Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126
Keegi oskaks öelda, mis vahe on om603 3.5td ja 3.0td kõrgsurvepumbal? Välimuselt tunduvad suhteliselt identsed mu arust.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
(15-04-2015, 08:36 AM)MBW126 Kirjutas: Keegi oskaks öelda, mis vahe on om603 3.5td ja 3.0td kõrgsurvepumbal? Välimuselt tunduvad suhteliselt identsed mu arust.

Teadaolevalt häälestuse vahe. Aga ma ei välista väiksemaid erinevusi ka regulaatoris.
Vasta
Suva kumma paned. 3,5 oma kergem leida kah.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
Mis ajast lõpetati mersul "heina" kasutamine istmetes? Mõttes kas uuema põlvkonna istmed sisse aretada või asendada vanades istmetes olev samblik pehme materjaliga.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
(30-07-2015, 02:40 PM)MBW126 Kirjutas: Mis ajast lõpetati mersul "heina" kasutamine istmetes? Mõttes kas uuema põlvkonna istmed sisse aretada või asendada vanades istmetes olev samblik pehme materjaliga.

Sellest ajas, kui istumisväärsed tugitoolid asendati taburettidega elik punnsilmsete mudelite tulekuga.Eusa_snooty

Vaheta istmepõhja torsioonvedrud ära ja saab elu jälle lill olema. Purunenud vedrude otsas istuda on piin.Crybaby

Otse ei istu kinnitustesse teadaolevalt ükski tool. Aga eks relakas ja keevitus teevad imetWink
Vasta
Jätkuvalt diislimõtted peas

Sai siis jätkatud sealt, kus aasta aega tagasi autoga pooleli jäin-mootori ajastuse sättimine. Nukkvõllid olid teises asendis võrreldes väntvõlliga. Sai siis tükk aega pusitud- väntvõlli liigutatud, siis jällegi nukkvõlle ja niimoodi siis kordamööda (ketipinguti ja pump olid maas). Alumine pool sai ilusti OT peale, nukkvõllid lukustatud. Pump suvalises asendis peale ja uus ketipinguti läks ka külge. Kett tundus nukkade juurest ja pumba hammaka juurest ilusti tihkelt ümber. Ja siis tõehetk-hakkasin mootorit kellasuunas ringi ajama. Kõik tundus alguses ilus ja tore kuni märkasin, et alguses liikus väntvõll üksi ja siis tõmbas nukad ka järgi. Aga siis oli juba liiga hilja ja jällegi klapid peas ja 20kraadi ajastus vale.

Küsiks siis jällegi nõu, et kuidas asjale edasi läheneda? Olen kaalunud erinevaid variante - õlivann maha võtta ja ehk sealt on näha, kas kett jääb altpoolt ilusti väntvõlliga hambuvusse. Või võtta hoopis nukkvõllid maha ja eraldi paika panna?

Igasugune abi on teretulnud Eusa_angel
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Ise arvan, et nukad eraldi maha võtta tuleb lihtsam kui midagi muud teha. Omal oli küll kahe nuka asemel üks nukk, aga põhimõte jääb samaks. Kui alt oli kraadid paika aetud, siis käis lihtsalt nukk maha ja hiljem nukk samamoodi peale. Sinu puhul peab nüüd õigesti tagasi ka panema.
Vasta
OM606-l saab OT asendisse nukkvõlli ära lukustada kui nukkvõlli ühest hammasrattast läbi tõugata 6mm varras. http://www.peachparts.com/Wikka/OM606TimingChainStretch
Vasta
Jah, seda tean ja lukustasin ära kui ajastust paika ajasin. Mul leidub garaazis ka väntvõlli lukusti, mis läheb starteri asemele. Eusa_angel

Kuna pole väga palju mootoritöid teinud, siis hetke olukord põhjustab kergelt peavalu. Sest kõik sai justkui paika ära aga kett oli altpoolt vist mitte hambuvuses kui hakkasin kontrolli mõttes mootorit ringi ajama. Isegi kui nukad ära võtan ja siis peale väntvõlli OT asendisse ajamist eraldi peale tagasi panen, siis ju ikkagi oht, et altpoolt ei pruugi kett hambuvuses kohe olla kuna alltoimuvat ei näe. Retard


Vahepeal tellisin lisaks olemasolevatele tagumiste tiiva äärtele ka koopaääred ära. Keevitust vajaminevatest detailidest veel puudu karbid (iseenesest karbid korras, aga origin. tungraua aukude juurest mädaneb) ja pagasniku tuulutusavadega peab midagi ette võtma. Silberautos pakutakse täitsa tuulutusavade ümber olevat pleki juppi, aga tüki hind oli pea 100 euri.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
(23-09-2015, 10:18 AM)MBW126 Kirjutas: ...
Kuna pole väga palju mootoritöid teinud, siis hetke olukord põhjustab kergelt peavalu. Sest kõik sai justkui paika ära aga kett oli altpoolt vist mitte hambuvuses kui hakkasin kontrolli mõttes mootorit ringi ajama. Isegi kui nukad ära võtan ja siis peale väntvõlli OT asendisse ajamist eraldi peale tagasi panen, siis ju ikkagi oht, et altpoolt ei pruugi kett hambuvuses kohe olla kuna alltoimuvat ei näe.
...

Aga tunned. Sõna otseses mõttes: enne nukkadele ketirataste pealepanemist loksuta kergelt pingul ketti edasi-tagasi ja võiks olla üsna kenasti tunda, kas kett on hammasrattas pesas või istub kuidagi halvasti. Pesas olev kett ei anna järele ja kettülekande tööks vajalik pisike lõtk võiks tundlike näppude korral olla tuvastatav, kui kett hambavahedes lõtkub.

Peale seda on vaja kindlustada, et kett ei saaks alt lõtvuda. Konksudega kummipael on kõva sõnaWink

Seda Sa ilmselt tead, et ketipinguti tuleb paigaldada viimasena.
Vasta
Vänt paika. Ketipinguti lõdvaks, sisselaske nukkvõlli ja vända vahel kett pingule. Kui kett on lõdva, siis peaks saama hammaka peal nö üle tõsta. Nukad nulli ja kett pingule. Pump jäta viimaseks.

Kui teha nii nagu peab, siis tuleb manual otsida, sest nii pole õige, aga toimib.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Kõik ilusti paigas nüüd. Probleem seisnes uues ketipingutis, mis vajas enne peale panekut eeltööd. Sai võetud anum, kuhu valasin õli ja ketipinguti otsapidi sisse ja hakkasin siis pumpama, kuni oli tunda, et asi läks väga tummiseks. Eusa_angel
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Nagu tavaliselt, pole eriti aega midagi teha olnud. Kool ja töö võtavad väga suure ajast ära.

Sai natuke voolikuid aretatud. Peale panin kütusefiltri korpuse om603-lt ja külge läksid uued läbipaistvad voolikud. Sai natuke ümber tehtud.

Ennem
[Pilt: 26837-IMG_20151004_160211.jpg]

Pärast
[Pilt: 42552-IMG_20151017_231135.jpg]

Ümber aretamist veel jagub, et gaasipedaali asendi andur vahele sokutada ja kõik toimiks ideaalselt, õli radikas ära mahutada jnejne.

Kere poolest teeks hetkel sellise lükke, et pakkuge mulle korraliku kerega SEL-i. Mootor, kast, sisu pole oluline. Kui saaks hea kerega w126, siis see säästaks väga palju aega ja vaatamata tihedalt sisustatud graafikule leiaks rohkem aega ja motivatsiooni garaazis askeldamiseks. Eusa_angel
Samuti võib pakkuda ühte pihustit.



You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Mootor sai kah nurruda üle pika aja Eusa_angel

You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Küll on palju rõõmu Eusa_drool
Kas sa ehitad keilas seda? Ehk võib kunagi piiluma tulla, mootori poole pealt pakub mõni asi huvi. Eusa_angel
Vasta
Tartus. Ja väga harva satun auto kallal nokitsema. Absoluutselt pole aega viimasel ajal. Aga vabalt võib piiluma tulla kui Tartu peaksid sattuma Smile
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Kogu kupatus on nüüdsest müügis. Ei leia aega lihtsalt tegeleda.
Võib pakkuda asjadele hinda eraldi kui ka kogu kupatuse eest hinda (kere koos dokkidega, uued tiivad, progre aju, komplektne mootor kastiga, uued kettad, klotsid, taga uued suppordid, veljed koos rehviga millest 2 rehvi on täiesti uued jne).

Asub siis Tartus ja võib ka helistada. Kui ei vasta, siis saata sms. Tel. 56950045. 07:00-23:00.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
Müüdud, lukku.
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 144 147,993 25-09-2024, 10:34 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,754 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 274,464 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 38,653 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,094 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 292,501 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,130 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 85,212 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 62,564 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne