Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 190 E, 1991, w201 - hanas
#1
Tervist!

Sai juuli lõpus ostetud siis selline isend endale.

Tehniline: 2.0 bensiinimootor, automaatkast, 90 kw,(muudest lisadest allpool juttu)



[Pilt: f.JPG]

[Pilt: foorum.JPG]

[Pilt: foorum3.JPG]

[Pilt: foorum5.JPG]

[Pilt: foorum6.JPG]
Vasakul olev 190E kuulub isikule: Karet Rohtla.
Juhtus ta juhuslikult sinna samasse kui autot pildistamas sai käidud, siis tuli ikka kaks kutsikat pildile ajada.


[Pilt: foorum7.JPG]

[Pilt: foorum8.JPG]

[Pilt: foorum4.JPG]

[Pilt: IMG_2101.JPG]

[Pilt: foorum10.jpg]



Infoks veel :

211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)

240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

331 CASSETTE COMPARTMENT

420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT

531 AUTOMATIC ANTENNA

570 FOLDING ARMREST, FRONT

583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY

620 AIR POLLUTION CONTROL

682 FIRE EXTINGUISHER

750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS

873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY



Sai siis ostetud umbes kuu aega tagasi. Auto oli seisnud umbes aasta aega. Tegemist minu isikliku esimese autoga. Üldiselt olen autoga väga rahul.
Minekut on, küttekulu on isegi hädapärast talutav, maanteel sain täis autoga 8l ringi, linnas on küll vast julgesti 12l /100km.

Põhimõtteliselt kõik tuled/viled töötavad. Auto väga mugav. Salong ilus ja korralik, väljast ka üldiselt korralik(mõned kriimud, väiksemad mõlgid jms ikka on).

Läbisõiduks on kirjas 254 000 km. Ise olen nüüdseks 1500 km jõudnud sõita. Hooldusraamat kuni 1999. aastani, selleks ajaks oli auto sõitnud juba 147 000 km, nii et kas ta õige on, raske öelda, loogiline oleks et pole õige, aga mine hullu tea.

Auto võttis esimese 1400 km peale umbes 300-400 ml õli, arvan, et sellises vanuses auto kohta pole paha.

Mis olen teinud ostmisest alates:

Õli- ja filtri vahetus
bensiinifiltri vahetus
kojamehe vahetus(ainult siis see regulaarselt vahetatav osa, muu korralik)
Auto korralik suurpuhastus
Sai esimesed ja tagumised rattad ringi tõstetud rehvide seisukorra pärast.

Alles sai ostetud siit samast foorumist siis teised valuveljed koos talverehvidega(jäävadki talve ootama)


Plaan teha :
Sel nädalal summuti ära keevitada

Kui sumpa korras siis Speedsterisse viia, et puterdamisest lõplikunlt lahti saada.(küünlajuhtmed, küünlad korras, benafilter vahetatud, aga ikka puterdab kui gaas põhja anda. Alguses seda probleemi polnud, aga ükshetk pärast tankimist tekkis.)

Salongipuhur ei puhu paremal pool sooja, selle tahan enne talve kindlasti tööle ilusti saada.

Pisut roostet on mõndades kohtades, enne talve vist tasuks sellega tegeleda?!

Tagumine üks kõlar ei tööta ja eest üks kõlar pläriseb. See lahti võtta ja selgust asjas saada.

Klaasis nurgas õige pisike täke, aga tahaks selle lasta "korda" teha, et talv seda edasi ei ajaks.

Muu on kõik okei praegu.





Vasta
#2
Soliidne klassik heade lisadega! Kena värv + oranzid suunad + ilus hele sisu puitdekooriga ja SRS rooliga! Thumbsup
Vasta
#3
Uuendused:

Sai siis summuti vahepeal àra keevitatud. Originaal kat. oli veel all. Nüüd auto seest jàlle hulga vaiksem ja mônus kruisida. Küll aga teeb mingitel teatud hetkedel sumpa naljakat vibratsiooni ja müra, nagu kàik kuskile pihta....

Homme siis làhen speedsterisse, aeg kirjas, ja loodan saada puterdamisest lahti.
Vasta
#4
Olen seda pilli oma silmaga näha saanud ja kätega katsuda. Sisu on perfektses korras, mugav ja vaikne pill. Lisasid ka tõesti palju ja kõik värgid töötavad.
Kaks rauda on ikka kaks rauda ja punane teeb kiiremaks.
Vasta
#5
3.0 mootorit ei taha?
Vasta
#6
To berg : Hetkel pole vajadust, aga mis seisukord js mis hind?


UPDATE:

Sai siis Speedsteris Hannese juures kàidud, et leida lahendus puterdamisele. Lahendus leitud. Probleem oli selles, et keegi ( enne kui auto minu kàtte sai) oli küttesegu liiga palju peale keeranud, ehk siis auto sai liiga palju kätte. Nüüd töötab masin nagu kellavàrk. Kui enne olin minekuga rahul, siis nüüd olen vàga rahul. 2.0 automaadi kohta on masinal minekut küll ja veel.....màrja asfaldiga sai isegi ratta korralikult ringi ja autol külje ettegi.

Nagu vàideti, ja loogiline on, peaks nüüd küttekulu ka vàhenema(ehkki juba enne oli talutav) nii et kui nüüd maanteel kindla 8 ja linnas 10/11 saaks oleksin liigagi rahul.

Ka kàiguvahetus muutua pisut sujuvamaks, mis jàllegi loogiline.
Ehk oskab keegi öelda, et kui sujuv üks korralik vana atm Mercedes-Benz kast olema peaks? Uued autod igaljuhul minu omast sujuvamad...

Lisaks leidsime, et vahetusse peavad minema autol :

Küünlad,
1 küünla juhe(peksab üle)
Jagaja kaas, rootor
Lamda andur(pàris korralikult ei töötand)

CO. oli autol normipiires, nii et see on lootustandev, et màrtsis vôimalik ka ülevaatus uuesti teha.

Vahetust tahaks ka kuumuseandur, mis paneb ventika tööle( ventikas ise töötas küll, aga viga miks see korralikult tööle ei làhe, peaks olema selles anduris)


Kui kellegil oleks aimu, kust saada just üks küünlajuhe(koos piibuga) , andke teada. Vôi on ehk kellegil pakkuda? Tudeng ei tahaks kogu komplekti osta.
Samamoodi vôib pakkuda jagajat ja rootorit(ehk kellegil korralik vedeleb juhuslikult). Ja pakkuda vôib ka NTK 1 juhtmega lambdat...



TEHA TAHAKS ÀRA:

Enne talve tahaks siis:

Vōimalikult ruttu need osad vàlja vahetada millest juttu oli.
Roostega(pisut leidub ja kobrutamist ka) tegeleda...kui keegi pakub vàikese raha eest sooja garaazi ja annaks nàpunàiteid, kuidas/mis teha, oleksin rōōmus. Tahaks ju enne talve ikkagi selle korda saada.

Salongipuhur sooja puhuma panna ka paremalt poolt.
Vasta
#7
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid210535
Vasta
#8
Vahepeal sai siis roostega tegeletud ja nüüd kuskilt häirivalt roostet enam pole.

Toonivahe siiski jäi, nagu teada oli, aga igaljuhul ilusam ja parem kui rooste. Mind isiklikult väga ei häiri.

Nüüd enne talve siis jäânud veel vaid vahetada paar juppi(ülal juttu) ja parem pool sooja puhuma saada.

Vasta
#9
Nüüdseks peal:

Uus jagaja kaas, uus rootor, uued küünlad, uus lambda.

Sai armatuur lahti võetud ja nüüd puhub ilusti ka vasakult poolt sooja(vahelüli oli katki)
Nüüd toimib ilusti ka tagaklaasisoendus.

Nüüd jääb veel vahetada temperatuuriandur, mis maksab 18 eurot , selllega aga kiiret pole.

Vasta
#10
Ilus kutsikas. Jõudu ja jaksu selle tegemisel.
Vasta
#11
Aitäh! Seda läheb tarvis!

Hetkel on mõtted käinud selle peal, et midagi ökonoomsemat oleks vaja tudengile...samas nii korralik ja mugav et ei taha loobuda sellest.
Vasta
#12
(12-11-2013, 11:42 PM)hanas Kirjutas: Aitäh! Seda läheb tarvis!

Hetkel on mõtted käinud selle peal, et midagi ökonoomsemat oleks vaja tudengile...samas nii korralik ja mugav et ei taha loobuda sellest.

Tean olen seda teed käinud. Kuid vaadates alternatiive, siis ostaks universaal w124 T. Kuid need normaalsed rämekirved.. Mugav on ta tõesti. Samas küttekulu ei ole nii ulme.
Vasta
#13
Viimasest postitusest pikk aeg möödas...

Niisiis...

Ülevaatus lõppes eile, nädalavahetusel plaanin käsipidurit natuke pingutada ja summuti pisikesele augule panna spetsmöksi ja siis ülevaatusele minna.

Muidu on üldiselt auto truu olnud, kuigi vahel harva harva on külmkäivitusega probleeme olnud. Nii et pean kaua käiama, ja alles siis hakkavad silindrid ükshaaval vaikselt järgi tulema. Kellegil kogemust? Ja üldiselt külmkäivitus pole ka just täiuslik. Iga kord läheb kenasti 2. korraga käima. Aga peaks kohe minema ilusti...


Ja talvel läks asd tuli ka põlema. Plaan see ka ära diagnostida millalgi.

Praeguste plaanide järgi tundub, et auto tuleb mul suve lõpus ära müüa, seoses plaaniga välismaale minna pikemaks ajaks.
Kahju sellist korralikku klassikut müüa, aga elu vist nõuab.


Üldiselt on see mu esimene auto olnud ja olen rahul!
Vasta
#14
ASD tuli lähebki talvel libedaga põlema, kui ühel rattal enam pidamist ei ole ja mõlemad koos kraapima hakkavad. Eusa_angel
Vasta
#15
jäi ka põlema, Smile

Ehk sisi siiani põleb. mõtlesin äkki asi selles, et asd õli vähe?

Proovin juurde valada
Vasta
#16
ASD riket saad lihtsa vaevaga kahe minutiga ka ise diagnostida.
http://mercedes-190.co.uk/topic/6530483/1/

Jutt lühidalt siis, et kui auto käib siis pildil nähtaval pistikul nr.5 klemmi ühendada näiteks juhtme abil massi mõneks sekundiks ja siis kohe minna vaatama ASD pirni ning selle vilkuma hakates lugeda ära mitu korda vilkus, sellest ka veakood. Vea saad nullida tehes seda sama umbes 10 sekundit. Mina sain oma ASD süsteemi niimoodi korda Wink

Vilksatuste arv
1 no error
2 ASD computer broken
3 break light switch broken or wire interrupted
4 no revolution signal from front left wheel
5 no revolution signal from front right wheel
6 no revolution signal from rear axle
7 no revolution signal at all
8 magnetic switch or break light switch broken


Aku juures peaks selline asi olema (võibolla kate peal)
[Pilt: 7006217_Diagnostic%20port2.JPG]
Vasta
#17
suured tänud,

teadsin, et saab umbes nii seda diagnostida, lihtsalt polnud jõudnud internetiavarustest veel täpset juhist üles otsida.

Igatahes tänud täpse seletuse eest.

Panen nüüd uue hüdroõli sinna difriluku anumasse sisse, ehk põles asd tuli selle pärast, et väheks hakkas seda õli seal vaikselt jääma.

Saame näha.

Vasta
#18
(07-04-2014, 01:02 PM)hanas Kirjutas: .,..
Panen nüüd uue hüdroõli sinna difriluku anumasse sisse, ehk põles asd tuli selle pärast, et väheks hakkas seda õli seal vaikselt jääma.
...

Õige leem on ZH-M, kuid kõlbab ka ATF. Igasugused üldotstarbelised hüdrovedelikud ma hoiaks sellest anumast eemale...

Kuniks paagis õli ikka on (ja tagasivoolust tagasi ka tuleb) ei ole õli puudust. Pigem on kala piduritulede lülitis või mõnes rattaanduris. Ning üleüldse on kõige levinum ühenduse probleem pistikus...
Vasta
#19
Nii.

Sai mõnda aega tagasi ülevaatusel käidud, enne seda veel summutit natuke lapitud, käsipidurit pingutatud.

Olles ülevaatusel tekkis kahtlus, et vana auto, kindlasti leitakse mingi probleem.

Aga hoopiski öeldi, et tip top korras auto ju. See tegi meele kohe rõõmsaks!

Ainus probleem oli, et aku pole korralikult kinnitatud.


Sai ASD ära diagnostitud, näitas et probleem on : 8 magnetic switch or break light switch broken .

Polnud aega sellega jaurama hakata, nullisin veakoodi ära, ja siis hakkas asd jälle toimima. Paari päeva pärast aga tuli jälle põleb. Peab vist asjaga tegelema hakkama. Oskab keegi öelda, mis see magnetic switch on? Ja kus täpsemalt break light switch asub?


Külmkäivitus on väga probleemne, igakord peab käiama.

Läheb järgmisel nädalal probleem tõsisemasse uurimisse. Loodan, et vea kõrvaldamine kalliks ei lähe.

Üldiselt rahul, tahaks veel mootori tempi anduri ära vahetada, et kohapeal keema ei läheks ja siis oleks suht rahul asjaga Smile

Summuti ka vibrab kuskilt vastu, kohapeal seistes vahel paneb auto värisema korralikult.
Vasta
#20
Nii...

Sai kuu tagasi Speedsteris Hannese juures jälle käidud seoses külmkäivitusega.

Peavoolurelee ei andnud korralikult ühendust, jootis ta selle üle, ja nüüd toimib taas.

Vahepeal tekkis korralik puterdamine....sai siis Speedsterist taas nõu küsitud ja ta soovitas paagi lihtsalt kompressoriga läbi puhuda.

Tegin selle ära ja pole mingit probleemi juba 1,5k km olnud puterdamisega seoses.

Sai ka tempi andur ära vahetatud. Nüüd läheb ventikas ilusti tööle ja keema auto enam ei lähe.


Eile sai konks peale pandud. 8 h läks aega, igasugu probleeme tekkis vahepeal. Aga pandud sai. Natuke kahju oli panna, muudab auto välimust, aga elu nõuab konksu(tegemist mu igapäeva autoga).


ASD diagnostisin jälle, sama jama. Võtsin piduritulede lüliti/d lahti ja panin kokku tagasi ja nullisin veakoodi, ja nüüd töötab juba 1,5k km korralikult.


Sõitnud olen autoga juba 12k, olen natuke õlivahetust edasi lükanud, aga nüüd lähiajal teen ära.(sõidan täisssündiga)




Üldiselt: auto iseenesest mugav, konditsioneeri tahaks aga suvel...


Regards,
Hannes



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,230 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,455 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,483 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,385 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,869 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne