, 10:58 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica Iphica 30 28,542 19-08-2014, 10:20 PM
Viimane postitus: Iphica



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne