Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
04-08-2014, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2014, 10:47 AM ja muutjaks oli MBW126.)
Hetkel laevuke päevitab õues ja tegelen muude autodega. Raha ka ju vaja
Vahepeal jäi aega üle ja mõtlesin endale uue vöö nikerdada. Eelnevalt olen ka käinud nii mb kui ka bmw vööga, millel sai pandlale keevitatud metallplaat, millele läks peale logoga kleeps. Kuna vana vöö elas oma aja ära, siis sai uus tehtud. Seekord tegin plastikust.
Pildil ka kell, mille tegin endale paar kuud tagasi kingituseks. Taolist meeste- kui ka naiste (peenem ja tiba teistsugune) saab minu kaudu ka tellida, kui soovi on. Vabandan halva kvaliteedi pärast, 2mpix telefon ei ole kõige parem asjade pildistamiseks
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Sellest ajust võid rohkem pilte teha, et mis kaasas on jne. Mootorit ei pea lahti kiskuma kui nuka ajastust kontrollida tahad, ainult klapikambrikaane peab maha keerama.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ja pumba "nulli" panemiseks on mul tööriist olemas. Kui tahad, siis astu läbi mingi aeg.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
(04-08-2014, 01:50 PM)hents99 Kirjutas: Ja pumba "nulli" panemiseks on mul tööriist olemas. Kui tahad, siis astu läbi mingi aeg.
Olgu eks vaatan. Kui enda selfmade lukustiga paika ei saa, siis tulen läbi.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
31-08-2014, 08:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2014, 09:47 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Sai maha võetud klapikambrikaas, et kontrollida nukkvõllide asend. Nukad ise olid korralikud, kriime ja muid kulumisjälgi põhimõtteliselt polnud. Aga asend oli tõesti paigast nihkunud ning tuleb paika panna.
Tagasivoolu voolikud olid ikka väga mädad ning said uued ostetud. Vanad voolikud ei kannatanud üldse kriitikat - pudenesid käte vahel laiali.
Klapikambrikaas sai värvitud thermo värviga mattmustaks.
Tegin mehe masinal lae ära. Nüüd asi käpas kui peaks enda mersul tegemiseks minema
Perre ilmus uus auto, milleks on e28 2.4td mootoriga. Mercedes-Benz foorumisse tuleb ka teema "Kasutajate sõidukid, mis ei ole MB" alla.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Paar kuud möödas nüüd. Mis mersust saanud on?
Kui aus olla, siis suurt midagi hetkel. Rõhk on viimased kuud olnud bemmil ja Mercedes-Benz on nukrutsenud garaazis või vahepeal päikest võtmas käinud. Üritan nüüd rohkem aega leida oma pisikese jaoks ning edasi tegeleda. Detsembris saab kolm aastat, kui auto on minu käes olnud,
Nii, pooleli jäi ta siis mootori ajastuse paika panemisega. Nukad nihkes väntvõllist. Kuidas ta siis paika panna? Väntvõlli keerates lukustus asendisse ja siis väntvõll 0-i peale? Siis 14 kraadi peale ja pump maha, lukku ja tagasi? Olen õigesti aru saanud?
Sattusin juhuslikult üks päev w126 küljekarpide müügikuulutuse lehele. Kas ma saan pildist valesti aru, või müüaksegi küljekarpe "poolikult" ?
Paar pilti kah. Vahepeal sai peale teine kapott ja juhiuks. Suured tänud ka AndreTGO-le korralike tagatulede ja kapotimärgi eest.
Eest nurka väikse kõksu saanud ja nüüd ilutseb seal üks "ilus" auk
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Nii, kuna auto on seisnud juba tükk aega mootori ajastuse taga, siis mõtlesin väheke abi küsida. Kas keegi saaks nõu anda kuidas ajastust paika saada? Vôi oskaks kohta soovitada, kus saaks môistliku hinna eest ära teha?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-01-2015, 11:19 AM)MBW126 Kirjutas: Nii, kuna auto on seisnud juba tükk aega mootori ajastuse taga, siis mõtlesin väheke abi küsida. Kas keegi saaks nõu anda kuidas ajastust paika saada? Vôi oskaks kohta soovitada, kus saaks môistliku hinna eest ära teha?
Kas Sul on mure vaid KSP paigaldusega või kogu gaasijaotusega?
Siit saab päris palju kätte:
http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...chElec.htm
Palju-palju lugemist annab googel
https://www.google.ee/search?q=OM606+tim...7gaAq4HYDg
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Kogu gaasijaotusega. Unise peaga sai kell 3 öösel kõik paigast keeratud Hetkel siis nukkade ajastus ei klapi väntvõlliga ja pump on üldse teises asendis. Ketipinguti eemaldatud.
Kas kett väntvõlli pealt ära ei vaju nii? Vaja oleks rihmaratas eemaldada?
Hetkel jooksevad klapid pähe, kui mootorit ringi ajada. Kuidas ma nukkvõlli ajastust peaks eraldi paika saama.. Kas eraldi ringi ajades?
Googeldanud olen küll, kuid päris õiget vastust ikka ei saanud.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ma ise vaadanud kuidas yks sätib peale kaane remonti nukkasid paika ,vöta selline olukord nagu oleks ketivahetus, peaks olema vändal oma "null" asend(esimene sil. peaks yleval olema) ja samamoodi peaksid siis ka nukkvöllid eraldi saama panna oma "null" asendisse vöi kuidas iganes seda kutsutakse.Ise töökäigus aind rihmaga autodel vahetatud rihma ja nendel on spets lukustid olnud nukkadele ja vändale suht alati.. ise pakuks sellist varianti
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
08-01-2015, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2015, 09:04 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Väntvõll OT asendisse, nukka märgid kokku (väikesed täpid nukaratastel), kett pingule, tühjalt ringi ajada võtmega, kontrollida, väntvõll pöörlemissuunas õige pumba kraadi jao võrra (ei mäleta mitu kraadi 606 mootor tahtis).
Pump keerata surve alla esimesest silindrist. Kui pumbas on kütust peab olema esimese pihusti avast kütust kohe-kohe tulemas, vajadusel teha mitu ringi ning kui pumbal on kätte saadud moment kus plunser kütust tõukama hakkab, siis sellises asendis pump mootori otsa ajada eelnevalt seatud kraadil. Teha proovikatsed (pole vaja pumpa täielikult fikseerida), esmakäivitus ja edasi liikuda täpsema häälestuse poole pumpa ennast füüsiliselt keerates kas mootori poole või mootorist eemale.
Nendel pumpadel peaks olema ka seadeldis või fiksaator mis pumba kas lukku keerab või asetab selle õigesse süütemomenti.
Youtube annab ka kindlasti aimdust.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Mootor kastiga müügis. Kolimismõtted plaanis, aga dislaga väga minna ei saa. Nii et võib pakkuda 5.0 või 5.6 w126 mootorit.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Saaksid s 500 pealt mootori w220 automaatkasti ka
225kw
CE420 v8
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(27-02-2015, 01:26 PM)MBW126 Kirjutas: Mootor kastiga müügis. Kolimismõtted plaanis, aga dislaga väga minna ei saa. Nii et võib pakkuda 5.0 või 5.6 w126 mootorit.
Pakun w126 5,6L 220kw mootorit SEC-i pealt, kaasa ka vajalikud juhtmed. Soovi korral käigukast ka olemas. Käivitusvōimalus.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(28-02-2015, 12:09 PM)secman Kirjutas: Pakun w126 5,6L 220kw mootorit SEC-i pealt, kaasa ka vajalikud juhtmed. Soovi korral käigukast ka olemas. Käivitusvōimalus.
JA mis kapotialla tuleb?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Secman ostis ühe kube doonoriks, selle pealt pakub.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 125
Teemad: 15
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
Ainu õige otsus see diisel sealt aistevahel minema saata. V8 koht ikka sellise kapoti alla
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Kui kellelgi on suuremat garaazi (50-150ruutu) üürile anda või hea hinna eest müüa, Tartus, siis oleksin väga huvitatud. Mercedes-Benz on juba asjade alla ära mattumas.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Et teema väga soiku ei jääks, siis väike postitus.
Hakkasin siis Alvadi.ee-st mingeid juppe vaatama, aga kuna Alvadi on oma lehte uuendanud nii, et varuosi saab otsida ka numbrimärgi järgi, siis tegin proovi ja tulemus oli siis selline Arvasin, et asi selles, et auto ajutiselt maas, aga kui sai teiste masinatega proovitud, siis andis õige tulemuse. Vast asi selles, et pole autot pikemat aega näinud ja olen ära unustanud, et mul selline kaubik on
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Vanade mersude värk. Registris on auto mudelinimetus numbrid. Siis pakubki sellist kaubikut. Minu 126le annab samamoodi tulemuseks kaubiku.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|