Teema hinnang:
  • 1Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CL55 AMG, 2006, C215 - Ogadik
#1
Smile 
Tere

Selle aasta aprillis sai omale hobikaks toodud CL55 AMG 2006. Läbisõit oli toomise hetkel 51 00 km. Tuli välja, et selliseid variante Eestis pole ja tuli läbida ka tüübikinnitus. Tegemist on uuema 368 kW variandiga.

Cl55 AMG
Vasta
#2
Olete kindel et CL55 AMG-see peaks olema 265kW? Võib-olla ikka SL55 AMG? Pildid ja pikem jutt oodatud.
Vasta
#3
Jah, tegemist on 5.4 M113K 368 kw mootoriga.

[img][Pilt: IMG_3768.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_3778.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_3783.jpg][/img]

Auto on pärit Prantsusmaalt Cannes-t, on olnud ühe inimese kasutuses.
Siin sai vahetatud kõik vedelikud peale kompressoriõli (on plaanis kevadel vahetada) ja servosulgurite omad. Vahetamist vajasid (ls 53 tuh km) esisilla alumised õõtshoovad (väike lõtk oli sees), käigukastipadi . Vahetatud sai ka esimene ABC klapiplokk kuna esiosa vajus alla. Põhimõtteliselt on need ABC plokid parandatavad rõngastihendite vahetamise näol kuid sai otsustatud uue ploki kasuks. Kuna on olemas ka vajalikud rõngastihendid siis auto küljes olnud jääb tagavaraks.
Cl55 AMG
Vasta
#4
See vist see versioon millele TOP Gear ka vihjati.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Väga ilus autoThumbsup
Vasta
#6
Thumbsupväga lux pill
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#7
Tänan. Sõita on temaga on tõesti päris äge, alustuseks tuligi ju ette võtta reis Cannes-st Tallinna. Teepeale jäid nii Monaco ja Alpide ületus.
Saksa autobahn ja 368 kW sobivad hästi kokku, tuli küll välja, et kiiruspiiraja on 260 km/h peal. Hea mugav asi on distansihoidev kiirushoidik, mis toimib kuni 180 km/h. Paak on 80 l ja rahulikult (100-120 km/h) sõites sai sellega ca 750-800 km läbitud (see oli üllatus).

Cl55 AMG
Vasta
#8
Väga hea valik!Thumbsup
2 ust ja 700 Nm väänet.... Eusa_dance
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#9
(08-10-2015, 06:44 PM)Ogadik Kirjutas: Jah, tegemist on 5.4 M113K 368 kw mootoriga.



Auto on pärit Prantsusmaalt Cannes-t, on olnud ühe inimese kasutuses.
Siin sai vahetatud kõik vedelikud peale kompressoriõli (on plaanis kevadel vahetada) ja servosulgurite omad. Vahetamist vajasid esisilla alumised õõtshoovad (väike lõtk oli sees), käigukastipadi. Vahetatud sai ka esimene ABC klapiplokk kuna esiosa vajus alla. Põhimõtteliselt on need ABC plokid parandatavad rõngastihendite vahetamise näol kuid sai otsustatud uue ploki kasuks. Kuna on olemas ka vajalikud rõngastihendid siis auto küljes olnud jääb tagavaraks.

Eeldan et kirjutasid läbisõiduks 51 000 km. Sellise kilometraazi juures juba sellist remonti vaja? Käigukasti padi jne. See rohkem 400000 teema Eusa_doh

Aga väga äge aparaat.
Vasta
#10
Läbisõit oli tol hetkel 51 000 (nüüd 60 000), seega auto on palju seisnud ja arvatavasti olid ABC plokis olid mõned rõngastihendid väsinud, muud kulumist seal näha polnud. Käigukasti padja väsimine diagnoositi DMG autos, küllap ikka 700 Nm väänet teeb ka oma töö ka väiksema läbisõidu juures. Ise ma seda ei näinud ja ei oskagi öelda kui läbi ta oli.

06.04.2017 diagnoosis HORT Auto kontrolli käigus taaskord käigukastipadja läbi vajumise ls 63 tuh. seega ca 10 tuh km järel vajub ära padi ära. Mootoripadjad seejuures korras, seega ei saa juttugi olla 400 tuh. läbisõidust. Suure vääne saab padjast jagu palju lühema ls juures. Seekord läheb külge kindlasti originaalosa.
Cl55 AMG
Vasta
#11
Vägev masin sul. Möödasõidud peaks ka üsna turvaliselt tehtud saama sellise mootoriga.
Naftapress.
Vasta
#12
Tegin eile Vabariigi aastapäeva tähistamiseks pisi-hoolduse autole - vahetasin ära süüteküünlad. Kokku on neid 16 tk, originaalis on need NGK ILFR6A, A0041591303. Ametlik vahetusvälp on üsna pikk vist isegi 150.tuh km või 5 aastat, üks neist oli kindlasti täis.
WIS-i järgi paari tunni töö, tegelikult läks kauem sest kogu süütesüsteem sai ülekäidud.
Algatuseks sai akujuhe maha võetud ja siis kõik süütepoolid ära märgistatud ja maha kruvitud. Kui neid ees pole on töö märksa lihtsam. Originaal juhtmetel on peal ka tähised (tähed), sama ka mootori poolel, kui neid jälgida ei tohiks juhtuda mingeid apse nende taasühendmisel.
Selleks, et piibud küünlapealt maha tõmmata kasuatsin 17 lehtvõtit, võti istub piibu ääriku taha ja siis polegi muud kui kergelt teisest otsast pressida (kangireegel).

[Pilt: 72828-1.jpg]

Peale seda puhastasin ära süütepoolide aluse pinna plokikaanel ja poolidel endal, et kontakt oleks hea. Samuti sai kõik juhtmed korra lahti kistud ja kontaktid ära puhastatud ja takistused mõõdetud. Mõni juhe ei tahtunud kohe kuidagi süütepooli küljest maha tulla, kinni hoidis juhtme kummikate. Takistused varieerusid vahemikus 2.04 -2.08 kilooomi. Mulle tundus, et selline kontaktide puhastamine on mõistlik 10 a auto puhul.
Küünalde lahtikeeramiseks on vaja 16 mm küünlavõtit ja lühikest pikendust. Enne kui hakata küünlaid lahti keerama on hea mõte küünlapesad suruõhuga puhastada, et sodi silindrisse ei satuks, samuti pole vaja kõiki korraga maha keerata. Küünla mahakeeramisel ei maksa suurt jõudu rakendada, eriti kui neid pole niivõrd kaua lahti keeratud. Need mis lahti tulla ei taha tuleb lahti meelitada. Mina kasutasin selleks brake cleanerit ja edasi tagasi keeramist. Tuli välja, et kunagi sai DMG Autos üks küünal (millel murdunud südamik) vahetatud Boschi toodangu vastu (jällegi seda ei mulle ei mainitud, et ei pandud originaali). Aga tuli välja, et küünal oli veel samamoodi murdunud.
Küünalde tagasikeeramisel on suureks abiks lühike paindub voolik, siis saab sõrmetunde järgi küünla õigesti keermesse tagasi. Lõplikuks pingutamiseks on vaja momentvõtit, pingutusmoment on 25 Nm. Süütepoolide kinnituspoldi pingutusmoment on 6 Nm.
[Pilt: 28829-2.jpg]
Mida siis töö tulemuse kohta öelda, lühidalt Big Grin, mootori töö läks märgatavalt sujuvamaks. Kuigi pisitöö see kokkuvõttes polnudki, aega läks kordades kauem kui arvatud.


Cl55 AMG
Vasta
#13
(25-02-2017, 12:12 PM)onu_siim Kirjutas: Lihtsalt infoks, et küünlapiibudele v6iks aplitseerida sobivat mörti, lihtsustamaks teinekord nende eemaldamist.
MB ise pakub sellist kreemi: https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/736807_x800.jpg

Hea soovitus, muidu on tõesti oht juhtme lõhkumiseks. Kas WIS-is on ka selline soovitus, mul jäi see märkamata?
Uurin järele kas meil siin seda pakutakse, hea oleks seda sinna vahele määrida enne kui mõned jälle kinni jäävad.
Muideks, lahti võttes oli seal küll miski valge katt seespool peal, äkki sama määre aga lihtsalt ära kuivanud
Cl55 AMG
Vasta
#14
Kas sellel mördil mingi teine kaubanduslik nimetus ka on või ongi "spark plug grease"?

E: Auto ise on vägev!
Turbo
Vasta
#15
Täna sai küünlapiibud määrdega määritud. Tänud onu_siim määrde hankimise eest. Ilus neoonkollane pasta.
Veelkord sai kinnitust, et ladus töö eeldab õiget tööjärjekorda. Parem on piibud kohe küünalde vahetuse käigus ära määrida, no ei saanud ilma süütepoole eemaldamata kõiki juhtmeid maha, eriti neid mis mootori tagapool. Pole ju kaua aega küünalde vahetusest aga ikka osad neist ei taha lihtsalt süütepoolilt maha tulla.
Kasutasin tavalist vatitikku määrde lisamiseks, kuid vatitups tuli siiski eemaldada. Nii oli määret parem peale kanda ja ei jää vatikiudusid määrde sisse.
Endale veel märkuseks, õhutorude tagasipanekuks ei maksa eesmist mootorikatet enne paika lõplikult suruda. Enne ikka torud katte külge ja siis alles siis kate lõplikult paika.
Cl55 AMG
Vasta
#16
Äkki keegi oskab öelda, et kas C215 kindalaegas on kinni kokku nelja või kahe kruvi/poldiga?
[Pilt: 62926-Laegas.JPG]

Mulle tundub, et noolega näidatud kohas peaks kruvid olema, kuid EPC järgi seal kruve/polte pole näidatud.

Tõesti laegas kinnitub nelja kruviga, palju kindlamalt kinni kohe. Imelik vaid see, et Silberist ostetud kruvid on Torx otsaga, teised aga ristpea otsaga. Sisuliselt võin sinna panna ka tavalised kruvid.
Cl55 AMG
Vasta
#17
Sedaanil käib nelja kruviga. Kopsik ja selle ümber olev armatuur tundub sama olema.
Vasta
#18
Teen ülevaate suuremast hooldusest/tegemisest
15.01.15 Mootoriõli vahetus, salongi tolmufilter, käigukastiõli, DTM Auto, ls 50116 km (enne müüki Prantsusmaal tehtud hooldus).
06.05.15 ABC õli ja filter, käigukastiõli+pistik jmt (sai tõlkevea tõttu uuesti vahetatud), jahutusvedelik, tagasilla dif. õli, piduriõli, DMG Auto, ls 54224 km
29.05.15 Käigukastipadi, esimesed amordialused õõtsad, süütejuhe x4, küünal x1, kompressori tsirkl.pump (uuem Bosch 0392022010), DMG Auto, ls 54513 km
06.07.15 Mootoriõli+filter (Mobil 1, 0W-40, originaal filter), MHT Auto, ls 57614 km
08.07.15 Roolivõimendiõli+filter, esim. piduriklotsid, DMG Auto, ls 57723 km
19.04.16 Klapikambrikaante tihendite vahetus, mootoriõli ja filter, AS Silberauto, ls 60138 km
06.06.16 Esimese ABC klapiploki vahetus, ls 61458 km. Tellisin Ebay-st uued tihendid ja vahetasin need vanal plokil ära, seega üks plokk varuks.
20.07.16 Mootori õhufilter, ls 62640 km, http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=43179
25.07.16 Korrosioonitõrje, Krown Eesti
17.08.16 Esimesed amordialused õõtsad, sillakontroll/reguleermine AS Silberauto (DMG Autos vahetatud osade asendamine), ls 63226 km
01.12.16 Navi DVD
08.01.17 Profülaktika mõttes sai vahetatud ka kompressori rihmaratta laager, Nachi (oli plaan võimsust lisada)
23.01.17 Mootori rihmarullikute upgrade ja rihmad, http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=45029
04.02.17 Kompressori õli, http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid267032
24.02.17 Süüteküünlad, 16 tk originaal, ls. 63430 km
01.04.17 Mootori lisaõhupump (Bosch 0580000017) + relee (originaal). Vana relee oli vist kinni jäänud ja pumbaharjad sissesulatanud. Muideks pump lülitub mõnikord sisse ka tühikäigul sooja mootoriga, seega seda kasutatakse enam kui külma mootoriga ja 20 s, ls 63528 km
04.04.17 Kütusefilter, WIS järgi on vaja kütusefilter vahetada kord 5 aasta jooksul, ls 63701 km.
Vaja oli:Filter A0024772701, kaks klambrit, 10 padrun. Töö iseenesest lihtne, põhjakate nelja mutriga vaid kinni. Filter ja bensiinipump on hästi ligipääsetavad, eriti altpoolt.
[Pilt: 76369-filter2.jpg]
Vana filter oli originaal 22.11.04 kuupäevaga. Mõistlik on enne filtri voolikute lahti võtmist need loomulikult kinni pressida. Edasi kõik suhteliselt loogiline.
Vana filter sai tühjaks kallatud, see mis sealt välja tuli oli kõike muud kui puhas.
[Pilt: 59488-bensiin.jpg]
Filtrielement ise oli selline:
[Pilt: 95555-filter.jpg]
Läbipuhudes takistust eriti tunda ei olnud.
Ühtlasi kui kellegil on soov hankida oma autole uus bensiinifilter siis mul on pakkuda uus WIX WF8040 kolmeka eest.
13.04.17 Käigukastipadi + rehvirõhuandurid, külgkiirenduseandur, Hort Auto, ls 63876 km
[Pilt: 44842-rohk.jpg]
[Pilt: 57476-andur.jpg]
Neid sai hangitud kokkuvõttes rohkem kui üks seega kui keegi otsib külgkiirenduse andurit A0025426618 siis mul on paar üleliigset kasutatud andurit.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...kiirenduse
21.04.17 Salongifiltrid (tolmu- ja söefilter), ls 63976 km
Tolmufilter oli üsna must, ca 13 tuh. km. Söefilter oli visuaalselt nagu uus.
[Pilt: 77464-Tolmufilter.jpg]
13.05.17 ABC õli+filter ja pidurivedelik, ls 64359 km. ABC süstem sai sisuliselt terves ulatuses läbi pestud, ka. amordipüstakud. Selleks on vaja rohkem teha kui lihtne läbipesu ja rodeo. Õnneks oli vana õli ka suhteliselt puhas, muutunud tumedamaks roheliseks. Sisse läks MB 345 vastavuses hüdroõli. Pidurivedelik sai ka vahetatud läbipesu meetodil, sisse läks DOT4 plus
15.05.17 Salonginaha puhastus + hooldus (AutoGlym).
[Pilt: 39429-CL55_Sisu.jpg]

Cl55 AMG
Vasta
#19
[Pilt: 76369-filter2.jpg]
Vasta
#20
Seda võiks arvestada ka läbisõidu pealt. Internetist on silma jäänud, et MB soovitab 100 000 km järel. Mõnes kohas on soovitused iga suurema hooldusega või 50 tuh järel. Viimane vast rohkem diisli puhul. Eesti oludes, kus kondentsi tekke võimalus on suurem ja kütust solgitakse endiselt, siis tihedam vahetamine ei tee üldse paha. Annab pumbale kergema käimise ja säästab pihusteid.

Ma vaatasin seda videot ja nädal hiljem lasin kütusefiltri vahetada.



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,801 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,206 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,558 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,834 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,557 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne