Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573
#1
Tere!
Kaua aega sai otsitud endale uut liikurit. Olen palju Vag grupi masinatega kokku puutunud ja esialgu oli plaan sama rada minna aga ammu olen tegelikult mõelnud, et tahaks E211 kere masinat. Seisis ta mul nina all päris tükk aega...enne kui ta üles leidsin Big Grin Autol läbisõit 276000 km mida saab ka kontrollida. Auto toodi 2004 aasta saksamaalt eestisse ja siin on olnud tal 1 omanik. Omanikuks osutus vanem härrasmees. Kõlab nagu muinasjutus aga nii oli. Seest on kõik kulumata ja ausaltöeldes autodega võrreldes mida vaatamas käisin tundub nagu uus Big Grin
Pildid ei kannata väga kriitikat, eks kunagi üritan natuke paremad saada

[Pilt: 01096983836d41a.jpg]

[Pilt: 0109698385168c3.jpg]

[Pilt: 01096983876638c.jpg]

[Pilt: 0109698389105e9.jpg]

Lisasi on autol päris korralikult. Kui auto olin äraostnud siis avastasin kogemata, et autol on peal ka webasto ja mis täitsa töötab ka. Esimesed istmed on täis elektrilised ja masaasiga. Ja kui kurvi lähed siis keerab istme seljatoe põse üles. See oli suht suur üllatus alguses Big Grin Keyles go, panoraam katus, airmatic jne.. Ma kõiki ei oska välja kirjutada Big Grin

Vigadest ka natuke
Kõigerohkem häirib, et taga tiivad roostetavad. Kevadel läheb tegemisse.

Keyles go ukselingid ei tööta vasakul pool. Paremal pool ükspäev tegin lingist ukse lahti ja uks enam kinni ei jäänud. Sellega oli päris suur paanika. Võtsin polstri maha ja ukselukuküljes on mingi tõmberelee taoline asi, liigutasin seda ja hakkas kõik tööle jälle. Ukselukk erineb tavalisest lukust. Kui see veel peavalu tegema hakkab peab selle küljest võtma ja täpsemalt uurima mis seal viga on.

Pagaasniku luuk avaneb ainult seest nupust või puldist. Luugiküljes olev link ei liigu hästi ja keyles nupp ei funka luugi küljes.

Gaasipedaali täitsa põhja vajutades hakkab mootorituli vilkuma ja jõud kaob, natuke üles lastes kustub tuli ära ja jõud olemas. Kui vajutada mitte täitsa põhja siis lööb käigud alla ja liigub kenasti.

Airmatikus veakood 5503. Auto alla ei vaju ja kõik toimib. Viga tuleb sisse kui natuke sõita. Comfordiga saab sõita kuni 10 km ja sport1 reziimis sõitsin ükskord mingi 70 km enne kui viga tuli. Õlivahetadaes avastasin et kompressori filtri voolik oli kompressori juurest põhimõtteliselt pooleks. Eks kompressor on arvatavasti mingit sodi täis ja ei jõua enam pumbata korralikult. Tuleb veel leket otsida ja kui ei leia tuleb uus kompressor osta.

Istme seljatugesi ei saa reguleerida.

Hetkel rohkem ei meenugi. Eks neid asju ole siin juba päris palju ka millega tegeleda Big Grin

Väga positiivne on auto kütusekulu. Sõidan peaaegu igapäev pikka otsa. Päevas kokku 120-130 km. Auto kompu näitas keskmiseks kuluks 5,3l 100 km kohta. See tundub natuke kahtlane kunagi kontrollin palju reaalselt läheb.

Esimene hooldus sai ka tehtud. Filtrid läksid külge kõik firma KNECHT omad ja sisse sai pandud castrol 5W-30 mootoriõli. Loodan et sellega väga mööda ei pannud. Mis mootoriõli soovitate?

Hetkel olen vaeva näinud...mitmeid päevi, et tööle saada EPC WIS/ARSA. Tundub, et lõpuks vist õnnestus. Saab kuskilt vaadata kuidas asju remontida ja saab ehk alustada millegagi Smile

Vasta
#2
Pigem soovitax meie kliimasse ikka 5W40 õli, eriti suvex. 5W30 võib kuumal suvepäeval nii vedelax minna, et ei taga enam mootorile ja turbole piisavat kaitset kulumise vastu.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
(11-02-2016, 03:13 AM)Werewolf Kirjutas: Pigem soovitax meie kliimasse ikka 5W40 õli, eriti suvex. 5W30 võib kuumal suvepäeval nii vedelax minna, et ei taga enam mootorile ja turbole piisavat kaitset kulumise vastu.

See jutt nüüd päris kuld küll ei ole. Näiteks 99% õlidest, mis tahmafiltriga autodele sobivad, on 5W30. Pole nagu kuulda olnud, et mingeid jamasid oleks.
Vasta
#4
Kas tal AMG küljekarbid ka või tavalised? Taha veel võiks 2x2 summutiotsad panna AMG stiilis, ja mingid ilusad veljed, siis hea Smile
Eestis selliste lisadega on väga raske W211 leida, seega palju õnne! Tee vead korda ja naudi sõitu! Smile
Vasta
#5
(11-02-2016, 10:34 AM)Black66 Kirjutas:
(11-02-2016, 03:13 AM)Werewolf Kirjutas: Pigem soovitax meie kliimasse ikka 5W40 õli, eriti suvex. 5W30 võib kuumal suvepäeval nii vedelax minna, et ei taga enam mootorile ja turbole piisavat kaitset kulumise vastu.

See jutt nüüd päris kuld küll ei ole. Näiteks 99% õlidest, mis tahmafiltriga autodele sobivad, on 5W30. Pole nagu kuulda olnud, et mingeid jamasid oleks.

Ega see ei avaldugi päeva pealt. Kulumine on pikk protsess ja toimub aastate jooxul, sõltuvalt kasutatava õli viskoosusest kas rohkemate või vähemate aastate jooxul. Autotootjad kasutavad tänapäeval vedelaid õlisid, et vähendada kütusekulu ja seeläbi heitgaase, mootori hea vastupidavus pole enam tähtsuselt esikohal, kunix garantii kehtib, sõidab mootor ikka ära ja siis ostab niikuinii inimene uue auto. Järgmise omaniku rõõmux jääb turbode ja muude komponentide vahetamine.

5W30 optimaalsex kasutatavax temperatuuri vahemikux märgitaxe tavaliselt -30...+30 - +38, seega esmapilgul tundub, et see sobib meie kliimasse väga hästi, aga kujutame nüüd ette järgmist situatsiooni:

Sa tuled pikast maanteesõidust kuumal suvepäeval (30+) ja jääd linna jõudes foori taga seisma, mootor ja turbo on maanteesõidust endiselt kuumad, aga kohapeal seistes ei ole jahutus nii hea kui maanteel sõites. Asfalt (mis on päikese käes kuumenenud 40+ kraadini) kiirgab kuumust otse karterile ja mootorile (põhjakaitse muidugi leevendab seda) ja lühikese aja jooxul võib õli temperatuur olla soovitud vahemikust veidi kõrgem ja õli soovitust veidi vedelam, ega taga enam sobivat õlirõhku või piisavalt paxu õlikilet liikuvate detailide vahel (turbo puxi ja võlli vahel näitex). Seda eriti veel siis kui uskuda ette antud pikki õlivahtusvälpasid (mõnel autol isegi kuni 30 000) ja õli harva vahetada. Pika vahetusvälba korral õli kaotab osa oma omadustest ja ka kasutatav temperatuuri vahemik väheneb. Kõik see eelnev kokku kiirendab mootori ja eriti turbo kulumist ja seda kulumist saax aeglustada, kui kasutada mootoris 5W40 õli ja/või vahetusvälbast tihedamini õli vahetada.

Jah, 99+% ajast võib 5W30 olla meie kliimas täiesti mõistlik kasutada, aga piisab sellest ~1% ajast, mil ta omadused ei ole piisavad, et mootori ja turbo kulumist märkimisväärselt kiirendada. Kui autot on plaanis ikkagi aastaid pidada (mis tänapäeval on juba haruldane nähtus), siis mina isiklikult investeerin veidi rohkem õli ostmisel (5W30 ja 5W40 hinnavahe nüüd nii meeletu ka pole) ja vahetan seda tihedamini (kesmiselt 10 000 tagant), et tagada omale südamerahu, et mu auto mootor on optimaalselt kulumise vastu kaitstud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
(11-02-2016, 03:59 PM)Werewolf Kirjutas:
(11-02-2016, 10:34 AM)Black66 Kirjutas:
(11-02-2016, 03:13 AM)Werewolf Kirjutas: Pigem soovitax meie kliimasse ikka 5W40 õli, eriti suvex. 5W30 võib kuumal suvepäeval nii vedelax minna, et ei taga enam mootorile ja turbole piisavat kaitset kulumise vastu.

See jutt nüüd päris kuld küll ei ole. Näiteks 99% õlidest, mis tahmafiltriga autodele sobivad, on 5W30. Pole nagu kuulda olnud, et mingeid jamasid oleks.

Ega see ei avaldugi päeva pealt. Kulumine on pikk protsess ja toimub aastate jooxul, sõltuvalt kasutatava õli viskoosusest kas rohkemate või vähemate aastate jooxul. Autotootjad kasutavad tänapäeval vedelaid õlisid, et vähendada kütusekulu ja seeläbi heitgaase, mootori hea vastupidavus pole enam tähtsuselt esikohal, kunix garantii kehtib, sõidab mootor ikka ära ja siis ostab niikuinii inimene uue auto. Järgmise omaniku rõõmux jääb turbode ja muude komponentide vahetamine.

5W30 optimaalsex kasutatavax temperatuuri vahemikux märgitaxe tavaliselt -30...+30 - +38, seega esmapilgul tundub, et see sobib meie kliimasse väga hästi, aga kujutame nüüd ette järgmist situatsiooni:

Sa tuled pikast maanteesõidust kuumal suvepäeval (30+) ja jääd linna jõudes foori taga seisma, mootor ja turbo on maanteesõidust endiselt kuumad, aga kohapeal seistes ei ole jahutus nii hea kui maanteel sõites. Asfalt (mis on päikese käes kuumenenud 40+ kraadini) kiirgab kuumust otse karterile ja mootorile (põhjakaitse muidugi leevendab seda) ja lühikese aja jooxul võib õli temperatuur olla soovitud vahemikust veidi kõrgem ja õli soovitust veidi vedelam, ega taga enam sobivat õlirõhku või piisavalt paxu õlikilet liikuvate detailide vahel (turbo puxi ja võlli vahel näitex). Seda eriti veel siis kui uskuda ette antud pikki õlivahtusvälpasid (mõnel autol isegi kuni 30 000) ja õli harva vahetada. Pika vahetusvälba korral õli kaotab osa oma omadustest ja ka kasutatav temperatuuri vahemik väheneb. Kõik see eelnev kokku kiirendab mootori ja eriti turbo kulumist ja seda kulumist saax aeglustada, kui kasutada mootoris 5W40 õli ja/või vahetusvälbast tihedamini õli vahetada.

Jah, 99+% ajast võib 5W30 olla meie kliimas täiesti mõistlik kasutada, aga piisab sellest ~1% ajast, mil ta omadused ei ole piisavad, et mootori ja turbo kulumist märkimisväärselt kiirendada. Kui autot on plaanis ikkagi aastaid pidada (mis tänapäeval on juba haruldane nähtus), siis mina isiklikult investeerin veidi rohkem õli ostmisel (5W30 ja 5W40 hinnavahe nüüd nii meeletu ka pole) ja vahetan seda tihedamini (kesmiselt 10 000 tagant), et tagada omale südamerahu, et mu auto mootor on optimaalselt kulumise vastu kaitstud.

Eks Su jutus on iva sees. Ja enne suve arvatavasti vahetan naguinii õli ära veelkord. Ja kui softi näpida veits jne. siis olen ise ka seda meelt, et sees võiks olla pigem 40. See 30 on tegelikult mõeldud jah selliseks säästu õliks ja ökonoomseks sõiduks. Mul tööjuures osadele on lubatud panna ka w20 õli aga sellisel juhul on punane kiri juures, et mitte kasutada kiirteel. Ainult linna sõiduks Smile
(11-02-2016, 11:22 AM)Mike22 Kirjutas: Kas tal AMG küljekarbid ka või tavalised? Taha veel võiks 2x2 summutiotsad panna AMG stiilis, ja mingid ilusad veljed, siis hea Smile
Eestis selliste lisadega on väga raske W211 leida, seega palju õnne! Tee vead korda ja naudi sõitu! Smile

Ma ei oska öeldagi kas on amg karbid või mitte Eusa_doh

Veljed kaasas on sellised. 16 tolli. Arvatavasti lähevad müüki.
[Pilt: 010969872914539.jpg]
Vasta
#7
(11-02-2016, 03:59 PM)Werewolf Kirjutas:
(11-02-2016, 10:34 AM)Black66 Kirjutas:
(11-02-2016, 03:13 AM)Werewolf Kirjutas: Pigem soovitax meie kliimasse ikka 5W40 õli, eriti suvex. 5W30 võib kuumal suvepäeval nii vedelax minna, et ei taga enam mootorile ja turbole piisavat kaitset kulumise vastu.

See jutt nüüd päris kuld küll ei ole. Näiteks 99% õlidest, mis tahmafiltriga autodele sobivad, on 5W30. Pole nagu kuulda olnud, et mingeid jamasid oleks.

Ega see ei avaldugi päeva pealt. Kulumine on pikk protsess ja toimub aastate jooxul, sõltuvalt kasutatava õli viskoosusest kas rohkemate või vähemate aastate jooxul. Autotootjad kasutavad tänapäeval vedelaid õlisid, et vähendada kütusekulu ja seeläbi heitgaase, mootori hea vastupidavus pole enam tähtsuselt esikohal, kunix garantii kehtib, sõidab mootor ikka ära ja siis ostab niikuinii inimene uue auto. Järgmise omaniku rõõmux jääb turbode ja muude komponentide vahetamine.

5W30 optimaalsex kasutatavax temperatuuri vahemikux märgitaxe tavaliselt -30...+30 - +38, seega esmapilgul tundub, et see sobib meie kliimasse väga hästi, aga kujutame nüüd ette järgmist situatsiooni:

Sa tuled pikast maanteesõidust kuumal suvepäeval (30+) ja jääd linna jõudes foori taga seisma, mootor ja turbo on maanteesõidust endiselt kuumad, aga kohapeal seistes ei ole jahutus nii hea kui maanteel sõites. Asfalt (mis on päikese käes kuumenenud 40+ kraadini) kiirgab kuumust otse karterile ja mootorile (põhjakaitse muidugi leevendab seda) ja lühikese aja jooxul võib õli temperatuur olla soovitud vahemikust veidi kõrgem ja õli soovitust veidi vedelam, ega taga enam sobivat õlirõhku või piisavalt paxu õlikilet liikuvate detailide vahel (turbo puxi ja võlli vahel näitex). Seda eriti veel siis kui uskuda ette antud pikki õlivahtusvälpasid (mõnel autol isegi kuni 30 000) ja õli harva vahetada. Pika vahetusvälba korral õli kaotab osa oma omadustest ja ka kasutatav temperatuuri vahemik väheneb. Kõik see eelnev kokku kiirendab mootori ja eriti turbo kulumist ja seda kulumist saax aeglustada, kui kasutada mootoris 5W40 õli ja/või vahetusvälbast tihedamini õli vahetada.

Jah, 99+% ajast võib 5W30 olla meie kliimas täiesti mõistlik kasutada, aga piisab sellest ~1% ajast, mil ta omadused ei ole piisavad, et mootori ja turbo kulumist märkimisväärselt kiirendada. Kui autot on plaanis ikkagi aastaid pidada (mis tänapäeval on juba haruldane nähtus), siis mina isiklikult investeerin veidi rohkem õli ostmisel (5W30 ja 5W40 hinnavahe nüüd nii meeletu ka pole) ja vahetan seda tihedamini (kesmiselt 10 000 tagant), et tagada omale südamerahu, et mu auto mootor on optimaalselt kulumise vastu kaitstud.
Jutt on muidugi ilus, aga kui sa ei kavatse sõita miljon km, siis ei oma see 5w30 vs 5w40 suurt erinevust mootori tööea suhtes.

Ise vahetan kah olenemata autost ja lubatud läbisõidust õli iga 10000km tagant.

Sõber on sõitnud tänaseks päevaks oma MB Vianoga ligemale 500000km, mootoriks OM642 V6. Õlivahetus iga 10000km tagant ja õliks alati 5W30. Ei ole seal keegi vahetanud turbot ega midagi muud.

Ja mis puudutab veel hinda, siis 5W40 kipub üldjuhul ikka odavam olema, kui 5W30. Eusa_whistle

Aga aitab teemavälisest mölast. Autost saab asja, natukene tuleb vaeva näha ja saad väga mugava auto. 211 üldiselt kestab täitsa normaalselt ja remont/varuosad on tänaseks päevaks juba küllalt mõistliku hinnaga.

Vasta
#8
Sain lõpuks EPC/WIS/ARSA ka tööle. Sealt sain sellised lisavarustuse andmed siis.

SA code:

185U MELANITE BLACK - METALLIC
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
228 AUXILIARY HEATER
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
243L DRESDEN BRANCH
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
282 SKI-BAG
287 THROUGH-LOADING FEATURE
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
382 PORTABLE CTEL
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
413 FULL GLAZED ROOF WITH EXTERNAL RUNNING SLIDING ROO
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
645 WINTER TIRES M + S
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
803 AEJ 02/1/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
841A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
881 REMOTE TRUNK LOCKING
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
889 KEYLESS - GO
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32 CAPACITY 3,2 LITER
M648 R6-DIESEL ENGINE OM648
U36 COMAND PREINSTALLATION

Navi plaat oli aastast 2003 ja seal ei olnud üldse eesti kaarti. Netiavarustest sai tiritud 2015/2016 aasta kaardid. Esimese dvd plaadi kirjutamine millegipärast ei õnnestunud. Ei hakanud lugema seda. Igaksjuhuks kirjutasin veel ühe plaadi ja hakkas toimima. Nüüd eesti kaardid täitsa olemas ja toimivad kenasti.
Vasta
#9
Aku andis saba ükspäev ja auto käima ei läinud enam. Olin sellega arvestanud juba, et pean uued akud ostma. Peale seda kui tühjaks sai hakkas sellist asja ka ette pilduma.
[Pilt: 0109743513744ec.jpg]
Panin tähele, et kui viga sees oli siis osad asjad ei toiminud enam. Salongi valgustus, parkimisabi jne.
Saigi siis uued akud ostetud. Väike aku formeeritud.
[Pilt: 01097435155e7cb.jpg]
Suur aku peale
[Pilt: 010974351722faa.jpg]
Arvutiga kustutasin pärast vahetust vead ja õpetasin autole selgeks, et uus aku peal. Õpetasin Aknad uuesti. Loodetavasti midagi muud resetima ei pidanud.
Istmete reguleerimine ei toiminud hästi. Võtsin reguleerimislüliti küljest ja koju kaasa.
[Pilt: 0109743521ca77c.jpg]
Midagi kaotada naguinii ei olnud ja võtsin paar õlut ja lammutasin selle vidina laiali.
[Pilt: 010974351916b2c.jpg]
Vaatasin üle külmjooted, kõik olid ok. Kangutasin lülitil plastiku pealt. Esialgu tundus see lüliti selline keeruline 3 juhet ainult läheb sellesse. Toide, maandus ja data. Lahtivõttes selgus, et lülitid imelihtsa ehitusega. Põhimõtteliselt nagu mehaanilised releed. Lammutasin naise küüneviili natuke ja puhastasin kontaktid. Peale seda kõik toimis. Teisepoolega sai sama protseduur tehtud ja hakkas samamoodi tööle :
Väikse akuall oli veeäravool ummistunud ja see kast oli peaaegu vett täis. Võtsin logari ära ja puhastasin kanali. Aga see vaatepilt eriti ei meeldinud mis seal nägin. Läbivat roostet ei avastanud aga roostes oli suht palju kõik ikka. Eusa_wall Eks kui ilmad soojaks lähevad tuleb üks korralik roostetõrje teha Angry
Vasta
#10
(24-02-2016, 11:29 PM)Rain573 Kirjutas: Aku andis saba ükspäev ja auto käima ei läinud enam. Olin sellega arvestanud juba, et pean uued akud ostma. Peale seda kui tühjaks sai hakkas sellist asja ka ette pilduma.
[Pilt: 0109743513744ec.jpg]
Panin tähele, et kui viga sees oli siis osad asjad ei toiminud enam. Salongi valgustus, parkimisabi jne.
Saigi siis uued akud ostetud. Väike aku formeeritud.
[Pilt: 01097435155e7cb.jpg]
Suur aku peale
[Pilt: 010974351722faa.jpg]
Arvutiga kustutasin pärast vahetust vead ja õpetasin autole selgeks, et uus aku peal. Õpetasin Aknad uuesti. Loodetavasti midagi muud resetima ei pidanud.
Istmete reguleerimine ei toiminud hästi. Võtsin reguleerimislüliti küljest ja koju kaasa.
[Pilt: 0109743521ca77c.jpg]
Midagi kaotada naguinii ei olnud ja võtsin paar õlut ja lammutasin selle vidina laiali.
[Pilt: 010974351916b2c.jpg]
Vaatasin üle külmjooted, kõik olid ok. Kangutasin lülitil plastiku pealt. Esialgu tundus see lüliti selline keeruline 3 juhet ainult läheb sellesse. Toide, maandus ja data. Lahtivõttes selgus, et lülitid imelihtsa ehitusega. Põhimõtteliselt nagu mehaanilised releed. Lammutasin naise küüneviili natuke ja puhastasin kontaktid. Peale seda kõik toimis. Teisepoolega sai sama protseduur tehtud ja hakkas samamoodi tööle :
Väikse akuall oli veeäravool ummistunud ja see kast oli peaaegu vett täis. Võtsin logari ära ja puhastasin kanali. Aga see vaatepilt eriti ei meeldinud mis seal nägin. Läbivat roostet ei avastanud aga roostes oli suht palju kõik ikka. Eusa_wall Eks kui ilmad soojaks lähevad tuleb üks korralik roostetõrje teha Angry

Kuidas on plaanis teha roostetõrje või mis vahenditega?
Vasta
#11
(25-02-2016, 01:37 PM)Hooliv_Omanik Kirjutas: Kuidas on plaanis teha roostetõrje või mis vahenditega?
Eks see kuidagi nii peaks väljanägema. Survepesu - terashari - vajadusel keevitus - roostemuundur - pindade puhastus -happekrunt - epokrunt - värv ja lõpuks kivikaitse või mastiks. Olen kunagi nii ühel autol teinud ja tulemusega võib rahul olla, 5 aastaga pole erilist roostetamist täheldanud. Muud õõnsused lasen arvatavasti täis Hagmans TO3 e. Ja eks siis aastapärast tuleb kontrollida kas on uss väljatulnud kuskilt või mitte. Ja kui on väljatulnud siis tuleb protseduuri korrata seal kohas. Ma muudmodi sellega võidelda ei oska. Keegi teab lihtsamat viisi siis võib teada anda. Smile
Vasta
#12
Plaan osta 18 tollised veljed. Oskab keegi siit öelda mis Et ja muud asjad sobivad. Kui kellegil on pakkuda velgi, siis võib teada anda.

Auto24 on sellised müüa. Kas sellised sobiksid?
Veljed
Vasta
#13
Kuna sul auto AMG pakett peaaegu, siis pigem tasuks suveks vast ikka mõne AMG velje poole vaadata. Need sinule huvi pakkuvad veljed w211 kere all just väga ei hiilga. Autoga kaasa saadud veljed võiksid jätta omale talveks. Suveks aga siiski misit pikupüüdvamat. See puhtalt minu arvamus.
Pole küll 18" veljed, aga usun et 100% parem valik.
http://www.auto24.ee/products/veljed/lor...a/1373735/

Vasta
#14
(06-03-2016, 10:21 PM)markoH Kirjutas: Kuna sul auto AMG pakett peaaegu, siis pigem tasuks suveks vast ikka mõne AMG velje poole vaadata. Need sinule huvi pakkuvad veljed w211 kere all just väga ei hiilga. Autoga kaasa saadud veljed võiksid jätta omale talveks. Suveks aga siiski misit pikupüüdvamat. See puhtalt minu arvamus.
Pole küll 18" veljed, aga usun et 100% parem valik.
http://www.auto24.ee/products/veljed/lor...a/1373735/

Need veljed tunduvad täitsa ok aga kas ET on ka ok v? Ma sellest asjast eriti ei jaga midagi.
Vasta
#15
(07-03-2016, 12:16 AM)Rain573 Kirjutas:
(06-03-2016, 10:21 PM)markoH Kirjutas: Kuna sul auto AMG pakett peaaegu, siis pigem tasuks suveks vast ikka mõne AMG velje poole vaadata. Need sinule huvi pakkuvad veljed w211 kere all just väga ei hiilga. Autoga kaasa saadud veljed võiksid jätta omale talveks. Suveks aga siiski misit pikupüüdvamat. See puhtalt minu arvamus.
Pole küll 18" veljed, aga usun et 100% parem valik.
http://www.auto24.ee/products/veljed/lor...a/1373735/

Need veljed tunduvad täitsa ok aga kas ET on ka ok v? Ma sellest asjast eriti ei jaga midagi.

Kuulutuses olevad veljed ju ka W211 kere E-klassi all. Originaalis peaks W211 ET olema 35. Seega need veljed natukene väljapoole jäävad originaalidest. Aga ei midagi hullu ma arvan.
Vasta
#16
5503 "Recovery time during filling of central reservoir is too long" veakood oli airmaticus. Täna võtsin kompressori maha
[Pilt: 0109852981103ba.jpg]

Vaatasin mis sees on.
[Pilt: 01098529838c50b.jpg]
[Pilt: 0109852985d2e81.jpg]
Lasin silindri peenikese paberiga üle ja paigaldasin uue rõnga ja tihendi
[Pilt: 01098529878d15c.jpg]

Täna enam veakood tagasi ei tulnud, Autot üles tõstes tundus et toimis mehisemalt kui varem. Aga eks hommikul paistab kas reaalselt ka ikka muutus midagi.
Vasta
#17
Kompressori remont ei läinud nii lihtsalt. Sain sõita umbes 80 km. Parkisin linnas auto ära ja kuulsin esimese vasaku ratta juurest mingit sisinat. Ütlesin veel naljatades, et kompressor sai nii tihe, et nüüd peab õhku väljalaskma vahepeal Eusa_dance Peale seda sõitma minnes viga uuesti armatuuris. Jätsin seisma ja uuesti käima ja viga kohe tagasi jälle. Õhtul garaazi ja leket otsima. Leidsin sellise asja.
[Pilt: 010989333500f6c.jpg]

Kunagi juba parandatud seda toru mis läheb sinna reservpaaki ja see parandus muhv nii ärakulunud et auk sees. Ja see muhv oli väga halva kohapeal ka. Keeramise peal kohe. Juhtus veel nii et auto lasi ennast täitsa alla. Nii et tunk ei läinud ka enam alla Big Grin. Pildilt ka näha selle põhjus Big Grin. See õhtu ma seda viga üles ei leidnudki.
Järgmine päev sain poest paar vidinat
[Pilt: 010989333384b7b.jpg]
Ostsin seda toru 1m. Aga lõikasin otsast maha umbes 15 cm, sest tahtsin vahetükki varjatud kohta jätta. Sain aru ka miks õhtul auto ennast üles ei tõstnud. Panin kompressorile pistiku taha ja kõik tundus ok. Tegin kompressori survetesti ja kuulsin jälle sisinat Eusa_wall Tuli välja et 10 cm kaugemalt oli seesama toru jälle katki Eusa_wall Kui oleks kohe terves pikuses väljavahetanud oleks kohe kõik korda saanud Big Grin. Nüüd pean uue jupi ostma, sest ei taha neid ühendusi nii palju kapoti alla. Peale seda kui toru sai korda viga kadunud. Olen nüüd mingi 1000 km maha sõitnud juba vist. Eusa_dance
Ükspäev võtsin julguse kokku ja tegin mootorile ja kapotialusele korraliku pesu.
[Pilt: 0109893337b5a42.jpg]
Peale pesu ootasin kui enamvähem kõik kuiv oli ja sis panin pilli käima. Pihustite ümber oli vesi ja nägin et esimese ja kolmanda pihusti vahelt ajab mulle. Oli näha et seda carbonit oli seal juba varasemast ajast ka olnud. Tundub, et tuleb ettevõtta pihustiseibide vahetus.
Lõpuks sain plekveljed nurka visata ja valukad alla panna. Kuna norm hinnaga AMG velgesi ei saanud ostsin Vertini Fairy Lady veljed, olid kasutusel olnud varasemalt 2 talve ja olid soolakahjustusega. Lasin ärapoleerida ja tunduvad täitsa ok nüüd.
[Pilt: 0109893339f1803.jpg]


Vasta
#18
Võtsin ükspäev ühe hulluse ette. Alguses oli plaanis vahetada, rihm, kõik rullid, veepump ja roolivõimu õli.
[Pilt: 0109914409721fb.jpg]
Ausaltöeldes oli suht siivutu töö see. Aega läks päris kaua. Kokku minngi 4-5h kindlasti Big Grin
Töökäigus suutsin pihusti tagasivoolu kolmiku ära lõhkuda. Toetasin käe korraks peale ja kohe see katki oligi. Õnneks sain kohe lammarist uue. Smile
[Pilt: 0109914411aa4f2.jpg]
Lõpuks roolivõimu õli jäigi vahetamata. Kuna ei leidnud kohta kust see välja lasta. WIS ist ei leidnud ka kohe kiirelt üles ja eks tuleb seda teine kord teha.
[Pilt: 0109914413f7fbe.jpg]
Lauapeal olevatest asjadest oli korralik tegelikult ainult üks rull. Oli eelnevalt vahetatud. Pump oli ka eelnevalt vahetatud. Ringi keerates tegid häält. Eks nad oleks kestnud kindlasti veel kesteab....vb 50000 km aga plaanis autoga ikka pikemalt sõita ja ei näinud mõtet selliseid kuluosasi 1 kaupa vahetada. Ja see pirin tühikäigul häiris ka.
Vasta
#19
Kuna kaks pihustit lekkisid sis sai see töö ka kiirelt ette võetud. Kuna aega nappis vahetasin seibid ära kahel pihustil ainult. Oleks tahtnud kõigil vahetada aga kuna Teisel pihustil esimese korraga ei jäänud pidama siis poleks seibe ka kõikide jaoks jagunud. Väike pilt tööst Smile
[Pilt: 0109950217ede38.jpg]

Täna vahetasin esimesed kettad. Kuna korralikul kettal ja zimmermanni puuritud ketaste vahe suht olematu sai need ostetud. Mitte et need pareminid pidurdaks Big Grin Lihtsalt välimuse pärast Smile Alguses oli natuke hirm, et kettad on valesti pakendatud. Mõlemad ühepoole omad. Ühelpool jookseb tuul ilusti ketta sisse, teiselpool on see jahutuskanal vastupidi. Tagurdades jookseb ilusti labadevahele. Võtsin vanad alt ja need olid täpselt samasugused. Ei tea miks see nii on? Normaalse komplekti saaks kokku panna kui telliks 4 ketast.
[Pilt: 0109950219e1ddb.jpg]
[Pilt: 010995022127124.jpg]
[Pilt: 01099502234e0f4.jpg]
Pidurdades vibra kadunud nüüd. Tagumised kettad ja klotsid ka vaja vahetada veel kunagi. Vaatasin et mul tavalised kettad seal ja aukudega raske leida selliseid. Eks vaatan mis nendega saab. Huvipärast võrdlesin Audi ja Mercedes-Benz piduriklotse ja avastasin et vahe on ainult anduriasukohas Big Grin
[Pilt: 0109950259a5ea9.jpg]
Vasta
#20
Võtsin täna esimese vasaku keyles go ukselingi lahti. Lahtivõtmine oli väga vaevaline. Kõik oli väga habras ja iga eksimus võrdus murdunud detaili või auguga kaitsekummis. Nagu arvata oli oli sees kõik oksüdeerunud. Sees on seal 2 mikrolülitit. Mul oli ühelt lülitilt ühendus läbiroostetanud ja teise lüliti viga ma ei tuvastanudki. Arvatavasti oleks vaja uus lüliti panna. Aga see selline väga peen nikerdamine ja kokuvõteks võiks öelda, et suht porno see aretamine.
[Pilt: 011000794170f8e.jpg]

Kuna mul oli seal üks juhe katki, siis jootsin sinna juhtme vahele
[Pilt: 011000794380e4a.jpg]
Selle pildipealt on näha see väike mikrolüliti ka. Sellele ligi ei saanud mitte mingit moodi. Igastahes kogu selle jama peale sain selle väikse nupu tööle ja nüüd saan nupust uksi avada Big Grin aga kinni pean tagumisest uksest panema Big Grin Big Grin
Oskab keegi öelda palju uued käepidemed maksavad?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,802 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,755 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,841 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne