Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu
#61
(22-08-2016, 12:19 PM)TaaviD Kirjutas: Kas sa minult velgi ei taha ära ärida? Sul on kobe madal kupee aga velg jääb vähe vajaka.

Ostaks, kui oleks üleliigset krõbisevat.
Kuna olen õpilane ja see on üleüldse esimeseks autoks, siis läheb ehitamine ja juppide ostmine suhteliselt aeglaselt.
Hetkel olen rahul ka nende praeguste kärgvelgedega..
Vasta
#62
Anna andeks aga
[Pilt: add3c2057942e64a0604b40655532df6.jpg]
Vasta
#63
-----
Vasta
#64
Salongi pole ikka leidnud, kuid see selleks. Hetkel vedeleb auto tükeldatud kujul garaažis. Praegu olen väljast natuke osandanud, poritiivad eest, lai liist maha jne.

Väljast kõik liistud ja jama maha saab, siis saab kere lihvima hakata - siiski enne seda tuleb siit-sealt asjad ära keevitada. Õnneks on uksed 100% terved, kuigi on vaja juhipoolset poritiiba, kuidas kommenteeritakse B osa poritiiva kestvust?
Kuna hetkel garaažis keevitust ei ole, siis olen vahetevahel lihvinud.

Poritiiva tagant tuli selline potsku välja, peale kirjutatud "Warning Compressed Gas." Potsikusse jooksevad 2 toru ABSi pumbast.
[Pilt: WP_20170113_001.jpg]

Algul mõtlesin, et pean tagumised tiivakaared ka ära vahetama aga õnneks annab veel päästa.
[Pilt: WP_20170113_007.jpg]

[Pilt: WP_20170113_010.jpg]

Kõrvalistuja poolne kere liitekoht, stange kinnitus ja pesuripaagi alune:
[Pilt: WP_20170113_012.jpg]

[Pilt: WP_20170113_013.jpg]

[Pilt: WP_20170113_014.jpg]

Õnneks on lihtsasti tehtavad augud. Salongis pean armatuuri eest ära võtma ja juhtmestiku eemale tõmbama, et saaks isolatsiooni kere liitekohtade küljest ära - üritaks ikka keevitused nii seest kui ka väljast kruntide ja muu jamaga kokku teha.

Milline on uus värv, seda ka ei tea. Seega ootaks soovitusi värvi suhtes.
Levinud 124 värvid nagu must, hõbedane, punane jms võib kõrvale jätta. Ei pea olema MB originaal värv ja võib ka mingi huvitavat tooni lilla olla.

Vasta
#65
Autoga olen nii kaugele jõudnud, et väljas pole enam-vähem ühtegi detaili küljes.
Nii palju, kui autot igalt poolt koputanud olen haamrite ja asjadega, siis mingisugusest räigest pahtlikihist pole mingisugust jälge.
[Pilt: Phototastic-29_01_2017_94d5e2de-3b7e-47d...4727b5.jpg]

Juhi poolne külg on tervenisti ära lihvitud, jäänud on veel katus, kõrvalistuja uks ja kapott.

Siiani pole välja mõelnud, et mis võiks uueks värviks tulla.
Üks kindel valik on BMW värvide seast, mis endale meeldib ja samas hiljem pole passis vaja värvivahetust ka teha.
Techno violet metallic.
[Pilt: 08539737170a6c.jpg]
[Pilt: 089025185d1d0e.jpg]

Või siis
124 enda värv, 147 arcticweiß.
[Pilt: 5979402.jpg]

Kui värvida, siis läheks ka lai liist kerega sama värvi.
Vasta
#66
Tore vaadata Smile minu ce bagasiluugi küljes oleva plastikliistu alt tuli korralik üllatus välja, sul ka selle kohal veid kobrutab, aga tundub paremas korras olevat Big Grin kroomliistud ja klaasid katkud ka ära enne värvimist ?
Vasta
#67
(31-01-2017, 09:06 PM)Mercy Kirjutas: Tore vaadata Smile minu ce bagasiluugi küljes oleva plastikliistu alt tuli korralik üllatus välja, sul ka selle kohal veid kobrutab, aga tundub paremas korras olevat Big Grin kroomliistud ja klaasid katkud ka ära enne värvimist ?

Tagaluugi liist on ka maha võetud juba, auke pole, pindmine rooste oli ainult õnneks. Kroomliistud on enamjaolt jah juba eemaldatud, ainult see akende kohal olev väike kroomliist on maha võtmata - pole jagu saanud, kuidas ära käib.
Värvima ma teda ise kohe kindlasti ei hakka, tahaks ikka head tulemust saada ja ei ole mõtet ise mökerdama hakata.
Vasta
#68
(31-01-2017, 09:29 PM)kodutu Kirjutas:
(31-01-2017, 09:06 PM)Mercy Kirjutas: Tore vaadata Smile minu ce bagasiluugi küljes oleva plastikliistu alt tuli korralik üllatus välja, sul ka selle kohal veid kobrutab, aga tundub paremas korras olevat Big Grin kroomliistud ja klaasid katkud ka ära enne värvimist ?

Tagaluugi liist on ka maha võetud juba, auke pole, pindmine rooste oli ainult õnneks. Kroomliistud on enamjaolt jah juba eemaldatud, ainult see akende kohal olev väike kroomliist on maha võtmata - pole jagu saanud, kuidas ära käib.
Värvima ma teda ise kohe kindlasti ei hakka, tahaks ikka head tulemust saada ja ei ole mõtet ise mökerdama hakata.

kuidas need pikad kroomliistud mis üle auto on, lahti said, lihtsalt sikutades, või mõne nipiga ? okey, ajad ise haljaks saa viid värvimisele, mina annaks oma hääle bemmi lillale värvile Big Grin


Vasta
#69
(31-01-2017, 09:39 PM)Mercy Kirjutas:
(31-01-2017, 09:29 PM)kodutu Kirjutas:
(31-01-2017, 09:06 PM)Mercy Kirjutas: Tore vaadata Smile minu ce bagasiluugi küljes oleva plastikliistu alt tuli korralik üllatus välja, sul ka selle kohal veid kobrutab, aga tundub paremas korras olevat Big Grin kroomliistud ja klaasid katkud ka ära enne värvimist ?

Tagaluugi liist on ka maha võetud juba, auke pole, pindmine rooste oli ainult õnneks. Kroomliistud on enamjaolt jah juba eemaldatud, ainult see akende kohal olev väike kroomliist on maha võtmata - pole jagu saanud, kuidas ära käib.
Värvima ma teda ise kohe kindlasti ei hakka, tahaks ikka head tulemust saada ja ei ole mõtet ise mökerdama hakata.

kuidas need pikad kroomliistud mis üle auto on, lahti said, lihtsalt sikutades, või mõne nipiga ? okey, ajad ise haljaks saa viid värvimisele, mina annaks oma hääle bemmi lillale värvile Big Grin

Liistud tulevad ilusti ära, kui auto värvist on ükskõik siis lükka kruvikas vahele ja liist on käes.
Need värvid tõin näitena lihtsalt. Selles mõttes, et kellelgi mingi värviidee on, siis võib julgelt soovitada. Pigem ootaks just mingisugust huvitavamat tooni värvi.

Vasta
#70
See vana tüübi lõikega läikiv must nahksisu on tõesti rõve, aga teatud kontingent on selle kindlasti veel nõus ära ostma. Mulle meeldib ka see ruuduline riidest sisu palju rohkem.
Paljudele see 124 lilla ei meeldi, aga mulle isiklikult meeldib, ma jätaks sama värvi nagu praegu on. Nii on endal ka palju lihtsam, ei pea kõiki vahesid ja pragusid üle värvima. Sinu piltidel on praegune värv täiesti ilma läiketa ja tuhm, lausa nagu poolmatt, ma ei saa isegi aru kas see on sama lilla nagu faceliftil. Aja jooksul on silm harjunud 124 originaalvärvidega ja kui mõni on omaloominguliselt teist värvi värvitud või näiteks liist kerega samasse tooni värvitud siis üldjuhul riivab silma. Nii vana auto on alati tehaselähedases konditsioonis kenam.
Vasta
#71
(31-01-2017, 10:33 PM)erx000 Kirjutas: See vana tüübi lõikega läikiv must nahksisu on tõesti rõve, aga teatud kontingent on selle kindlasti veel nõus ära ostma. Mulle meeldib ka see ruuduline riidest sisu palju rohkem.
Paljudele see 124 lilla ei meeldi, aga mulle isiklikult meeldib, ma jätaks sama värvi nagu praegu on. Nii on endal ka palju lihtsam, ei pea kõiki vahesid ja pragusid üle värvima. Sinu piltidel on praegune värv täiesti ilma läiketa ja tuhm, lausa nagu poolmatt, nii pole tõesti suurem asi. Aja jooksul on silm harjunud 124 originaalvärvidega ja kui mõni on omaloominguliselt teist värvi värvitud või näiteks liist kerega samasse tooni värvitud siis üldjuhul riivab silma. Nii vana auto on alati tehaselähedases konditsioonis kenam.

Nahksisu mulle endale ka ei meeldi. Talvel vastikult külm, suvel jõhkralt kuum. Muidugi kui keretööd saab ära tehtud, siis talve ta enam ei näe.
Värvi suhtes on üks võimalus veel, mis on teistest 124 kupeedest natuke haruldasem. 475 Nutria metallic, enamvähem samasuguse tooniga teatud valguse käes nagu praegune 481 Bornit metallic.
[Pilt: 3578bb7cb60c50d19f23c50e8b61ecf0.jpg]
Valgele 124-le doonoriks olnud 200D oli 475 nutria metallic, iga valguse käes oli värv erinevat tooni.

Samas pean sinuga nõustuma originaal 481 bornit värvi suhtes, korralikult värvituna näeb ta hästi välja. Isik, kes eelnevalt on auto värvinud, pole eriti vaeva näinud. Värv oli nagu apelsinikoor ja mitte mingisugust läikimist ei olnud.
[Pilt: 15042009148-49098.jpg]
Vasta
#72
Täna tegin esimesed pahteldused auto küljes - üleüldse pole varem elu jooksul pahteldanud, hiljem lihvisin ära. Ilusad ja sirged said.
Enne pahtlit panin muidugi epokrunti, et hiljem ussitama ei hakkaks.
Garaažis ahju pole, seega tõin parema poritiiva ja tagaluugi tuppa - pahtel ju teatavasti külma pleki peale ei nakku. Tooks ülejäänud asjad ka tuppa aga rohkem pole selliseid kereplekke, mis küljest ära käivad ja pahteldamist vajaksid.
[Pilt: WP_20170201_19_04_17_Pro.jpg]

[Pilt: WP_20170201_19_04_38_Pro.jpg]

Pahteldada on vaja veel tagumised tiivakaared ja ongi kõik. Juhipoolset poritiiba pole mõtet taastada, liiga uss oli. Pean uue otsima.
Vasta
#73
See bemmi lilla on kena värv, ma värviks sellegaEusa_angel
Mu kutsikal ka bemmi värv Unibrow
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#74
Täna sai natukene keevitatud.
Tagumine istujate nurk uus tehtud, siin-seal mõned väikesed augud. Hetkel on jäänud teha veel pesuripaagi alune, stangekinnitus ja kõrvalistuja poolne kere liitekoht, kindlasti uuristan veel kusagile augu sisse.

[Pilt: WP_20170204_017.jpg]
[Pilt: WP_20170204_020.jpg]
[Pilt: WP_20170204_021.jpg]
[Pilt: WP_20170204_024.jpg]

Peale keevitamist sai korrostop krundiga ära ka mökerdatud, jätsin praegu garaaži kuivama, homme saab mingisuguse bituumeni lödiga üle tõmmata.
Vasta
#75
Kui Põhja tuled siis leian sulle tiiva. Nod
Vasta
#76
(04-02-2017, 10:21 PM)TõnisL Kirjutas: Kui Põhja tuled siis leian sulle tiiva. Nod

Väga hea. Thumbsup
Eks annan teada, kuna Tallinna kanti satun. Märtsi alguses lähen kaheks kuuks Inglismaale ära, seega eks näis. Eusa_angel
Seetõttu hakkaski kiire ja üritaks igasugused keevitamised ja asjad lõpule viia enne ära minekut. Tagasi jõuan, siis vast on väljas juba piisavalt soe ja saab autot õues pahteldada ja möllata, igasugune soov niiskes kivigaraažis pahteldada puudub - pahtel imab ju niiskuse kõik sisse. . Eusa_dance
Vasta
#77
Nüüdseks olen nii kaugele keevitamistega jõudnud, et salongi põhi on tehtud, pesuripaagi alune on tehtud, kere liitekohad tehtud, mingid väikesed müstilised augud igalpool samuti.
Pildid räägivad enda eest.

[Pilt: WP_20170211_011.jpg]

[Pilt: WP_20170212_002.jpg]

[Pilt: WP_20170212_003.jpg]

[Pilt: WP_20170212_005.jpg]

[Pilt: WP_20170212_006.jpg]

[Pilt: WP_20170212_009.jpg]

[Pilt: WP_20170212_010.jpg]

[Pilt: WP_20170212_012.jpg]

[Pilt: WP_20170212_014.jpg]

Peale keevitust lasin veel need keevituskohad relaka külge käiva traatharjaga üle ja siis tõmbasin korrostop krundiga üle. Krunt kuivas ära ja siis läks motipi purgis olev bituumeni löga otsa, tundub, et sellele bituumenile külm plekk ja keskkond ei meeldi - on kokku tõmmanud.
Jäänud on veel kõrvalistujapoolne tagumine tiivakaar ja arvatavasti ka tagasillakinnitus, kuid kes teab. Pole veel ratast alt ära kakkunud.

Täna vahetasin muidugi selle legendaarse tagatule nurga ära, mis neil ära ussitab. Õnneks oli pruuni 200D doonori küljest korras tükk võtta, sobis ilusti külge - selles kohas sedaanil ja kupeel erinevust pole.

[Pilt: WP_20170213_001.jpg]

[Pilt: WP_20170213_005.jpg]

Ja keevituste kvaliteedi kohta nii palju, et alles õpin keevitama ja pole veel ükski keevituskoht lahti tulnud - selles suhtes, et see kupee on esimene selline suuremat sorti projekt..
Vasta
#78
Kena mercedes ning jõudu ja jaksu sulle sellega. Ka minu oma on originaalis sama värvi mis sinu oma ehk siis lilla.
Aastad on samamoodi minu lilla värvi ka suht tuhmiks muutnud ning vajaks poleeri esialgu. Päikese käes näeb väga kena välja Eusa_angel niipalju kui minu omast veel alles on.
Vasta
#79
(14-02-2017, 12:40 AM)Hundipoiss Kirjutas: Kena mercedes ning jõudu ja jaksu sulle sellega. Ka minu oma on originaalis sama värvi mis sinu oma ehk siis lilla.
Aastad on samamoodi minu lilla värvi ka suht tuhmiks muutnud ning vajaks poleeri esialgu. Päikese käes näeb väga kena välja Eusa_angel niipalju kui minu omast veel alles on.

Kenast autost on asi väga kaugel. Värv oli ostes juba ära rikutud, pole kunagi kena olnudki. Äkki kunagi on, kui valmis saab.
Lilla värviga on see teema, et kellele meeldib, kellele mitte. Soovitan üritada poleerida, siis tuleb läige ka tagasi.
Vasta
#80
Kupeega on asi sealmaal, et natukene veel lihvida ja möllata, siis saaks juba vist pahteldama hakata.
Siiski pidin osad krunditud kohad puhtaks uuesti lihvima, sest motipi epoksiidkrunt pole mõeldud nõuka aegse kivigaraažis kasutamiseks s.t, et seal kus oli varem halja pleki peale krunt lastud, seal oli nüüdseks roostekirme peal.
Ega midagi, relakale uuesti valu ja traatharjaga jama maha. Uuesti haljaks lastud kohad tõmbasin 4CR 1K korrosioonitõrje krundiga üle.
Lisaks tellisin autovärvid.ee 4CR kerehermeetiku pintsli jaoks, seda on hea mäkerdada sinna, kuhu olen keevitusi teinud.

Pilt ka:
[Pilt: 18422883_1854686924793404_3543016162492485340_o.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,737 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,225 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,257 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,888 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,222 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,867 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,467 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,844 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne