Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3,2 90a.
Kasutan autot juba pikemat aega igapäevaselt siis hakkasin väga puudust tundma klaasipesu vedelikust, sai väike paak meisterdatud 1,5mm alumiinium lehest, mis üllatuseks mahutas grammike alla 5l esialgu tundus jube pisike. Igapäevaseks kasutuseks on ka summuti pisut vali kuid mitte kõige hullem. Selle vastu sai ka rohtu, tegin 60mm siibri mis enne summuti pütti ühe toru vahele panna. Puudu on veel vaakum voolik mis eest tagumise pütini vedada ja silinder mis seda liigutama hakkab.
Muidu auto sõidab väga eeskujulikult ja viimase arvutuse järgi võttis kütet tagasihoidlikud 15l sajale, arvestades oma jala numbrit siis ei olegi väga hull.
[Pilt: 34398-DSCN0719.JPG]
[Pilt: 93637-DSCN0717.JPG]
Naftapress.
Vasta
Täna sai boosti solenoidi tõstuki peal külge kruvitud. Plaan järgmine nv masin pingis üle seadistada kui aja saab. Korraga sai kiire pilk põhja all muudele sõlmedele ka peale visatud. Silma jäi ka mõni vahetamist vajav detail. Vanus on oma töö teinud.
[Pilt: 63564-13152766_10209212560574867_2142446601_n.jpg]
Naftapress.
Vasta
Vahepeal masinal välja vahetatud kardaani muffid, piduri klotsid kettad, uued rehvid alla visatud ja eile õhtul sai masin veel väikese kingituse. Alla veel ei ole jõudnud monteerida. Nädalavahetusel oli maru igav mõtlesin et käin tiiru Tartus puhun Hentsiga paar sõna juttu, mõeldud tehtud ja siis tekkis meil idee et võiks masinat seadistada, lõpuks saime asja ikka päris rajult jooksma ülekanne tahab üsna kiirelt otsa saada. Unibrow
[Pilt: 47628-DSCN0731.JPG]
Poisid varakult teavad juba mis on hea.
[Pilt: 64874-DSCN0733.JPG]
Naftapress.
Vasta
puhtalt huvist , kas antud mootorit oleks saanud ka ilma rellakat sisse löömata kutsikale paigaldada ja teostada töö nii nagu see oleks juba nö tehasest sinna paigaldatud ? Big Grin
W124 E320 US
Vasta
(31-05-2016, 11:01 PM)renkss Kirjutas: puhtalt huvist , kas antud mootorit oleks saanud ka ilma rellakat sisse löömata kutsikale paigaldada ja teostada töö nii nagu see oleks juba nö tehasest sinna paigaldatud ? Big Grin

Ma jälgisin nüüd igal pildil, kas on lõigatud radika kohal olevat tala või mitte.
Iseenesest peaks saama külla ilma midagi lõhkumata seda mootorit paigaldada või ei? Endale hakkab pähe praegu, et r6'l ei taha radikas ette mahtuda, kui kasutada wiscot?
Vasta
Kui ma oma esimesele kutsikale 3.2 panin, siis ei teinud ühtegi lõiget.

2.6 juppidega on bolt on. M103 ja M104 füüsiliselt alt sama.

R6 radikas teine. Mul ja artsil kasutusel õhukesed El. Ventilaatorid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Ülemise tala tegin mugavuse mõttes polditavaks. Aga alumise toru saab alles jätta kui kasutada tehase r6 radikat. Kuna mul jahutus radikas paksem kui tehasest ja cooler oli ka vaja ette mahutada siis sai relakas sisse lastud. Ise lõikasin ka selle alles siis ära kui turbotama hakkasin senikaua kui oli vabalthingav oli ainult ülemine tala polditav. Esi otsa pean korra veel ringi tegema, sest oleks vaja suuremat coolerit.
Naftapress.
Vasta
Selge , sain vastuse oma küsimusele r6+turbo= kitsas

Tänud
W124 E320 US
Vasta
Oled kaalunud ka autot? tahaks teada kaalu kuna järgmine projekt oli mõte ka panna 3.2 w201 kastikale
Vasta
Vaata TonyT teemat, seal lõpupoole on kaaludest jutte.
Turbo
Vasta
Tegin Mercedes-Benz kiiremaks. Nüüd enam spido ei valeta ka vanaga pidi maanteel 80kmh sõitma. Icon_razz
[Pilt: 22664-13444432_10209533605800797_1685753193_n.jpg]
[Pilt: 58976-13434091_10209533605480789_466386716_n.jpg]
Naftapress.
Vasta
Kuidas bilsteini amordi ja eibachi vedrudega rahul oled ?

Ps! Võiks minna audrusse testima lähi tulevikus Smile
W124 E320 US
Vasta
Sõitsin ühe amordi puruks ennem kui vedrud alla jõudsin panna, esmaspäeval peaks uued esimesed b8 jõudma siis vahetan koos vedrudega ära.
Auto tegelikult katki eelmisest nädalast. Kaanetihend läks ära. Aga plaanis väike ümber ehitus. Viga ilmselt selles et surveaste liiga kõrge ja cooler liiga väike. Hetkel mootor pukis trein mm võrra kolbe õhemaks ja laksan uute tihendite ja saaledega mootori kokku tagasi. Ja ühtalsi teen uue sisselaske torustiku ja suur cooler kuidagi ette mahutada. Muidu sõitis 1,4 barriga kuigi turbobandiidid kirjutavad et üle 0,8 ei tasu peale keerata kui surveastet ei ole madaldatud. Ja pika tõmbega läks sisselaske temp ka 57c muidu sõitis täitsa mõnusalt autot kasutatud nüüd järgemööda ca 15000km.
Peab ikka rajale minema, käisin suurt võidusõitu vaatamas omal ajas hirmsasti sügelema kohe.
Naftapress.
Vasta
Mis jõud umbes olla võis 1.4 bariga?
Vasta
Küsikas targematelt äkki keegi teab 3,2 mootori aastakäikude erinevustest, silmas pean m104 mitte v6 mootoreid. Hetkel mul 2 3,2 mootorit algosadeks võetud. Ühel 3,2 mootoril on õli pihustid, teisel ei ole, ühel kolvid tugevama ehitusega, teisel sellised vähe nõrgema konstruktsiooniga, ühel mootoril suured klapivedrud teisel väiksed. Hetkel ühed kolvid treiali juures lasin mm maha võtta ja homme tahaks hakata kokku lappama.
Naftapress.
Vasta
(18-07-2016, 09:13 PM)arts24h Kirjutas: Küsikas targematelt äkki keegi teab 3,2 mootori aastakäikude erinevustest, silmas pean m104 mitte v6 mootoreid. Hetkel mul 2 3,2 mootorit algosadeks võetud. Ühel 3,2 mootoril on õli pihustid, teisel ei ole, ühel kolvid tugevama ehitusega, teisel sellised vähe nõrgema konstruktsiooniga, ühel mootoril suured klapivedrud teisel väiksed. Hetkel ühed kolvid treiali juures lasin mm maha võtta ja homme tahaks hakata kokku lappama.
Täpselt samad erinevused tulid ka näiteks m119 mootoril mingil (uuemal) aastakäigul sisse. Ehk siis sisu on tehtud kergemaks ja hõõrdejõudusid vähendatud. Moodsas keeles optimeeritud. Stock konditsioonis vb okei, aga sina kasuta kindlasti tugevamaid juppe.


Vasta
Hakkab juba masin uuesti kokku saama vaikselt, kolvid nüüd mm kasvult lühemad uued rõngad ja saaled sai ka sisse visatud. Hetkel käsil uus sisselaske torustik. Järgmine nädal tahaks pauku teha jälle. Aga stangega läheb seis veel halvemaks kui ennem, vähemalt ei ole seda häirivat nelikant toru seal ees enam. Eks näis mis sellega saab.
Vahepeal oli seis selline.
[Pilt: 26665-DSCN0827.JPG]
Hetkel juba selline.
[Pilt: 99633-DSCN0831.JPG]
Naftapress.
Vasta
Uus cooler toimib kenasti, tempi veel üle 30c ei ole saanud korraliku tõmbega. Vanaga läks iga ilmaga üle 50c. Kolbide maha treimisest ka nagu alumine ots väga lahjemaks ei läinud perse järgi ei saa aru miskit.
Naftapress.
Vasta
Oled arvutanud ka palju surveaste kukkus?
Turbo
Vasta
Ei ole viitsinud mässata aga selle saaks tegelikult ära mõõta silindri+põlemiskambri maht jagada põlemiskambri mahuga.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,701 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,558 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,117 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 11,022 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 52,518 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99
  MB 190E, 3.2 w201 Mairo. Mairo. 25 24,960 25-03-2017, 03:53 PM
Viimane postitus: Mairo.
  190E 24V Mairo. arts24h 14 15,189 31-01-2017, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  190E W201 '89 2.0 90kw > 2.3 97kw - TanelRist TanelRist 12 11,174 14-12-2016, 12:52 AM
Viimane postitus: Rainiskoop



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne