Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, E300 coupe, 1994, W124 - Mark
#1
Tere,
Sai siis ka aega teema teha. Sai siis hiljuti ostetud endale see sama sõiduk mis juba ammu silma riivas. Sai siis kaua jälgitud automüügikuulutusi ja lõpuks leidsingi endale sobivat. Seisukord hea, muidugi mõned vead olemas.


Mark: Mercedes-Benz e300
Väljalaskeaasta: 1994
Läbisõit: 300 000 km
Võimsus: 80 kw
Mootor: 3.0 R6
Käigukast: Automaat



Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (18), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, subwoofer.

Teha tuleb: kõrvalistuja rihm välja ei sõida( kui keegi teab milles viga on võib teada anda), käigukasti õli vahetada, küünlad vahetada ja väike kosmeetiline töö tuleb ka ära teha, esiklaas vahetada.

Vasta
#2
nice Thumbsup
Vasta
#3
Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. Smile
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#4
(31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. Smile
vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks.
Vasta
#5
Kaua kaua oli see kupee müügis, endalgi meeldis. Väga head lisad tal ning õige mootor, ja sisu oli natuke imelik hall-must kombinatsioon? Eusa_think
Kindlasti madalamaks kevadel, ja võiks ka avantgarde iluvõre ees olla.
See auto oli vist kunagi värvitud, tagaluugil mersumärk puudub?
Kelneri kohta ma kontrolliks andurid esiteks.
Vasta
#6
(31-10-2014, 05:49 PM)Mike22 Kirjutas: Kaua kaua oli see kupee müügis, endalgi meeldis. Väga head lisad tal ning õige mootor, ja sisu oli natuke imelik hall-must kombinatsioon? Eusa_think
Kindlasti madalamaks kevadel, ja võiks ka avantgarde iluvõre ees olla.
See auto oli vist kunagi värvitud, tagaluugil mersumärk puudub?
Kelneri kohta ma kontrolliks andurid esiteks.

Sisu on tõesti imelik, ise arvan, et originaalis peaksid olema hallid istmed( kui kellegil pakkuda hallid nahkistmed või must põrand pakkuge). Autol oli jh tehtud keretöid, Natuke pandi värvitooniga mööda aga see parem kui rooste Big Grin

Äkki saaksid täpsemalt öelda kus need andurid asuvad ja kudias neid kontrollida, pole varem siukese süsteemiga kokku puutunud.
Vasta
#7
Ma isiklikult ei tea kus nad asuvad, aga mul oli sama probleem kupeel, ja elektrik tegi korda, ütles et mingi anduri teema oli Smile
Sisu värvi saad kontrollida vin koodi järgi Smile
Vasta
#8
Väike närimine,CE'd tehti 93-94,sul peaks olema e320
Vasta
#9
(31-10-2014, 05:11 PM)mark3y Kirjutas:
(31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. Smile
vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks.
Kust W124'le coile leiab? Kui mina viimati uurisin, siis sellele kerele ei pakutud üldse. Tean, et BMW E36 omad sobivad, kuid nendega on ka mõningad probleemid.
Vasta
#10
(02-11-2014, 01:36 PM)Eero_S Kirjutas:
(31-10-2014, 05:11 PM)mark3y Kirjutas:
(31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. Smile
vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks.
Kust W124'le coile leiab? Kui mina viimati uurisin, siis sellele kerele ei pakutud üldse. Tean, et BMW E36 omad sobivad, kuid nendega on ka mõningad probleemid.

mõtlesingi e36 ümberehitatud coile.
Kuidas üldse inimesed neid autosi madaldavad, keegi saab nõu anda?
Täna sai ka lõpuni tehtud siuke asi: pildid ütlevad rohkem kui 1000 sõna:
[Pilt: IMG_0518_1_.JPG]

Ja natuke värskemad pildid autost:
[Pilt: IMG_0520_1_.JPG]
[Pilt: IMG_0522_1_.JPG]
[Pilt: IMG_0521_1_.JPG]
Vasta
#11
Ega madaldataksegi E36 esimesed coilid ette(tegelikult jäävad ikkagi 124 kere jaoks natuke liiga nõrgaks, kuna E36 on kõvasti kergem auto) ja taha topitakse Saab 900(või 90) amordid. Vedrusi kasutatakse MB'le mõeldud madaldusi või sportline omasi. Samuti jätavad E36 coilid amordi tugilaagrid kergelt pingesse, samas öeldakse, et sellest probleemi ei ole. Mõni on lasknud teha custom camber plate sinna.
Vasta
#12
ise netist otsides, eriti just soomelehtedelt, leian päris palju madaldus vedrusi ja ka vastava madaldusega kokkukäivaid amorte, yldjuhul ikka -30 kuni -55mm e sert ja köik tänavalegaalsed, pigem minumasinale ei saa neid panna kuna mul nivoo amordid taga, tavavedrustusega madaldusi olen leidnud köikidele tavalistele 124-dele. vöid saata PM kui soovid lisa inffi sellekohapealt.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#13
Jah, madaldusvedru ja amordi kombot pakutakse, aga coile, kui selliseid 124'le ei pakuta. Isegi reguleeritavaid amorte pakutakse, hinnad on muidugi vahvad. Nivookaga on ju lihtne, selle kõrgust saab sättida, kaotad küll sellega kandevõimes, kuna hakkab muidu põhja taguma, aga selle lahenduseks on jäigemad ja madalamad vedrud.
Vasta
#14
Coili mõte on iga nurga eraldi seadistatavus. Ehk kui sa nurgakaaludega autot paika ei säti, siis pole asjal mõtet.

E36 esimene püstak on tavaolekus ca 50mm kõrgem kui MB`l. Tegelikult võiks amordi toed (mitte tugilaager) kõrgemad teha.

H&R või Eibach madaldusvedru + Bilstein B8 amort (B12 kit) ja asi korras.
Või H&R Cup kit.

Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Kena masin , oma silmaga nägin aardlas sõitmas Thumbsup
Vasta
#16
(06-11-2014, 10:22 AM)hents99 Kirjutas: ...
Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.

Kuidas W124 puhul on lahendatud vedru töötava kõrguse muutmine?
Vasta
#17
(06-11-2014, 11:44 AM)v6sa Kirjutas:
(06-11-2014, 10:22 AM)hents99 Kirjutas: ...
Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.

Kuidas W124 puhul on lahendatud vedru töötava kõrguse muutmine?

W124`le polegi coil-overite komplekti tehtud. Kui kasutada BMW E36 omi, siis seal on vedu amordi ümber ja reguleeritaksegi kõrgust ja vedru eelpinget vastavalt vedru kandurit (mutrit) üles-alla reguleerides.

Aga siit tekib teine probleem. Originaal amordi tuge ei saa kasutada, sest sellel puudub kandev funtsioon.....osad siiski kasutavad.

Ehk coilide peale ringi tegemine on päris suur töö ja minu silmis vajadus täiesti puudub. Peale selle, et lihtsam on kõrgust muuta. Ringrajale ei sobi see auto nii või teisiti.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
No jh, praegu näen ainult üht lahendust, kuna väga ei taha kokku puutuda nende amortide ja vedrude ümberehitusega siis jääb lihtsalt madaldusvedrud osta. Kui kellegil on mingeid olnud kunagi siis võiks märku anda, kuidas mugavus jne olid.

Mark.
Vasta
#19
selle coili jutuga seoses reostan natuke.
e36 coil istub siis ette 1:1?või tuleb midagi muuta ka(peale amordi toe)?
ja kas originaal vedru tuleb siis minema visata omalt kohalt?
vabandust kui lollid küsimused,ei ole üldse kodus veel Mercedes-Benz hingeeluga.
Vasta
#20
http://www.stanceworks.com/forums/showth...hp?t=22011

See on siiani kõige asjalikum teema, mille ma olen suutnud välja kaevata googlest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,741 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,231 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,163 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,097 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,609 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,170 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne