Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W212 350CDI 4Matic 2010
#1
Mark: Mercedes Benz
Väljalaskeaasta: 2010
Läbisõit: 159000
Mootor: 3,0 V6
Võimsus: 170kW
Muud tehn. andmed: universaal
Värvus: helehall
Lisavarustus: Tumedas kirjas asjad, mida ma soovisin või mis on lihtsalt head.
108 CONTROL CODE MARKETING
110 FUEL AMOUNT FOR COLLECTION BY CUSTOMER
200A LEATHER
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
218 REAR-VIEW CAMERA
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
236 DAY DRIVING LIGHT
237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST
238 ACTIVE LANE KEEPING ASSIST (FAP)
23P DRIVING PACKAGE
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
409 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT AND RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION (SLA)
550 TRAILER COUPLING
580 AIR CONDITIONER
58U ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
736 TRIM PIECES - WOOD ASH BLACK
775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT
801 YOM 10/1
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
889 KEYLESS - GO
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A21 SHIFT BY WIRE
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M019 SERVICE REPOSITIONED
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642V6 DIESEL ENGINE OM642
NC0 NAG2 PLUS
R01 SUMMER TIRES
R11 17" LT ALLOY WHEEL 5 DOUBLE-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
[Pilt: 37562-2014-11-07.jpg]
[Pilt: 25528-2015-05-05.jpg]
Vasta
#2

Algsed ostutingimused olid diisel avantgarde E klassi universaal pereautoks ja reisideks. Alustasin 250CDI vaatamisega. Lõpetasin E350CDI 4Matic Airmatic 2010 ja veel 170kW mootoriga univeraalkerega MB. 250-ga ei tulnud sellist kompotti nagu 7 käiguline kast, käigukang keskkonsoolil, igasuguseid mugavuslisasid jms. Suuremalt mootorilt tahtsin aga lisaks 4 maticut, õhkvedru tuli boonusena kaasa, näis, kas on murevaba või mitte.
Suures plaanis sai auto soetatud ainult kuulutuse peale lootes linnukesele "full service history" ja "accident free". Kõige heaperemehelikumalt ei ole autoga ümber käidud, taga pamper on saanud kerge müksu ja põhja all on katet ka natuke maastikule jäänud, kuid kasutatud asi ongi vast selline.

Siiani on vaja olnud teha ja hooldada umbes järgmiselt

Eestis ja minu käes olnud 1 aasta ja ca 13k km

2014.05 Esimene vasak õhkpadja kate vahetatud
2014.05 auto ütles, et ühel puldil patarei tühi, sai vahetatud, kuid alguses ei tundnud võtit ära, paar kuud sahtlis seismist ravis probleemi
2014.07 Esimene parem xenon vahetatud, vahetasin ise, küllalt närvesööv töö, kuna ruumi vähe
2014.12 hooldus
2015.02 MB kapotilogo leidis uue omaniku
2015.04 mingid jupid esisillas vahetusse
2015.04 uus jooks suverehve
2015.05 uued tekstiilmatid autosse, ebay
2015.05 hõbedased toonklaasid tagumistele klaasidele ja esitulede klaaside kiletamine

Vaja teha: Talvel läksid tagumised parkimisandurid avariisse, loodetavasti vaja ainult andurid vahetada.

kütusekulu näitab praegu keskmine 8,4L/100km. Pika Eesti otsa võid sõita väga rahulikult ka alla 6L/100km, normaalne vast 7,5 ringis.

Siiani muljed: Saan võrrelda minu käes pikalt olnud 2005 C200K-ga. Neid pole muidugi õige võrrelda, aga mis teha.
Suures plaanis on tegemist suure vennaga, diislil jõudu on, kuid bensukaga võrreldes laisem. Eeldab rahulikku juhti. Muidugi tark on ta ka, adaptiivse kruiisiga on väga mõnus sõita, ainult et vahest unustad ära ja hiljem avastad ennast 70-80-ga kellegi sabas. Suur on ta ka, lapse kärusid ei pea enam algosadeks võtma. Mäludega istmed on mitme juhi jaoks väga mugavad, seda tasub kaaluda, kui juhte rohkem, kui üks.
Vasta
#3
Selliste lisadega ei ole lihtne autot leida! Edu! Smile
Vasta
#4
Mõistlik valik, muretuid kilomeetreid.

Seda on kunagi lihtne müüa: turbodiisel, hall, metallik, musta nahksisuga...Eusa_whistle

Palju LRB piduritega haagise kilosid loosinud on?
Kuidas reahoideautomaatika meie puudulikest teemärgistest aru saab?

Kas läbilaadimislisa tähendab ainult suusaluuki tagaistme seljatoes või saab ka esiistme kokku lasta?

Kas juhiistmeautomaatika laseb ette ja üles seatud istme (ja ilmselt ka allalastud rooli) tagasi väljumise-sisenemise hõlbustamiseks?
Kas seadeid hoitakse võtmes ja auto sätib end siseneja järgi ise paika?
Vasta
#5
Piduritega on haagise lubatud suurim mass 2100kg.

Reahoidja toimetab küllalt hästi. Ta ei nõua päris valget plastik riba, mis vastu helgib, piisab ka, kui on kulunud värv. Kuigi kui on puudulik märgistus, siis lihtsalt ise pead teadma, et ta vahest töötab, vahest mitte, seda näitab ikoon armatuuril. Selle funktsiooni logo on erineva tooniga on või off reziimis. Kui ületad pidevat joont, siis annab helisignaali ja kergelt pidurdab ning sellega juhib auto rea keskele. Katkendjoone puhul on helitoon ja roolivärin, kui ei näita suunda. Samas on sellega veel nii, et kui juhid roolikeeramisega pidevale joonele, siis ta sind ei katkesta.

Läbilaadimislisa tähendab midagi muud, praegu ei teagi mida. Keskmise istme laekast läbi pandav suusa ava on teise koodiga. Ma pole väga murdmaa mees enam, kuid kui suusatama minna, siis istet saab pagasi luugi kõrval olevast hoovast ka lihtsalt alla lasta. Koos tagumise istme alla laskmisega liigub natuke edasi ja seljatugi üles esimesel istmel.

Istmete allalaskmisest veel nii palju, et kel kombeks autos magada, siis tagumise istme rea alla laskmisel moodustub täiesti tasapinnaline põrand. Ma ise autos magamise mees pole, aga proovisin, kui sile põrand tuleb. Mina olen 190 pikk ja sirgelt lamades ulatub pea üle alla lastud seljatoe. Ehk et reisikott on vaja veel pea alla sättida, et oleks pead kuhugi toetada. Esimese istme seljatugi täiesti maha ei pööra, nagu Volvodel.

Easy Entry /Exit tõstab väljumisel rooli kõige ülemisse asendisse ja käivitamisel siis laseb allapoole, kuhu mäluga oli pandud. Tehase seades autol rool sisse/välja ei liigu ega kahjuks istmed ka. Seda tuleb lasta tjuuningus modida.

Seadeid minu teada võtmes ei hoita, sellest on muidugi kahju. Siis jääks erineva kasutaja puhul üks näpuliigutus vähemaks autosse sisenemisel Icon_rolleyes.

Ühe miinuse, mis tuli meelde seoses kliima süsteemiga. Autol pole enam Rest funktsiooni. See oli hea, kui tegid väikse poeringi vms. Võibolla on mõeldud, et kes tahab, siis talviseks oluks on webasto, kuid suve vastu see ei aita. Kui väga kuum on ja natuke on aega, siis kui lukus autol hoida puldil all avamise nuppu, siis ta teeb lahti kõik aknad ja katuse luugi nii kaugele, kuni puldil nupu lahti lased ning paneb tööle istmeventilaatorid.
Vasta
#6
Vahepealsetest tegemistest / juhtumistest

06/2015 Jaanipäeva paiku sain ehmatuse airmaticult. Hakkas teine kodumaa reisil nii palju susisema ja visisema, et kohapeal seistes vajus hetkega tagumik vastu maad. Koju sõitsin tühja autoga igaks juhuks. Viga oli siis katkises voolikus, vahele läks remondimeeste juures jupp hinnaga u 3,5€ + töö. Selle vea ma parema enesetunde jaoks lahterdan "auto mittesihipärane kasutamine eelmise omaniku poolt". Selle poole peal, kus voolik oli viga saanud, on ka osa põhjaplastikust korralikult kannatada saanud.

07/2015 Eelmisel talveperioodil läks tagumine kõrvalistuja tuli seest uduseks, lootsin, et suvel kuivab välja ja asi laheneb. Pigem hoopis süvenes probleem. Võtsin suvel tule eest ära ja selgus, et vett oli seal ikka päris palju sees. Viga oli selles, et kaabel oli keerdus tihendi ja kere vahel ja nii lollisti, et just suunaga üles poole. Proovisin tulest vett välja raputada ja soojendada, kuid see oleks võtnud liiga kaua aega. Võtsin kätte tinutuskolvi ja sulatasin peene otsaga väikse ava tule kõige kitsamasse otsa plastikusse. Vesi voolas välja, puhuriga niivõrd kuivõrd kuivaks, augu sulatasin kinni ja tuli oma kohale tagasi. Siiani tundub, et probleem lahendatud.

11/2015 Teine hooldus Eestis. See siis jälle aja järgi, läbisõitu tuli ca 15k km aasta kohta ehk ca 10k km saaks odo järgi rohkem sõita. Nüüd sai kurdetud muret parkimisanduri ja ka vahepeal lõppenud radarsensori kohta. Parkimisanduri lõppemist ma anduri enda süüks ei pea, kuna andur oli füüsiliselt praktiliselt pooleks. Ju siis tagumise nurga pamperi kõks oli kunagi olnud piisavalt tugev. Radarsensori lõppemisele mingit sellist seletust ma ei leia.

Mõnikord harva lülitab sõites mõne juhiabi välja ja kuvab kirja "asi currently unavailable ja see owner's manual", kuigi vaevalt manualis midagi asjalikku kirjas on. Mingi aja pärast on asi jälle available ja kui see juhtub sama sõidu ajal, siis tuleb ka vastav teade "see asi available again".
Vasta
#7
Sure looks good ja paistab kõikide vajalike kellade-viledega olema! Thumbsup
Plaanin just ise midagi väga sarnast st väga korralikku, avariivaba ja kindla ajalooga avantgarde 4-matic W211 või W212 igapäeva autoks soetada. Mul korra on W211 E280 4-matic juba ka olnud. Oli küll paraku üle 200 000km keritud ja pidin müüjale 2 nädalaga sõiduki tagastama pärast Silberis käimist, kui sõiduomadustelt meenub vaid head.
Igal juhul soovin nauditavaid ja muretuid kilomeetreidEusa_angel. Jään teemal kindlasti silma peal hoidma.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#8
Selle talve üleelamistest.
Suvel kolmeeurose jätkuga lapitud airmaticu voolik laseb -20 ja alla temperatuuridel õhku läbi selliselt, et ca poole nädalaga on rõhk padjas märgatavalt vähenenud. Soojemate ilmadega probleemi ei ole. Hetkel ei plaani ses osas ka midagi ette võtta, võibolla järgmises hoolduses.
Taga on jälle mingi parkimisandur läbi. Ebamugav olukord, pean korda tegema.
Vasta
#9
Kirjutan siia teemasse oma järgmise auto kohta ka. Põhjusi on kaks. Ma kirjutan suht harva ja ega nende uuemate autode kohta polegi midagi eriti jooksvalt kirjutada ning teine isegi olulisem on, et nad on tehnika ja lisavarustuse poolest praktiliselt sarnased ehk et tekib võrdlev teema.

Auto on 2014 W204 tähistusega C300 4Matic diisel 64k km odol.
Ma ei hakka siia pilte panema, et teemat vähem segaseks teha. Lisan lingi, kus veljed suverehvidega stock 18'' ja talverehvidega 17'', paar pilti seest ka.
https://drive.google.com/folderview?id=0...Ho5cGNBTDA
Vaatasin jällegi algul 250 mudelit, kuid päeva lõpuks osutus valituks V6, sest varsti nii suuri mootoreid ei tehtagi ja see V6 töötab väga vaikselt ja ühtlaselt. Käigukasti kohta lugesin, et sel versioonil on ikka ilma +ta versioon ja et see ei ole ikka hea jne. Omast kogemusest C300 kast vs E350 kast, mina vahet ei tee.
Veermik tundus algul küllaltki jäik, lohutasin end, et õnneks peamiselt siledatel teedel sõit. Tänaseks olen täitsa ära harjunud ja kohati on tunne, et auto on end ise pehmemaks häälestanud. Nüüdseks veerenud ca 3k km.

Mis siis sõidumugavuse juures kõige suuremad erinevused on? Algul ehmataski pisut liiga jäik vedrustus, kuid kõige suurem erinevus on autode iseloomus. Kui E tahab kulgeda või kruiisida, talle ei meeldi flat out, ta teeb selle kiirenduse ära, sest juht ju nii tahtis. C jällegi ootab, et temaga sõidetaks, pole vaja passida, rool ja gaas on palju vahetumad.

Roolist kirjutamine toobki jutu interjööri juurde.
Mul on alt kandilise servaga rool, algul ei osanud ma sellest midagi arvata, aga mida rohkem sõita, seda rohkem on hakanud meeldima. Rooli kõrval on E-l käigukang, C-l vanas kohas, seetõttu on ka keskel panipaiga ruumi palju vähem. Kuigi sõidan rohkem C-ga, siis autosid vahetades käsi pigem haarab kangi järgi rooli kõrval. Mulle E variant meeldib rohkem.
Sellel autol on ka sõiduabi pakett igast raja hoidjate jms. Mõtlesin, et nüüd ei pea enam meeles pidama, mis autoga sõita, et kas eesolevat autot peab pingsalt jälgima või mitte. Selle ma sain, aga ununes, et uutel MB-del on suunatuli ja püsikiirusehoidja asukohad vahetuses. Nii ma aegajalt keset maanteed ei millegi pärast vahest ikka suunda näitan. Minu poolest all või ülal, eelistust ei ole. Mis eesoleva autoga distantsi hoidmist puudutab, siis ma võrdleks sõidumugavuselt seda suurusjärgus järgmiselt: manuaalkast-> automaatkast, järgmine hüpe püsikiirusehoidja ja siis distantsihoidja.

Displei
Üks sõna- värviline. Seda vaadates mõtled, et miks küll niikaua aega läks, enne kui displey värviliseks muutus. Kõik mustvalged tunduvad kiviajast.

Istmed
Samad, mis E-l. Mälud, polstrite kuju muutmise võimalus, istmesoojendus ja -vent. Vent mustal nahal vist suht kohustuslik.

Audio video
Heli on parem. Harman Kardon. Võiks veel parem olla, aga vist on parem kui E-l, millel HK-d mul ei ole. Mängib ühte plaati korraga, E-l on ka kuuene boks sisse ehitatud. Autol on interneti kasutamise võimalus, kuid pole seda eriti kasutanud, kuna suht algeline teema sel autol. BT see eest töötab laitmatult ja ühendab end kiirelt. Kolme tsoonimkliima on ka. Kui E-l on Sd kaardi lugeja eraldi adapteris, siis C-l on ilma adapterita. Üldiselt peaks uuem sisu olema ka viimasel W212 uuendusel.

Mida veel?
Käru konksu ei ole. Oleks vaja. Kuna on AMG bodykit, siis tehas ei paku konksu lisana. Nii palju, kui lugesin, peaks saama ikkagi paigaldada, võib olla vaja natuke alt pamperi serva lõigata. Kel kogemusi, andke teada.
Katuseluuki ei ole, ma ei tea, kas seda vaja on, ka E-l on enamasti kate ees.
Navil on lõpuks peal funktsioon, mis kütte lõppedes pakub lähimad tanklad. Asi, mis a'la skodal juba väga ammu olemas oli.
Suunatule lülitil on tagumiste kojameeste lüliti disain usaldatud dacia meestele, tundub väga kontekstist väljas.

Kütusekulu
Kui sain, siis oli ees 7,9L/100km @ 80km/h keskmise kiiruse juures. Ise arvestasin, et selline võiks olla ka. Resettisin ära, hetkel on keskmine 6,9L/100km @ 58km/h. See on minu meelest väga hea. E-l on vastav näitaja hetkel 8,6L/100km @ 48km/h. Eks tal rohkem väga lühikesi otsi on ka.

Väike võrdlus kunagisest proovisõidust C180k- ga. Täiesti emotsoonitu sõit. Mootor oli ergas, nagu kiirendas ka, aga tegelikult ei kiirendanud. Kui enne mõtlesin, et järgmine auto võiks olla W204, siis peale seda mõtlesin, et pagan, see küll päris see auto pole. Sisu paistis odav ja pagassis polnud eriti polstritki ning plastiku kohta oli ka mingi arvamus. Lisaks kojamehed töötasid imelikult. Aga kuidagi aeg parandas haavad ja C hoovi veeres. Need isendid on nagu öö ja päev.



Tuli meelde üks asi
Mõlemal on keyless go
Ma võtsin need keyless nupud ära ja panin need baarikappi. Kas kellelgi on ülevaadet, milliste mudelitega on probleeme, et need autod distantsilt lõuna poole teele saata või on kõigi autodega sama jama. Veits ebamugav on võtmega jännata.
Vasta
#10
Kuidas w204 ruumiga on kas avaram kui w203?
Omal oli w203 ja jube kitsas oli sees.Ise muidugi 1.90 ga.Aga nüüd w211 tundub norm olevat.
Vasta
#11
1. Kärukonksu saab panna, hoolimata AMG-paketist
2. Kui käivitusnupu ära v6tsid, siis saad muretult end tunda. Kui sellest mugavusest loobuda siiski ei taha, lase lisaks käivitust6kesti/salalüliti panna.
Vasta
#12
Tegin väikse kõksu, nüüd auto korras. Kes tahab halli esimest pamperit, mis paremast nurgast ühest servast ca 10cm praoga, siis võib Raplast ära viia enne, kui läheb utiili. Pampri kuju muidu korras, kusagilt suurelt lömmis pole.

W204 ruum vs W203 ruumi vahe ei ole midagi märkimisväärselt erinev. Väiksem vahe, kui W203 vs W202.

Ma olen ise ka 1.90 ja minul W203-s kitsas nagu ei olnud. Kui oled laiema kondiga, siis ikka vajad E-d. Mulle 204 iste meeldib. Kui titt on turvatoolis taga, siis peab istet veits ettepoole kerima, 212-s seda teha pole vaja.

Panin nüüd käivitusnupu tagasi, soetasin endale mingi sellise asja Car Keyless Entry Fob Guard Signal Blocker Faraday Bag - theft prevention ebay-st. Eks näis, kuidas seda kasutama viitsib hakata, aga vähemalt on võimalus.

Kärukonksu pole veel paigaldanud, soovin originaali, aga uut ei raatsi osta ja netist pole lõpuni head lahendust leidnud.
Vasta
#13
Kuidas E klassil mootor soojaks läheb, kas kiirelt?
Ning kas MB diislitele tuleb välpade vahel õli ka veits peale kallata või kestavad nad vahepealse aja kenasti?
Vasta
#14
Pole E ega C V6-l kummalegi õli peale valanud.

Soojaks lähevad mõlemad hästi. Suur mootor toodab sooja korralikult.

E-l olid poisid suvel keskmisse laekasse mingit mudru vahele toppinud ja asi oli kinni kiilunud.

Aitasid videod
https://www.youtube.com/watch?v=we5bo0NBdPA
https://www.youtube.com/watch?v=88OJipkGCKc&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=geNsLfhV7B4

Kommentaariks nii palju, et see on suht peenike värk ja kõik jupid peavad väga täpselt olema paigas. Mul oli üks kõrvake natuke kõver ja kulus tükk aega, enne kui aru sain, kuidas mida sirgemaks painutada, et sahtel liiguks, nagu peab. Sealt edasi mõnes järgmises videos on juttu ka, kuidas pingutada laeka kinnitõmbamise vedrusid. Seda protsessi ma ette ei võtnud, polnud vaja.

Sellel laekal on kokku kaks valgustust. LED valgustab joogitopse ja harilik hõõglamp valgustab tagumist otsa. Mõlema vahetamiseks tuleb kogu kupatus maha võtta.

Vahepeal sai C-l mootorit sätitud
[Pilt: 92799-2016-10-07_11.44.29.jpg]

Dünos selgus ka, miks C juba enne palju kergemini edasi läks. Miskitpidi oli mootoril 170kW asmele 184kW, hetkel näitab graafik 204kW@3400rpm ja 660Nm@2100rpm. Õlivahetuseks soovitati 15k km ja sõita nagu ikka - õlid soojaks - sõidumõnu - ja enne seismajäämist rahulikult.

Esimest korda on C tehasest tulnud 18" velgedel. Siiani sõitsin keskeuroopa talvekatega. Erinevus on, et müra ja kütusekulu olid väiksemad. Nüüd natuke jäigem, võibolla rool täpsem, tavaliikluses suurt aru ei saa.
[Pilt: 24332-2016-10-10_17.25.01.jpg]
Vasta
#15
Ilusad autod. Thumbsup

(10-10-2016, 08:28 PM)kaur112 Kirjutas: Soojaks lähevad mõlemad hästi. Suur mootor toodab sooja korralikult.

Mul tahab ~10km mnt sõitu enne kui temp 80. Ei ütleks, et hästi. Kohapeal käies jahtub maha.

Kui kat-i põletab, siis läheb hästi soojaks. Smile
Vasta
#16
Mul kulub ca 6-7km siis on tempi seier seal, kust ta edasi enam ei tõuse. Sooja salongi hakkab puhkuma 2-3km pealt. Enamik teekonda on 70 alas. Päris maantee ega ka linn pole.
Vasta
#17
(28-11-2016, 01:24 AM)Oliver.L Kirjutas: Mul kulub ca 6-7km siis on tempi seier seal, kust ta edasi enam ei tõuse. Sooja salongi hakkab puhkuma 2-3km pealt. Enamik teekonda on 70 alas. Päris maantee ega ka linn pole.

70ga soojeneb kiiremini kuna ei kasuta 7. käiku ja pöörded kõrgemad, vist. Smile
Panin plastplaadi ka kunagi kõige ette, mitte mingit vahet temperatuuris, ainult radikas püsib puhtana.
Vasta
#18
Pühin tolmu oma teemalt.

Eelneva postituse soojenduse teemal veel. Ma sellest elektrilisest lisasoojendusest või selle loomusest ei saa selles mõttes aru, et kas soojenduse selliselt projekteerimine oli võimatu, et peale auto käivitamist suudaks elekter kohe salongi saata sooja õhu? Kui ei teaks manuali järgi selle olemasolust, siis ei ütleks küll, et see on olemas.

Teine huvitav asi enda tähelepanematusest. Küllalt suur oli mul pettumus, kui 212 soetades ei leidnud ma kusagilt REST nuppu. Eelnevatel mudelitel kasutasin seda talvel poes käies üsna tihti. Nüüd mingi päev (aasta peale ostu) vaatasin oma 204-l imestusega, et see nupp on täitsa olemas. Manuali lugedes tuleb välja, et kahe tsooni kliimal REST puudub ja kolme tsooni kliimal on täitsa olemas. See on siis infoks kellelegi, kes selle nupu olemasolu järgi autot valib Wink.

Kuna 212-l hooldus ukse ees (154000km), sai mõeldud, mis kõik hooldusele lisaks vaja teha. Olen igakord unustanud lasta reguleerida esituled, mis väiksest kõksust siiani tegemata. Probleem seisnes selles, et tulede korrektseks reguleerimiseks oli vaja sillastendi. Kuna kodukohas õhku ei reguleerita, siis sai oodatud, et see mõne muu tööga koos ära teha. Siis selgus, et päris 100% paika ei saanud. Et ideaalseks saada, vaja minna DPL-i. Aga millegipärast jäi jälle tulede õigeks keeramine tegemata. Arvatavasti nüüd saab korda, kuna panin kõik kirja.

Lisaks hooldusele: tagumised parkimisandurid streigivad jälle; Assysti tuled on suure märja ja niiskusega põlema löönud; sillastendi lasen kontrolliks teha; commandile vaja uuendust - BT telefon töötab, aga peale mingit telefoni softi uuendust juhtus selliselt, et BT audio näitab, et on ühendatud, aga heli ei tule.

Vahepeal remonti vajanud asjad.
Kevadel väsis liigutav mehanism ära. Ebayst tellitud kasutatud asenduspeegli vahetuse tegin ise. Peegli klaas ja korpus on üle, kes soovib.

Keskkonsooli laeka katte olid poisid jälle rööpast välja viinud. Selle korda tegemiseks võtsin liiga kaua hoogu. Enne jõudsin käia salongi puhastuses ja seal puhastuse mees - või kuidas seda ametit õigesti nimetada - tegi selle minu eest korda. Suured tänud talle.

Õhkvedrustusel parem tagumine mingi andurimoodi jubin väsis ära. Ööga vajus nurk maha. Õnneks piirdus remont kahekohalise numbriga.

See suvi sai vahetatud ka teine (parempoolne) pimenurgaandur. Ainuke viga piastab olevat, et kusagilt saab korpuse vahele niiskus ja siis mädanevad need karbid lõpuks ära. ebay-st ca 200€ + vahetus ja õpetamine.

Ja muidugi tagumised parkimisandurid. Tuli välja, et üks juhtme pistik mädanenud. Juhe ja mõni andur vahetatud ja lootsin, et nüüd on mõneks ajaks korras. Aga ei, tänane ilm näitab peeglis jälle punaseid tulesid. Proovin nüüd minna A osade teed, mis tunduvalt kallimad, aga ehk ka töötavad.

204 kohta statistikat. LS114000km. Praegu on remondi rea peal null, ainult hooldused. Vähemalt ei mäleta, et oleks olnud midagi.

Vasta
#19
212-l tehtud hooldus ning:

2 tagumist välimist parkimisandurit

commandi uuendus - BT tel ja audio töötab ning auto enda commandi küljest saab ka eelmisi ja järgmisi lugusid valida. Kuid automaatselt telefon BT-ga ei ühendu, peab käsitsi ühendama, nagu enne.

esimene piduriketas oli kõver, uued kettad+ klotsid. Kuna kettad alles sai vahetatud, siis lasin üle treida. Ei tea, kas endal läheb vaja enam, aga kui jälle jama, et viskab kõveraks, siis hea riiulist võtta.

ees vasaku pooltelje vahevõlli laager. Nii oli kirjas
Vasta
#20
Nüüd paar aastat sõidetud peale viimaseid sissekandeid.
S212 ls 212 tuh km. Päevased läbisõidud sobivad pigem elektriautole. Õnneks vahel ka pikemad otsad sees. Üldiselt sõitmist takistavaid probleeme pole esinenud. Olen varem kirjutanud, et taguots vajub külmaga alla, kusagil järelikult midagi susiseb. Esimese hooga vahetasin tagumised õhutorud, sest soodsam ja teadsin, et üks koht ka lapitud. Sellest ikkagi ei piisanud ja eile läksid originaal padjad taha. Esimene ots pole otseselt kuhugi liikunud ega vajunud ning hetkel ei plaani seal ka midagi torkida. Ka raha pärast. Kui taga pääseb patjade vahetusega, siis ees on kompott koos amortidega. Tagumiste vahetusel ilmnes, et padjad läbi ka. Õhuga seotud tööde hulka kuulub koos voolikutega vahetatud kompressor. Ühel - 17C hommikul kompressor töötas, aga tagumik ei liikunud paika. Diagnoosiks filter, mis niiskust kogub, oli niipalju vett täis, et õhk läbi ei läinud. Niiskuskogujat muidugi eraldi ei vahetata, kuigi vaatasin, et Hiinast saab asenduse 5-20 raha eest.
Peale õhu läksid vahetusse mõned püksid ja remonditi esimene kardaan - lõtk oli sees. Vahetasin ka mölemad xenonid - olid juba lillakad. Vasak blind spot assist andur vahetatud eBay kasutatud osa vastu. See on minu ajal vasakul pool teist korda ja Vahepeal paremal ka ühe korra. Võibolla oli miskit väikest asja sel korral veel.
Eelmine sügis peale paadi vedu või õigemini selle ajal jäi parem seisupidur peale - uued seisupidur jupid ja piduriklotsid ning kettad.
Ma arvan, et see oli 2017, kui vahetasin taga parkimisandureid ja sh ka juhtmestiku. Sellest hoolimata on meie kliima ikkagi nii palju halastamatu, et nüüdseks tagumised jälle kõnnivad aegajalt.
Kui muidu kõik asjad töötavad ja on selge, et vana asja vaja peale hoolduse ka remontida, siis hãirib nii tihe jantimine parkimisanduritega. Kui keegi pakub välja retsepti, mis töökoja inimest silmi pööritama ei pane ja mis reaalselt töötab, võib anda tagasisidet.

Üks asi meenus veel. Eelmisel suvel hakkas urisema kõrvalistuja istme ventilaator. Mingil hetkel oli vait, kuid siis hakkas jälle urisema. Kas vendikas läbi või saab sinna kuhugi mingisugune Lego tükk ka ära eksida? Kui keeruline on sinna ligi pääseda?

S204 LS 132tuh km
Siiani ainult hooldused. Va paar aastat tagasi, kui qashqai ette sõitis ja kogu esiosa vahetusse läks. Ühe korra on olnud ka tehase tagasikutsumine - midagi seoses rooliga.
Eelmine nädal sai peale Webasto juhtimisega üle telefoni. Küllaltki primitiivne äpp, aga saab hakkama. Lisaks paigaldasin defa aku laadija. Pean jälgima, et kui soojendus akule peale hakkab, siis saan lihtsalt pampri külge kaabliga 230V andes laadida.
Kui nüüd tulla jällegi parkimisandurite juurde, siis umbes kuu tagasi vandusid ka S204 andurid/ühendused meie kliimale alla. Momendil töötavad, aga sõltuvalt ilmast.
Enam-vähem ühel ajal tulid kirjad check brake pad wear ja ka kogu nimekiri assistentidega. Huvitav, et mul pole seni önnestunud ühtegi klotsi nii kaugele sõita, alati on teenindus tahtnud klotsid varem ära vahetada. Nii olen seni ka teinud. Nüüd vaja eraldi sellepärast panna aeg.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,118 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,989 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,362 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 174,855 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,075 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,403 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 13,125 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne