Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 320 CE
#81
Leidsin juhtmestiku koodi juhtmestiku enda pealt (aku taga on plastkaitse ja kui see eemaldada, siis tuleb juhtmestik nähtavale ja reeglina on sellele sinna kuskile peapistiku poolsesse otsa ka kleebis paigaldatud kus on ka kood peal).Tegemist oli tehases paigaldatud juhtmestikuga, toodetud 11.03.93.Tegin siis sydame kövaks ja vötsin uue Silberist.Lappasin peale ja minu yllatuseks jäi yks pistik yle.Nöudsin selgitust ja tuli välja, et täpselt minu mootorile ei olegi enam juhtmestikku vöimalik saada, saadaval on "universaaltoode", mis sobib mootoritele 104 992, 104 ... jne.
Ok, igatahes pöörded enam ei köigu ja köik silindrid töötavad. Lasin kevade puhul ka korraks torud puhtaks(pagana mönus on sellega ikka söita) ja viisin remonti- aitab ise luksepa mängimisest.
Ah jaa, ostsin ka ringi 17 tolliseid monoblokke suveks- kas ka sirged on, saab siis teada kui alla paneb(ei olnud vöimalik kontrollida ja hind oli ka selline, et kui on köverad, siis pole ka eriliselt suur kaotus).

Natuke sai siis jälle raha sisse uputatud- ehk mootori ölilekked lasin ära teha(läks veidi suuremamahulisemaks tööks kui olin planeerinud: plokikaanetihend, klapisääretihendid- yhesönaga ylemine osa pulkadeks).Kas ka pidama jäi saab varsti näha- plaanis on yks pikem reis ette vötta(siiamaani on auto lihtsalt seisnud).Halb uudis on see, et tundub et autol on ka teine tyypviga kyljes- nimelt tundub et drosselklapi juhtmestik on samuti ära ussitanud(kylmast peast paugutab mingi asi sisselaskekollektori juures).Sisselaskekollektoris olev plastmassklapp töötab vaakumiga(kiskusin selle maha) ning tundub et kinni- lahti paugatab kylmalt just drossel.
Soojalt nurrub mootor väga hästi...
See on ehtne näide, et igasugustest rohelistest, vördöiguslastest ja muidu hipidest saab tulla ainult negatiivset- pörgu pöhja need biolagunevad juhtmed ja roheline maailmavaade.
Kuna oli igav, siis lugesin selle tulevälgutajaga need veakoodid ka ära- kas kellegil mingit desifreerimisinfot ka on, nimelt otsisin oma mootorit(104 992 10 001569) minul olevast veakoodide tabelist, aga ei suutnud leida...
Kui yldnimistut vaadata, siis viskas mulle konditsioneeri, infrapuna keskluku ja airbagi veateated- kui nyyd öieti sellest mul olevast listist aru sain.
Ja äkki oskab ka keegi soovitada kohta kust saaks uue tagaklaasi möistliku hinnaga- surfasin veidi Silberi hinnakataloogis ja tundub, et koos uute tihenditega kipub see asi tugevalt yle kilo maksma- on kellegil mingeid möistlikumaid alternatiive välja pakkuda(kasutatut ei taha ja plank- valget ka ei taha, sooviks seda kerge rohelise tooni ja soojendusribidega)?
Plaan on kupee Soomes arvele vötta igapäevaliikuriks, seega maksin ära ka autovero- nii vana auto puhul läks 1200.See oli ka yks pohjus, miks just see auto sai Saksast toodud, uunikumil on see vero veel suht talutav...
Järgmiseks tuleb hakata tegelema EU- seaduste täitmisega(siin väike näidis mis kokku tuleb aretada):
[Pilt: 27742-suunatuli.jpg]

Idioodikari on see EU, ma ytlen- kui insener Gerhard on kunagi 20 aastat tagasi Saksamaal selle auto nii ehitanud, siis minu jaoks on see piisav argument, et nii ka PEAB olema.Aga tänapäeval mingi hipist ja taimetoitlasest EU asjapulk arvab et ta on targem kui Gerhard.... Önneks on mul yks ylemäärane valgete suunatulede komplekt yle kuhu saan liimiga liimida CE- märgistusega(CE märgis on ylimalt tähtis ja oluline) sellise perverssuse...
Väidetavalt siis läheb ylevaatuselt läbi.
Vasta
#82
Aga miks see oranž lambike vajalik on? Miks soomlastele tavalised valged suunad kombinatsioonis oranžide pirnidega ei tööta? Või on küsimus tiivapealses suunatules?
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#83
Miks sa kollaseid suundasi ei pane? kas nii on mõttet!?!?! Kollased suunad B-osana ei maks ju suurt midagi.

Ma ise mõtlen, et kunagistele lähituledele peaks ka uued xenonid peale kleepima, mis ikka vastaks EU nõuetele Eusa_doh suht mage värk ikka küll Puke
Vasta
#84
Tiivapealne suunatuli on mul originaalis puudu ja rellakaga ma vabatahtlikult tiibade kallale ei lähe.
See karm seadus ise on aga umbes selline - auto taga otsas seistes peab olema mingi nurga alt (täpseid kraade kahjuks ei mäleta) suunatuli nähtav.
Kaalusin ka uut tyypi peeglite paigaldamist(integreeritud suunatulega), aga see langes ära kuna tuuningtoodetel ei ole CE- märgistust ja CE- märgistusega peeglid on tohutult porno väljanägemisega.
Nagu ise aru sain on tegemist EU nöudega, aga erinevad liikmesriigid järgivad neid nöudmisi erinevalt(Saksas on see auto köik 20 aastat oma originaal suundadega ylevaatused läbinud ja mu eelmine kupee läbis ylevaatuse ka Eestis).Soomes on aga see suunatulede asi väga oluliseks liigitatud- tegemist on ju ikkagi liiklusohutuse seisukohast ilmselgelt yliolulise punktiga...
Asja puänt on veel selles, et see pildil olev lahendus on lihtsalt CE- märgistusega suvaline suunatuleklaas, mis on originaalile peale poogitud, et saavutada kerest eenduv punkt(seal sees ei ole pirni ega midagi, valgus kumab lihtsalt läbi alumise suunatule).
Yhesönaga- ylevaatuseks lappad need aretisega suunatuled peale ja pärast ylevaatust vahetad normaalsed suunad tagasi ning täpselt aasta pärast saad seda protseduuri korrata.
Vasta
#85
Suht mõistuseta teema ikka............võiks siis nõuda, et suunatuled oleks:esitiival,uksel,tagatiival, sest mõne nurga alt ei ole mudu näha Eusa_wall loodan, et saad selle probleemi lahendatud Eusa_angel
Vasta
#86
See tiivapealsete suundade fetiš oli osadel Euroopa riikidel juba pikka aega. Juba ammu-ammu (90-tel) olid kõigil Hollandist tulnud autodel need jubedad lisasuunad esitiibadel. Äkki Belgia omadel ka? Ja mitte viisakalt rattakoopa ja ukse vahel nagu originaalis, vaid ikka kuskile ette oli esitiivale auk puuritud ja mingi kõrge peletis külge keeratud. See muutis Hollandi autod alati kaugelt äratuntavaks ja vastuvõetamatult jubedaks.

Saksamaa tundub üldse automaailma mõttes väga liberaalne koht.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#87
(16-04-2014, 11:21 PM)tommyboy Kirjutas: ....
Yhesönaga- ylevaatuseks lappad need aretisega suunatuled peale ja pärast ylevaatust vahetad normaalsed suunad tagasi ning täpselt aasta pärast saad seda protseduuri korrata.

Mitte ainult: soovitav on need suunad hoida autos. Kui satud peast miilitsa otsa, võivad numbrid maha keerata... Reeglina sellest pääseb, kui "liikluskõlbmatu auto" koha peal "korda" teha.

Saksamaa liberaalsus (kui nii võib üldse öelda) tuleneb ilmselt üsna tehnikalembesest minevikustWink
Vasta
#88
Oskab keegi soovitada mönda töelist spetsialisti, kes 3,2 M104 mootori hingeeluga kursis oleks(kylmalt katkub mootor endiselt, drossel?).Kylmast peast paugutab mingi asi sisselaskekollektori juures.
Uus drossel maksab 1,5 kilo- puhtalt ehku peale ei tahaks seda nagu ostma hakata...
Speedsteri Hannes teeb manuaalselt pritset, kes teeb elektroonilist?
Vasta
#89
Jaanis või Märten
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#90
Auto on nüüdseks Soome registris ja oli kasutusel talvise igapäevaliikurina. Kogu talve teenis mind tõrkumatult ning isegi lumme ei õnnestunud kinni jääda. Pidurid said värskendust- kettad, klotsid ja käsipiduriklotsid on nüüd uued.
Antud hetkel ootab Eestis maa-aluses niiskes garaažis naelrehvidel seistes järgmist talve, loodetavasti roosteuss teda liialt ei uurista.
Paar nädalat tagasi Eestit külastades oli Tallinki peal valgete numbritega (ilma EST märgita) musta värvi SEC- pilk jäi küll üsna pikalt nagu liimitult sinna kinni.
Ilus asi on ikka vana kupee, kui järgi mõelda, siis ei mäletagi millal viimati enne seda SEC-i liikumas nägin. Tänavapildis on 126 kupee tänapäeval rariteediks muutumas...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,232 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,331 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,908 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,113 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,097 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,611 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,174 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,569 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne