Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz E220 CDI, 2007, W211 - Plinger
#1
Tere

Kuna olen nüüd mõnda aega ka mercedese omanik ja kahtlemata läheb ka foorumlaste abi ning nõu tarvis, otsustasin ka oma tõllast väikse teema teha.
Tegemist on siis W211 universaalkerega isendiga, mida liigutab 125kw diiselmootor. Masin aastast 2007, automaatkastiga. Varustuse osas midagi erilist ei ole, minu jaoks hädavajalik ehk püsikiirusehoidja ja kliima on olemas. Soovisin ka mäludega istmeid, kuna pere teisel autol on olemas ja harjusin ära, aga selliseid masinaid paraku väga turul ei liikunud. Kuna aga selle masinaga sõidan nüüd valdavalt mina üksinda, siis pole ka nii oluline.
Varasem kokkupuude mercedestega on üsna minimaalne, viimased masinad on valdavalt VAG gruppi kuulunud, ühe erandiga Chrysler Grand Voyageri näol.
Kuna olen oma sõidukite osas üsna hoolas olnud, siis on paari nädala jooksul ka selle masinaga ühtteist ära tehtud.
Eelmise omaniku poolt olid vahetatud esimesed pidurikettad ja klotsid, tagumised vahetasin nüüd ise. Samuti sai tehtud mootoriõli, pidurivedeliku ja roolivõimu õli vahetus. Ka jahutusvedelik ja termostaat on uued, välise 10 plusskraadi juures jahutusvedeliku temperatuur oluliselt üle 70 kraadi ei tõusnud. Loomulikult ka kütuse- õhu ja salongiõhufiltrid. Kuna autol oli peal veel originaalaku, sai ka see korraliku AGM aku vastu vahetatud.
Sõidan väga palju pimeda ajal ja öösiti, sestap on ka nähtavus ülioluline. Osrami 4300k Xenonid on nüüd vanade pirnide asemel uued ja sai oluliselt parem. Enne olid see erinevad pirnid, mille eluigagi oli lõppemas.
Autoga sain kaasa ka naastrehvid originaal 16" valuvelgedel, aga kuna tegemist oli kolme masteri rehviga ja ühe bridgestone'i omaga, siis sai ostetud jooks uusi naastrehve, mis nüüd oma aega ootavad.
Autoga on ka mõningaid muresid nagu ikka vanema auto puhul. Aga sellest juba edaspidi Smile
Väike list ka, mis vin koodi järgi varustuses olema peaks:

202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L GERMANY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *1 646.8__ 20050318 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
723U CUBANITE SILVER - METALIC
732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
807 AEJ 06/1/M/X
807 *1 722.6__ 19960119 AEJ 06/1/M/X
807 *2 211____ 20030218 YEAR OF MODIFICATION
807 *3 646.8__ 20050318 YEAR OF MODIFICATION
819 CD CHANGER
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
882 INTERIOR SAFEGUARD
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M010 EVO/VEHICLE UPGRADE ENGINES
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
R01 SUMMER TIRES
R78 LA 16" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W

Mõni pilt kah, annab teemale ehk jumet Smile
[Pilt: MB_E220_3_.JPG]
[Pilt: MB_E220_4_.JPG]
[Pilt: MB_E220_2_.JPG]

Praegu kõik.
Parimat!
Plinger


Vasta
#2
Vahelduseks üks õigel kõrgusel sõiduk ka.Eusa_angel Muretuid kilomeetreid!

Kas läbilaadimisvõimalus on ainult suusaluuk tagaistme käetoe taga või käib ka esiistme seljatugi ettepoole maha?
Vasta
#3
Esiistme seljatugi minu andmetel ettepoole maha ei käi, kui selleks just mingi eriline trikk ei ole. Istmed muidu elektrilised.

(20-09-2016, 01:42 PM)v6sa Kirjutas: Vahelduseks üks õigel kõrgusel sõiduk ka.Eusa_angel Muretuid kilomeetreid!

Kas läbilaadimisvõimalus on ainult suusaluuk tagaistme käetoe taga või käib ka esiistme seljatugi ettepoole maha?


Nagu teemas mainisin, on masinaga ka mõned mured.
Nimelt on kõige suuremaks mureks mingi anomaalia esisillaga. Käidud on silla kontrollis ja ka ülevaatusel, kus ühtegi viga ei tuvastatud, küll aga tahab auto kehvema tee peal vahepeal rooli käest ära loopida. Eriti just ristirööpme või teekonaruse puhul. All on ka mingid noname suverehvid, mis undavad meeletult, aga sellele saab ehk ravi kui mõne päeva jooksul teised rehvid koos velgedega alla saavad. Alla lähevad 17" originaalveljed suverehvidega, AMG omad jäävad hetkel seisma. Kui kellelgi peaks nende vastu suur huvi olema, siis lähevad ehk müükigi.
Ilmnesid ka mõned veakoodid, mõned neist täiesti ebaolulised, mõni veidi olulisem. Siit ka küsimus:
Inside temperature sensor näikse omadega läbi olevat. Kas ma peaksin selles suhtes midagi ette võtma või mis tema täpne otstarve on või mis mul tema rikkisoleku tõttu puudu on? Eusa_angel
Samuti on vasakpoolne xenoni kõrguse andur läbi, asub see vist tagasilla küljes?
Tagumisel parkimisanduril on ka pistiku juurest juhtmed puruks, kas seda pistikut koos juhtmetega saab kuskilt mujalt ka peale esinduse? Ei ole nende MB netipoodide ja viguritega veel niiväga kursis.
Veel oli läbi piduritule lüliti, mis aegajalt ESP vea esile tõi ja kiirushoidja töötamise lõpetas. See sai nüüd vahetatud ja näikse see mure kadunud olevat.

Parimat!
Plinger
Vasta
#4
(20-09-2016, 01:51 PM)Plinger Kirjutas: ..
Inside temperature sensor näikse omadega läbi olevat. Kas ma peaksin selles suhtes midagi ette võtma või mis tema täpne otstarve on või mis mul tema rikkisoleku tõttu puudu on? Eusa_angel
...

Kliima ei hoia vist temperatuuri hästi? Ega muud tohikski ollaWink
Vasta
#5
Ei ole täheldanud, et ei hoiaks, kõik nagu tundub toimivat.

(20-09-2016, 03:05 PM)v6sa Kirjutas:
(20-09-2016, 01:51 PM)Plinger Kirjutas: ..
Inside temperature sensor näikse omadega läbi olevat. Kas ma peaksin selles suhtes midagi ette võtma või mis tema täpne otstarve on või mis mul tema rikkisoleku tõttu puudu on? Eusa_angel
...

Kliima ei hoia vist temperatuuri hästi? Ega muud tohikski ollaWink

Vasta
#6
Kas taga on eraldi kliimatsoonid? Kas need ka toimivad korrektselt?
Vasta
#7
Taga pole, ainult ees.
(20-09-2016, 03:49 PM)v6sa Kirjutas: Kas taga on eraldi kliimatsoonid? Kas need ka toimivad korrektselt?

Vasta
#8
Tuled väga heaks tahad, siis lahendus mu auto teemas.
Teelpüsimine ongi mitte just eeskujulik kui all on madal lai rehv. "16" 225 peaks asja paremaks tegema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Uurin tulede teemat. Panen alla 245/55R17, näis, mis muutub.

(20-09-2016, 07:32 PM)Laur Kirjutas: Tuled väga heaks tahad, siis lahendus mu auto teemas.
Teelpüsimine ongi mitte just eeskujulik kui all on madal lai rehv. "16" 225 peaks asja paremaks tegema.

Vasta
#10
245/55/17 jääb maru kõrgeks w211 alla.
Vasta
#11
Tõsi, näpuvääratus. Tehas annab 245/45 R17, aga kas 225/45 R17 jääb ka kahtlane? Velg ise 8Jx17".
(20-09-2016, 09:16 PM)hellrix Kirjutas: 245/55/17 jääb maru kõrgeks w211 alla.

Vasta
#12
(20-09-2016, 10:05 PM)Plinger Kirjutas: Tõsi, näpuvääratus. Tehas annab 245/45 R17, aga kas 225/45 R17 jääb ka kahtlane? Velg ise 8Jx17".
(20-09-2016, 09:16 PM)hellrix Kirjutas: 245/55/17 jääb maru kõrgeks w211 alla.

Mul W211 all talveratas mõõdus 225/50R17 ja velg on samade andmetega nagu Sul välja toodud 8Jx17", väga OK juhitavus ja teel püsivus.
Vasta
#13
Täna läksid alla Continentali 245/45R17 rehvid originaalvelgedel, aga silla anomaalia jätkub. Kehvema tee peal on tunne nagu tahaks masina tee pealt ära loopida, kergelt treppis tee peal on tunne nagu rattad käiksid maast lahti ja iga väiksemgi mügarik on roolis tunda. Ei oska nagu kuskilt enam viga otsida. Arvasin, et asi on totaalselt kehvades rehvides, aga selgus, et rehvid olid täitsa korralikud ja asi milleski muus. Ehk keegi oskab mingeidki vihjeid anda või on Lõuna-Eestis või Tartumaal keegi mersuspetsialist, kes proovisõidul selle vea diagnoosida oskaks vms. Ise ei oska praegu kuskilt otsast alustada. Sillakontroll on tehtud, ülevaatusel öeldi ka, et kõik on korras (mitte et ülevaatusel nüüd alati puhas tõde selguks) Eusa_angel
Lisaks sellele undab siiski ka esimene rattalaager. Kumb, seda täpselt sõites diagnoosida ei suutnudki, undab nagu mõlemale poole keerates. Igav ei ole, ütleme nii.
Vasta
#14
Sa käisid sildade kontrollis, kuid kas neid reguleeriti ka?
A
Vasta
#15
(20-09-2016, 07:32 PM)Laur Kirjutas: Teelpüsimine ongi mitte just eeskujulik kui all on madal lai rehv. "16" 225 peaks asja paremaks tegema.
Ei nõustu. Mul ees 245/35/19 ja taga 285/30/19 ja mina ei saanud aru, et oleksid sõiduomadused kehvemaks läinud. Jah, rööpasse sõidetud teel veab natuke rohkem, aga seal veab ka just nende samade 16" velgede/rehvidega(mul talvekad 16" ja eelmised suvekad olid ka 16").
Vasta
#16
Tõsi, kontrolliti lõtke ja ei reguleeritud midagi, aga korraliku tee peal ei kisu auto kuhugi ja ka rehvi ei söö.
Vasta
#17
Kui juba rattalaager undab, siis pole seal hetkel midagi regullida, tuleb rattalaagrid üle kontrollida ja ära vahetada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#18
Cubanite on lahe värv Thumbsup Midagi huvitavamat musta-halli meres.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#19
(20-09-2016, 01:42 PM)v6sa Kirjutas: Kas läbilaadimisvõimalus on ainult suusaluuk tagaistme käetoe taga või käib ka esiistme seljatugi ettepoole maha?

Mix sa arvad, et see seljatugi ettepoole maha peax käima? 124-jal näitex saab kõrvalistuja istme täitsa ette lükata ja seljatoe tahapoole täitsa maha keerata, nii et saab väga pikki asju vedada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#20
Eile vahetasin ära parempoolse esimese rattalaagri. Sellega kadus undamine, aga kaasnes järgmine probleem- armatuuris põleb ABS/ESP tuli ja veakoodiks annab, et rotor defective. Võtsin kõik uuesti lahti ja puhastasin nii anduri kui ka rummu, aga probleem ei kadunud kuhugi. Nagu ma välismaa foorumist lugesin, võib asi olla selles, et see andur ei salli igasuguseid laagreid ja ei suuda nende pealt kiirust lugeda. Alla läks Febi laager, ei tohiks nagu väga kehv olla. Ei teagi, mis nüüd edasi. Uus laagrivahetus ilmselt? Teaks nüüd ainult millise laagriga see asi kindla peale tööle hakkab. Teema ilmestamiseks väike pilt praeguste velgedega.
[Pilt: w211.jpg]
Laagri osas ootaks asjatundlikke ettepanekuid, aitäh.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,457 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,788 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,869 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,163 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne