Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 1983a 2,0 90kw
#21
Sisust paremat pilti hetkel pole.
[Pilt: sisu.jpg]
Lisaloona võib seda öelda, et juhiistme seljatugi on eelmistel omanikel kunagi vahetatud, samuti on lisatud see lapitud käetugi. Kõik on küll sama mustriga kuid pleekimisjälgedega. Rool on isegi nahatatud variant.

Uurisin ka kere lähemalt ning Erx aimas õigesti, värvitud teda on tõepoolest. Mis seal ikka.

Velgede kohapealt, kui kusagilt leiaks veel kaks sellist Melberit nagu taga siis võiks neid edasi kasutada, kuid mind kohutavalt häirib see, et nad on erinevad. Seisukord pole samuti kiita. Kärgvelgedest tahaks ise Remotec A-sid sinna alla, kuid MB poldivalemiga pole neid enam ammu meie maal müügis näinud.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=36795 Kahju, et need maha said magatud.
Vasta
#22
Termostaadi võib küll ära vahetada, kuna seismine nendele hästi ei mõju, aga veepumbal vaevalt, et midagi viga on kui ta just ei leki või tuntavat laagriloxu ei oma. Need on korraliku metallist impelleriga ja kestavad väga hästi. Südame rahustusex võid ta küljest ära võtta ja üle kontrollida, oksiidist puhastada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
(04-03-2016, 10:15 PM)Werewolf Kirjutas: Pean ikka suvex oma 16v liikuma panema ja siis tiiru Eestile peale tegema ja kõik huvitavamad 190E-d üle vaatama (sinu auto, sten130 auto, TonyT auto, renkss-i auto, Tartu kandis peax mõned olema jne).

Werewolf anna siis teada, ma tuleks ka oma autoga kaasa Rolleyes
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#24
Eelnevatel piltidel all olevad kärjed leiavad kohe uue omaniku, mistõttu tuli plaaniväliselt selle auto alla mõeldud veljed alla keerata. Tegelikult peab ühe korra nad sealt uuesti veel ära võtma ning randid üle poleerima. Igatahes umbes selline ta esialgu välja nägema hakkab.
[Pilt: IMG_2039.jpg]
[Pilt: IMG_2040.jpg]
[Pilt: IMG_2041.jpg]

Kiiruga proovisin ka ventilaatori anduripoolsesse pistikusse silda, see paraku teda tööle ei pannud, pole pikemalt jõudnud ka sellesse teemasse süveneda. Rohkem aega autoga tegelemiseks tekib alles nädala pärast.
Vasta
#25
Viimaste piltide järgi on vasak esiots maas. Äkki on vedru purux? Muidu mulle see veidi kõrgem tagaots täitsa meeldib, korralik 80-ndate tuuning, aga jah, vasak esiratas on liiga koopas võrreldes paremaga, nii et midagi peab seal veidi mäda olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#26
Tore väikeste kiiksudega sõiduk! Ma mõtlen seda aknapuhastaja teemat.
Värvilahendus on ka huvitav. Ma ise värviks selle taga alumise nurga plastiku ka kere värvi!
Kere tundub ka ikka superhästi säilinud olema!
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid
Vasta
#27
Mul oli ka esimene auto valge 190E kitsas liist, samasugune sisu ja kojamees 83a relv. Ägedad need vanakooli kutsikad, eriti tihti tänava pildis neid näha ei ole.
Naftapress.
Vasta
#28
Panin ka ise piltidel kohe seda kõrguste erinevust tähele, ning jäi kriipima. Käisin vaatasin ja mõõtsin asja natuke ning tõepoolest terve juhipoolne külg on paar cm madalam jämedalt. Lisaks omab juhipoolne tagumine ratas suurusjärk 1cm suuremat külgkallet.

Kanalis selgus, et kunagised remondimehed on ette üldse erinevad vedrud pannud. Taga tundusid vedrud hetkel kiire peale vaatamisega samad olevat, kuid amordid jällegist erinevad. Camberi põhjust ei tea veel, äkki on asi lihtne ning iva peitub ülemiste kontide eri pikkustes.

Vasta
#29
Kindlasti ära nende rehvidega enne sõida kui kõrgused paigas, pildi pealt näha et juhipoolne tiivanurk ja rehv on piisavalt lähedal, et suurema augu korral muresid tekitada.
Vasta
#30
Esistange ka veits imelikult ees, vähemalt pidipealt selline tunne.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#31
Esimesed rehvid pead kindlalt kitsamad panema, praeguse rehviga välja keeratud rooliga august läbi sõites keerab koopaserva tagurpidi.
Vasta
#32
Rehvid tulevad kindlasti sobivama mõõduga. Kes seda loeb siis 205/50 R16 on see mõõt mida mulle pakkuda võib. Mõeldav on ka vahetus hetkel velgedel olevate Bridgestone Potenza S-02 rehvidega mis on mõõdus 225/50 R16.

Kiire mõõtmine tundus kinnitavat seda, et ühe poole tagumine ülemine kont/varras ongi lühem, mul peaks W124-st olema üks päris uus alles, loodetavasti klapib emma-kummaga pikkuselt.

Esivedrude mure lahendan hetkel W124 3.0 turbodiisli vedrudega, milled ma siis lühemaks lõikan. Proovin saada umbes sama kõrguse nagu hetkel kõrvalistuja poolel või grammike kõrgema. Vedrud õnnestus juba kodulinnast leida ning ootavad hetkel vaba aega ning amortide ülemisi tugilaagreid. Ühe poole oma kolksus ning arvatavasti oligi see hääl mida ma juba esimestel meetritel sõites kuulsin.

Tulevikus tahaks kindlasti leida vedrustusele korralikku lahendust, näiteks H&R kit või siis kombineerida H&R vedrud Bilstein B6/8-ga. Sel aastal pole see aga ilmselt prioriteet.

Edit: Originaal kellaplokil on mingisugune viga küljes. Panin prooviks ühe teise bensiinimootorilt pärit kellaploki külge, ning nüüd vastavad suundade indikaatortuled reaalsusele (ennem näitas vastupidi), osutid ei hüppa enam üles alla ning näen ka kütusetaset. Asenduskellad on juhtumisi ka tahhomeetriga, seega oleks päris hea kui selle kunagi tööle saaks. Lisaks sain ühe puuduva suunatule tööle, mõned asjad saab jälle checklistist maha kriipsutada.

Vasta
#33
Auto seisab nüüdsest tutikatel gaasiamortidel. Esisilda said diisli vedrud, mida hiljem ilmselt veel natuke lõikama peab, mingisugune kõrguse vahe jäi siiski, hetkel müsteerium millel pikemalt ei peatu, võibolla paljastab sillastend hiljem midagi.
Mis puutub vedrude lõikamisse kui ratsi või pühaduseteotusesse siis siinkohal väike ajalooline pilt AMG algusaegade värkstoast.
[Pilt: OGaraCataSprings.jpg]

Viimase summutipüti keevitasin just tihedamaks tagasi, ostunimekirja ta jääb kuid lihtsalt lükkub tulevikku.

Mis aga muret teeb on jätkuvalt elektromagnet sidur. Testisin, otse 12v peale see rakendub, ju siis töötab. Ventilaatori pistikus on ilmselt juba esimene segadus, ehk 12V ühel klemmil ning veider kõikuv 5-6V teisel, seal võiks ju 0 olla? Anduri pistikut sillates sidur ei rakendu, mis on veider, andurisse minevad juhtmed oleks nagu mõlemad viinud vasaku esitule taga olevasse massikogumisse, mitte aga näiteks üht juhet pidi ventilaatorini. Masside juhtmeotsad said üle puhastatudprofülaktika mõttes. Kuna segadust minu kui kehva elektriku jaoks on palju ning lõhkuda ei meeldi siis juhtmestikku lahti lõiganud veel ei ole.

Kas keegi oskab aidata M102.961 kapotialuse elektriskeemiga?
Vasta
#34
Elektrisekeemid saad sealt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41078
Ma ei oska kuidagi paremini postitada. Küsi juurdepääsu ja siis installi ära. Seal palju väärt infot veel peale elektriskeemide!
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid
Vasta
#35
Või tõmba siit:

http://modtech.us/w201-mercedes-shop-manual.html

Või vaata siit:

http://www.startekinfo.com/StarTek/outsi...ocId=11832

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#36
Haigused/vigastused hakkavad järele andma, saab vaikselt jälle nokitseda.

Käsipidur hakkas ilma suurema remondita toimima, natuke klotsi peale ning veidi määret ja võttis kallakul kinni küll.
[Pilt: IMG_2103.JPG]
Rehve pole ka veel jõudnud kitsamaid ja madalamaid soetada kuid tundub, et linnas saab ka nendega kruiisitud esialgu. Kuna käsipidur vajas testimist siis mööda õuealasid (kuumaastikke) sõitsin lõpuks pea 10km maha, ning isegi imestasin, et vastu ei käinud.


Ventilaatori mure jätkub, lõikasin veidike juhtmestikku lahti täna ning uurisin kuhu miski juhe jookseb. Elektriskeem mind küll kuhugi edasi ei aidanud. Enne nädala lõppu kedagi targemat vist palgata ei õnnestu, seega võibolla pusin selle kallal ise edasi.

Mõned küsimused ka. Näpuvahel oleva tüübliga kinnituvad alumised küljeliistud. Kas Silberisse neid küsima minna oleks enda lolliks tegemine? Siinkohal võib mind aidata ka tootekoodiga.
[Pilt: IMG_2045.JPG]
Kapotialune matt oli kahjuks juba ennem mind selline, millega seda inimlikult sealt eemaldada?
[Pilt: IMG_2104.JPG]
Vasta
#37
Tere,

Eeldusel, et Sul on tarvis seda punasega märgitud tüüblit, on ta kood: A2019880678
[Pilt: 160404_MB_Tyybel.jpg]

Minu kogemuste põhjal pole kunagi rumal mõte Silberisse minna sedasorti asja küsima. Odav ta ei tule, aga tavaliselt on vähemalt võimalik osta.
Silberi avalik süsteem näitab antud artiklinumbri laoseisuks 65 tk ja letihind on 1,31 euri tk.

Kapotialuse müramati osas olen leidnud, et suurema osa temast saab edukalt survepesuriga eemaldada. Ülejäänu on juba vaevaline käsitöö lahusti või teiste joovastavate vahenditega.

Edu!

Tauno
Vasta
#38
Juhul kui kapotimatt väga pudi on, saab enamuse sellest tolmuimejaga eemaldada, nii jääb kapotialune puhtax. Ja allesjäänu tuleb siis tõesti keemiaga eemaldada. Uue müramati saad esindusest, odav ta pole, aga peax aastaid kestma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#39
Kapotialuse mati saad febi bilsteini oma. Vaata TonyT autoteemat, ta pani sinna koodi ka. Maksab mingi 40euri.
Vasta
#40
Vabandust veelkord sekkumast, kuid kuna tean, et nagunii esindusse lähed, siis soovitan ka müramati sealt tellida. Kallis on ta ainult diislitel, 16V ja 2,6-liitristel autodel.

Kuigi ma Su auto VIN-i ei tea, otsisin mudeli järgi ja kood peaks olema: A2018891898

[Pilt: 160405_MBW201_Mat.jpg]

Esinduse hind: 24,25 euri
[Pilt: 160405_MBW201_Mat_Price.jpg]

Kindlasti annab parema enesetunde kui B-varuosa ostes.

Edu auto ehitamisel!

Tauno
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,801 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,415 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,414 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,317 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,086 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 11,020 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 52,501 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99
  MB 190E, 3.2 w201 Mairo. Mairo. 25 24,945 25-03-2017, 03:53 PM
Viimane postitus: Mairo.
  190E 24V Mairo. arts24h 14 15,181 31-01-2017, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  190E W201 '89 2.0 90kw > 2.3 97kw - TanelRist TanelRist 12 11,169 14-12-2016, 12:52 AM
Viimane postitus: Rainiskoop



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne