Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM606 Nissan patrolile.
#1
Tere.

Nagu pealkirjast paistab on mul jubedam plaan panna Mercedes-Benz reas kuuene patrol y61 peale kus praegu on Nissani oma R4 ikaldus ZD30 koos VP tüüpi pumbaga. Esimese hooga oli plaan, et S kerega autolt 110kw 3.5 diisel, äkki 603 aga selgus, et see vist ei ole pika pihustiga ja klappe on kaa ainult 12, nii, et siis jäin 606 juurde.
Siit siis ka mõned küsimused, Millele päris täpseid vastuseid ei saanud niisama googeldades. Kindlasti tuleb küsimusi veel, kuidas ja mis aga alustuseks:
1. kas KÕIGI OM606 130kw elektrilise Pumbaga mootorite külge istub OM603 Trossiga pump.
2. Ja siis veel üks imelik uitmõte, kas 3.5 OM603 ja 3.0 OM606 mootoreid annab kuidagi omavahel ristata, et näiteks tekitada 3.5l 24 klapiline pika pihustiga mootor.

Väike video kaa mis täpsemalt plaaanis on.

https://www.youtube.com/watch?v=eKpBAAT63qE

Allar.
Vasta
#2
1. istub.
2. 3.5 mootor on nõrga sisuga, 3.0 mootorist saad juba orig turboga min 150kw, vaja ainult pump ringi teha.
Vasta
#3
Käimakotiga tuleb sul jamamist mis ära ei tasu. Mercedes-Benz 606 on siga hea mootor, ma ei kahtle. Trollil kastid koos, mersul eraldi. Lihtsam oleks panna trollile oma mootor ja sellele kangiga pump. Need samamoodi vahetatavad nagu mersudel, ehk polt-on. Uuri kas sinu r4 kasti otsa istub r6 mootor 1:1. Edasi tee omad järeldused. Paigaldanud piisavalt g klassidele 606-si mistahes mootori asemele ja nissanitele kangiga pumpasi. Vahe viimastel on iga mehe pe...ga tuntav. Koos kerge mootori remondiga ja pumba kontrolliga, jääb hind ikka odavam kui trolli mersuga ristata. Trolli mootoril on tüüpvead kerged tulema, teadlik trolliomanik likvideerib ja täiustab neid, peale mida sõit probleemivaba!
Jr.trollile on paigaldatud bmw mootor poolas, kiirendus nagu vormelil. Tööraha oli ka nagu oleks williamsi boksis tehtud. Muidugi legaalselt tehtud swap ikka. Lugu 4x4jas pikalt lahatud.
Omade kogemuste najal hindan kulu 5k€ kanti 606 ametlikuks paigalduseks. Siis oleks ehk sarnane nagu sinu viidatud videos.
Sorry tahvel teeb imelike täpitähtiIcon_razz
Vasta
#4
(27-12-2015, 01:35 PM)jaan140 Kirjutas: Käimakotiga tuleb sul jamamist mis ära ei tasu. Mercedes-Benz 606 on siga hea mootor, ma ei kahtle. Trollil kastid koos, mersul eraldi. Lihtsam oleks panna trollile oma mootor ja sellele kangiga pump. Need samamoodi vahetatavad nagu mersudel, ehk polt-on. Uuri kas sinu r4 kasti otsa istub r6 mootor 1:1. Edasi tee omad järeldused. Paigaldanud piisavalt g klassidele 606-si mistahes mootori asemele ja nissanitele kangiga pumpasi. Vahe viimastel on iga mehe pe...ga tuntav. Koos kerge mootori remondiga ja pumba kontrolliga, jääb hind ikka odavam kui trolli mersuga ristata. Trolli mootoril on tüüpvead kerged tulema, teadlik trolliomanik likvideerib ja täiustab neid, peale mida sõit probleemivaba!
Jr.trollile on paigaldatud bmw mootor poolas, kiirendus nagu vormelil. Tööraha oli ka nagu oleks williamsi boksis tehtud. Muidugi legaalselt tehtud swap ikka. Lugu 4x4jas pikalt lahatud.
Omade kogemuste najal hindan kulu 5k€ kanti 606 ametlikuks paigalduseks. Siis oleks ehk sarnane nagu sinu viidatud videos.
Sorry tahvel teeb imelike täpitähtiIcon_razz
Patroli mootoritega on ju nii, et 4.2 mootor oleks see mis oleks pommikindel ja mõeldav, aga see ju kaa ajast maas robakas 12 klappi meeletu kaal, ja lühikese pihustiga (eelpõlemis kamber) ja turbo asi tuleks kõik veel sinna juurde, (osasid ei saa turbotada) et se asi liikuma hakkaks ja mingi sõidu mõnu saaks, muidu minu teada istub see sinna kasti otsa ilusti, Hinnad on neil ikka Mercedes-Benz mootoriga võrreldes natuke teised..
Jaagu auto ehitusega olen mõnevõrra kursis see oli ikka väga kallis projekt ja see kahe turboga 3.0 ei ole väga töökindel asi, vb praegu veel hea, aga aastate pärast..... veidike skeptiline CR on ju ikkagi hunnik elektroonikat ja palju jebi ohtlikke asju.
Hetkel püsib ZD30 veel koos, eks ta ole värske kaa veel u175k läbisõitu mootoril, aga nagu aru saan on kõigil nad laiali lennanud ja mina ei viitsi uimava mootoriga sõita sellepärast, et teda ei saa ja ei tohi järgi keerata. muidugi on mul kõik Egr ja Geomeetria asjad ümber tehtud jne, aga ei ei, mootorit ikka ei ole.
Minu plaan oleks Se 606 Istutada Patroli kasti otsa, ehitada sobilik vaheplaat ja hooratas.

Vasta
#5
Jääb 2.8 td meh pumbaga. Keera pumbast kütust ja lase nii, et tühikäigul kivisüsi väljas. Mootori hinnad samad, pump odavam kui Mercedes-Benz. Praegu meil uputaja 2.8 meh patroli minek küll lahja ei tundu olevat. Äkki istub kohe sinu kasti otsa ka. Korralikult ise tehes jääbki hind sinna minu pakutu lähedale. 5k€ jääb. Olen sättinud volvo kasti otsa 606, isegi olemasolevate joonistega selle rahaga välja ei tule. Siduri koda ja karteri põhi on alles algus.
Mootori käpad mida muuta ei tohi, jääb üle raami kinnitused teha nii nagu oleksid originaalsed. G mootori asendamine sõiduka omaga on kordades lihtsam, kasutusele jääb originaal kkast, mootori asukohaga saab mängida muutes vkasti kardaani pikkust. Sinul aga peaks kõik perfektselt vahele istuma. Palju on ruumi trolli aiste vahel? G-l (460) tegin sisselaske kolle ja amordi kinnituse ringi. 463 peaaegu polt-on paigaldus. Praegu üks töös ka, eks omanik pajatab kui auto kätte saab ka siinses keskkonnas.

Parimat! Hanno.

Trolli mootorite üks põhilisemaid sabapaneku kohti on lahtitulev õlipump, surve langus paaril viimasel vändakaelal. Aitab keermeliim ja oht kokkujoosta langeb kordades.
Vasta
#6
OM606 on küll "pika pihustiga" aga siiski eelpõlemiskambriga, pihusti on pikem tehtud sellepärast et asub sügaval kahe nukkvõlli vahel.
Vasta
#7
Kas partoli 3.3d 70 kw? Tulevad ka õli pumbad lahti?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#8
Algus kisub küll mersudest väheke eemale aga see õlipumba teema on üsna aktuaalne enamustel nissanitel. Välismaa foorumites küllaltki levitatud teema. Ka meil õnnestus kotti lasta antud probleemiga isend. Siis saigi lahkama hakatud ja põhjust otsitud.

Ega see 606 ka mingi niiiiiiiii pommikindel mootor pole. Igal teisel jooksevad lahti sissekolle M7 keermega poldid, omal pidin M8-ks ümber keerama. Jäi pidama. Lihtsalt föön puhub tihendi minema kui kruvi veits lahti on. Tuleb augud eelnevalt puhastada ideaalselt ja tilk liimi ei tee paha. Kui juba kolle 4-5x maha käib, pane uus polt ja iga kord uus tihend. Kui pole liimitud polt, võiks vahest neid kontrollida. Eriti peale kolle näppimist.
Millegi pärast olen täheldanud mitmeil mootoreil tagumist vändasimmeri raami vahelt leket. Just nende vulgitud simmerite puhul. Kasutan 603 vahetatava simmeriga raami.
Ka iga kolmas õlivahetusse tulev 606 on kortsus elemendiga. Kas filtrid kataloogides nii erineva mõõduga? Või puudub julgus seda plastik kaant vaid käega nati kinnipoole keerata.
Vasta
#9
Mina sain Jeep-i peale Mercedes-Benz 2.5 vabalt hingava 2 klapiga mootori 1000.- eur-iga peale. Seda koos kaane remondi, saalede ja rõngastega. Enda töö aega ei arvesranud.
See kõik mnt. ekspertiisiga koos.
Vasta
#10
Kuidas sele Registri asjaga läks, kas ennem ehitasid valmis ja siis alles läks asja ajamiseks, või võtsid ennem ümberehitusloa ja alles siis läks tööks?
Vasta
#11
Kindluse mõttes võtsin enne loa ning siis hankisin alles mootori doonori. Hiljem kuulsin ,et võib ka luba mitte nii igale mootorile saada.
Vasta
#12
(30-12-2015, 12:05 AM)Rene999 Kirjutas: Kindluse mõttes võtsin enne loa ning siis hankisin alles mootori doonori. Hiljem kuulsin ,et võib ka luba mitte nii igale mootorile saada.
MNT ametnikujunn soovib koigepealt teada,miks sul on vaja teise margi mootorit?Kui suudad ära toestada,siis saad pitsati alla.Mul see tee läbitud,kui Range Roverile MB 6O6 panin.
Ka "Silberautosse "tuleb vähemalt paarsada raha viia-spetsialist kontrollib asja yle,kaasa arvatud mootori numbri.
Vasta
#13
Uurisin natuke neid seaduse asju, 20% võib võimsuse kasvu olla, Patrolil on kirjade järgi 116kw Mersedesel 130kw, nii, et selles osas kõik ok ja takistusi legaliseerimiseks olla ei tohiks, see kuidas ma mootori ja ülekande kokku klapitan on mu enda teha ja seaduse regulatsioonis sellekohane punkt puudub, kül aga jah, natuke peab mootori kinnitusi vaatama, seal päris omaloomingut teha ei tohi.
Veidike on veel ebaselge Hooratta ja siduri valik, aga ilmselt pean patroli Hooratast kasutama kas siis ümber tehtult või Täiesti "Home made" Sama diameetriga Hooratast.

Head uut aastat!
Vasta
#14
Minult ei pärinud keegi, miks ma seda teen.
Saatsin mnt tehnoosakonda avalduse, mis mootorit soovin asenduseks. Tuli ekpertiisi suunamine. Ehitasin valmis, mnt ekspert vaatas mõõtis üle. Tahma testi tulemust oli ka tarvis. Sellega asi piirdus.
Paigaldasin 4.0 126 kw bensuka asemele 2.5
66kw diisli.
2013 aasta aprillis maksin eksperdile 300.- ei tea praeguseid hindu
Vasta
#15
Voimsuse vahe voib olla seaduse järgi 30% max. See,et nii suur vahe lubati on muidugi tore yllatus.Sattus mitte tähenärija ametnik("spetsialist").
Tehniliselt on voimalik koik asjad pika sobitamise peale kokku sobima panna.Seda on parem teha kui koik on nö.laua peal. Aga töö maht on suur .
Vasta
#16
Lugesin teema läbi ja tuli tuttav ette!!!!
Enda y61 sain mootorist jagu ja nüüd pooleli samalaadne projekt!
mb 0m 606
mb s350 käigukast
volvo vahekast
mb om 603 pump
hetkel vaja kõik üle kontrollida ja kokku sobitada, ning siis peale tõsta!!!
Eestis olemas paar tegelast kes ka oskavad aidata!
Vasta
#17
Mõned küsimused, Kas OM603 3.5 ja OM606 3.0 mootorite käigukastid on omavahel vahetatavad, et siis kas nendel kahel mootoril on tagumised otsad samad, Millised erinevused on hooratastel? ja siduritel, diameerid, kas mõlemil hoorattad kahemassilised?

Tõsi on taga Eusa_angel
Vasta
#18
Plokk on sisuliselt tagant sama. Ehk mõlemal mootoril saad sama kasti/siduri kompotti kasutada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#19
OM606 3,0td on automaat, manuaalkastid sobivad kõikide diislite omad alates w124 põlvkonnast ja ka 2.2cdi ja 2.7cdi.
Vasta
#20
C klassi 1,8 ja 2,0 bensukas istub ka otsa. Starteri asukoht peab olema samal pool. Vahe man kastidel on k-kasti võlli pikkuses. Ühe vs kahe massiline sidur.

PS. 2,0 kast g all viis aastat muretult toimind.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 918 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,234 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,298 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,653 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  Om606 961 jõud kaob Siim105 8 6,385 05-01-2019, 04:12 PM
Viimane postitus: Siim105
  OM606 turbo pikkvint 17 15,119 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,844 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq
  W212-le OM606? td606 2 2,972 18-02-2015, 03:01 PM
Viimane postitus: erx000
  3.0 turbodiisel OM606 õlikulu probleem stern100 32 27,737 05-01-2015, 12:47 PM
Viimane postitus: v6sa
  OM606.910 projekt hannes_s 26 29,972 02-03-2014, 01:37 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne