Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C280 w202 - Andres332
#1
Nädal-kaks tagasi jäi silma müügis olev liikur FB-s. Kuna erilist emotsiooni C-Mercedes-Benz pole kunagi tekitanud siis "lohistasin" lihtsalt hiirega koguaeg üle kuulutuse. Mida päev edasi seda rohkem aga sõrm paigale kippus. Veidi harimist end Mercedes-Benz valdkonnas ning tundus, et antud liikurit on õnnistatud vähemalt normaalse mootoriga. Kuna varasemalt omanud 2,8 isendit nii BMW kui ka Audi peal siis suht head mälestused olid. Kuna üheks kriteeriumiks oli ka kindlasti Atm kasti olemasolu siis saigi müüjaga ühendust võetud. Masin asus üsna kodu ligidal ning hind oli olematu. Kohapeal üllatus suur kui masin reaalselt täiesti viisaka auto moodi. Olgugi et esineb mõningaid vigu kuid ka need lähevad nüüd lähi päevil tegemisse.

Autoks siis C280 aastast 94. Aiste vahel 2,8 142kw. R6. Viiene automaatkäigukast, LSD-differ, konditsioneer. 4x el. aknad, must tekstiilsisu jms tüüpiline varustus. Värvuseks must. Tehnika toimetab eeskujulikult. Uste alaservades pindmine rooste, karbid halliks muutunud ja tahavad paari kohta lappi saada. Lisaks stabikavarda "otsasein" rooste käest pureda saanud ning selle veaga see liikur ostetud saigi. ( Koopas sees, kuhu kinnitub stabikavarras. ) Aga tuleva nädala alul on need likvideeritud ja väljanägemine peaks juba päris viisakas olema. Liigutab end igati hästi ja sõita on päris hea.

Varustusastet ma paraku sellel masinal öelda ei oska, on ta Sport,Elegance või Classic. Pole mersudega nii sinapeal. Huvitav on akendeümber olevad kuldsed liistud mida pole ma siiani teistel näinud.

Pole hetkel pilte siia lisada, kuid katsun ükspäev mõned klõpsud tast teha. Plaanis oli esialgu tööautoks see võtta, kuid tänase seisuga rakendaks ta pigem rohkem igapäevaseks kasutamiseks. ( Just korraliku sisu ja tehnika pärast. )

Aga eks harin nüüd selles vallas ning ehk saab siit vahest mingit nõu vms.Eusa_drool

Mingid pildid müügikuulutusest siiski leidsin:

[Pilt: 11147844_880484522010122_621743871756179...e=55EBA5C6]
[Pilt: 11011934_880484592010115_179202556721397...e=55FF4FE2]
[Pilt: 11377355_880484688676772_116747355604404...e=55FE0EF2]
[Pilt: 11011934_880484592010115_179202556721397...e=55FF4FE2]
[Pilt: 19408_880484618676779_347415454420548061...4db0c71552]
[Pilt: 11246847_880484652010109_210982920166531...e=55F9FBF4]
Vasta
#2
(02-06-2015, 07:11 PM)Andres332 Kirjutas: Nädal-kaks tagasi jäi silma müügis olev liikur FB-s. Kuna erilist emotsiooni C-Mercedes-Benz pole kunagi tekitanud siis "lohistasin" lihtsalt hiirega koguaeg üle kuulutuse. Mida päev edasi seda rohkem aga sõrm paigale kippus. Veidi harimist end Mercedes-Benz valdkonnas ning tundus, et antud liikurit on õnnistatud vähemalt normaalse mootoriga. Kuna varasemalt omanud 2,8 isendit nii BMW kui ka Audi peal siis suht head mälestused olid. Kuna üheks kriteeriumiks oli ka kindlasti Atm kasti olemasolu siis saigi müüjaga ühendust võetud. Masin asus üsna kodu ligidal ning hind oli olematu. Kohapeal üllatus suur kui masin reaalselt täiesti viisaka auto moodi. Olgugi et esineb mõningaid vigu kuid ka need lähevad nüüd lähi päevil tegemisse.

Autoks siis C280 aastast 94. Aiste vahel 2,8 142kw. R6. Viiene automaatkäigukast, LSD-differ, konditsioneer. 4x el. aknad, must tekstiilsisu jms tüüpiline varustus. Värvuseks must. Tehnika toimetab eeskujulikult. Uste alaservades pindmine rooste, karbid halliks muutunud ja tahavad paari kohta lappi saada. Lisaks stabikavarda "otsasein" rooste käest pureda saanud ning selle veaga see liikur ostetud saigi. ( Koopas sees, kuhu kinnitub stabikavarras. ) Aga tuleva nädala alul on need likvideeritud ja väljanägemine peaks juba päris viisakas olema. Liigutab end igati hästi ja sõita on päris hea.

Varustusastet ma paraku sellel masinal öelda ei oska, on ta Sport,Elegance või Classic. Pole mersudega nii sinapeal. Huvitav on akendeümber olevad kuldsed liistud mida pole ma siiani teistel näinud.

Pole hetkel pilte siia lisada, kuid katsun ükspäev mõned klõpsud tast teha. Plaanis oli esialgu tööautoks see võtta, kuid tänase seisuga rakendaks ta pigem rohkem igapäevaseks kasutamiseks. ( Just korraliku sisu ja tehnika pärast. )

Aga eks harin nüüd selles vallas ning ehk saab siit vahest mingit nõu vms.Eusa_drool

Mingid pildid müügikuulutusest siiski leidsin:

[Pilt: 11147844_880484522010122_621743871756179...e=55EBA5C6]
[Pilt: 11011934_880484592010115_179202556721397...e=55FF4FE2]
[Pilt: 11377355_880484688676772_116747355604404...e=55FE0EF2]
[Pilt: 11011934_880484592010115_179202556721397...e=55FF4FE2]
[Pilt: 19408_880484618676779_347415454420548061...4db0c71552]
[Pilt: 11246847_880484652010109_210982920166531...e=55F9FBF4]

http://auto.motors24.ee/vehicles/447039-...&sort=paid - sama masin?

*Kui nii siis paraku eksitad ilmselt teadmatusest oma kuulutuses kliente, sellel autol on 4-käiku käigukastis.


Terv.
setud sõitsid seciga
Vasta
#3
Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga?
Muideks stabikavarras ja pendelhoob ei ole samad asjad.
Vasta
#4
(04-06-2015, 01:40 PM)pikkvint Kirjutas: Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga?
Muideks stabikavarras ja pendelhoob ei ole samad asjad.


Niitäpselt mõlemalt poolt murdunud siis joppand mul. Vastasel juhul oleks ise Relaka sisse löönud. Üldjuhul C mersudel see nina nagu linnuvaatlejal ja jumalale õnn, et mul nina ikka vastu maad ja üldpilt kohe rohkem mokkamööda. ( Kuna tegu peaks olema minu googeldamise tulemusena c280 spordiga siis arvasin et tal ka tehase poolt jäigem vedrustus. Kui mitte, siis no Mercedes-Benz on ikka "eriline". ) Üldjuhul pole mulle kunagi mersud kuidagi sümpatiseerinud.( Eriti C-Mercedes-Benz ) No sinna koopasse vaadates ei osanud kohe nimetada mis tal seal häda on. Selge on see, et Esmaspäeval saab keevituse ning lapp tuleb peale korralik plekk - auto põhjast välja lõigatud. Seejärel kõik koopad katan paksu mastiksiga. Et see vähemasti järgneva talve üle elab. Uste servad laseb pindmise rooste maha siis paneks mingit roostekaitse möksi ning peale kannaks juba korraliku värvi. Tulemuseks peaks olema igati libe ja läikiv liikur.
Võtmega on ka mingi jama, käivitab ilusti kuid nupust ei ava-sulge uksi. Siin liikus mingi inglise keelne õpetus millest ei jaganud midagi.
Ja kas Sa oled mees kes selle müüs mulle või mingi muu tegelane kes kokkupuutunud selle liikuriga? Kuidagi kibestunud tundud. All olevad veljed maha müüa ja ülejäänud emexi kõige kõrgemasse tippu viies kus lendavad hane suurused kajakad saaksin auto raha tagasi. Kuid siiski ülevaatamisel leidsime, et tasub üles leevitada ja värvida ning läheb minema turuhinnaga kui selleks huvi tekib. Auto ka praegu müügis kuid siiski ära ei anna teda hetkel. Vaja asjad ära teha ning kes teab, ehk siiski jätan ta omale ja sõidan niikaua kui ta sõidab. Sest tehnika on küll igati hea. Välimuses vaid uste alaservad mis kobrutavad kuid pestuna näeb igati normaalne Mercedes-Benz välja.
Vasta
#5
(04-06-2015, 01:40 PM)pikkvint Kirjutas: Kui kaks vedrukeerdu on ära murdunud siis kas on tegemist sportvedruga?
Muideks stabikavarras ja pendelhoob ei ole samad asjad.


Niitäpselt mõlemalt poolt murdunud siis joppand mul. Vastasel juhul oleks ise Relaka sisse löönud. Üldjuhul C mersudel see nina nagu linnuvaatlejal ja jumalale õnn, et mul nina ikka vastu maad ja üldpilt kohe rohkem mokkamööda. ( Kuna tegu peaks olema minu googeldamise tulemusena c280 spordiga siis arvasin et tal ka tehase poolt jäigem vedrustus. Kui mitte, siis no Mercedes-Benz on ikka "eriline". ) Üldjuhul pole mulle kunagi mersud kuidagi sümpatiseerinud.( Eriti C-Mercedes-Benz ) No sinna koopasse vaadates ei osanud kohe nimetada mis tal seal häda on. Selge on see, et Esmaspäeval saab keevituse ning lapp tuleb peale korralik plekk - auto põhjast välja lõigatud. Seejärel kõik koopad katan paksu mastiksiga. Et see vähemasti järgneva talve üle elab. Uste servad laseb pindmise rooste maha siis paneks mingit roostekaitse möksi ning peale kannaks juba korraliku värvi. Tulemuseks peaks olema igati libe ja läikiv liikur.
Võtmega on ka mingi jama, käivitab ilusti kuid nupust ei ava-sulge uksi. Siin liikus mingi inglise keelne õpetus millest ei jaganud midagi.
Ja kas Sa oled mees kes selle müüs mulle või mingi muu tegelane kes kokkupuutunud selle liikuriga? Kuidagi kibestunud tundud. All olevad veljed maha müüa ja ülejäänud emexi kõige kõrgemasse tippu viies kus lendavad hane suurused kajakad saaksin auto raha tagasi. Kuid siiski ülevaatamisel leidsime, et tasub üles leevitada ja värvida ning läheb minema turuhinnaga kui selleks huvi tekib. Auto ka praegu müügis kuid siiski ära ei anna teda hetkel. Vaja asjad ära teha ning kes teab, ehk siiski jätan ta omale ja sõidan niikaua kui ta sõidab. Sest tehnika on küll igati hea. Välimuses vaid uste alaservad mis kobrutavad kuid pestuna näeb igati normaalne Mercedes-Benz välja.
Vasta
#6
Müüdud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,588 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,165 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,717 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000 erx000 304 369,003 15-08-2021, 10:36 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,336 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,596 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,105 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 48,009 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy
  Mercedes-Benz 250D, 1994, W202 - Stinger Stinger 9 10,080 02-01-2016, 02:23 PM
Viimane postitus: Stinger



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne