Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu
#21
(11-11-2015, 09:32 AM)v6sa Kirjutas:
(21-09-2015, 06:13 PM)kodutu Kirjutas: ...
külge pandud 1.2w pirnid.
...

1,2 kärsatab plasti ära. Ette on nähtud 0,4, mida igas poes loomulikult võtta pole.

Märkasin, et piltidel on temperatuurirullikud põhja keeratud. Kas temperatuuriautomaatika ei toimi? 124 oskab ise kütta/jahutada täisvõimsusel, kuniks rullist määratud temperatuur on saavutatud. Tõsi, selleks peab toimima temperatuuriandur laevalgusti kestas ja sellest õhku läbi imev ventilaator, mis eluneb kindalaeka taga.

Polnud teadlik sellest süsteemist ning pole kursis, et kas ta töötab või mitte. Kõikidel 124del millega sõitnud olen, on nii olnud, et kui tahad korralikult sooja siis tuleb need rullikud punaseks keerata. Muidugi antud kupeel pole soojaks minemisega mingeid probleeme, külma mootoriga hakkab juba koha peal seistes 5 minutiga sooja tulema - sõites tuleb veel kiiremini. Ja kui vastavalt tujule neid soojarullikuid kruvida siis võtab seda sissetulevat õhku leigemaks küll.
Aga jah, sellisest süsteemist mina teadlik polnud ja üha rohkem on huvi teada saada kas ta ka funktsioneerib ja kui ei tööta siis tuleb ta ka korda teha.

Vasta
#22
Talvevalukad said alla krutitud, kõik 6 uut eelsüüteküünalt BOSCH 0250201041 ja lisaks said ka kõik 6 pihustit ära vahetatud. Läksid 3.0 108kw turbodiisli pihustid, mootor käib poole paremini ja ühtlasemalt. Külmkäivituse koha pealt nii palju, et alguses ikkagi käivitub 4 silindriga, umbes 30 sekundi pärast tulevad teised 2tk juurde. Arvatavasti on kahel silindril surve madal või on mingi teine kala, ei ole kindel.

Keevitusse pole auto siiamaani jõudnud, kuna pole kuidagi võimalik autot transportida. Load peaks lähinädalatel kätte saama ning siis saan sõbra juurde autot keevitama minna.

Kui keevituse tehtud peaks saama siis pole vast niipea vaja keevitusse teda viia. Põhiline koht mis häirib on esistange kinnitused, pesuripaagi alune ja siis juhipoolne kere liitekoht poritiiva taga - jama sinna ligi pääseda muidugi, tuleb ju kõik laiali kakkuda. Pole kindel, kas teine pool on ka auguga või ilma. Põhi on õnneks sellel autol ilus ja sai suvel põhja natuke mastiksiga mökerdatud, eriti veel need tagumised istujate nurgad, mis 124 kerel tüüpiliselt ära mädanevad.

Muidugi selle augu pärast seal all jookseb vesi juhi mati alla. Seega ka õpetussõna, kui kõik äravoolud on puhtad ja kuidagi ikkagi tuleb vett salongi, siis tasub just poritiiva taha vaadata. Eusa_angel
Valmis tuleb olla alati kõige hullemaks Big Grin

Tegu on siis sellise asjaga (pilt võetud netist)
[Pilt: kszb.jpg]

Sellest ka küsimus, et kas see on neil tavaline asi, et sealt roostetab nii?

Mõlemad sõidavad veel Eusa_dance
[Pilt: 12377914_1643056732623092_6005871774749210012_o.jpg]

Vasta
#23
Põhimõtteliselt sama etapp ninaga endal läbitud. Koht kus lansekas saab kerega üheks on kaetud ohtralt ja mitme hermeetikureaga- pealt paistab ilus aga kustkohast vähegi järgi annab, leiad suure tõonäosusega roostet. Lihtsalt ühest otsast poeb sisse aga välja ei aura. Sama lugu on ka tehase kivikaitsega, monoliitne aga vigastatud kohast läheb uss rahulikult edasi.
Lahendasin asja nii et karmilt freesisin/sügasin traatkettaga maha, keretina, happekrunt, mingi aiapostivärvilaadne värk ja hiljem ohtralt kerevaha/karbiõli.
Karbi esimene õõnes ots kogub sodi ja muda pikapeale, isegi kui lai liist tiival on kaare osas terve. Mul oli see triiki muda täis ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, väike taimenääps sees (kuskil on isegi pilt). Roostet samas väga ei leidnud.
Vasta
#24
(19-12-2015, 09:02 PM)Kombimiis Kirjutas: Põhimõtteliselt sama etapp ninaga endal läbitud. Koht kus lansekas saab kerega üheks on kaetud ohtralt ja mitme hermeetikureaga- pealt paistab ilus aga kustkohast vähegi järgi annab, leiad suure tõonäosusega roostet. Lihtsalt ühest otsast poeb sisse aga välja ei aura. Sama lugu on ka tehase kivikaitsega, monoliitne aga vigastatud kohast läheb uss rahulikult edasi.
Lahendasin asja nii et karmilt freesisin/sügasin traatkettaga maha, keretina, happekrunt, mingi aiapostivärvilaadne värk ja hiljem ohtralt kerevaha/karbiõli.
Karbi esimene õõnes ots kogub sodi ja muda pikapeale, isegi kui lai liist tiival on kaare osas terve. Mul oli see triiki muda täis ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, väike taimenääps sees (kuskil on isegi pilt). Roostet samas väga ei leidnud.

Ise mõtlesin samamoodi teha, et lihvida kogu see jama sealt maha. Alumine auk korralikult kinni keevitada, veel kuskilt augu leiab siis too ka ilusti ära teha ja seejärel siis krunt ja tekkis mõte, et võiks proovida Dinitrol ML laadse toote ära, et lihtsalt siis kogu see sisemine tiib tollega üle tuisata.

Praegu olen lihtsalt põhja peale proovinud seda Motipi bituumenmastiksit, 2kg purk - pintsliga peab peale kandma, selline paks must plöga on. Ära kuivades jääb selline kummjas moodustis pleki peale. Tundub, et maha ei kooru, tagumised koopad ka tollega üle tehtud ja ka esimesed amordikannud seest. Esimesed poolraamid sai ka mingit õlilaadset asja täis valatud, nüüd on ilusti see õli sinna poolraami sisemisele seinale kinni jäänud, vaevalt et roosteuss külge hakkab, kui hakkab siis tuleb jällegi ära keevitada.
Õnneks on tagasillakinnitused veel ilusad ja loodan, et niipea noid teha ei ole vaja.

Tekkis ka küsimus, et oskad äkki mingit spetsiaalset hermeetikut selle jaoks soovitada? Ja kas seda hermeetikut võib näiteks selle sama bituumenmastiksiga või dinitroliga üle tõmmata? Ja kas ilmtingimata peab olema happekrunt või võib ka tavalist krunti kasutada? Pole eriliselt neid keretöid varem teinud, seepärast küsin.
Vasta
#25
Vahepeal on autosse jõudnud uus rool.

[Pilt: rool.jpg]

Siis, kui siin need suuremad miinused olid (-25, kohati isegi -30) siis autot käima ei saanud. Küünaldele vool jõuab peale ja ka küünlad on korralikud uued, boschi omad. -15 kraadiga saab ta ilusti käima, kuigi tahab veidi käiamist saada. Arvatavasti on mootor juba hõre, kuid nagu eelnevalt mainiti siis töötavat asja lammutada ei taha. Vahepeal said ka 2 uut šarniiri ära ostetud, juhuks kui mõni peaks krääksuma või kolksuma hakkama.
Vasta
#26
Kas akku ja starter on piisavalt võimekad? Võibolla ei jaksa need piisavalt kiiresti mootorit ringi ajada?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#27
(14-01-2016, 06:51 PM)124STD Kirjutas: Kas akku ja starter on piisavalt võimekad? Võibolla ei jaksa need piisavalt kiiresti mootorit ringi ajada?

Aku on jah üsna uus 100Ah. Starteri kohta ei tea, vahepeal ei hakka külma mootoriga vedama siis süüde välja ja uuesti proovin siis veab jne - seni kuni käima läheb. Starteri pendiks tahab vahetust arvatavasti. Sooja mootoriga sellist jama ei ole, hüppab kohe ilusti käima.
Vasta
#28
Mul on sama asi et vahest ei võtta starterit taha, kui külma rohkem kui - 25. Minu 3.0turbo ei taha ka sellise külmaga käima minna, kuna akku lahja võitu. Tõmmates läheb kohe, nii kui ratta ringi võttab. Uue 100 amprise akuga läheb - 30 ka käima.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#29
Täna sattus auto natukeseks kaamera pildi ette koos minu endise 324D BMWga.
Auto on küll porine ja must aga hetke seisukorra näeb ära.

[Pilt: fbpilt2.jpg]
[Pilt: traktor.jpg]
[Pilt: traktor2.jpg]
[Pilt: traktor3.jpg]
[Pilt: traktor4.jpg]
Vasta
#30
Nonii, täna sai keevitamas käidud. Ei osanud oodata, et sealt poritiiva tagant nii mäda on. Tundub, et see auk on seal pikemat aega juba olnud, sest keegi on jõudnud seda auku seal mingi asjaga varasemalt mökerdada ka, kuid tulutult, sest vesi jõudis ikkagi salongi ja suutis poolraami sisse augu ussitada (mille ma olen juba jõudnud ära lasta keevitada eelnevalt).

Alguses kohe, kui poritiiva ära võtsin eest:
[Pilt: auk1.jpg]

Stangekinnitus:
[Pilt: auk2.jpg]

Puhastamine jms:
[Pilt: auk3puhas.jpg]
[Pilt: auk4puhas.jpg]

Lõpptulemus:
[Pilt: auk5lopp.jpg]
[Pilt: auk6lopp.jpg]
[Pilt: auk7lopp.jpg]

Stangekinnitus sai siis tehtud natukene paksemast rauast, mis sai tunduvalt tugevam kui seda oli originaal. Aega läks aga asja sai. Kere liitekoht sai korralikult relakaga haljaks lastud, alla lõikasime natukene suurema tüki, kui see auk oli, sest nii oli parem keevitada - suhteliselt jama koht, kus keevitada, keevitamisruumi nii suure augu puhul oli vähe.

Kuna 124 kerega Mercedes-Benz on juba suhteliselt vanatehnika, siis pole sellised augud mitte midagi üllatavat, teise poole stangekinnitus on ka nagu ta on + muidugi ka kurikuulus pesuripaagi alune.

Muidugi vahepeal sain teada, et sellele aparaadil polegi šarniirid eraldi vahetatavad, seega on šarniir koos õõtsaga. Kui ma ei eksi, siis 300CE-24, 300E-24 jne sarnastel mudelitel oligi vist šarniir koos õõtsaga?

124 omanikel soovitan kindlasti poritiiva taha vaadata, enne kui on liiga hilja.
Vasta
#31
Mis juhtub kui vahetada need õõtsad tavaliste õõtsade vastu, kus sarniir on vahetatav?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#32
Õhtust,

Lihtsalt mõte vahele, et õõtsade vahetamiseks puudub praktiline vajadus. Kuna auto on nagunii tegemises, võid ju õõtsad alt võtta ja šarniirid taastada lasta. Kindlasti on see parem lahendus kui mõni aftermarket õõtshoob või üldse vale mudeli detail.

Edu ehitamisel.

Tauno
Vasta
#33
(07-02-2016, 12:18 AM)124STD Kirjutas: Mis juhtub kui vahetada need õõtsad tavaliste õõtsade vastu, kus sarniir on vahetatav?

Midagi ei juhtu, ennemgi on pandud tavalise 124 õõtsasid 24 klapilise mootoriga autodele.
Küsimus on rohkem selles, et kas õõtsade taastamine tuleb odavam, kui tavalise 124 õõtsad koos vahetatavate šarniiridega? Muidugi tuleb panna ka uued õõtsapuksid + sillastend teha, kui see töö kunagi ette võtta. Ja jällegi, et kas sedaani või universaali õõts on samasugune nagu kupeel või peab mingi lahjema mootoriga kupee omad panema?

Hetkel olengi dilemma ees, et kas otsida tavalise 124 õõts või siis lasta ära taastada, sest kõrvalistuja poolne šarniir juba veidikene kolksub oma pesas, kuid see šarniiri üles-alla liikumine pidi jääma normide piiridesse.
Vasta
#34
Aga kuna sul niiguni ei ole enam originaal mootor, siis ei ole väga vahet ka mis õõtsa all paned.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#35
Just tegin enda kutsikal taolise töö ära just vahetasin sarniirid ja uued õõtsapuksid, muidugi plastikust. Kui huvi siis mul jäi ühe jooksu jagu materjali üle.
Naftapress.
Vasta
#36
(07-02-2016, 05:21 PM)arts24h Kirjutas: Just tegin enda kutsikal taolise töö ära just vahetasin sarniirid ja uued õõtsapuksid, muidugi plastikust. Kui huvi siis mul jäi ühe jooksu jagu materjali üle.

Mille poolest plastikpuks parem on? Kulub aeglasemini? Kas see plastikpukside asi kiiresti sõitmise autode teema rohkem ei ole? Unibrow
Minu auto küll kiiresti ei sõida ja vaevalt, et hakkab seda tulevikus ka tegema. Eusa_angel


(07-02-2016, 02:07 PM)124STD Kirjutas: Aga kuna sul niiguni ei ole enam originaal mootor, siis ei ole väga vahet ka mis õõtsa all paned.

Mõtlesin ise sama, pärast lihtsam on šarniire ka vahetada, pole vaja jälle tervet õõtsa kuskile tegemisse saata.. Kuid sellegipoolest ei oleks originaalsest autost enam midagi järel, aga kes siis ikka originaali koguaeg ehitab - taastatakse ikka peaaegu, et originaali laadseks. Eusa_dance Pidurisuportid said juba teised, mingisuguse w210 omad - ka üsna suured, kuid plekkvelg mahtus kenasti ees pöörlema.
Vasta
#37
Paistab et õige moment sattusid peale. Eks kestab jälle veidi.
Vasta
#38
(09-02-2016, 12:12 AM)Kombimiis Kirjutas: Paistab et õige moment sattusid peale. Eks kestab jälle veidi.

Ehk kestab selle hooaja ja järgmise ka ära, kuni saab endale teise igapäevaliikuri - seda oleks patt rikkuda sellise soola ja jamaga. Peab otsima mingi ökopunni ja see tuleb pilbasteks võtta, otseses mõttes. Kere tahaks nii puhtaks saada, et ühtegi juhtmejuppi ka enam auto küljes ei oleks, kõik aknad ja jama eest ära, sillad ka alt, et saaks korraliku ülevaate auto kerest, liiva või soodapritsiga üle, vajalikud keevitused, pahteldused ja värvimisse, seejärel võtaks ette tehnilise poole, sillaosad kõik uued, mootori võtaks üksipulgi ette. Mootori ja selle juurde kuuluva juhtmestikuga peab ka kindlasti midagi tegema, näiteks mingi 300D doonorauto pealt ümber tõstma. Juhtmestikul on jäetud osa bensuka kraami alles, mingid imelikud jäänused kunagisest KE-jetist...

Tean, et plaanid on suured, kuid alla ka ei hakka enam andma, sest et niigi on palju juba ära tehtud ja auto on harju keskmisest rümakast kõvasti korralikum - jah, roostet ja iluvigu leidub, kuid muidu on asi aus ja täitsa igapäevaselt sõidetav.
Vasta
#39
Vahepeal pole suurt midagi tehtud, ainult kallatud ja tallatud.
Üles on pidanud auto ennast suhteliselt hästi. Selle kuu lõpus tahaks ülevaatusel ka ära käia, siis on jälle aasta mureta. Kütusekuluga olen ka rahul, mugavus igaljuhul korvab selle kütusekulu ära.
[Pilt: WP_20160302_16_49_41_Pro.jpg]

[Pilt: WP_20160302_16_50_34_Pro.jpg]

[Pilt: WP_20160302_16_50_54_Pro.jpg]

[Pilt: WP_20160302_16_51_28_Pro.jpg]



Korras 124 on ikka hea auto.
Vasta
#40
Palju kütusekulu on?

Ma pole endaomal veel tiiba küljest võtnud, aga loodan et ei ole selline pilt.. Selline kerge närvikõdi, et ei tea kas julgengi Icon_razz
Mugav ja silmapaistev on ta küll. Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,740 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,226 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,305 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,478 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,850 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne